quote:dinsdag 30 oktober 2007 07:11 schreef JOO het volgende:[/b]
DIT HEEFT IEMAND GESCHREVEN BIJ GTST COURANT:
* Rik heeft aangegeven getraumatiseerd te zijn geraakt door de brand in Singapore en geeft zelfs te kennen maandenlang in therapie te zijn geweest. Hij zegt dat hij een hele tijd 'niet zichzelf' is geweest.
* Rik komt voortdurend bij Dian over de vloer, terwijl ze vroeger echt niets met elkaar te maken hadden. Ik vind het verdacht dat de schrijvers hun ineens tot 'best friends' heeft gebombardeerd.
* Rik was inderdaad degene die voor het huis van Dian te zien was. Dat zie je overduidelijk aan zijn jas. Waarom zouden ze hem anders zo 'mysterieus' in beeld laten komen?
* Rik geeft bij Milan aan dat hij allang niet meer met Anita en Dennis bezig is, maar dat hij momenteel met hele andere dingen bezig is. Het stalken van Dian!
* In de spoilers staat dat Nina erachter komt wie de stalker is en zich vervolgens met de trouwerij van Anita en Dennis begint te bemoeien. Ik denk dat Nina erachter komt dat Rik de stalker is en daarom wilt dat Anita uit zijn handen blijft en daarom aandringt dat Dennis en Anita snel moeten gaan trouwen, voordat Rik echt rare dingen gaat doen.
* Over twee weken krijgen Dennis en Anita ruzie over de stalker. De kans is dus groot dat ze erachter zijn gekomen dat Rik de stalker is en dat Dennis bang is dat hij ook Anita iets aan gaat doen.
* De 3500ste aflevering staat in het teken van de bruiloft van Dennis en Anita. De opnames waren namelijk twee weken geleden in een kerk in Woerden. Ik denk dat Rik die avond een duister plan bedenkt om de bruiloft te verzieken, maar hierdoor zijn eigen glazen ingooit en dat of hij (of een ander castlid) op dramatische wijze om het leven komt. Ik denk persoonlijk dat dit Rik is, aangezien het maar een gastrol is.
* Rik geeft te kennen Dian niet gestalkt te hebben. Dat past perfect bij de stoornis 'bordeliner' (meerdere persoonlijkheden). Hij weet ook écht niet meer dat hij Dian gestalkt heeft.
Kortom: Rik heeft bordeliner, weet niet dat hij Dian stalkt, maar is de stalker wél. En deze verhaallijn omtrent zijn ziekte komt tot een hoogtepunt in de 35000ste aflevering!
Dat is vaak wel zo idd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:39 schreef misspunt het volgende:
Wat een onzin.
Soap rule 1#: als je heel erg het gevoel krijgt dat iemand de dader is, dan is-ie het juist niet!
En Noud, Nina, Milan, Anita, Charlie en Barbara er gelijk bij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:22 schreef alors het volgende:
Opdat Dennis maar afgeschoten mag worden op zn eigen bruiloft ofzo
En alle pubers erbij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef Chryzis het volgende:
[..]
En Noud, Nina, Milan, Anita, Charlie en Barbara er gelijk bij.
Iddquote:
Rosa, want die riep zequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:41 schreef GSMboy het volgende:
Hm..
Als Nina ingewikkeld in papier in de Rozenboom stond. Wie heeft haar dan ingewikkeld erin?
Want niemand mocht dit geheim weten, en Janine zou er denk ik ook niet aan meewerken... want ze wou dat Nina het contact verbrak, en niet dat ze zich serieus liet tonen als de ware Princess aan Milan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaan we weer![]()
Alles:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Frey op 31-10-2007 15:58:32 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
de familie albertsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:19 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vond een hoop gedoe deze aflevering tegenvallen. Waar ik me bijzonder aan ergerde was (alweer) de puberale zogenaamde 'vette' taal van Nina, Noud, enz. Nina met haar achterlijke droom, Noud met zijn "chick" en zijn "Noudster". Waarom kappen ze daar niet gewoon mee? Het is alleen maar irritant. Doe normaal.
Ik was wel heel tevreden over de reünie van de Alberts-heren. Eindelijk kregen we Sil weer eens te zien en erkend Robert hem eens! Ik vond het een mooi plaatje en dacht bij mezelf, toen Robert Dennis erkende; eigenlijk zouden ze gewoon allemaal Alberts moeten heten. Een minuut daarna zei Noud dat ze eigenlijk allemaal Alberts moesten heten. Ik was tevreden!
Eindelijk voelt het weer een beetje aan als vroeger, toen Arnie er nog was. Laat ze dan ook een echte familie zijn, als ze zonodig familie zijn. Het is al erg genoeg dat Arnie niet de echte zoon van Robert en Laura bleek te zijn. Dat kan alleen nog een beetje worden goedgemaakt als Dennis, Milan, Sil en Noud ook echt bij de Alberts-familie gaan horen.
Het kan Rik ook niet zijn, of ze denken dat wij allemaal achterlijk zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:42 schreef Otmed het volgende:
Maar hoe kan het Rik in godsnaam zijn? Een paar afleveringen geleden zagen we hem nog bij Dian de deur uit gaan, en toen zag je een been bewegen achter de muur. Dus dat kon Rik gewoon niet zijn.
"Hehe, Vampiers hebben geen sleutels nodig om een deur open te maken"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:43 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vond Ludo briljant deze aflevering, met dat vampiergebitje in zijn handen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:31 schreef Otmed het volgende:
Dian moet pijn lijden.Het is wel een tof personage, maar ik zou haar wel eens bang/in paniek willen zien.
Maar terug komt ze wel.quote:Op donderdag 1 november 2007 07:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik lees anders niks over dorothea
Inderdaad, Bing was echt niet te genieten zoquote:Op donderdag 1 november 2007 13:04 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoop alleen dat als Bing terug komt hij eindelijk eens normaal doet in plaats van dat zeikerige boze gedrag van eerst
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien zijn Ludo en Rik wel allebei stalkers zonder dat ze het van elkaar weten![]()
Het hele idee van een spoiler is toch, dat je het niet verklapt voor de mensen die het niet willen weten...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:55 schreef fresta het volgende:
ah bah, Bing komt ook weer terug dus..
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef roooosje het volgende:
Hoe groot is Anita? 1 meter 10?
hahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:13 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Het hele idee van een spoiler is toch, dat je het niet verklapt voor de mensen die het niet willen weten...
reageer er dan ook niet op... en als je dat wel wilt.. tenminste op discrete wijze![]()
Dat zou nog kunnen ook, die probeert Ludo natuurlijk te framen als wraak voor toenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:37 schreef Radegast het volgende:
Huib van Groeningen is de stalker!
De een sluit de ander toch niet uit? Ik vind Vicky een verademing ten opzichte van zo iemand als Nina bijvoorbeeld en ook een stuk frisser dan Florien eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:06 schreef James1988 het volgende:
Ik mag hopen dat Vicky na die voorstelling oprot... heb haar nu wel genoeg gezien... tijd voor leukere personages zoals Ludo
Ach Laura is de Helen Helmink van nu en dat is iets erger geworden nadat Harmsen is weggegaan, mocht Laura eraan gaan dan vervangen ze haar wel door een soortgelijk personage, bovendien mag Laura eigenlijk niet weg, ze speelde al in de eerste minuten van aflevering 1 in de soapquote:En Laura moet ook eens een keer iets ergs overkomen, bemoeizuchtige tante...
Ik zou daar weinig op tegen hebbenquote:O, en Desi mag door een bus geraakt worden.
Ja dat was best grappig.quote:
Meer Dian en minder pubers!quote:Op maandag 5 november 2007 00:28 schreef Mss het volgende:
Haal die pubers eruit, werkelijk, wat een domme lijnen
Nina en Florien waren inderdaad wel een beetje uitgespeeld... Nina met 'r tasjesdief zou een leuke verhaallijn kunnen worden, als ze dan ook de streken van papa Sanders overneemt...quote:Op zondag 4 november 2007 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De een sluit de ander toch niet uit? Ik vind Vicky een verademing ten opzichte van zo iemand als Nina bijvoorbeeld en ook een stuk frisser dan Florien eigenlijk.
Hmm, Helen Helmink is van voor mijn tijd, geloof ik... toen ik kleiner was interesseerde GTST me niet echtquote:[..]
Ach Laura is de Helen Helmink van nu en dat is iets erger geworden nadat Harmsen is weggegaan, mocht Laura eraan gaan dan vervangen ze haar wel door een soortgelijk personage, bovendien mag Laura eigenlijk niet weg, ze speelde al in de eerste minuten van aflevering 1 in de soap
Ze hoeft niet dood, alleen maar zwaargewond ofzo.... ik vind die Desi echt een waardeloos personage, en ook niet knap. Ze lijkt wel de excuusnegerin van de show, zolang Bing weg is...quote:[..]
Ik zou daar weinig op tegen hebben![]()
Nou dat interesseerde me ook geen zak. Ik ben echt niet geïnteresseerd in pubergevechtjes.quote:Op maandag 5 november 2007 11:41 schreef Canisfire het volgende:
fos die begon ook cool met zijn verliefdheid op Janine.
Of toen hij noud op zijn bek sloeg. Jammer dat het kereltje zo ingekakt is .
Whehehehehe dat was een mooie opmerking jaquote:Op maandag 5 november 2007 12:10 schreef roooosje het volgende:
[..]
ik heb geen sleutel nodig, ik ben een vampier.
Ja maar dat doen ze bewust zodat het logischer is voor de kijker dat Vicky Noud leuker gaat vinden.quote:Op maandag 5 november 2007 11:41 schreef Canisfire het volgende:
fos die begon ook cool met zijn verliefdheid op Janine.
Of toen hij noud op zijn bek sloeg. Jammer dat het kereltje zo ingekakt is .
Vond ik ook.quote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond wel dat Fossieboy overdreven reageerde,
Ik word echt gek van dat 'interfacen'. Dat is echt niet grappig meer.quote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond wel dat Fossieboy overdreven reageerde, natuurlijk omdat er zoiets met Noud moest gebeuren, er doorzichtig allemaal.
Het viel me wel weer op dat er van die zogenaamde grapjes werden gemaakt, als dit weer de overhand gaat krijgen wordt het weer net zo ongeloofwaardig flauw als eerst.
Morgen Ludo met de politie, dat is altijd leuk![]()
Op zich een goed idee, maar dan heb ik liever dat Martine Hafkamp terugkomt en zich gaat bemoeien met Nina ofzo... lijkt me leuk om te zien wat er dan overblijft van vriendelijke goedhartige Ludoquote:[b]Op dinsdag 6 november 2007 00:20 schreef countergirl een hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nachtmerrie bedoel je?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
dorothea
dat zal toch wel een droom zijn, hoop ik?
Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkersquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:19 schreef Canisfire het volgende:
en Guusje dan alleen als hij en Noud een homo verleden hebben ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
Wat is het verschil danquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkers![]()
Ach stel je aan. het zou juist wel vernieuwend zijn .quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkers![]()
En op Dorothea zit ik ook niet meer echt te wachten eigenlijk, die was zo goed als uitgespeeld![]()
Vernieuwend?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:35 schreef Canisfire het volgende:
Ach stel je aan. het zou juist wel vernieuwend zijn .
Het is een verschil voor mij, aangezien ik een man ben kijk ik gewoon liever naar twee lichamen van de andere sekse die lekker bezig zijnquote:
Okquote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een verschil voor mij, aangezien ik een man ben kijk ik gewoon liever naar twee lichamen van de andere sekse die lekker bezig zijn![]()
Nu zetten mensen de tv uit om 20 uur speciaal voor het milieu.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef ReWinD het volgende:
Geweldig! GTST besteedt ook aandacht aan het klimaatprobleem
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu zetten mensen de tv uit om 20 uur speciaal voor het milieu.
Ik vond het ook nergens op slaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
Belachelijke vertoning, dat met Charlie. Is dit de manier waarop GTST het onderwerp milieu wil gaan behandelen? Dat zal de zaak meer kwaad dan goed doen. Het sloeg echt nergens op. Laat deze belachelijke verhaallijn gauw vallen zeg. Het was niet eens grappig....
Echt het toppunt van domheid, het suggereert dat zij, iemand die geschoold en ontwikkeld is, zich dagelijks geconfronteerd ziet met de actualiteiten, pas nu voor het eerst hoort van het hele klimaatprobleem.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef James1988 het volgende:
Ik heb het nog niet gezien, maar zo te horen past het precies bij Charlie. Eén iemand hoeft maar te zeggen dat "uw kinderen in gevaar zijn en een gruwelijke dood zullen sterven!!!!1111oneoneone" en zij trapt er meteen in. Impulsief kipje.
ik zou het niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
Belachelijke vertoning, dat met Charlie. Is dit de manier waarop GTST het onderwerp milieu wil gaan behandelen? Dat zal de zaak meer kwaad dan goed doen. Het sloeg echt nergens op. Laat deze belachelijke verhaallijn gauw vallen zeg. Het was niet eens grappig....
Geen flauw idee.quote:
Ik betwijfel het ook ten zeerste, die stalker probeert gewoon mensen te beschuldigen, eerst Ludo, nu Rik, Dorothea zal het ook wel niet zijn, want die zit bij die Deutschers!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:35 schreef digispeed het volgende:
denk toch niet dat het rik is.
ligt veels te veel voor de hand
wel een bofkont die dian om met rik een beschuitje te eten
wil wel ruilen. alleen mag rik wel even naar de kapper
is dorothea niet de stalker van dian ?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook ten zeerste, die stalker probeert gewoon mensen te beschuldigen, eerst Ludo, nu Rik, Dorothea zal het ook wel niet zijn, want die zit bij die Deutschers!
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef roooosje het volgende:Sure....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was al een half jaar geleden bekend, en er is niks van gekomen. Geen idee wie dit bedacht heeft? En oh ja.. Arnie herrijst in Januari uit de dood op. Hij leeft nog, nou goed..
Heel GTST wordt nu goed:
- Ludo beweert goed te zijn (nouja, beweerde...)
- Charlie denkt aan het milieu
- Dorothea wil iedereen met haar Love-Tree weer mensen bij-een-brengen
Nog even er is geen kwaad meer... Toch het einde van GTST wat een half jaar geleden werd voorspeld? Laat het niet hopen? Laat Ludo eerst nog even met mevr. Dian Albert bemoeien.
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Sure....
Dit was al een half jaar geleden bekend, en er is niks van gekomen. Geen idee wie dit bedacht heeft? En oh ja.. Arnie herrijst in Januari uit de dood op. Hij leeft nog, nou goed..
Heel GTST wordt nu goed:
- Ludo beweert goed te zijn (nouja, beweerde...)
- Charlie denkt aan het milieu
- Dorothea wil iedereen met haar Love-Tree weer mensen bij-een-brengen
Nog even er is geen kwaad meer... Toch het einde van GTST wat een half jaar geleden werd voorspeld? Laat het niet hopen? Laat Ludo eerst nog even met mevr. Dian Albert bemoeien.
quote:
Wel, ik heb nog nooit over zoiets gedroomd, maar zo'n verhaal ken ik wel. Dat je droomt dat je thuis bent en je loopt naar buiten en je bent ineens in de tuin van je oom en tante en daar zitten vrienden van de middelbare school een tuinfeest te houden. Vaak zijn het samenraapsels van dingen die je pas weer gezien hebt of heel snel aan gedacht hebt die zich dan ontwikkelen tot dromen en dan krijg je zulke wazige verhalen die in je droom toch heel echt en logisch lijken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
En dat je dan ook nog zoveel details weet.![]()
Dat dingen zo door elkaar heen lopen herken ik ook wel, ik heb alleen niet zo vaak dat ik me zoveel details kan herinneren dat ik er zo'n lang verhaal van kan maken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:51 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Wel, ik heb nog nooit over zoiets gedroomd, maar zo'n verhaal ken ik wel. Dat je droomt dat je thuis bent en je loopt naar buiten en je bent ineens in de tuin van je oom en tante en daar zitten vrienden van de middelbare school een tuinfeest te houden. Vaak zijn het samenraapsels van dingen die je pas weer gezien hebt of heel snel aan gedacht hebt die zich dan ontwikkelen tot dromen en dan krijg je zulke wazige verhalen die in je droom toch heel echt en logisch lijken.
Vickyquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Vicky acteert als enige van de pubers goed...
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:26 schreef James1988 het volgende:
ik verwachtte bijna dat Vicky ging zeggen: "Laura, wil jij m'n mama zijn?"
Leuk zo een uitstapje over dromen, wat ik weet is dat er aan de hand van herrineringen een werkelijkheid wordt gecreëerd, maar bij het gebrek aan uitwendige prikkels mis je alle gevoel voor tijd en ruimte en dit is in dromen dan ook heel erg wazigquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:51 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Wel, ik heb nog nooit over zoiets gedroomd, maar zo'n verhaal ken ik wel. Dat je droomt dat je thuis bent en je loopt naar buiten en je bent ineens in de tuin van je oom en tante en daar zitten vrienden van de middelbare school een tuinfeest te houden. Vaak zijn het samenraapsels van dingen die je pas weer gezien hebt of heel snel aan gedacht hebt die zich dan ontwikkelen tot dromen en dan krijg je zulke wazige verhalen die in je droom toch heel echt en logisch lijken.
echt acteren kan hij inderdaad niet, vroeger was hij bezigquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Vicky acteert als enige van de pubers goed...
En Rik, wat is die érg. Met die belabberde acteerprestaties verbaast het me niks dat hij met de staart tussen zijn benen uit LA is wedergekeerd naar Nederland.
Gisteren toen hij in bed lag had ik zin om erbij te kruipen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:48 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar eerlijk is eerlijk, het blijft een lekker ding![]()
Dat zou wel erg anti-climax zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:12 schreef Otmed het volgende:
De vooruitblik van gisteren:
Vandaag in GTST
Nu Dian weet wie haar stalker is, slaat haar angst om in woede: ze bedreigt hem. Janine krijgt onverwachts een cadeau van Nina. Lukt het Milan en Nina hun relatie geheim te houden? Vicky wordt erg gepest op school.
Dus het was inderdaad Rik.
Ja ze denkt dat het haar stalker is, ze kan er ook falikant naast zittenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:12 schreef Otmed het volgende:
Ja, maar het staat er anders echt fout.
-edit-
Op gtst-courant stond een tijdje geleden:
* Dian staat oog in oog met haar stalker. Ze gaat totaal door het lint als ze ontdekt wie het is. Ze raakt zelfs zo overstuur, dat haar angst omslaat in woede: ze bedreigt hem met de dood!
.
Ik denk ook dat het zo zitquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:25 schreef parselmouth het volgende:
Ja, als ze in het vooruitblik zouden melden dat Dian 'denkt' dat het haar stalker is, wordt er toch ook al verklapt voor de kijkers dat hij het waarschijnlijk niet is?
Vanuit het perspectief van Dian is Rik nu zeker weten de stalker, maar wij weten toch wel beter
Ja, Rik had dat boek op zn kamer... Ludo had dat masker in zn la en Ludo vond die vlinder in zn koffer... meerdere personen worden verdacht gemaakt als stalker..quote:
Of iemand van vroeger ofzo? Das ook wel leukquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:59 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ja, Rik had dat boek op zn kamer... Ludo had dat masker in zn la en Ludo vond die vlinder in zn koffer... meerdere personen worden verdacht gemaakt als stalker..
Ik denk dat die artikelen geplaatst zijn door nog een totaal onbekende...
Van mij mag Stan, Paul Groot wel weer terug, al zal hij wel geen soapie meer willen worden waarschijnlijk nu hij voor verschillende programma's schrijft en in Koefnoen speelt... Hem had ik naast Ferry (Rik) vroeger echt wel bij mij aan de muur hangen... Of Antonie Kamerling... of weer een alternatief typje zoals het eerste vriendje van Kim (angela schijf), hoe heette hij ook alweer, die vond ik ook erg cool...quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Of iemand van vroeger ofzo? Das ook wel leuk
Komt er nog iemand terug in GTST die nu nog niet verschenen is?
Aaaw... ja, dat was echt mn poppie!!quote:
Die was echt zoooo cutequote:
Wat was ook alweer zn story? Waar is hij gebleven?quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef parselmouth het volgende:
Hij was echt leuk inderdaadAlleen als ik nu die foto terug zie valt het me toch tegen
![]()
Ik weet nog wel dat ik die verhaallijn met Hedwig en Justus altijd heel spannend vond
[ afbeelding ]
Brrr...
Hij was geweldigquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef ggiirrll het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is in iedergeval eng... dat vond ik altijd al.. er klopt iets niet aan die kop... ieuw..
Idd...brrrrquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef ggiirrll het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is in iedergeval eng... dat vond ik altijd al.. er klopt iets niet aan die kop... ieuw..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan het in godsnaam nu nog NIET Rik zijn?tvp!
Oja, dieeee!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef ggiirrll het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren onbetrouwbare geruchten, ja.quote:Op maandag 12 november 2007 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
wie dian ging stalken stond in een oud topiciedereen had een
reactie erop
Ja en ze staat zelf achter de bank... of het is Jef..quote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
[..]
Wat is dat voor vreemde conclusie.
quote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Otmed het volgende:
Als het Jef gewoon is, ga ik echt boeken naar de televisie gooien.
Pak ze maar alvastquote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Otmed het volgende:
Als het Jef gewoon is, ga ik echt boeken naar de televisie gooien.
met info over de acteur erbij enzo dat die dian ging stalkenquote:Op maandag 12 november 2007 19:06 schreef Otmed het volgende:
[..]
Dat waren onbetrouwbare geruchten, ja.
Nou, zoek dat topic dan eens op.quote:Op maandag 12 november 2007 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
met info over de acteur erbij enzo dat die dian ging stalken
dat vind ik niet meerquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nou, zoek dat topic dan eens op.
Er liggen inmiddels een aantal boeken trouwens. Jammer dat ik de bijbel niet kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jewel een hele tijd terug al vorig seizoenquote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef Otmed het volgende:
Aha. Welke site? Want ik kijk altijd op gtstcourant, en alles wat daar staat klopt ook, maar daar stond dus helemaal niets over wie de stalker is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:22 schreef Scorpie het volgende:Dat zou ik echt een hele slappe ontknoping vinden, stiekem hoop ik dat het een oude bekende isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
huib is de toffste solution..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik echt een hele slappe ontknoping vinden, stiekem hoop ik dat het een oude bekende is![]()
Achterdeur blijkbaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:35 schreef Diorchanel het volgende:
Waar rende die stalker eigenlijk heen? Hij rende naar rechts en links is de voordeur. Ikke niet snappen [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou je toch denken dat het een bekende moet zijn.. Maar ik heb alle foto's bekeken, van de acteurs vroeger en nu, en heb echt geen idee!
Ik hoop echt op een leuke ontknoping!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vet shitt...
Ik nodig jullie allemaal uit voor een avondje in 'the english pub Northend' in Leiden op de dag dat Lieke van Lexmond stopt met gtst en de rol van Charlie voorgoed tot het verleden behoortquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:20 schreef nWo4Life het volgende:
Het voorproefje van morgen zorgt er nou niet echt voor dat ik wil gaan kijken. Charlie met d'r gezanik... bah!
Ik hoop van harte dat die stalker iemand uit het verleden is. Het zou geweldig zijn als er ineens weer iemand verschijnt, waarvan we nooit hadden durven dromen dat het de stalker zou zijn!
Ik vind dat wel ijzersterk gedaan, want als je even tussen 'de regels' oplet.... Dan kan je duidelijk zien dat de schrijvers van GTST de draak steken met die milieufanaten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik nodig jullie allemaal uit voor een avondje in 'the english pub Northend' in Leiden op de dag dat Lieke van Lexmond stopt met gtst en de rol van Charlie voorgoed tot het verleden behoort![]()
Ze moeten dat hele voorproefje weghalen. Want of ze gooien er iets in wat ons toch niet boeit, of ze gooien er iets in wat ons wel boeit, maar dan weten we dat al, en is de spanning eraf.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:20 schreef nWo4Life het volgende:
Het voorproefje van morgen zorgt er nou niet echt voor dat ik wil gaan kijken. Charlie met d'r gezanik... bah!
Ik hoop van harte dat die stalker iemand uit het verleden is. Het zou geweldig zijn als er ineens weer iemand verschijnt, waarvan we nooit hadden durven dromen dat het de stalker zou zijn!
Misschien wel, maar ik vind het gewoon irritant.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind dat wel ijzersterk gedaan, want als je even tussen 'de regels' oplet.... Dan kan je duidelijk zien dat de schrijvers van GTST de draak steken met die milieufanaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:30 schreef parselmouth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
Dom foutje.
tvp!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:13 schreef countergirl het volgende:
Volgens mij is het nu zo klaar als een klontje! Als je goed opgelet hebt op het eind dan is die ene het....Als dat zo is dan had ik de persoon goed. Ik dacht al dat deze persoon het zou zijn sinds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inderdaad die verhaallijn met Charlie, echt verschrikkelijk.![]()
![]()
quote:
Blijkbaar genoeg om ons te irriteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:11 schreef jmac het volgende:
Gadverdamme. Hoeveel heeft greenpeace/de overheid/WNF aan RTL overgemaakt om Charlie zo te krijgen. Ik weet dat het commerciele tv is maar dit is zo overduidelijk en zo 'fake'/irritant..
Ik had er mijn zak chips al opgezet en gewonnenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef NrSiX het volgende:
dat einde was niet van tevoren te raden [afbeelding]
Inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef NrSiX het volgende:
dat einde was niet van tevoren te raden
De schrijvers van GTST laten dmv Charley zien, hoe simpel de gemiddelde 'green'-fanaat is.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:11 schreef jmac het volgende:
Gadverdamme. Hoeveel heeft greenpeace/de overheid/WNF aan RTL overgemaakt om Charlie zo te krijgen. Ik weet dat het commerciele tv is maar dit is zo overduidelijk en zo 'fake'/irritant..
Je kan het terugkijken hoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:42 schreef Shirley het volgende:
Mag ik een samenvattinkje? Heb het moeten missen. Het Charliegedeelte mag overgeslagen worden. Wat is er met die gekke Dorothea nou?
Mijn planquote:Op donderdag 15 november 2007 04:21 schreef James1988 het volgende:
Hmm, die blik van Dorothea op het einde... zalig
Nu maar hopen dat ze de eerste de beste trein/bus/vliegtuig/boot/auto terugpakt naar waar ze vandaankwam, zijn we van 'r af.
Nou als je een paar maanden geleden hebt gekeken had je die scène kunnen zien.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:00 schreef NrSiX het volgende:
Ze kwam toch zo'n andere freak tegen bij de bushalte zei ze? die haar had opgepikt.. nu vraag ik mij af, als je gewoon op een bus zit te wachten, komt er dan gewoon iemand aanrijden die denkt.. heuj die moeten we mee hebben naar onze toko, die heeft rust nodig?.. of denk ik dr weer teveel over door.
Ik heb liever dat ze zich voor de trein gooit.quote:Op donderdag 15 november 2007 04:21 schreef James1988 het volgende:
Hmm, die blik van Dorothea op het einde... zalig
Nu maar hopen dat ze de eerste de beste trein/bus/vliegtuig/boot/auto terugpakt naar waar ze vandaankwam, zijn we van 'r af.
Dat zat ik ook te denkenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:10 schreef jmac het volgende:
NU doro terug is zal Bernard wel dood zijn in Duitsland
Je zou vast een zeker gelijk worden aangenomen, slechter dan dit kan bijna niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef countergirl het volgende:
Doro die met een dikke sigaar voodoo gaat doen, om te zien wie nu die stalker is!!!
Zeg, kan ik me niet ergens opgeven om mee te schrijven aan GTST??
dat had ik dus nietquote:Op donderdag 15 november 2007 14:07 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nou als je een paar maanden geleden hebt gekeken had je die scène kunnen zien.
dat hoeft toch niet, online kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Blawh het volgende:
Ik ga zo even kijken, heb het opgenomen.
Maar dan heb ik wel iets groter beeld.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat had ik dus nietvandaar =]
[..]
dat hoeft toch niet, online kijkenhoef je ook niet door te zappen tijdens te reclame
Inderdaad. Hij kwam zelfs erg vaak langs. Ik vind nog altijd de pianoversie het mooist. Zoals bij de scène tussen Milan en Nina. De oude Ludo tune, uit seizoen 9 en dergelijke, was ook altijd ingetogen op een piano. Geweldige achtergrondmuziekquote:
Ja, of de schrijvers hebben door dat we dat gezeik van haar zat zijn en hebben haar wat aardiger gemaakt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ik geef doro nog 1 week en dan kotsen we haar weer uit
Ik ook niet. Die dingen gaan totaal langs me heen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:34 schreef suus21 het volgende:
ik kan me niet eens voor de geest halen hoe de ludo tune gaat..
En ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die dingen gaan totaal langs me heen.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:34 schreef suus21 het volgende:
ik kan me niet eens voor de geest halen hoe de ludo tune gaat..
Je zult me er nog vaak over horenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:54 schreef digispeed het volgende:
[..]
jij geilt wel vaak op die ludo tune he ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |