Het hele idee van een spoiler is toch, dat je het niet verklapt voor de mensen die het niet willen weten...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:55 schreef fresta het volgende:
ah bah, Bing komt ook weer terug dus..
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef roooosje het volgende:
Hoe groot is Anita? 1 meter 10?
hahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:13 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Het hele idee van een spoiler is toch, dat je het niet verklapt voor de mensen die het niet willen weten...
reageer er dan ook niet op... en als je dat wel wilt.. tenminste op discrete wijze![]()
Dat zou nog kunnen ook, die probeert Ludo natuurlijk te framen als wraak voor toenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:37 schreef Radegast het volgende:
Huib van Groeningen is de stalker!
De een sluit de ander toch niet uit? Ik vind Vicky een verademing ten opzichte van zo iemand als Nina bijvoorbeeld en ook een stuk frisser dan Florien eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:06 schreef James1988 het volgende:
Ik mag hopen dat Vicky na die voorstelling oprot... heb haar nu wel genoeg gezien... tijd voor leukere personages zoals Ludo
Ach Laura is de Helen Helmink van nu en dat is iets erger geworden nadat Harmsen is weggegaan, mocht Laura eraan gaan dan vervangen ze haar wel door een soortgelijk personage, bovendien mag Laura eigenlijk niet weg, ze speelde al in de eerste minuten van aflevering 1 in de soapquote:En Laura moet ook eens een keer iets ergs overkomen, bemoeizuchtige tante...
Ik zou daar weinig op tegen hebbenquote:O, en Desi mag door een bus geraakt worden.
Ja dat was best grappig.quote:
Meer Dian en minder pubers!quote:Op maandag 5 november 2007 00:28 schreef Mss het volgende:
Haal die pubers eruit, werkelijk, wat een domme lijnen
Nina en Florien waren inderdaad wel een beetje uitgespeeld... Nina met 'r tasjesdief zou een leuke verhaallijn kunnen worden, als ze dan ook de streken van papa Sanders overneemt...quote:Op zondag 4 november 2007 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De een sluit de ander toch niet uit? Ik vind Vicky een verademing ten opzichte van zo iemand als Nina bijvoorbeeld en ook een stuk frisser dan Florien eigenlijk.
Hmm, Helen Helmink is van voor mijn tijd, geloof ik... toen ik kleiner was interesseerde GTST me niet echtquote:[..]
Ach Laura is de Helen Helmink van nu en dat is iets erger geworden nadat Harmsen is weggegaan, mocht Laura eraan gaan dan vervangen ze haar wel door een soortgelijk personage, bovendien mag Laura eigenlijk niet weg, ze speelde al in de eerste minuten van aflevering 1 in de soap
Ze hoeft niet dood, alleen maar zwaargewond ofzo.... ik vind die Desi echt een waardeloos personage, en ook niet knap. Ze lijkt wel de excuusnegerin van de show, zolang Bing weg is...quote:[..]
Ik zou daar weinig op tegen hebben![]()
Nou dat interesseerde me ook geen zak. Ik ben echt niet geïnteresseerd in pubergevechtjes.quote:Op maandag 5 november 2007 11:41 schreef Canisfire het volgende:
fos die begon ook cool met zijn verliefdheid op Janine.
Of toen hij noud op zijn bek sloeg. Jammer dat het kereltje zo ingekakt is .
Whehehehehe dat was een mooie opmerking jaquote:Op maandag 5 november 2007 12:10 schreef roooosje het volgende:
[..]
ik heb geen sleutel nodig, ik ben een vampier.
Ja maar dat doen ze bewust zodat het logischer is voor de kijker dat Vicky Noud leuker gaat vinden.quote:Op maandag 5 november 2007 11:41 schreef Canisfire het volgende:
fos die begon ook cool met zijn verliefdheid op Janine.
Of toen hij noud op zijn bek sloeg. Jammer dat het kereltje zo ingekakt is .
Vond ik ook.quote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond wel dat Fossieboy overdreven reageerde,
Ik word echt gek van dat 'interfacen'. Dat is echt niet grappig meer.quote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond wel dat Fossieboy overdreven reageerde, natuurlijk omdat er zoiets met Noud moest gebeuren, er doorzichtig allemaal.
Het viel me wel weer op dat er van die zogenaamde grapjes werden gemaakt, als dit weer de overhand gaat krijgen wordt het weer net zo ongeloofwaardig flauw als eerst.
Morgen Ludo met de politie, dat is altijd leuk![]()
Op zich een goed idee, maar dan heb ik liever dat Martine Hafkamp terugkomt en zich gaat bemoeien met Nina ofzo... lijkt me leuk om te zien wat er dan overblijft van vriendelijke goedhartige Ludoquote:[b]Op dinsdag 6 november 2007 00:20 schreef countergirl een hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nachtmerrie bedoel je?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
dorothea
dat zal toch wel een droom zijn, hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |