Is het voortaan Oprechte Hoer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lobasca:
Bij deze excuses dat ik je een onoprechte h##r heb genoemd
groet kleinzusje
Volgens mij zit er een gaatje in jou hoofdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn er al genoeg die kleffen![]()
Maar er zijn er bijna géén die in ongeveer elke zin een scheldwoord verwerken.
Ik vul gaten![]()
quote:
Nee, gewoon Lobascaquote:
Hoe ga je ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:19 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb morgen een Halloweenfeest!
Jij bent een geval apart.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een gaatje in jou hoofd![]()
Dwaas, ik zie je liever kleffend.
Ik heb nog wel een tube bloed voor jequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:19 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb morgen een Halloweenfeest!
Prima meid!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, gewoon Lobasca
Excuses aanvaard ?
Wel een lief geval apartquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij bent een geval apart.
Wattequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:20 schreef TherAngelina het volgende:
Hoi Veulen!
Volgens mij Friest (:')) het hier in Friesland al wel, Soury.
Nee was een complimentjequote:
Zo te zien nog niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:20 schreef TherAngelina het volgende:
Hoi Veulen!
Volgens mij Friest (:')) het hier in Friesland al wel, Soury.
Ik twijfel. Ik vind het altijd wel leuk om als vampier of Katze te gaan maar dan ben ik niet echt origineel. Dus ik denk dat ik al m'n legerdingen aantrek of zoquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Absoluut.
Ik heb geloof ik nog wel van die capsules die je dan in je mond moet doen en dan komt er van dat nepbloed je smoel uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tube bloed voor je![]()
Ga dan als vleervampierquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:25 schreef TherAngelina het volgende:
Ik twijfel. Ik vind het altijd wel leuk om als vampier of Katze te gaan maar dan ben ik niet echt origineel. Dus ik denk dat ik al m'n legerdingen aantrek of zo.
Thxquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prima meid!
Knap van je, had ik niet verwacht.
Zand erover, en een dikke hug!![]()
Ahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik vind het altijd wel leuk om als vampier of Katze te gaan maar dan ben ik niet echt origineel. Dus ik denk dat ik al m'n legerdingen aantrek of zo.
Wehehe, ik heb een soortgelijke foto (ook met hertje alleen meer sneeuw) van hier achter in het bos vorig jaar.quote:
Het kwam voor mij niet kwetsend over, zegt meer over de schenker, dan over de ontvanger..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
Het was een dom, een naar kwetsend woord en zo ben ik helemaal niet...............
Ik ken je niet, dus heb even wat trots/schaamte overwonnen en wat tranen gelaten![]()
IRL zou ik dat nooit zeggen, dus ............... waarom hier wel................
Dat gaan bijna al die wijven alquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naar een halloween feest gaan in leger outfit![]()
Ga dan gewoon als Vampira![]()
Als ik shag/peuken ga halen 's ochtends moet ik eerst een berg beklimmen (restaurant ligt in het dal)quote:
Alsof die wijven weten hoe de echte Vampira eruit zag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat gaan bijna al die wijven al.
En dan win ik nóóóit.
Ik ben dol op hertjes, werk niet voor niets op een hertenkamp.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik shag/peuken ga halen 's ochtends moet ik eerst een berg beklimmen (restaurant ligt in het dal)
Met een beetje geluk staan er dan altijd 3 hertjes aan mijn linkerhand op zo'n heide ding![]()
![]()
![]()
2 van die jonkies![]()
![]()
![]()
Maar we serveren ook hert![]()
Vast welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof die wijven weten hoe de echte Vampira eruit zag.
Of Ed Wood kennen.
Wijven![]()
Zo iets mag ook niet geschreven worden hier.................. daar heb ik een waarschuwing voor ontvangen........... Ze hadden me beter kunnen bannen misschien, maar dat is aan achter en mag niet besproken worden hier. Een BAN voor iets onterechts kan ook, geen BAN voor iets naars kan dus ook.........quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het kwam voor mij niet kwetsend over, zegt meer over de schenker, dan over de ontvanger..
Wat mij aan het geheel stoorde, is dat zoiets blijkbaar gewoon geschreven mag worden, zonder dat er maatregelen worden getroffen.
Ik heb jou, of wie dan ook, hier nooit iets misdaan..dus dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |