Ik denk toch echt dat hij de relatie bedoelt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:34 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Lieke: Ik maak er een eind aan bij deze....
Ja, waaraaan, je leven, de relatie.... of gewoon de discussie?
Precies, het zij oerdomme uitspraken.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan best maar ik vind het niet handig om dat te zeggen als er andere bij zitten en het er constant in te wrijven.
Ik kreeg het idee over de discussiequote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat hij de relatie bedoelt.
Ik snap het ook wel. Maar ik krijg meer het idee dat Lieke zoekt om een schouderklopje.... ze doet het opruimen uit eigen initiatief en nu wil ze dat gebruiken in een discussie dat zij wel...bla bla bla.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef avonne het volgende:
Ik vind die standaard opmerking van Huub "dan zoek ze maar een andere baan" vreselijk irritant en een dooddoener van het gesprek.
Ik snap Lieke wel. Ik vraag me ook af wat Huub eigenlijk doet aan opruimen en zo. Volgens mij niks. Een enkele keer de vaatwasser.
Ik zie Huub regelmatig opruimen, de rest zie ik nooit wat doen buiten Lieke en Brian om.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef avonne het volgende:
Ik vind die standaard opmerking van Huub "dan zoek ze maar een andere baan" vreselijk irritant en een dooddoener van het gesprek.
Ik snap Lieke wel. Ik vraag me ook af wat Huub eigenlijk doet aan opruimen en zo. Volgens mij niks. Een enkele keer de vaatwasser.
Dan zouden ze dat moeten doen in het bijzijn van Jaap en niet de rest van de bewoners...quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:40 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Huub de discussie bedoeld.
Hadden ze overigens niet van de week afgesproken dat ze Jaap af en toe het idee zouden geven dat het niet zo lekker ging in de relaaasie. Zou dit wel een leuk momentje voor zijn geweest. Doe net alsof je ruzie hebt terwijl Jaap en Brian dit zien en horen en geniet van het effect......
Amanda proberen te volgen ? Vergeet het maar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Nu Brian en Amanda in een weer niet te volgen discussie.
Te beginnen bij de juiste mensen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar ik krijg meer het idee dat Lieke zoekt om een schouderklopje.... ze doet het opruimen uit eigen initiatief en nu wil ze dat gebruiken in een discussie dat zij wel...bla bla bla.....
Je doet of je doet het niet maar gaat achteraf niet lopen zeiken. Dan moet ze de mensen meteen aanspreken.
Omdat mannen een spel spelen en hun gevoel uitschakelen op zijn tijd,quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:45 schreef rooie3 het volgende:
Gooi al die wijven er toch uit.Mannen zijn veel leuker in het spel.
Ik weet wel zeker dat dat hem een rotzorg zou zijn. Lieke is een chronisch afvaller gebleken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjeee, Huub wil altijd, ten koste van alles en iedereen, het haantje zijn en z'n gelijk halen. Nu kan hij het natuurlijk niet hebben dat Lieke eerder wilde kappen, hij die beslissing niet genomen had, en gaat hij haar daar op pakken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |