Dat was idd wel een beetje zielig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wil zefs de credits voor het beëindigen van de relatie.....wat een minkukeltje toch.....
Zoals hij nu tegen Lieke zegt : "Ik kom gewoon mijn TV-momentje pakken"quote:
Yep, dikke vette shit, gaat de goede kant op dus.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
Allebei de stelletjes in een crisis?
Ik schrok me kapot.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:58 schreef Kinga het volgende:
Boxen knallen bijna uit elkaar hier.
Ze had ook al meerder keren aangegeven dat dit niet het juiste moment was voor deze discussie. Ze gaf zelf aan dat ze zo boos was dat ze onredelijk was, maar Huub drukt dan toch door.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is verstandig. Als Huub niet op een gewone manier wil stoppen met z'n oneindig kapot-discussieren, dan maar gewoon de muziek keihard aanzetten.
Hij heeft groot gelijk, gezeik met die relaties daar.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals hij nu tegen Lieke zegt : "Ik kom gewoon mijn TV-momentje pakken"
ik stel voor een partnerruilquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dikke vette shit, gaat de goede kant op dus.![]()
Uh.. Huub zei toch ook als eerste dat hij er klaar mee was??quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:59 schreef Verida het volgende:
Wat een omhooggevallen minkukel die Huub, zelfvoldaan het laatste woord willen hebben en gezegd willen hebben dat hij de initiator is van het stoppen van de relatie. Hij wil de dumper zijn en niet de gedumpte.
Wat een lul, en waarschijnlijk ook nog gewoon in opdracht van achter
ze is er zelf mee begonnenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze had ook al meerder keren aangegeven dat dit niet het juiste moment was voor deze discussie. Ze gaf zelf aan dat ze zo boos was dat ze onredelijk was, maar Huub drukt dan toch door.
Ik twijfel daar een beetje aan,omdat Lieke niet verkeerd neergezet wil worden in de buitenweleldquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
Nou.. dan zal Lieke nu wel bij Luc gaan pitten![]()
Het gevoel is er wel maar in discussies levert het steeds problemen op....Huub wil altijd de overhand hebben in discussiesquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef Ziet het volgende:
waar komt dit ineens vandaan? vannacht lagen ze nog vrij heftig te vrijen!
Huub hoeft ze nu ook niet meer uit de weg te gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef avonne het volgende:
zijn we dan nu van al die vervelende Huub & Lieke discussies verlost?
Mooi !
das niet helemaal waar... wel in zijn boosheid idd, maar als hij gekalmeerd was zegt tie: " als blijkt dat ik het niet trek, stem ik je eruit"quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
Jaap is nu al bang voor zijn positie...
Huub heeft altijd gezegd dat hij Lieke er keihard uit zou stemmen als de relatie over zou gaan.
Ben benieuwd wat hij gaat doen.
Nu nog D en N opzouten dan kunnen ze weer verder met het spel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef avonne het volgende:
zijn we dan nu van al die vervelende Huub & Lieke discussies verlost?
Mooi !
Vanochtend was Lieke weer eens verschrikkelijk bezig. Huub was met Palma in discussie en zij kwam er konstant tussendoor tetteren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:07 schreef riri het volgende:
[..]
Het gevoel is er wel maar in discussies levert het steeds problemen op....Huub wil altijd de overhand hebben in discussies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |