Dat gaan bijna al die wijven alquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naar een halloween feest gaan in leger outfit![]()
Ga dan gewoon als Vampira![]()
Als ik shag/peuken ga halen 's ochtends moet ik eerst een berg beklimmen (restaurant ligt in het dal)quote:
Alsof die wijven weten hoe de echte Vampira eruit zag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat gaan bijna al die wijven al.
En dan win ik nóóóit.
Ik ben dol op hertjes, werk niet voor niets op een hertenkamp.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik shag/peuken ga halen 's ochtends moet ik eerst een berg beklimmen (restaurant ligt in het dal)
Met een beetje geluk staan er dan altijd 3 hertjes aan mijn linkerhand op zo'n heide ding![]()
![]()
![]()
2 van die jonkies![]()
![]()
![]()
Maar we serveren ook hert![]()
Vast welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof die wijven weten hoe de echte Vampira eruit zag.
Of Ed Wood kennen.
Wijven![]()
Zo iets mag ook niet geschreven worden hier.................. daar heb ik een waarschuwing voor ontvangen........... Ze hadden me beter kunnen bannen misschien, maar dat is aan achter en mag niet besproken worden hier. Een BAN voor iets onterechts kan ook, geen BAN voor iets naars kan dus ook.........quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het kwam voor mij niet kwetsend over, zegt meer over de schenker, dan over de ontvanger..
Wat mij aan het geheel stoorde, is dat zoiets blijkbaar gewoon geschreven mag worden, zonder dat er maatregelen worden getroffen.
Ik heb jou, of wie dan ook, hier nooit iets misdaan..dus dat.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
via PM is mn stijl niet................ dus vandaar nu en op deze manier.............
NOGMAALS, mij kwets je niet, je zet jezelf alleen maar te kakken..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo iets mag ook niet geschreven worden hier.................. daar heb ik een waarschuwing voor ontvangen........... Ze hadden me beter kunnen bannen misschien, maar dat is aan achter en mag niet besproken worden hier. Een BAN voor iets onterechts kan ook, geen BAN voor iets naars kan dus ook.........
Dat laat ik aan "achter" over.............. Ik vraag/ zeur en smeer niet........... Ik aanvaard de concequenties van mn daden en de gevolgen................!
Ik wil geen wedstrijd of gevecht, ik wil FOKen en genieten van deze virtuele plek...........
Ik kan soms grog uit de bocht vliegen en heb het tegen users.............. niet tegen personen............... dat ik jou, heb gekwetst, doet me pijn........... maar ik kon niet eerder reageren omdat ik bang was te gaan schelden......... via PM is mn stijl niet................ dus vandaar nu en op deze manier.............
Het is weg gehaald............ ik heb mn straf gehad............... en ben er erg verdrietig over geweest. Wilde eerst mn trotst niet overwinnen................ niet meer reageren of net doen alsof er niks gebeurd was.............
Maar dat lukt me niet...............
Dus dat..........
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
NOGMAALS, mij kwets je niet, je zet jezelf alleen maar te kakken..
Genoeg hier over..ik ben geil en ga neuken!![]()
Wat is 20 aprilquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef Lobasca het volgende:
Maarre..om 20 april nu als feestdag te introduceren..gaat me ook een beetje ver Kurt... AH?
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geboortedag Adolf Hitler..verklaard tevens de fascinatie van Kurt voor AH..quote:
Sportief!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Hoop dat je er van geniet![]()
Edit: wat je met dit antwoord zegt is jezelf meer te kakken zetten dan ik ooit heb gedaan.........
Je laten kwetsen is in mijn ogen een sterkte en je kwetsbaar opstellen ook.
kus en knuf van kleinzusje............. hoop dat het gratis ook lekker is![]()
Oh o.k. dan bestel ik wel een patatje oorlog op die dagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geboortedag Adolf Hitler..verklaard tevens de fascinatie van Kurt voor AH..
Heb ff rookpauze
Ik hoef het niet voor geld te doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Hoop dat je er van geniet![]()
Edit: wat je met dit antwoord zegt is jezelf meer te kakken zetten dan ik ooit heb gedaan.........
Je laten kwetsen is in mijn ogen een sterkte en je kwetsbaar opstellen ook.
kus en knuf van kleinzusje............. hoop dat het gratis ook lekker is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |