Hebben we het wel over mannen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In Groningen woont mijn grootste liefde..![]()
Jezus wat een lui mokkel ben je.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
stelletje gekke meiden zijn jullie ook hè
Discipline en ik gaan niet goed samen![]()
Ja en tuurlijk, ik wil altijd een ava-gifje voor iemand maken, dus ook voor jou![]()
alleen NU ff niet, moet echt naar bed en bovendien denk ik dat jouw eigen designer dat liever zelf doet![]()
Beebselsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ow nog even zwaaien naar Morwen![]()
hai beeb![]()
Disana potquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In Groningen woont mijn grootste liefde..![]()
Jemig, wat een VOL woordquote:
Hey!quote:
Ga maar lekker dromen - veel verstandiger.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ik ben idd vaak in de war![]()
maar nooit door Bommie![]()
het was slechts een tip, in je gympakje mag natuurlijk ook![]()
Jaquote:
Die tuin lijkt mequote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een huis en een tuin...en een klit
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
maar die kam ik er voor het slapen gaan nog wel uit...
Oh.................. gatver............... brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee gek, die klit in mijn weelderige haardos!![]()
daarom heb ik altijd een toupetje in mijn handtasje zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh.................. gatver............... brrrrrrrrrrrrrrr![]()
Maar ach, WJ sommige mannen vinden dat heerlijjk![]()
Jemigquote:
Truste modjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jemig![]()
![]()
Maar goed, ben nog even rukken en dan slapen.
Truste, Beebs![]()
![]()
Tong houdt van klittenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een huis en een tuin...en een klit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |