breezah's is niet moeilijkquote:
Hangt ervan af wat me gevraagd wordt. Als het me uitkomt, kan ik best luisteren en vervolgens doen alsof ik het deed omdat iemand anders het voorstelde en ik de beroerdste niet benquote:
Aahahaha! Pave noemde je een breezer!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat me gevraagd wordt. Als het me uitkomt, kan ik best luisteren en vervolgens doen alsof ik het deed omdat iemand anders het voorstelde en ik de beroerdste niet ben.
Pave weet heel goed dat ik geen breezer ben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aahahaha! Pave noemde je een breezer!![]()
Hapquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Pave weet heel goed dat ik geen breezer ben.
Éñ !ccK n0G BétÚr.
Ik ben niet zo'n happert.
KiPNuGgeT hAp HaPquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Pave weet heel goed dat ik geen breezer ben.
Éñ !ccK n0G BétÚr.
Ik ben niet zo'n happert.
Heb je geen bijbaantje ofzow ? of zakgeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:02 schreef TherAngelina het volgende:
Neuh, ik doe alles in ruil voor een biertje. Die kan ik zelf namelijk niet betalen en mensen kopen die ook niet zomaar voor me
.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Ja, misschien moet je eens niet zo snel reagerenquote:
Misschien moet jij wat sneller reageren, BreezAngelina.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, misschien moet je eens niet zo snel reageren.
Zwei.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb je geen bijbaantje ofzow ? of zakgeld
Ik ben ondertussen bezig, Ian_Ick.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat sneller reageren, BreezAngelina.![]()
Mag ik je nu ongestraft een sloerie noemenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:02 schreef TherAngelina het volgende:
Neuh, ik doe alles in ruil voor een biertje. Die kan ik zelf namelijk niet betalen en mensen kopen die ook niet zomaar voor me
.
Breezers verdienen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen bezig, Ian_Ick.
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik je nu ongestraft een sloerie noemen![]()
Ben ik wel gewend![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:25 schreef Calimero_31 het volgende:
Is die bitchfight nog gaande? Want dan pak ik ff een zak met chippies en een stoeltje![]()
p.s.: indien nodig wil ik ook nog wel een duit in het zakje doen.![]()
Onoprechte hoer was de correcte term geloof ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik je nu ongestraft een sloerie noemen![]()
Ben ik wel gewend![]()
Nee, een echte sloerie doet dat voor niets.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan moet je de verdiende breezers later ophalen?![]()
Oei, das lang geleden...................quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik nou je clit ga likken, dat is zoooooo 2005![]()
Meende het niet Whahahahahhaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, een echte sloerie doet dat voor niets.
bij mij klopt iequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dan in ieder geval de forum achtergrondkleur![]()
Ooops heb je rest nog niet gezlezenquote:
Welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooops heb je rest nog niet gezlezenGa maar ff wiisen
Geeft niet een einzelganger blijft een einzelgangerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wel.
Maar ik heb geen rosé in huis.
jointje erbij doet meestal al veel goedsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:18 schreef TherAngelina het volgende:
Dit is leuker met drank op.
>>>inkoppertje<<<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |