Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:26 schreef James1988 het volgende:
ik verwachtte bijna dat Vicky ging zeggen: "Laura, wil jij m'n mama zijn?"
Leuk zo een uitstapje over dromen, wat ik weet is dat er aan de hand van herrineringen een werkelijkheid wordt gecreëerd, maar bij het gebrek aan uitwendige prikkels mis je alle gevoel voor tijd en ruimte en dit is in dromen dan ook heel erg wazigquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:51 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Wel, ik heb nog nooit over zoiets gedroomd, maar zo'n verhaal ken ik wel. Dat je droomt dat je thuis bent en je loopt naar buiten en je bent ineens in de tuin van je oom en tante en daar zitten vrienden van de middelbare school een tuinfeest te houden. Vaak zijn het samenraapsels van dingen die je pas weer gezien hebt of heel snel aan gedacht hebt die zich dan ontwikkelen tot dromen en dan krijg je zulke wazige verhalen die in je droom toch heel echt en logisch lijken.
echt acteren kan hij inderdaad niet, vroeger was hij bezigquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Vicky acteert als enige van de pubers goed...
En Rik, wat is die érg. Met die belabberde acteerprestaties verbaast het me niks dat hij met de staart tussen zijn benen uit LA is wedergekeerd naar Nederland.
Gisteren toen hij in bed lag had ik zin om erbij te kruipen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:48 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar eerlijk is eerlijk, het blijft een lekker ding![]()
Dat zou wel erg anti-climax zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:12 schreef Otmed het volgende:
De vooruitblik van gisteren:
Vandaag in GTST
Nu Dian weet wie haar stalker is, slaat haar angst om in woede: ze bedreigt hem. Janine krijgt onverwachts een cadeau van Nina. Lukt het Milan en Nina hun relatie geheim te houden? Vicky wordt erg gepest op school.
Dus het was inderdaad Rik.
Ja ze denkt dat het haar stalker is, ze kan er ook falikant naast zittenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:12 schreef Otmed het volgende:
Ja, maar het staat er anders echt fout.
-edit-
Op gtst-courant stond een tijdje geleden:
* Dian staat oog in oog met haar stalker. Ze gaat totaal door het lint als ze ontdekt wie het is. Ze raakt zelfs zo overstuur, dat haar angst omslaat in woede: ze bedreigt hem met de dood!
.
Ik denk ook dat het zo zitquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:25 schreef parselmouth het volgende:
Ja, als ze in het vooruitblik zouden melden dat Dian 'denkt' dat het haar stalker is, wordt er toch ook al verklapt voor de kijkers dat hij het waarschijnlijk niet is?
Vanuit het perspectief van Dian is Rik nu zeker weten de stalker, maar wij weten toch wel beter
Ja, Rik had dat boek op zn kamer... Ludo had dat masker in zn la en Ludo vond die vlinder in zn koffer... meerdere personen worden verdacht gemaakt als stalker..quote:
Of iemand van vroeger ofzo? Das ook wel leukquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:59 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ja, Rik had dat boek op zn kamer... Ludo had dat masker in zn la en Ludo vond die vlinder in zn koffer... meerdere personen worden verdacht gemaakt als stalker..
Ik denk dat die artikelen geplaatst zijn door nog een totaal onbekende...
Van mij mag Stan, Paul Groot wel weer terug, al zal hij wel geen soapie meer willen worden waarschijnlijk nu hij voor verschillende programma's schrijft en in Koefnoen speelt... Hem had ik naast Ferry (Rik) vroeger echt wel bij mij aan de muur hangen... Of Antonie Kamerling... of weer een alternatief typje zoals het eerste vriendje van Kim (angela schijf), hoe heette hij ook alweer, die vond ik ook erg cool...quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Of iemand van vroeger ofzo? Das ook wel leuk
Komt er nog iemand terug in GTST die nu nog niet verschenen is?
Aaaw... ja, dat was echt mn poppie!!quote:
Die was echt zoooo cutequote:
Wat was ook alweer zn story? Waar is hij gebleven?quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef parselmouth het volgende:
Hij was echt leuk inderdaadAlleen als ik nu die foto terug zie valt het me toch tegen
![]()
Ik weet nog wel dat ik die verhaallijn met Hedwig en Justus altijd heel spannend vond
[ afbeelding ]
Brrr...
Hij was geweldigquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef ggiirrll het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is in iedergeval eng... dat vond ik altijd al.. er klopt iets niet aan die kop... ieuw..
Idd...brrrrquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef ggiirrll het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is in iedergeval eng... dat vond ik altijd al.. er klopt iets niet aan die kop... ieuw..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan het in godsnaam nu nog NIET Rik zijn?tvp!
Oja, dieeee!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef ggiirrll het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren onbetrouwbare geruchten, ja.quote:Op maandag 12 november 2007 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
wie dian ging stalken stond in een oud topiciedereen had een
reactie erop
Ja en ze staat zelf achter de bank... of het is Jef..quote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
[..]
Wat is dat voor vreemde conclusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |