Zooooooo die zijn er ook snel bij, riekt naar.... gescript????quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:56 schreef STAP01 het volgende:
Poll VV
Lieke en Huub: het is uit door...
een impulsieve Huub!61%
een zeurende Lieke?21%
een stokende Jaap!18%
294 stemmen
Het was meer wachten totdat het zou gebeuren... deze poll hadden ze al weken klaarstaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zooooooo die zijn er ook snel bij, riekt naar.... gescript????
Volgens mij is dit gerwoon de manier van doen van Huub. Problemen moet je niet als een hete aardappel doorschuiven maar uitspreken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Mag iemand niet even tijd vragen om af te koelen zodat er daarna wat meer genuanceerd gesproken kan worden? Huub is gewoon een oetlul met vrouwen (met mannen ook overigens)
Een zus die weet wat goed is voor haar kleine broertje en zich net als Huub, niet altijd even correct uitdrukt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
men heeft het toch altijd over de leuke en "nette" familie van huub?
welke zuster geeft haar broer nou het advies ,als net z'n relatie over is, een hoer te bellen
Nou dat valt mij ook op, t stoort me. Hij/zij was ook degene die t lekker vond dat zdngmw Lieke had geslagenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ben jij soms een ex van Lieke, en door Lieke aan de kant gezet ?
Altijd de zelfde zinnen gebruik jij.![]()
![]()
Ook dat verwijtend gedrag van Lieke begrijp ik wel. Huub is een meester met het selectief shoppen in teksten, draaien, naar z'n hand zetten ed. Daar delft bijna iedereen het onderspit en dat is natuurlijk een bron voor frustratie met daaruit voortvloeien verwijtend gedrag. Daarnaast vind ik overigens ook dat Lieke een spel speelt van de ideale schoondochter met haar sociaal wenselijk gedrag. Irritant meisje vind ik haar. Wat dat betreft verdienen die twee elkaar wel...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zij, die 2 hebben er al weken over nagedacht en weten prima wat ze elkaar te zeggen hebben. Een confrontatie in deze zal sowieso verhit worden, daar kom je toch niet omheen. Daar is dus ook niets mis mee. Ik verwacht van Lieke wel weer een berg verwijten richting Huub, enige waar ze goed in is.
ik vind het ook (zacht uitgedrukt) abnormaal. Zou het zijn zus wel zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
welke zuster geeft haar broer nou het advies ,als net z'n relatie over is, een hoer te bellen
Het was toch juist Lieke die meer sex wilde en Huub die niet 'open en bloot' sex voor de camera wilde hebben elke dag?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:04 schreef neehe het volgende:
Als dit gescript is, dan komt er een gastspeelster voor Huub ( Hedda ? )
Want Huub moet toch sex hebben.
Als die sex wil, besteld die wel een hoerquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:04 schreef neehe het volgende:
Als dit gescript is, dan komt er een gastspeelster voor Huub ( Hedda ? )
Want Huub moet toch sex hebben.
Dat vind ik ook een beetje te ver gaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
hier nog één...... denk ook niet dat Huub daar momenteel aan denkt.... waardeloos advies van een zusquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het ook (zacht uitgedrukt) abnormaal. Zou het zijn zus wel zijn?
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Huub doet alles voor "eeuwige roem" en een miljoenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:09 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Het was toch juist Lieke die meer sex wilde en Huub die niet 'open en bloot' sex voor de camera wilde hebben elke dag?
En als we nou eens niet persoonlijk gaan worden, en alle boeboe's en nono's van mede-users opnoemen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:07 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou dat valt mij ook op, t stoort me. Hij/zij was ook degene die t lekker vond dat zdngmw Lieke had geslagen![]()
![]()
Ja best vreemd, maar hij sprak het zo wel uit vorige week toen er de discussie was dat Huub en Lieke bijna nooit sex haddenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Huub doet alles voor "eeuwige roem" en een miljoen
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het ook (zacht uitgedrukt) abnormaal. Zou het zijn zus wel zijn?
Huub en Jaap hebben het er wel is over gehad maar omdat ze nu bij RTL zitten mag dat niet dat gaf Jaap toen aan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Huub doet alles voor "eeuwige roem" en een miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |