abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54414584
en Guusje dan alleen als hij en Noud een homo verleden hebben ofzo.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 21:22:13 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54414692
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:18 schreef mirelia het volgende:

[..]

Nachtmerrie bedoel je?
echt wel.
pi_54415621
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:19 schreef Canisfire het volgende:
en Guusje dan alleen als hij en Noud een homo verleden hebben ofzo.
Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkers

En op Dorothea zit ik ook niet meer echt te wachten eigenlijk, die was zo goed als uitgespeeld
Een heer met stijl
pi_54415769
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:05:06 #105
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_54416016
Dorothea mag van mij nog heel lang wegblijven, één bemoeial (Laura) is meer dan genoeg imho... heeft Dorothea ooit iets bijgedragen aan de serie? Volgens mij niet...
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:03:24 #106
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_54417757
Hoop geruchten weer. Eens kijken wat daar van waar is. Van mij mogen er zoveel mogelijke spannende verhaallijnen komen. GTST heeft ons in ieder geval in rep en roer over die stalker en dat is een goed teken.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:28:28 #107
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_54418502
Wat ik wel mooi vind aan die stalkerlijn is dat Ludo zo mooi op Dian's aantijgingen inspeelt... terwijl hij er (afaik) niets mee te maken heeft... al weet je bij Ludo maar nooit. Het zou wel een afknapper zijn als hij het tóch blijkt te zijn...
pi_54419334
ik hoop ook idd dat het niet waar is dat ze terug komt.. en aan haar reactie te zien, net doen alsof het normaal is dat ze er weer is opzoute!
Zo niet.. dan toch!
  woensdag 7 november 2007 @ 04:51:38 #109
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_54421494
Ik kijk meestal online terug, en heb die van maandag en dinsdag nog niet gezien, zit ik nu te doen. Maar dat "interfacen"

Noem het gewoon zoenen... en ik hoop dat Lorena's plan mislukt.
Leuke scene tussen Nick en Nina

En Ludo is weer eens heerlijk zichzelf... I love it
Hmm, goed bezig Laura! Eindelijk...

Goed, hele leuke aflevering, maar de coming up is gewoon slaapverwekkend... Dorothea terug (:r) en ineens een klimaatbewuste Charlie? Kom op zeg... welke slappe zak verzint zo'n script?

[ Bericht 10% gewijzigd door James1988 op 07-11-2007 05:33:50 ]
  woensdag 7 november 2007 @ 09:20:41 #110
32015 suus21
Andre rocks!
pi_54422747
het was net zo'n verademing dat die 2 excuus negers weg waren, Dorothea
fijn!
  woensdag 7 november 2007 @ 10:55:41 #111
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_54424394
Ik kan ook niet zeggen dat ik op Dorothea sta te wachten....
  woensdag 7 november 2007 @ 12:12:49 #112
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54426136
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkers
Wat is het verschil dan
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_54426543
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En op Dorothea zit ik ook niet meer echt te wachten eigenlijk, die was zo goed als uitgespeeld
Ach stel je aan. het zou juist wel vernieuwend zijn .
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_54432519
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:35 schreef Canisfire het volgende:

Ach stel je aan. het zou juist wel vernieuwend zijn .
Vernieuwend?
Het zal eerder het zoveelste verhaallijntje worden en aanstellen? Ik vind het gewoon drie keer niks dus dat zeg ik ook, maar het is sowieso stompzinnig hier op in te gaan want het ziet er toch niet naar uit dat dit gaat gebeuren
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is het verschil dan
Het is een verschil voor mij, aangezien ik een man ben kijk ik gewoon liever naar twee lichamen van de andere sekse die lekker bezig zijn
Een heer met stijl
  woensdag 7 november 2007 @ 16:35:52 #115
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54432572
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het is een verschil voor mij, aangezien ik een man ben kijk ik gewoon liever naar twee lichamen van de andere sekse die lekker bezig zijn
Ok
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_54437986
Haha, GTST doet mee met life earth

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2007 20:12:43 ]
  woensdag 7 november 2007 @ 20:19:51 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_54438185
Bloemers weer in de reclame
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_54438869
Geweldig! GTST besteedt ook aandacht aan het klimaatprobleem
pi_54439026
Als Dorothea gewoon terugkomt als een aardige vrouw heb ik er niets op tegen.

Trouwens belachelijk dat gtst zo overdreven doet over het klimaat. Ik geloof zelf niet eens in het broeikaseffect. Kun je nagaan hoe dom het op mensen overkomt als ze zien hoe hysterisch Charlie doet.
tvp!
pi_54440126
Natuurlijk na 1 reclame of whatever en iemand is meteen een natuurfreak
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  woensdag 7 november 2007 @ 21:35:49 #121
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_54440334
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef ReWinD het volgende:
Geweldig! GTST besteedt ook aandacht aan het klimaatprobleem
Nu zetten mensen de tv uit om 20 uur speciaal voor het milieu.
  woensdag 7 november 2007 @ 22:06:37 #122
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_54441412
Belachelijke vertoning, dat met Charlie. Is dit de manier waarop GTST het onderwerp milieu wil gaan behandelen? Dat zal de zaak meer kwaad dan goed doen. Het sloeg echt nergens op. Laat deze belachelijke verhaallijn gauw vallen zeg. Het was niet eens grappig....
  woensdag 7 november 2007 @ 22:08:41 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54441498
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef Frey het volgende:

[..]

Nu zetten mensen de tv uit om 20 uur speciaal voor het milieu.
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
Belachelijke vertoning, dat met Charlie. Is dit de manier waarop GTST het onderwerp milieu wil gaan behandelen? Dat zal de zaak meer kwaad dan goed doen. Het sloeg echt nergens op. Laat deze belachelijke verhaallijn gauw vallen zeg. Het was niet eens grappig....
Ik vond het ook nergens op slaan.
  woensdag 7 november 2007 @ 22:49:05 #124
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_54443009
Ik heb het nog niet gezien, maar zo te horen past het precies bij Charlie. Eén iemand hoeft maar te zeggen dat "uw kinderen in gevaar zijn en een gruwelijke dood zullen sterven!!!!1111oneoneone" en zij trapt er meteen in. Impulsief kipje.
pi_54443625
Ik snap het punt wel van dat mileugedoe, er zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar het is meteen zo overdreven. Net als de sluikreclame, we weten weer allemaal dat ze gesponsord worden door de nieuwe Senseo Chocomel en die tissue automaten.
Maarre....ik denk dat Dorothea bij één of andere sekte zit. Ineens kreeg ik die ingeving toen ik d'r net zag.
Back in business.
pi_54446278
beetje over the top dat gezeik over het klimaat.. het is goed dat er aandacht aan word besteed maar dit is wel heel erg overdreven
Zo niet.. dan toch!
  donderdag 8 november 2007 @ 00:54:37 #127
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_54446906
Ik zou puur uit protest een grote hoop mest vlak voor de GTST-studio's laten dumpen. Van die stinkende peop waar veel methaan uitkomt enzo, jeweets.

* James1988 zit nu GTST te kijken
Op zich best sneu voor Jef, maar ik vind het niet erg dat ze niet terug is...

@ Jack: "Je bent geen energiecentrale"

"Wij gaan samen de wereld redden nu het nog kan!"
Huillie...

"Ik ga naar de Chinees, ik kom terug, en jij bent veranderd in het ecologisch geweten van Meerdijk" ... "Al jouw schoenen, al jouw tassen, van al de energie die het gekost heeft om dat te maken kun je een jaar lang een school stoken... op de zuidpool"

Ok... wat is er met Dorothea aan de hand?

[ Bericht 23% gewijzigd door James1988 op 08-11-2007 04:14:05 ]
pi_54449647
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef James1988 het volgende:
Ik heb het nog niet gezien, maar zo te horen past het precies bij Charlie. Eén iemand hoeft maar te zeggen dat "uw kinderen in gevaar zijn en een gruwelijke dood zullen sterven!!!!1111oneoneone" en zij trapt er meteen in. Impulsief kipje.
Echt het toppunt van domheid, het suggereert dat zij, iemand die geschoold en ontwikkeld is, zich dagelijks geconfronteerd ziet met de actualiteiten, pas nu voor het eerst hoort van het hele klimaatprobleem.
Volgens mij hebben ze de verdovende middelen weer tevoorschijn gehaald op de schrijftafel, het zakt echt exponentieel in en dan heb ik het alleen nog maar over hun geloofwaardigheid
Een heer met stijl
pi_54452186
Dora zal idd wel bij een sekte zitten ach ik riep het al toen ze met die gekke vrouw mee ging.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_54452565
Ben wel benieuwd naar die lijn.
En ik hoop dat we zo min mogelijk van Charlie horen. Ze doet me steeds meer denken aan Kees uit Flodder met die domme fratsen telkens (babyruil, klimaatactivist).
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 15:08:21 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54456508
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
ik zou het niet beter kunnen verwoorden
pi_54459279
Ik heb het net bekeken.

Charlie. Leest ze anders geen kranten of kijkt ze geen nieuws? Wat een kansloze vertoning...
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 8 november 2007 @ 20:35:18 #134
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_54464894
denk toch niet dat het rik is.
ligt veels te veel voor de hand

wel een bofkont die dian om met rik een beschuitje te eten
wil wel ruilen. alleen mag rik wel even naar de kapper
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_54464916
WTF is Doro aan het doen?
Aids.
  donderdag 8 november 2007 @ 20:37:28 #136
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54464958
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:35 schreef Mss het volgende:
Geen flauw idee.
pi_54467780
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:35 schreef digispeed het volgende:
denk toch niet dat het rik is.
ligt veels te veel voor de hand

wel een bofkont die dian om met rik een beschuitje te eten
wil wel ruilen. alleen mag rik wel even naar de kapper
Ik betwijfel het ook ten zeerste, die stalker probeert gewoon mensen te beschuldigen, eerst Ludo, nu Rik, Dorothea zal het ook wel niet zijn, want die zit bij die Deutschers!
Een heer met stijl
pi_54467915
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik betwijfel het ook ten zeerste, die stalker probeert gewoon mensen te beschuldigen, eerst Ludo, nu Rik, Dorothea zal het ook wel niet zijn, want die zit bij die Deutschers!
is dorothea niet de stalker van dian ?
  donderdag 8 november 2007 @ 22:28:08 #139
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_54468016
Dorothea met haar dossiers. Ik kon iets lezen over een 'Love Tree'. Misschien een milieusekte waar Charlie zich bij gaat aansluiten. Ik hoop in ieder geval dat er weer spannende verhaallijnen uit gaan voortkomen. En dat Dorothea eens een goede verhaallijn krijgt. Ze zag er deze aflevering in ieder geval kalmer uit... en dat is al heel wat.

Wel irritant dat GTST altijd zegt dat we een 'oude bekende' terug zullen zien, waarna wij beginnen te denken aan mensen uit het verleden, zoals Daniël, Linda of Martine, en dat het dan gewoon één van die mensen is uit de opening....

[ Bericht 0% gewijzigd door nWo4Life op 10-11-2007 15:29:34 ]
pi_54468916
@ lady-wrb (ot)

Begrijp ik goed dat de oude poes (Doerak) overleden is? Sterkte!
pi_54469645
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef roooosje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure....
Dit was al een half jaar geleden bekend, en er is niks van gekomen. Geen idee wie dit bedacht heeft? En oh ja.. Arnie herrijst in Januari uit de dood op. Hij leeft nog , nou goed..

Heel GTST wordt nu goed:
- Ludo beweert goed te zijn (nouja, beweerde...)
- Charlie denkt aan het milieu
- Dorothea wil iedereen met haar Love-Tree weer mensen bij-een-brengen

Nog even er is geen kwaad meer... Toch het einde van GTST wat een half jaar geleden werd voorspeld? Laat het niet hopen? Laat Ludo eerst nog even met mevr. Dian Albert bemoeien .
pi_54469869
quote:
Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Sure....
Dit was al een half jaar geleden bekend, en er is niks van gekomen. Geen idee wie dit bedacht heeft? En oh ja.. Arnie herrijst in Januari uit de dood op. Hij leeft nog , nou goed..

Heel GTST wordt nu goed:
- Ludo beweert goed te zijn (nouja, beweerde...)
- Charlie denkt aan het milieu
- Dorothea wil iedereen met haar Love-Tree weer mensen bij-een-brengen

Nog even er is geen kwaad meer... Toch het einde van GTST wat een half jaar geleden werd voorspeld? Laat het niet hopen? Laat Ludo eerst nog even met mevr. Dian Albert bemoeien .

Don't kill the messenger
Pretentieus geneuzel.
pi_54487969
Wat ik me nou toch droomde . Het sloeg echt nergens op:
Ik ging op vakantie met Dian, omdat ik vond dat ze wel wat afleiding mocht gebruiken. Ze was helemaal in paniek omdat haar stalker haar de hele tijd belde op haar mobiel. Ze heeft zelfs die avond nog uitgehuild in mijn armen ( .). Toen ze eindelijk klaar was liep ik de trap af. En toen stond de stalker voor de tuindeur !
Het was niemand minder dan Carlo Boszhart. Het was donker, en eng. Het licht was uit en ik dacht er niet aan om het even aan te doen. Er waren nog meer mensen in de kamer, maar ik weet niet meer wie. Carlo had een enge blik, en droeg een soort regenjas. En hij had een wijnfles in zijn hand. Ik wist zeker dat hij Dian daarmee wou vermoorden. Ik raakte in paniek, en pakte een schaar. Maar Carlo was nog buiten. Op een gegeven moment kwam ik op een idee. Links van me was namelijk nog een deur naar buiten. Carlo was druk bezig met de wijnfles(vraag me niet waarom, blijkbaar had hij tijd nodig om zijn wapen gereed te maken). Dus ik riep naar boven: "Dian! De stalker is er! Snel! Vlucht het huis uit via de andere deur!"
Dus op mijn advies rende Dian wild de trap af en rende ze de deur uit. Carlo had niets door, die had het veel te druk met zijn fles.
Wat er daarna allemaal gebeurde, kan ik me niet meer herinneren. Maar ik weet wel nog dat Carlo nog een keer terugkwam, op een andere dag. Hij stond weer voor de tuindeur. En ik raakte in paniek, want Dian was al een paar dagen verdwenen (gevlucht voor Carlo dus die andere keer, en niet meer teruggekomen). Carlo had weer een fles bij zich. Dus ik deed hetzelfde als wat Dian deed en rende het huis uit. Ik rende wild de straat uit en daar ging ik naar links, om vervolgens heel de wijk uit te rennen. Blijkbaar waren we ineens niet meer op vakantie, maar gewoon midden in een stad. Uiteindelijk had ik het idee om bij iemand te gaan logeren. Gewoon ergens aanbellen, dacht ik, mijn verhaal vertellen, en vragen of ik er mag overnachten.
Dus dat deed ik op een gegeven moment bij een Chinees die net thuiskwam, het was al donker. Hij stapte uit zijn auto, en ik was ervan overtuigd dat ik in Duitsland was. Dus ik begon in het Duits te praten, terwijl ik helemaal niet goed Duits kan praten, en legde alles uit. Hij zei dat ik bij hem thuis wel mocht overnachten, en dat ik het alarmnummer moest bellen. Dus ging met hem naar binnen, en belde 112 met mijn mobiel die al jaren kapot is, maar er werd niet opgenomen. En toen herinnerde ik me ineens dat het alarmnummer van Duitsland niet 112, maar 113 is (waar ik dat vandaan haalde weet ik ook niet).
Dus ik belde 113, en dat was gelukkig wel het goede nummer. En daar eindigde mijn droom .

Ik kan wel een aantal dingen verklaren.
Dian had ik natuurlijk nog gezien bij gtst.
Carlo zag ik toevallig bij zo'n wild rtl-reclame-aankondigingsding.
En de schaar had ik van Heroes, dat ik toevallig die avond maar een keertje keek, omdat ik overal hoor dat het een topserie is.

Dromen over soaps .
tvp!
pi_54488050
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:35 schreef Mss het volgende:
Dat ze maar snel optyft

Maar helaas, ze komt weer terug
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:56:10 #145
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54488317
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:43 schreef Otmed het volgende:

knip verhaal

Dromen over soaps .

En dat je dan ook nog zoveel details weet.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:51:18 #146
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_54489650
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En dat je dan ook nog zoveel details weet.
Wel, ik heb nog nooit over zoiets gedroomd, maar zo'n verhaal ken ik wel. Dat je droomt dat je thuis bent en je loopt naar buiten en je bent ineens in de tuin van je oom en tante en daar zitten vrienden van de middelbare school een tuinfeest te houden. Vaak zijn het samenraapsels van dingen die je pas weer gezien hebt of heel snel aan gedacht hebt die zich dan ontwikkelen tot dromen en dan krijg je zulke wazige verhalen die in je droom toch heel echt en logisch lijken.
pi_54489885
Ja, eerst was het ook het vakantiehuisje waar we in zaten in België (maar dan dus met een extra deur links). En toen was het dus ineens een wijk, gewoon in Nederland, die ik ken. Vreemd genoeg was het in de droom toch in Duitsland , maar ja.
Ik werd ook een keer, ongeveer een jaar geleden, wakker, en zat toen nog helemaal in mijn droom. Ik had gedroomd dat ik bij gtst werkte als acteur, en ik had net mijn script gekregen. En er stond in dat ik om 9:45 uur Nick moest vermoorden. Dus om de een of andere reden wachtte ik heel de tijd tot het 9:45 uur was, omdat ik dacht dat Nick dan zou komen, zodat ik hem kon vermoorden.
Toen hij niet kwam, ontdekte ik gelukkig dat het allemaal maar een droom was geweest.
tvp!
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:21:44 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54490402
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:51 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Wel, ik heb nog nooit over zoiets gedroomd, maar zo'n verhaal ken ik wel. Dat je droomt dat je thuis bent en je loopt naar buiten en je bent ineens in de tuin van je oom en tante en daar zitten vrienden van de middelbare school een tuinfeest te houden. Vaak zijn het samenraapsels van dingen die je pas weer gezien hebt of heel snel aan gedacht hebt die zich dan ontwikkelen tot dromen en dan krijg je zulke wazige verhalen die in je droom toch heel echt en logisch lijken.
Dat dingen zo door elkaar heen lopen herken ik ook wel, ik heb alleen niet zo vaak dat ik me zoveel details kan herinneren dat ik er zo'n lang verhaal van kan maken.
pi_54490572
Vicky acteert als enige van de pubers goed...
En Rik, wat is die érg. Met die belabberde acteerprestaties verbaast het me niks dat hij met de staart tussen zijn benen uit LA is wedergekeerd naar Nederland.
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:42:04 #150
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_54490931
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Vicky
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:26:32 #151
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_54493453
Vicky en Laura vond ik vandaag best goed, ik verwachtte bijna dat Vicky ging zeggen: "Laura, wil jij m'n mama zijn?"
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:40:59 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54493794
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:26 schreef James1988 het volgende:
ik verwachtte bijna dat Vicky ging zeggen: "Laura, wil jij m'n mama zijn?"
Daar zat ik ook aan te denken.
pi_54494731
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:51 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Leuk zo een uitstapje over dromen, wat ik weet is dat er aan de hand van herrineringen een werkelijkheid wordt gecreëerd, maar bij het gebrek aan uitwendige prikkels mis je alle gevoel voor tijd en ruimte en dit is in dromen dan ook heel erg wazig
Een heer met stijl
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:48:33 #154
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_54501548
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
En Rik, wat is die érg. Met die belabberde acteerprestaties verbaast het me niks dat hij met de staart tussen zijn benen uit LA is wedergekeerd naar Nederland.
echt acteren kan hij inderdaad niet, vroeger was hij bezig
hij speelt een beetje de sullige barkeeper en eeuwige vrijgezel.
hij zou eigenlijk een stoere bink moeten spelen die het opneemt tegen de sluwe ludo

maar eerlijk is eerlijk, het blijft een lekker ding
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:50:21 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54501576
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:48 schreef digispeed het volgende:

[..]

maar eerlijk is eerlijk, het blijft een lekker ding
Gisteren toen hij in bed lag had ik zin om erbij te kruipen.
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:57:18 #156
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_54502740
Eindelijk heten ze allemaal weer Alberts! Dat is op zijn minst beter te onthouden.

Ligt het aan mij, of kan Laura echt het meest overtuigend huilen? Als zij begint te janken lijkt dat zo echt en met veel gevoel, dat heb ik nog niemand in de serie zo zien doen. Ze blijft de enige, echte moeder van GTST. Gebruikten ze haar nou maar eens wat beter....
pi_54503755
Ja, zij kan wel goed acteren altijd overtuigend. Gisteren begon ze ook bijna te huilen bij Vicky, dat deed ze echt prachtig. Echt knap.

En Anita huilt het lelijkst .
tvp!
pi_54504524
anita huilt dramatisch.. laura heeft ook al superveel ervaring, is oud en word snel sentimenteel (a)
verder.. weinig boeiend de laatste tijd dat gtst :S het begon nog wel zo veelbelovend
Zo niet.. dan toch!
pi_54505051
Rik dus toch ?

btw: lijkt me duidelijk wie dat is met die dosieren

http://www.rtl.nl/soaps/g(...)e/lovetreejanine.xml
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_54505289
De vooruitblik van gisteren:

Vandaag in GTST
Nu Dian weet wie haar stalker is, slaat haar angst om in woede: ze bedreigt hem. Janine krijgt onverwachts een cadeau van Nina. Lukt het Milan en Nina hun relatie geheim te houden? Vicky wordt erg gepest op school.

Dus het was inderdaad Rik.
tvp!
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:14:06 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54505316
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:12 schreef Otmed het volgende:
De vooruitblik van gisteren:

Vandaag in GTST
Nu Dian weet wie haar stalker is, slaat haar angst om in woede: ze bedreigt hem. Janine krijgt onverwachts een cadeau van Nina. Lukt het Milan en Nina hun relatie geheim te houden? Vicky wordt erg gepest op school.

Dus het was inderdaad Rik.
Dat zou wel erg anti-climax zijn.
pi_54506100
dat hoop ik toch niet
Zo niet.. dan toch!
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:28:28 #163
32015 suus21
Andre rocks!
pi_54506743
Rik heeft geen enkel motief, en die onzin dat ie pysycho zou zijn geworden in de gevangenis heeft niks met Dian te maken. Dan zou ie Anita moeten stalken....
fijn!
pi_54507833
Ja, als ze in het vooruitblik zouden melden dat Dian 'denkt' dat het haar stalker is, wordt er toch ook al verklapt voor de kijkers dat hij het waarschijnlijk niet is?
Vanuit het perspectief van Dian is Rik nu zeker weten de stalker, maar wij weten toch wel beter
pi_54510071
Ja, maar het staat er anders echt fout.
-edit-
Op gtst-courant stond een tijdje geleden:
* Dian staat oog in oog met haar stalker. Ze gaat totaal door het lint als ze ontdekt wie het is. Ze raakt zelfs zo overstuur, dat haar angst omslaat in woede: ze bedreigt hem met de dood!

.

[ Bericht 81% gewijzigd door Otmed op 10-11-2007 19:23:18 ]
tvp!
pi_54510775
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:12 schreef Otmed het volgende:
Ja, maar het staat er anders echt fout.
-edit-
Op gtst-courant stond een tijdje geleden:
* Dian staat oog in oog met haar stalker. Ze gaat totaal door het lint als ze ontdekt wie het is. Ze raakt zelfs zo overstuur, dat haar angst omslaat in woede: ze bedreigt hem met de dood!

.
Ja ze denkt dat het haar stalker is, ze kan er ook falikant naast zitten
Een heer met stijl
pi_54510800
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 17:25 schreef parselmouth het volgende:
Ja, als ze in het vooruitblik zouden melden dat Dian 'denkt' dat het haar stalker is, wordt er toch ook al verklapt voor de kijkers dat hij het waarschijnlijk niet is?
Vanuit het perspectief van Dian is Rik nu zeker weten de stalker, maar wij weten toch wel beter
Ik denk ook dat het zo zit
  zaterdag 10 november 2007 @ 19:59:09 #168
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_54511217
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het zo zit
Ja, Rik had dat boek op zn kamer... Ludo had dat masker in zn la en Ludo vond die vlinder in zn koffer... meerdere personen worden verdacht gemaakt als stalker..
Ik denk dat die artikelen geplaatst zijn door nog een totaal onbekende...
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..
pi_54511343
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:59 schreef ggiirrll het volgende:

[..]

Ja, Rik had dat boek op zn kamer... Ludo had dat masker in zn la en Ludo vond die vlinder in zn koffer... meerdere personen worden verdacht gemaakt als stalker..
Ik denk dat die artikelen geplaatst zijn door nog een totaal onbekende...
Of iemand van vroeger ofzo? Das ook wel leuk
Komt er nog iemand terug in GTST die nu nog niet verschenen is?
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:13:37 #170
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_54513204
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Of iemand van vroeger ofzo? Das ook wel leuk
Komt er nog iemand terug in GTST die nu nog niet verschenen is?
Van mij mag Stan, Paul Groot wel weer terug, al zal hij wel geen soapie meer willen worden waarschijnlijk nu hij voor verschillende programma's schrijft en in Koefnoen speelt... Hem had ik naast Ferry (Rik) vroeger echt wel bij mij aan de muur hangen... Of Antonie Kamerling... of weer een alternatief typje zoals het eerste vriendje van Kim (angela schijf), hoe heette hij ook alweer, die vond ik ook erg cool...
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:19:12 #172
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_54513355
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 21:18 schreef parselmouth het volgende:
Che!
[ afbeelding ]
Aaaw... ja, dat was echt mn poppie!!
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:19:39 #173
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54513363
quote:
Che!
[ afbeelding ]
Die was echt zoooo cute
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:20:44 #174
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_54513397
quote:
Che!
[ afbeelding ]
Wat was ook alweer zn story? Waar is hij gebleven?
pi_54513433
Hij was echt leuk inderdaad Alleen als ik nu die foto terug zie valt het me toch tegen

Ik weet nog wel dat ik die verhaallijn met Hedwig en Justus altijd heel spannend vond

Brrr...
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:27:51 #176
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_54513576
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef parselmouth het volgende:
Hij was echt leuk inderdaad Alleen als ik nu die foto terug zie valt het me toch tegen

Ik weet nog wel dat ik die verhaallijn met Hedwig en Justus altijd heel spannend vond
[ afbeelding ]
Brrr...

Inderdaad de foto's die nu te vinden zijn, zijn veel te netjes... ik vond dat rebelse met dat graffiti spuiten van die vogels juist zo cute, en dat idealisme gedoe.. van geen vlees eten...
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:30:18 #177
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_54513636
Dit al gezien? hoe flauw....

zaterdag 10 november 2007 @ 21:33:23 #178
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_54513710
Pete Jenssens zou de stalker van Dian moeten zijn
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:36:43 #179
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_54513774

Hij is in iedergeval eng... dat vond ik altijd al.. er klopt iets niet aan die kop... ieuw..
pi_54513783
quote:
Che!
[ afbeelding ]
Ohjaaa
Aids.
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:37:54 #181
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_54513806
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef ggiirrll het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is in iedergeval eng... dat vond ik altijd al.. er klopt iets niet aan die kop... ieuw..
Hij was geweldig
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:38:40 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54513824
quote:
[ afbeelding ]

Idd...brrrr
pi_54513934
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 21:37 schreef Frey het volgende:

[..]

Hij was geweldig

Dat was echt een goeie tijd.
pi_54515246
Pete Jenssens dat zou echt geniaal zijn.

Trouwens bij wie schoot nog meer de naam Lotje door het hoofd toen Vicky tegen Laura zei ik zie jou als mijn moeder..

Het zou me niet verwonderen als Vicky straks Lotje blijkt te zijn.,
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_54515316
Lovestory Sjors en Nick
Nick en Sjors lijken meer te hebben dan alleen vriendschap. Bing ziet niets meer in de relatie tussen hem en Sjors. Sjors verstoort een intiem avondje tussen Nick en Lorena. Rosa geeft Nick flink op z'n donder

..................
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_54516110
Waar is dat filmpje ook alweer van Pete Jenssens en die berenklem bij Bowien in de container?
Had ik ooit gezien maar is weg en onvindbaar..?
pi_54519632
SPOILER
Hoe kan het in godsnaam nu nog NIET Rik zijn?
tvp!
pi_54519774
Wat is Vicky toch een mooi meisje eigenlijk.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 11 november 2007 @ 11:54:18 #189
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_54522391
Grappig dat jullie het over Ché en Pete Jenssens hebben. Van beiden heb ik nog beelden uit seizoen 9:

- Einde van de Pete-verhaallijn.
- Kim verdenkt Ché dat hij vreemdgaat met Anita.

Ik ga nu echt proberen deze beelden op youtube te zetten. Het kan wel nog even duren, maar ik zal de links dan hier posten voor de liefhebbers.
pi_54532115
* Het is alweer twee jaar geleden dat Lucas Sanders naar New York vertrok. Het zal waarschijnlijk dan ook niet meer lang duren voordat Lucas (als een vast personage) terugkeert naar Meerdijk. Zou jij graag zien dat Lucas terugkeert in de serie? En wat voor verhaallijn zou jij dan graag omtrent zijn karakter zien?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 11 november 2007 @ 18:43:00 #191
123170 alors
zlata1234
pi_54532260
quote:
Che!
[ afbeelding ]
omg Che was zoo mooi
know'm sayin?
word? word.
pi_54541613
wie dian ging stalken stond in een oud topic iedereen had een reactie erop

heb vrijdag niet gezien maar rik was het toch niet ?
pi_54544067
De kans is heel groot dat hij het wel is.
pi_54547886
quote:
[ afbeelding ]

Oja, dieeee!
Hij zat met Bowien in de container...eng vondt ik dat!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_54555817
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
wie dian ging stalken stond in een oud topic iedereen had een reactie erop
Dat waren onbetrouwbare geruchten, ja.
tvp!
  maandag 12 november 2007 @ 20:27:47 #196
83424 Chryzis
Master of the Universe
pi_54557830
Dian is gewoon zelf de 'stalker'
Do I believe in God? Do I believe in me? Some people wanna die so they can be free. Life is just a game, we're all just the same...do you wanna play?
pi_54558181
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:27 schreef Chryzis het volgende:
Dian is gewoon zelf de 'stalker'
Wat is dat voor vreemde conclusie .
tvp!
  maandag 12 november 2007 @ 20:48:08 #198
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_54558483
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:

[..]

Wat is dat voor vreemde conclusie .
Ja en ze staat zelf achter de bank... of het is Jef..
pi_54559172
Ja dat was vast gewoon Jef
pi_54559549
Als het Jef gewoon is, ga ik echt boeken naar de televisie gooien.
tvp!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')