Dat was idd wel een beetje zielig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wil zefs de credits voor het beëindigen van de relatie.....wat een minkukeltje toch.....
Zoals hij nu tegen Lieke zegt : "Ik kom gewoon mijn TV-momentje pakken"quote:
Yep, dikke vette shit, gaat de goede kant op dus.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
Allebei de stelletjes in een crisis?
Ik schrok me kapot.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:58 schreef Kinga het volgende:
Boxen knallen bijna uit elkaar hier.
Ze had ook al meerder keren aangegeven dat dit niet het juiste moment was voor deze discussie. Ze gaf zelf aan dat ze zo boos was dat ze onredelijk was, maar Huub drukt dan toch door.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is verstandig. Als Huub niet op een gewone manier wil stoppen met z'n oneindig kapot-discussieren, dan maar gewoon de muziek keihard aanzetten.
Hij heeft groot gelijk, gezeik met die relaties daar.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals hij nu tegen Lieke zegt : "Ik kom gewoon mijn TV-momentje pakken"
ik stel voor een partnerruilquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dikke vette shit, gaat de goede kant op dus.![]()
Uh.. Huub zei toch ook als eerste dat hij er klaar mee was??quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:59 schreef Verida het volgende:
Wat een omhooggevallen minkukel die Huub, zelfvoldaan het laatste woord willen hebben en gezegd willen hebben dat hij de initiator is van het stoppen van de relatie. Hij wil de dumper zijn en niet de gedumpte.
Wat een lul, en waarschijnlijk ook nog gewoon in opdracht van achter
ze is er zelf mee begonnenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze had ook al meerder keren aangegeven dat dit niet het juiste moment was voor deze discussie. Ze gaf zelf aan dat ze zo boos was dat ze onredelijk was, maar Huub drukt dan toch door.
Ik twijfel daar een beetje aan,omdat Lieke niet verkeerd neergezet wil worden in de buitenweleldquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
Nou.. dan zal Lieke nu wel bij Luc gaan pitten![]()
Het gevoel is er wel maar in discussies levert het steeds problemen op....Huub wil altijd de overhand hebben in discussiesquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef Ziet het volgende:
waar komt dit ineens vandaan? vannacht lagen ze nog vrij heftig te vrijen!
Huub hoeft ze nu ook niet meer uit de weg te gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef avonne het volgende:
zijn we dan nu van al die vervelende Huub & Lieke discussies verlost?
Mooi !
das niet helemaal waar... wel in zijn boosheid idd, maar als hij gekalmeerd was zegt tie: " als blijkt dat ik het niet trek, stem ik je eruit"quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
Jaap is nu al bang voor zijn positie...
Huub heeft altijd gezegd dat hij Lieke er keihard uit zou stemmen als de relatie over zou gaan.
Ben benieuwd wat hij gaat doen.
Nu nog D en N opzouten dan kunnen ze weer verder met het spel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef avonne het volgende:
zijn we dan nu van al die vervelende Huub & Lieke discussies verlost?
Mooi !
Vanochtend was Lieke weer eens verschrikkelijk bezig. Huub was met Palma in discussie en zij kwam er konstant tussendoor tetteren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:07 schreef riri het volgende:
[..]
Het gevoel is er wel maar in discussies levert het steeds problemen op....Huub wil altijd de overhand hebben in discussies
Amanda en Brian uitelkaar, dan pas kan het spel verder.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu nog D en N opzouten dan kunnen ze weer verder met het spel.
Die krijg je niet uit elkaar imo, hoe hard Amanda ook schreeuwt, Brian laat haar niet los.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda en Brian uitelkaar, dan pas kan het spel verder.
Het gaat ook om Huub nu!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zegt ongeveer 10 keer het woord "IK" in iedere zin......Altijd en overal plaatst hij zichzelf als middelpunt.
Beiden....hij wil ze voorlopig vast beiden houden. Maar als het er op aankomt zal hij denk ik kiezen voor Huub, omdat hij met hem lol heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Ja Jaap, en nu.....voor wie ga je kiezen, Huub of Lieke?
Das ook weer waar, wat Brian durft niet zonder zijn ultime dekking.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die krijg je niet uit elkaar imo, hoe hard Amanda ook schreeuwt, Brian laat haar niet los.
Dat zei ik ook al, het is alleen maar voer voor de anderen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Precies, goed punt van Japio, zeg het niet waar Brian bij zit.
Om de frustaties eruit te knallenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef Ziet het volgende:
waar komt dit ineens vandaan? vannacht lagen ze nog vrij heftig te vrijen!
Waar Lieke dan weer alleen maar kan afschuiven op anderen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zegt ongeveer 10 keer het woord "IK" in iedere zin......Altijd en overal plaatst hij zichzelf als middelpunt.
Denk dat ze niet veel gaat zakken daardoor hoor...vergis je daar maar niet in...velen zullen haar juist steunenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:14 schreef Dreamboy het volgende:
Dit is een mooie kans om Lieke te laten zakken in de POPO dat kan ze gelijk zien waarom ze op de 2de plek stond.
Wat het versterkt is dat beiden niet voor elkaar ten onder willen gaan voor het oog van de streamers, die ze volcontinu bespelen. Ik begrijp dat vooral van Lieke wel. Het wordt dan uitgelegd als gezeur, maar je kunt gewoon niet anders doen bij Huub. Hij wil altijd en overal als winnaar uitkomen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:15 schreef avonne het volgende:
Ik zou het geen 10 minuten uithouden met Huub in een relatie. Altijd dat fileren van woorden. Fuck off. Gevoel en vertrouwen moet je hebben. Het is geen debating club.
Dat Lieke ook maar eeuwig discussieert snap ik niet. Oke, na drie uur zegt ze "ik praat niet verder". Dat is dan IETS waar ik me in kan vinden.
Je kunt ook elkaar gek praten, hoor.
Huub wil gewoon met haar het spel blijven spelen zoals hij dat tot nu toe deed...Jaap ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:47 schreef Clank het volgende:
Lieke wilde het dus al eerder uitmaken.. maar ze heeft nu pas het gevoel dat het kan. (dat ze wel in het spel kan blijven??)
Hij neemt de credits voor iets dat hem absoluut niet toekomt. Lieke heeft die keus al zovaak willen maken en het is nooit door Huub toegelaten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:18 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. eigenlijk weten we allebij al een tijdje dat het beter is ok te stoppen maar ik durfde die keus niet te maken.
Lieke zal meschien wel niet meer veel in beeld komen ze gaat alleen maar plakken ben knippen in het kantor..daar hebben de kijkers niets aan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De Febo is vast blij, kunnen ze eindelijk van Lieke af, dat wilden ze al maanden.....
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian loopt weg van de discussie met Amanda: "Het wil nu niet meer, ik ben boos"
[ afbeelding ]
Wel een gedicht op hun relatie geschrevenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:19 schreef Clank het volgende:
"Liefde" Hans Teeuwen
(show: industry of love)
Verleid me, verstik me
pak m'n vrijheid af
Wat zegt Amanda daar dan over?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij spreekt Amanda echt de waarheid over de 5-2 situatie maar durft Brian dat niet toe te geven, daarom loopt hij weg.
Was te mooi...gewoon lekker doorspelen en ondertussen stak hij steeds z'n middelvinger op van z'n linker hand. Amanda moest er wel een beetje om lachen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Amanda weer naar Brian maar die blijft keihard op zijn gitaar rammen.![]()
hallo zeg, sinds wanneer moet je het toelaten als je het uit wilt maken, dan stond ze er zelf ook niet genoeg achter, als je echt klaar bent en het uit wilt maken is er niemand die je tegen kan houden hoor, dus dat vindt ik weer een beetje onzin. zij is er zelf bij geweest iedere keer, dus de keuze was ook iedere keer aan haar. kortom, lieke moet niet zo zeikenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij neemt de credits voor iets dat hem absoluut niet toekomt. Lieke heeft die keus al zovaak willen maken en het is nooit door Huub toegelaten.
Hij heeft die keus niet gemaakt, voor mij heeft Lieke die gemaakt.
Wat dat betreft denk ik toch dat Lieke van meet af aan een zodanig slecht effect heeft op Huub's mentale gesteldheid, dat het veel eerder uit de hand loopt. Naar mijn mening gaat het daar al fundamenteel fout. Lieke is een vervelend beklemmend juffie, iemand waar Huub in deze situatie echt nooit mee zou kunnen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:17 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk zou Huub er al lang uit zijn geweest zonder Lieke, zij heeft hem meerdere malen gered en tot rede kunnen brengen. Evengoed zou Lieke er allang uit zijn geweest zonder Huub, hij heeft haar bij stemmingen erin gehouden.
Jaap moet nu heel goed nadenken over zijn volgende zet. Het zou namenlijk ook heel goed mogelijk zijn dat deze verhaallijn door achter opgelegd is en Lieke en Huub spelen een spelletje nu.
Jaap kan ook helemaal de lul zijn door nu een fout te maken.....
Typerend voor Huub. Als Lieke het voorstelt, dan kan en mag het niet. En dan zelf voorstellen, ineens is het wel OK. Huiub kan er niet tegen als iemand anders 'n keer een score bij hem heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
H: Lieke bracht die 2 weken geleden al, maar ze miste de daadkracht. Ik doe het wel vaker ik jat ene goed idee en dat is hier ook aan de hand.
Beetje naief van je om niet te denken dat er ook nog een vila en een miljoen te winnen valt en dat dat je beslissing niet zou kunnen beinvloeden...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:31 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hallo zeg, sinds wanneer moet je het toelaten als je het uit wilt maken, dan stond ze er zelf ook niet genoeg achter, als je echt klaar bent en het uit wilt maken is er niemand die je tegen kan houden hoor, dus dat vindt ik weer een beetje onzin. zij is er zelf bij geweest iedere keer, dus de keuze was ook iedere keer aan haar. kortom, lieke moet niet zo zeiken
Wat een belachelijke onzin. Huub kan haar daar nooit in tegenhouden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij neemt de credits voor iets dat hem absoluut niet toekomt. Lieke heeft die keus al zovaak willen maken en het is nooit door Huub toegelaten.
Hij heeft die keus niet gemaakt, voor mij heeft Lieke die gemaakt.
Brian vertelde dat hij om speltechnische redenen gestopt is , Amanda zei dat Brian tegen haar heeft gezegd dat hij het zielig vond voor Huub en Lieke.quote:
Dat is ook het gedicht, wat Huub zelf voorgelezen heeft aan Lieke toen ze pas verkering kregenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
Wel een gedicht op hun relatie geschreven![]()
Hij geeft het toch toe, dat hij het idee heeft gejat???? Dus hij is volgens mij gewoon eerlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Typerend voor Huub. Als Lieke het voorstelt, dan kan en mag het niet. En dan zelf voorstellen, ineens is het wel OK. Huiub kan er niet tegen als iemand anders 'n keer een score bij hem heeft.
hallo zeg, dat snap ik zelf ook nog wel, ben wel blond maar niet helemaal stom, tuurlijk speelt dat mee maar daar had ik het even niet over. en als je zo hard over principes schreeuw als huub en lieke doen dan zou dat dus NIET meespelen in de beslissing, maar ach ja voor een villa en poen zetten zelfs Zij hun principes opzij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje naief van je om niet te denken dat er ook nog een vila en een miljoen te winnen valt en dat dat je beslissing niet zou kunnen beinvloeden...
En "Maar niet nu" vind je in deze situatie wel een fraaie opmerking? Please.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gaat naar Lieke. Ze is duidelijk, nu geen gespreek.
Huub : "Ja maar ik wil wel iets zeggen"
Lieke : "Maar niet nu, dat zei ik al"
Huub : "en toch wil het zeggen"
Lieke : "Ik vraag het je toch, niet nu"
Huub sluit af. De meest grootst denkbare kutoperking van Huub : "Nou, dan kijk ik wel of ik tijd voor je heb"
misschien is het meer een gevoel, dat bij hem erin moet sluipen... want volgens mij geven ze echt enorm veel om elkaar....quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Typerend voor Huub. Als Lieke het voorstelt, dan kan en mag het niet. En dan zelf voorstellen, ineens is het wel OK. Huiub kan er niet tegen als iemand anders 'n keer een score bij hem heeft.
Wat Lieke doet is precies hetzelfde, ze zegt het alleen anders.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gaat naar Lieke. Ze is duidelijk, nu geen gespreek.
Huub : "Ja maar ik wil wel iets zeggen"
Lieke : "Maar niet nu, dat zei ik al"
Huub : "en toch wil het zeggen"
Lieke : "Ik vraag het je toch, niet nu"
Huub sluit af. De meest grootst denkbare kutoperking van Huub : "Nou, dan kijk ik wel of ik tijd voor je heb"
lolquote:Huub is single better off! Sterker en vooral leuker dan met dat gezeur van vrouwen in een relatie! Top Huub! Wanneer nodig je Gaby weer uit??? Groetjes van je zussie!
Ze doet het nog veel lelijker. Zit ze al weer in het beeldscherm te turen inmiddels?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat Lieke doet is precies hetzelfde, ze zegt het alleen anders.
ja dan wordt het voor ons ook weer leuker om te streamenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:41 schreef lorence1 het volgende:
nou nu amanda en brian ook uit elkaar en dan is de kooi eindelijk stelletjesloos en kan het spel een keer gespeeld gaan worden
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze doet het nog veel lelijker. Zit ze al weer in het beeldscherm te turen inmiddels?![]()
Mag dit dan weer Huub zijn die nu zei "Ik stop er mee" en daarna zonder iets te zeggen weg liep. Juist datgene deed dat hij Lieke altijd verweten heeft.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:38 schreef Disana het volgende:
Kortom, sinds de confrontatie door Anita (je dreigt, samen signalen afspreken), heeft Lieke temper tantrums en gaat ze de werkelijke uitdaging dus uit de weg.
"Maar niet nu" is mijns inziens heel legitiem. Soep laat je ook een beetje afkoelen voordat je gaat eten. Even tijd vragen om tot een zuiver denkbeeld te komen, even pauze of time-out vragen, is heel normaal.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
En "Maar niet nu" vind je in deze situatie wel een fraaie opmerking? Please.![]()
Ratna begrijpt hetquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lol
commentaar van huub's zus
bron nowlive
Dan is het logisch dat Huub zegt ik kijk wel of ik dalijk tijd voor je hebt. Want misschien heeft hij op het moment dat Lieke komt geen behoefte het erover te hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Maar niet nu" is mijns inziens heel legitiem. Soep laat je ook een beetje afkoelen voordat je gaat eten. Even tijd vragen om tot een zuiver denkbeeld te komen, even pauze of time-out vragen, is heel normaal.
Er is ook geen enkel berichtje voor N, ook niet voor D.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
P: Niet om lullig te doen, maar er was maar één vrouw voor Dennis. Dit gaat over de fandag.
Heb ik ook....gevoelsmatig zit het heel goed tussen hun....maar in discussies en met het grote ego van huub en ook van lieke in dit spel werkt het niet....het werkt dan negatief tov hun spel...beter is als vrienden door te gaan en goed hun spel te spelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat is ook het gedicht, wat Huub zelf voorgelezen heeft aan Lieke toen ze pas verkering kregen
Ik vind het ergens sneu voor allebei, want volgens mij is de verliefdheid echt.......... alleen het werkt in dgk idd van geen ene meter
Nee, dat was heel kinderachtig van Huub.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat Huub zegt ik kijk wel of ik dalijk tijd voor je hebt. Want misschien heeft hij op het moment dat Lieke komt geen behoefte het erover te hebben.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Maar niet nu" is mijns inziens heel legitiem. Soep laat je ook een beetje afkoelen voordat je gaat eten. Even tijd vragen om tot een zuiver denkbeeld te komen, even pauze of time-out vragen, is heel normaal.
Dat klopt, maar zo was niet de uiterst sarcastische toonzetting van Huub. Die intonatie is was lastig weer te geven als je een bericht post. Maar het klonk beslist heel giftig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat Huub zegt ik kijk wel of ik dalijk tijd voor je hebt. Want misschien heeft hij op het moment dat Lieke komt geen behoefte het erover te hebben.
Meningen verschillen daarover. Ik vond het terecht, waarom moet hij op Lieke wachten. Als zij er tijd voor wil maken is het goed en als hij wil praten niet ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, dat was heel kinderachtig van Huub.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:39 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hallo zeg, dat snap ik zelf ook nog wel, ben wel blond maar niet helemaal stom, tuurlijk speelt dat mee maar daar had ik het even niet over. en als je zo hard over principes schreeuw als huub en lieke doen dan zou dat dus NIET meespelen in de beslissing, maar ach ja voor een villa en poen zetten zelfs Zij hun principes opzij.
maakt ook neit uit, iedereen zijn eigen mening.
Precies, maar net zo giftig als dat Lieke het zei en keihard de muziek weer aan deed.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zo was niet de uiterst sarcastische toonzetting van Huub. Die intonatie is was lastig weer te geven als je een bericht post. Maar het klonk beslist heel giftig.
Precies. Lieke probeert weer een confrontatie uit de weg te gaan en in deze context is dat erg kwalijk. Eigenlijk is Huub's opmerking juist een erg heldere en terechte klacht richting Lieke.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
onzin. Als het haar om back up ging had ze al die tijd wel kwispelend ja-en-amen gezegd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een belachelijke onzin. Huub kan haar daar nooit in tegenhouden.
Je kan het ookl zo zien dat Lieke het niet durfde omdat ze bang was dat ze haar backup kwijt was en nu ze denkt goed met Jaap te kunnen kan ze Huub loslaten.
Ben jij soms een ex van Lieke, en door Lieke aan de kant gezet ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:48 schreef Darklight het volgende:
Ik hoop dat die Lieke er de volgende maand uitvliegt
Wat zal die balen, vlak voor de finale![]()
Huh? Mag iemand niet even tijd vragen om af te koelen zodat er daarna wat meer genuanceerd gesproken kan worden? Huub is gewoon een oetlul met vrouwen (met mannen ook overigens)quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies. Lieke probeert weer een confrontatie uit te weg te gaan en in deze context is dat erg kwalijk. Eigenlijk is Huub's opmerking juist een erg heldere en terechte klacht richting Lieke.
Ik heb wél de indruk dat het bij haar een rol speelde, net zoals bij Huub. Nu Jaap er bij is, ze beiden weten dat ze nog een backup hebben, wordt het wat gemakkelijker om er aan toe te geven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:50 schreef avonne het volgende:
[..]
onzin. Als het haar om back up ging had ze al die tijd wel kwispelend ja-en-amen gezegd.
behalve met saint silviaquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Mag iemand niet even tijd vragen om af te koelen zodat er daarna wat meer genuanceerd gesproken kan worden? Huub is gewoon een oetlul met vrouwen (met mannen ook overigens)
IJzer kun je niet met handen breken. Lieke heeft totaal niet ingeschikt sinds de sessie met Anita, ze heeft alleen maar onredelijk liggen janken om zo iets af te dwingen wat er niet in zit. Huub is geen heilige: je bent het zat als je het zat bent.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag dit dan weer Huub zijn die nu zei "Ik stop er mee" en daarna zonder iets te zeggen weg liep. Juist datgene deed dat hij Lieke altijd verweten heeft.....
Yep.. 'k denk dat ze het er beide nog heel moeilijk mee gaan krijgen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:35 schreef Desii het volgende:
Ik vind het ergens sneu voor allebei, want volgens mij is de verliefdheid echt.......... alleen het werkt in dgk idd van geen ene meter
Het is gewoon een verhaallijk tussen die 2 Huub gaf het gisteren dacht ik dat het was ook aan dat het wel mooi zou zijn voor de show.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb wél de indruk dat het bij haar een rol speelde, net zoals bij Huub. Nu Jaap er bij is, ze beiden weten dat ze nog een backup hebben, wordt het wat gemakkelijker om er aan toe te geven.
haha rustig maar, kom misschien feller over dan ik het bedoel maar ik vindt dat iedereen in de villa nou wel eens het spelletje mag spelen, en dan lekker elke confrontatie vermijden daar schieten wij niets mee op, knallen willen we! tochquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
vermoedelijk je niet goed begrepen. Wat die principes betreft, die hebben ze daar allemaal aan de kant geschoven, anders zou je uberhaupt niet meespelen.
Zoals ik al eerder zei, die 2 hebben er al weken over nagedacht en weten prima wat ze elkaar te zeggen hebben. Een confrontatie in deze zal sowieso verhit worden, daar kom je toch niet omheen. Daar is dus ook niets mis mee. Ik verwacht van Lieke wel weer een berg verwijten richting Huub, enige waar ze goed in is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Mag iemand niet even tijd vragen om af te koelen zodat er daarna wat meer genuanceerd gesproken kan worden? Huub is gewoon een oetlul met vrouwen (met mannen ook overigens)
Zooooooo die zijn er ook snel bij, riekt naar.... gescript????quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:56 schreef STAP01 het volgende:
Poll VV
Lieke en Huub: het is uit door...
een impulsieve Huub!61%
een zeurende Lieke?21%
een stokende Jaap!18%
294 stemmen
Het was meer wachten totdat het zou gebeuren... deze poll hadden ze al weken klaarstaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zooooooo die zijn er ook snel bij, riekt naar.... gescript????
Volgens mij is dit gerwoon de manier van doen van Huub. Problemen moet je niet als een hete aardappel doorschuiven maar uitspreken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een zus die weet wat goed is voor haar kleine broertje en zich net als Huub, niet altijd even correct uitdrukt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
men heeft het toch altijd over de leuke en "nette" familie van huub?
welke zuster geeft haar broer nou het advies ,als net z'n relatie over is, een hoer te bellen
Nou dat valt mij ook op, t stoort me. Hij/zij was ook degene die t lekker vond dat zdngmw Lieke had geslagenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ben jij soms een ex van Lieke, en door Lieke aan de kant gezet ?
Altijd de zelfde zinnen gebruik jij.![]()
![]()
Ook dat verwijtend gedrag van Lieke begrijp ik wel. Huub is een meester met het selectief shoppen in teksten, draaien, naar z'n hand zetten ed. Daar delft bijna iedereen het onderspit en dat is natuurlijk een bron voor frustratie met daaruit voortvloeien verwijtend gedrag. Daarnaast vind ik overigens ook dat Lieke een spel speelt van de ideale schoondochter met haar sociaal wenselijk gedrag. Irritant meisje vind ik haar. Wat dat betreft verdienen die twee elkaar wel...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zij, die 2 hebben er al weken over nagedacht en weten prima wat ze elkaar te zeggen hebben. Een confrontatie in deze zal sowieso verhit worden, daar kom je toch niet omheen. Daar is dus ook niets mis mee. Ik verwacht van Lieke wel weer een berg verwijten richting Huub, enige waar ze goed in is.
ik vind het ook (zacht uitgedrukt) abnormaal. Zou het zijn zus wel zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
welke zuster geeft haar broer nou het advies ,als net z'n relatie over is, een hoer te bellen
Het was toch juist Lieke die meer sex wilde en Huub die niet 'open en bloot' sex voor de camera wilde hebben elke dag?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:04 schreef neehe het volgende:
Als dit gescript is, dan komt er een gastspeelster voor Huub ( Hedda ? )
Want Huub moet toch sex hebben.
Als die sex wil, besteld die wel een hoerquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:04 schreef neehe het volgende:
Als dit gescript is, dan komt er een gastspeelster voor Huub ( Hedda ? )
Want Huub moet toch sex hebben.
Dat vind ik ook een beetje te ver gaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
hier nog één...... denk ook niet dat Huub daar momenteel aan denkt.... waardeloos advies van een zusquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het ook (zacht uitgedrukt) abnormaal. Zou het zijn zus wel zijn?
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Huub doet alles voor "eeuwige roem" en een miljoenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:09 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Het was toch juist Lieke die meer sex wilde en Huub die niet 'open en bloot' sex voor de camera wilde hebben elke dag?
En als we nou eens niet persoonlijk gaan worden, en alle boeboe's en nono's van mede-users opnoemen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:07 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou dat valt mij ook op, t stoort me. Hij/zij was ook degene die t lekker vond dat zdngmw Lieke had geslagen![]()
![]()
Ja best vreemd, maar hij sprak het zo wel uit vorige week toen er de discussie was dat Huub en Lieke bijna nooit sex haddenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Huub doet alles voor "eeuwige roem" en een miljoen
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het ook (zacht uitgedrukt) abnormaal. Zou het zijn zus wel zijn?
Huub en Jaap hebben het er wel is over gehad maar omdat ze nu bij RTL zitten mag dat niet dat gaf Jaap toen aan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Huub doet alles voor "eeuwige roem" en een miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |