quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian loopt weg van de discussie met Amanda: "Het wil nu niet meer, ik ben boos"
[ afbeelding ]
Wel een gedicht op hun relatie geschrevenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:19 schreef Clank het volgende:
"Liefde" Hans Teeuwen
(show: industry of love)
Verleid me, verstik me
pak m'n vrijheid af
Wat zegt Amanda daar dan over?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij spreekt Amanda echt de waarheid over de 5-2 situatie maar durft Brian dat niet toe te geven, daarom loopt hij weg.
Was te mooi...gewoon lekker doorspelen en ondertussen stak hij steeds z'n middelvinger op van z'n linker hand. Amanda moest er wel een beetje om lachen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Amanda weer naar Brian maar die blijft keihard op zijn gitaar rammen.![]()
hallo zeg, sinds wanneer moet je het toelaten als je het uit wilt maken, dan stond ze er zelf ook niet genoeg achter, als je echt klaar bent en het uit wilt maken is er niemand die je tegen kan houden hoor, dus dat vindt ik weer een beetje onzin. zij is er zelf bij geweest iedere keer, dus de keuze was ook iedere keer aan haar. kortom, lieke moet niet zo zeikenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij neemt de credits voor iets dat hem absoluut niet toekomt. Lieke heeft die keus al zovaak willen maken en het is nooit door Huub toegelaten.
Hij heeft die keus niet gemaakt, voor mij heeft Lieke die gemaakt.
Wat dat betreft denk ik toch dat Lieke van meet af aan een zodanig slecht effect heeft op Huub's mentale gesteldheid, dat het veel eerder uit de hand loopt. Naar mijn mening gaat het daar al fundamenteel fout. Lieke is een vervelend beklemmend juffie, iemand waar Huub in deze situatie echt nooit mee zou kunnen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:17 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk zou Huub er al lang uit zijn geweest zonder Lieke, zij heeft hem meerdere malen gered en tot rede kunnen brengen. Evengoed zou Lieke er allang uit zijn geweest zonder Huub, hij heeft haar bij stemmingen erin gehouden.
Jaap moet nu heel goed nadenken over zijn volgende zet. Het zou namenlijk ook heel goed mogelijk zijn dat deze verhaallijn door achter opgelegd is en Lieke en Huub spelen een spelletje nu.
Jaap kan ook helemaal de lul zijn door nu een fout te maken.....
Typerend voor Huub. Als Lieke het voorstelt, dan kan en mag het niet. En dan zelf voorstellen, ineens is het wel OK. Huiub kan er niet tegen als iemand anders 'n keer een score bij hem heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
H: Lieke bracht die 2 weken geleden al, maar ze miste de daadkracht. Ik doe het wel vaker ik jat ene goed idee en dat is hier ook aan de hand.
Beetje naief van je om niet te denken dat er ook nog een vila en een miljoen te winnen valt en dat dat je beslissing niet zou kunnen beinvloeden...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:31 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hallo zeg, sinds wanneer moet je het toelaten als je het uit wilt maken, dan stond ze er zelf ook niet genoeg achter, als je echt klaar bent en het uit wilt maken is er niemand die je tegen kan houden hoor, dus dat vindt ik weer een beetje onzin. zij is er zelf bij geweest iedere keer, dus de keuze was ook iedere keer aan haar. kortom, lieke moet niet zo zeiken
Wat een belachelijke onzin. Huub kan haar daar nooit in tegenhouden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij neemt de credits voor iets dat hem absoluut niet toekomt. Lieke heeft die keus al zovaak willen maken en het is nooit door Huub toegelaten.
Hij heeft die keus niet gemaakt, voor mij heeft Lieke die gemaakt.
Brian vertelde dat hij om speltechnische redenen gestopt is , Amanda zei dat Brian tegen haar heeft gezegd dat hij het zielig vond voor Huub en Lieke.quote:
Dat is ook het gedicht, wat Huub zelf voorgelezen heeft aan Lieke toen ze pas verkering kregenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
Wel een gedicht op hun relatie geschreven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |