quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
via PM is mn stijl niet................ dus vandaar nu en op deze manier.............
NOGMAALS, mij kwets je niet, je zet jezelf alleen maar te kakken..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo iets mag ook niet geschreven worden hier.................. daar heb ik een waarschuwing voor ontvangen........... Ze hadden me beter kunnen bannen misschien, maar dat is aan achter en mag niet besproken worden hier. Een BAN voor iets onterechts kan ook, geen BAN voor iets naars kan dus ook.........
Dat laat ik aan "achter" over.............. Ik vraag/ zeur en smeer niet........... Ik aanvaard de concequenties van mn daden en de gevolgen................!
Ik wil geen wedstrijd of gevecht, ik wil FOKen en genieten van deze virtuele plek...........
Ik kan soms grog uit de bocht vliegen en heb het tegen users.............. niet tegen personen............... dat ik jou, heb gekwetst, doet me pijn........... maar ik kon niet eerder reageren omdat ik bang was te gaan schelden......... via PM is mn stijl niet................ dus vandaar nu en op deze manier.............
Het is weg gehaald............ ik heb mn straf gehad............... en ben er erg verdrietig over geweest. Wilde eerst mn trotst niet overwinnen................ niet meer reageren of net doen alsof er niks gebeurd was.............
Maar dat lukt me niet...............
Dus dat..........
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
NOGMAALS, mij kwets je niet, je zet jezelf alleen maar te kakken..
Genoeg hier over..ik ben geil en ga neuken!![]()
Wat is 20 aprilquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef Lobasca het volgende:
Maarre..om 20 april nu als feestdag te introduceren..gaat me ook een beetje ver Kurt... AH?
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geboortedag Adolf Hitler..verklaard tevens de fascinatie van Kurt voor AH..quote:
Sportief!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Hoop dat je er van geniet![]()
Edit: wat je met dit antwoord zegt is jezelf meer te kakken zetten dan ik ooit heb gedaan.........
Je laten kwetsen is in mijn ogen een sterkte en je kwetsbaar opstellen ook.
kus en knuf van kleinzusje............. hoop dat het gratis ook lekker is![]()
Oh o.k. dan bestel ik wel een patatje oorlog op die dagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geboortedag Adolf Hitler..verklaard tevens de fascinatie van Kurt voor AH..
Heb ff rookpauze
Ik hoef het niet voor geld te doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Edit: wat je met dit antwoord zegt is jezelf meer te kakken zetten dan ik ooit heb gedaan.........
Hij wel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoef het niet voor geld te doen![]()
Ik heb me lang ingehouden..... Maar ik moet wel ff kwijt dat je verdomme es op moet houden. Je dropt een smerige bom en komt daarna weer slijmen en kleffen. Wat denk je verdomme nou ??? Dat alles ongezien en zomaar vergeven is ..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u voor uw aandacht.![]()
Ik lees het liever ook van haar, dan iemand die wel bij zijn volle verstand isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb me lang ingehouden..... Maar ik moet wel ff kwijt dat je verdomme es op moet houden. Je dropt een smerige bom en komt daarna weer slijmen en kleffen. Wat denk je verdomme nou ??? Dat alles ongezien en zomaar vergeven is ..
Ik zag ook nog een post van WJ die zegt dat je hulp moet zoeken. Ik sluit me hierbij aan. Denk dat je geen nare vrouw bent maar ben dit echt zat .. Groetjes S(l)oury
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve menschen...
Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u voor uw aandacht.
Dolf is de baas
Insaantje
Uhh ik shut maar up danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik lees het liever ook van haar, dan iemand die wel bij zijn volle verstand is![]()
Ik heb het lang genoeg de tijd gegeven om tot bezinning te komen, het houdt het slechts 5 minuten vol..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom kunnen mensen nou niet gewoon denken: "fuck it"
Waarom nou weer eeuwen doorzeiken en ertegenaanbemoeien![]()
Waar is de liefde, godverdegraftering!
Omdat het zinloos is.quote:
Omdat aandacht blijkbaar errug belangrijk is .. !!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom kunnen mensen nou niet gewoon denken: "fuck it"
Waarom nou weer eeuwen doorzeiken en ertegenaanbemoeien![]()
Waar is de liefde, godverdegraftering!
Je hoeft je er van mij niet in te mengen, vind je evengoed wel lief...quote:
Prima als jij het niet snaptquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat het zinloos is.
Kom op, man.
Het is godverdomme een internet forum. Iemand die je niet kent en niet kan zien zet hier lettertjes neer en daar gaan andere mensen dan heel heftig op zitten reageren. Zolang je het naar je zin hebt en het gezellig is is dat uiteraard een geweldig iets, dat je vermaakt kan worden door letters en berichtjes die gewoon opduiken. Dát is een van de geniale dingen aan het internet.
Maar zodra iets je niet aanstaat of je merkt dat je er negatieve gevoelens van krijgt, waarom ga je er dan op door? Geef het de aandacht die het schijnt te verdienen. Als bepaalde users je niet aanstaan kan je die toch gewoon fuck all laten boeien? Je zit godverdomme in je eigen huis op je eigen pc en je laat dit soort shit je ook echt wat doen?
Ik snap het gewoon niet. Het zijn maar lettertjes.
Ik irriteer me de godspleuris aan een paar van die mongolen die hier rondlopen dus ga ik ze óf zitten treiteren of ik ga gewoon weg.
Tja. Ik kán niet eens iets zeggen. Want mijn mond hangt open van verbazing en dan heb ik het niet eens over één persoon.quote:
Fok moet dat soort zieltjes tegen zichzelf in bescherming nemen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat ik kwaad zou kunnen worden op KZ wanneer ze mij uit zou schelden.
Hell, volgens mij hééft ze me al wat keren uitgescholden.
Kijk, als je iemand nou al 20 jaar kent en altijd een goede vriendschap hebt gehad, alles verteld elke geheim kenbaar gemaakt en diegene komt op een mooie zomerdag naar je toe en zegt: "Je bent een onoprechte hoer!"
Dán kan ik me voorstellen dat het je wat doet.
Dit is zooooooooo waaaaar .!!! Ik meng me normaal nergens in . Maar goed ben ook maar een mens en ben dit echt ZAT !!! Ik heb hier de grootste lol en ben ook wel eens vervelend, en ook uit mij slof geschoten. Moet kunnen toch ? Mensen kwetsen is een ander verhaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat het zinloos is.
Kom op, man.
Het is godverdomme een internet forum. Iemand die je niet kent en niet kan zien zet hier lettertjes neer en daar gaan andere mensen dan heel heftig op zitten reageren. Zolang je het naar je zin hebt en het gezellig is is dat uiteraard een geweldig iets, dat je vermaakt kan worden door letters en berichtjes die gewoon opduiken. Dát is een van de geniale dingen aan het internet.
Maar zodra iets je niet aanstaat of je merkt dat je er negatieve gevoelens van krijgt, waarom ga je er dan op door? Geef het de aandacht die het schijnt te verdienen. Als bepaalde users je niet aanstaan kan je die toch gewoon fuck all laten boeien? Je zit godverdomme in je eigen huis op je eigen pc en je laat dit soort shit je ook echt wat doen?
Ik snap het gewoon niet. Het zijn maar lettertjes.
Ik irriteer me de godspleuris aan een paar van die mongolen die hier rondlopen dus ga ik ze óf zitten treiteren of ik ga gewoon weg.
Hoezo 'erin mengen'. Ik meen dat jij niet de enige bent geweest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoeft je er van mij niet in te mengen, vind je evengoed wel lief...![]()
Maar die dombo's hier die Kleinzusje haar klit likken omdat ze zo 'eerlijk' is, zullen me aan mijn reet roesten.
Ja, schat. jij bent besmettelijk. als iemand het wel met jou kan vinden ben je lid van een sektequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo 'erin mengen'. Ik meen dat jij niet de enige bent geweest.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoeft je er van mij niet in te mengen, vind je evengoed wel lief...![]()
Maar die dombo's hier die Kleinzusje haar klit likken omdat ze zo 'eerlijk' is, zullen me aan mijn reet roesten.
Ga jij nou zitten stoken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo 'erin mengen'. Ik meen dat jij niet de enige bent geweest.
Beste voorzitter bij deze open ik de vergadering,quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, schat. jij bent besmettelijk. als iemand het wel met jou kan vinden ben je lid van een sekte![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is zooooooooo waaaaar .!!! Ik meng me normaal nergens in . Maar goed ben ook maar een mens en ben dit echt ZAT !!! Ik heb hier de grootste lol en ben ook wel eens vervelend, en ook uit mij slof geschoten. Moet kunnen toch ?
Waar ben jij in vredesnaam mee bezig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, schat. jij bent besmettelijk. als iemand het wel met jou kan vinden ben je lid van een sekte![]()
![]()
Who me?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ben jij in vredesnaam mee bezig.
Gewoon zo, uit het niets precies op tijd en tegelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat zonder PM of MSN... doe dat maar 'ns na...![]()
Zwaar kut klootzakquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
ben het ook zat IEDEREEN KLAAR ? mooi
Beginnen we weer opnieuw
zeg soury hoe was je dag ?
En??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon zo, uit het niets precies op tijd en tegelijk.![]()
Ik slijm niet.............quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb me lang ingehouden..... Maar ik moet wel ff kwijt dat je verdomme es op moet houden. Je dropt een smerige bom en komt daarna weer slijmen en kleffen. Wat denk je verdomme nou ??? Dat alles ongezien en zomaar vergeven is ..
Ik zag ook nog een post van WJ die zegt dat je hulp moet zoeken. Ik sluit me hierbij aan. Denk dat je geen nare vrouw bent maar ben dit echt zat .. Groetjes S(l)oury
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:45 schreef Lobasca het volgende:
Maarre..ik ben ff weg.. na 24.00 sta ik weer klaar voor oeverloos gezeik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |