quote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Otmed het volgende:
Als het Jef gewoon is, ga ik echt boeken naar de televisie gooien.
Pak ze maar alvastquote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Otmed het volgende:
Als het Jef gewoon is, ga ik echt boeken naar de televisie gooien.
met info over de acteur erbij enzo dat die dian ging stalkenquote:Op maandag 12 november 2007 19:06 schreef Otmed het volgende:
[..]
Dat waren onbetrouwbare geruchten, ja.
Nou, zoek dat topic dan eens op.quote:Op maandag 12 november 2007 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
met info over de acteur erbij enzo dat die dian ging stalken
dat vind ik niet meerquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nou, zoek dat topic dan eens op.
Er liggen inmiddels een aantal boeken trouwens. Jammer dat ik de bijbel niet kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jewel een hele tijd terug al vorig seizoenquote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef Otmed het volgende:
Aha. Welke site? Want ik kijk altijd op gtstcourant, en alles wat daar staat klopt ook, maar daar stond dus helemaal niets over wie de stalker is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:22 schreef Scorpie het volgende:Dat zou ik echt een hele slappe ontknoping vinden, stiekem hoop ik dat het een oude bekende isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
huib is de toffste solution..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik echt een hele slappe ontknoping vinden, stiekem hoop ik dat het een oude bekende is![]()
Achterdeur blijkbaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:35 schreef Diorchanel het volgende:
Waar rende die stalker eigenlijk heen? Hij rende naar rechts en links is de voordeur. Ikke niet snappen [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou je toch denken dat het een bekende moet zijn.. Maar ik heb alle foto's bekeken, van de acteurs vroeger en nu, en heb echt geen idee!
Ik hoop echt op een leuke ontknoping!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vet shitt...
Ik nodig jullie allemaal uit voor een avondje in 'the english pub Northend' in Leiden op de dag dat Lieke van Lexmond stopt met gtst en de rol van Charlie voorgoed tot het verleden behoortquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:20 schreef nWo4Life het volgende:
Het voorproefje van morgen zorgt er nou niet echt voor dat ik wil gaan kijken. Charlie met d'r gezanik... bah!
Ik hoop van harte dat die stalker iemand uit het verleden is. Het zou geweldig zijn als er ineens weer iemand verschijnt, waarvan we nooit hadden durven dromen dat het de stalker zou zijn!
Ik vind dat wel ijzersterk gedaan, want als je even tussen 'de regels' oplet.... Dan kan je duidelijk zien dat de schrijvers van GTST de draak steken met die milieufanaten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik nodig jullie allemaal uit voor een avondje in 'the english pub Northend' in Leiden op de dag dat Lieke van Lexmond stopt met gtst en de rol van Charlie voorgoed tot het verleden behoort![]()
Ze moeten dat hele voorproefje weghalen. Want of ze gooien er iets in wat ons toch niet boeit, of ze gooien er iets in wat ons wel boeit, maar dan weten we dat al, en is de spanning eraf.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:20 schreef nWo4Life het volgende:
Het voorproefje van morgen zorgt er nou niet echt voor dat ik wil gaan kijken. Charlie met d'r gezanik... bah!
Ik hoop van harte dat die stalker iemand uit het verleden is. Het zou geweldig zijn als er ineens weer iemand verschijnt, waarvan we nooit hadden durven dromen dat het de stalker zou zijn!
Misschien wel, maar ik vind het gewoon irritant.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind dat wel ijzersterk gedaan, want als je even tussen 'de regels' oplet.... Dan kan je duidelijk zien dat de schrijvers van GTST de draak steken met die milieufanaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:30 schreef parselmouth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
Dom foutje.
tvp!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:13 schreef countergirl het volgende:
Volgens mij is het nu zo klaar als een klontje! Als je goed opgelet hebt op het eind dan is die ene het....Als dat zo is dan had ik de persoon goed. Ik dacht al dat deze persoon het zou zijn sinds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inderdaad die verhaallijn met Charlie, echt verschrikkelijk.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |