Het is de vraag wie dit gaat dekken: een Ierse verzekering of een Nederlands fonds.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een verkeerde diagnose wordt gewoon gedekt hoor.. Eén van de redenen waarom de premie stijgt, denk ik.
.
[..]
Ik bedoel dat ik het gehad heb met HAAR. Ze belt me op, ik moet op de kleine passen, en ik heb nog geen dankjewel gehad. Ook houdt ze me in het vage over hoe en wat met haarzelf, de verzekering, haar toekomst, en zelfs maar haar motivatie om mij te bellen.quote:Kom kom, ik ben milagro niet hè, of denk jij nu op jouw beurt dat ik een kloon ben van milagro?. Ik probeer dit raadseltje (want omdat we op Fok! zitten is het dat) een beetje uit te diepen alvorens ik mijn voorlopige conclusie (die je kent) omzet in een heuze conclusie.
.
Stick to it, zou ik zeggen.
Nee joh, ze is anglist, iets met -edit een moderne Ierse auteur edit -. Mag ik nou naar bed?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze is ook middeleeuwse taalkundige oid, dat ben je toch? Werkt waar?
Overigens ze heeft dus een Ierse ziektekosten dekking?
Gelukkig is ze geen wraakzuchtig type gebleken idd. Speelde ook meer iets tussen Stali en La Duderina, denk ik. En ik huppelde daar vrolijk en nietswetend tussendoor. Heb echter wel gelachen jaar of 3 geleden en ja dat zootje was echt volgens mij net zo zoetsappig als OUD.quote:
Mee eens, kliekjes ontstaan op Fok, zolang Fok al bestaat en ze bereiken een piek en storten weer ineen en ja, mijn mening is het idd ook dat je iedere nieuweling, vermits geen overduidelijke aanwijzing dat het een kloon betreft, de kans moet geven...quote:
Maar goed, kliekje of niet, je kunt natuurlijk ook openstaan voor nieuwe leden in je kliekje.
Nee, ik vertelde je al dat ik niet in een complot geneigd ben te geloven zeker als ik jullie conversatie daarvoor in POLSC lees. Ik snap echter wel de redenatie van Stali en mane, en dus vraag je wat door, that's it. Echter je moet ook begrijpen dat Fok! wel wat hoaxes kent en dat andere users blijkbaar (vanwege redenen die Slarioux ook uitlegde) geneigd zijn om jou juist niet te geloven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is de vraag wie dit gaat dekken: een Ierse verzekering of een Nederlands fonds.
[..]
Ik bedoel dat ik het gehad heb met HAAR. Ze belt me op, ik moet op de kleine passen, en ik heb nog geen dankjewel gehad. Ook houdt ze me in het vage over hoe en wat met haarzelf, de verzekering, haar toekomst, en zelfs maar haar motivatie om mij te bellen.
Verder heb ik het ook een beetje gehad met deze kwestie op FOK. Er zijn trieste lui die denken dat het een heeeeeeel uitgebreide testcase voor OUD was, met Boze_Appel, Gronk, Yvonne, en weet ik wat wie in het complot. Ik hoef me niet te verantwoorden: hij leeft. En eerlijk gezegd dank ik daar de non-existente God voor op mijn blote knietjes. En de rest is voornamelijk triestigheid.
Mag ik het daarbij laten, please?
Welke uni dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee joh, ze is anglist, iets met -edit een moderne Ierse auteur edit -. Mag ik nou naar bed?![]()
Dat kan. En sommige hoaxes zijn ook uitermate grappig geweest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik vertelde je al dat ik niet in een complot geneigd ben te geloven zeker als ik jullie conversatie daarvoor in POLSC lees. Ik snap echter wel de redenatie van Stali en mane, en dus vraag je wat door, that's it. Echter je moet ook begrijpen dat Fok! wel wat hoaxes kent en dat andere users blijkbaar (vanwege redenen die Slarioux ook uitlegde) geneigd zijn om jou juist niet te geloven.
Maar ga lekker slapen joh.
Ja doei. Ik liet hier al veel meer los dan ik wilde uit pure vermoeidheid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:53 schreef Aoristus het volgende:
Je mag nog lang niet naar bed, wat zullen we nu krijgen?
Ja, er is zoveel geschift op Fok! Sterker nog, juist veel users die zich afficheren als niet geschift zijn vaak de geschiftste of them all.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan. En sommige hoaxes zijn ook uitermate grappig geweest.
Een zieke baby verzinnen voor een hoax is daarentegen geschift. Dat zou ik nooit doen.
En daar laat ik het bij, wie me al dan niet gelooft. Welterusten.
Ow ja. Fijn. Tof. Ik ben benieuwd hoe *dat* gaat aflopen, want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het allemaal 'normaal' gevonden wordt (en dat je met wat mazzel nog een grote bek krijgt ook, als je commentaar hebt.)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:40 schreef Floripas het volgende:
Ik bedoel dat ik het gehad heb met HAAR. Ze belt me op, ik moet op de kleine passen, en ik heb nog geen dankjewel gehad. Ook houdt ze me in het vage over hoe en wat met haarzelf, de verzekering, haar toekomst, en zelfs maar haar motivatie om mij te bellen.
Joh, ga je die hele discussie nou *toch* dunnetjes overdoen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, er is zoveel geschift op Fok! Sterker nog, juist veel users die zich afficheren als niet geschift zijn vaak de geschiftste of them all.
Nee, er wordt vreemd gereageerd op vrij normale vragen, vind ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, ga je die hele discussie nou *toch* dunnetjes overdoen?![]()
Ja, want dit is net zo'n gezellig kliekje als in OUD.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:07 schreef Aoristus het volgende:
Laten we het onderwerp afsluiten.We hebben het wel genoeg gehad over kinderen en zorg
Mijn idee. We mogen elkaar best in de haren vliegen, het is hier geen sigmisère meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, want dit is net zo'n gezellig kliekje als in OUD.
Waar soms vervelende usertjes een knuppel in het hoenderhok proberen te gooien..
Nou ja, er zit wel wat in, veel anders dan in OUD is het hier niet, toch Harry?
Ach, weet je als yvonne ervoor zorgt dat bepaalde types gewoon steevast geband worden dan kunnen de users elkaar weer 'gewoon' in de haren vliegen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mijn idee. We mogen elkaar best in de haren vliegen, het is hier geen sigmisère meer
bronquote:Iranian general warns of Gulf suicide bombings
(AFP)
29 October 2007
TEHERAN - A top general in Iran’s Revolutionary Guards on Monday warned that the Basij militia were ready ‘if necessary’ to carry out suicide operations in the Gulf, amid rising tensions with the United States, the Fars news agency reported.
‘If necessary we will take advantage of the element of martyrdom-seeking,’ said Brigadier General Ali Fahdavi, deputy head of the Revolutionary Guards’ naval forces.
‘This spirit is prevailing now throughout the Revolutionary Guards,’ he added. The Basij militia is part of the Guards’ military apparatus.
‘They have taken an example from Shahid (martyr) Fahmideh,’ Fahdavi said, referring to 13-year-old Iranian Hossein Fahmideh who became a national hero after blowing himself up under an Iraqi tank in the 1980-1988 war.
‘The scene of the Persian Gulf and strategic Strait of Hormuz is such that even a small operation can have a big impact,’ he added.
De kinderbijslag moet worden afgeschaftquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gezeik over OUD doe je maar in OUD of FB. Dit is POL SC.
Pet peeve: Ik vind 't haske oneerluk dat intelligentie in de praktijk eerder een handicap is dan een voordeel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:32 schreef Xtreem het volgende:
Mensen met een IQ <90 zouden zich niet mogen voortplanten
De POL-SC is toch juist bedoeld voor populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gezeik over OUD doe je maar in OUD of FB. Dit is POL SC.
Jawel hoor, mijn vader rookt dat nog steeds volgensmij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
En hij rookte Brandaris. Ik weet niet of dat nu nog bestaat.
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:04 schreef Reya het volgende:
[..]
De POL-SC is toch juist bedoeld voor populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie?
Het is een OUDe grap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
JaMaar na 2 dagen is de grap er wel vanaf. Dit geneuzel duurt te lang.
Als jij er nou niet weer over begonnen was...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
JaMaar na 2 dagen is de grap er wel vanaf. Dit geneuzel duurt te lang.
Jachthonden schieten op jagerquote:Jachthonden schieten op jager
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: maandag 29 oktober 2007 @ 23:13
Een jager die er met zijn trouwe viervoeters op uit trok om fazanten neer te schieten, werd ditmaal door zijn eigen honden neergeschoten. Dit hebben de autoriteiten van de Amerikaanse staat Iowa vandaag bekendgemaakt.
De 37-jarige jager, James Harris, wilde een door hem neergeschoten fazant ophalen. Om zijn handen vrij te hebben, parkeerde hij zijn jachtgeweer tegen een hekje. "Toen hij er overheen klom stapten de jachthonden op het geweer dat afging", zo verklaarde het staatsbosbeheer van Iowa.
De onfortuinlijke jager werd geraakt in zijn been. Gelukkig voor hem was hij niet de enige jager in het bos. Harris was namelijk met een groepje vrienden aan het jagen, een dag voor de opening van het jachtseizoen.
quote:Spaanse soldate naakt op cover
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: HLN
Gepubliceerd: maandag 29 oktober 2007 @ 18:58
De cover van het Spaanse magazine Interviú wordt vandaag gesierd door een naaktfoto van een soldate. Dat is een primeur voor Spanje. De Spaanse schone is de 26-jarige Pilar Pachecho.
Pilar vertelt in het blad dat ze regelmatig topless zont en dat er niet veel moeite mee heeft om bloot te poseren. De Spaanse werkt al acht jaar bij de administratie van het Spaanse leger op de basis van Ceuta.
"Indien ik niet voor de strijdkrachten zou werken, was ik wellicht fotomodel geworden", vertelt Pilar. "Ik heb veel respect voor het leger. Daarom heb ik zonder militaire insignes of kentekens geposeerd voor het blad Interviú".
Ze heeft echt een hoefijzer kin. En nep tieten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:59 schreef Elseetje het volgende:
Voor de frusti's.
[..]
[ afbeelding ]
Wat een nonnieuws.
'Val van de dollar niet te stuiten'quote:"Bernanke weet niet wat hij doet. Hij print er alleen maar dollars bij, zo snel als de geldpersen kunnen. Hij snapt niets van beurzen en valuta. Het enige wat Bernanke snapt is hoe hij zijn vriendjes op Wall Street moet redden, net zoals Greenspan. Beide bankiers hebben de laatste tien jaar gigantische hoeveelheden geld gedrukt, en dat geeft steeds meer problemen. Wat gaat Bernanke doen als de beurs 35 procent daalt in plaats van 5 procent? Er zijn niet eens genoeg bomen om al dat geld te kunnen drukken. Deze man is een drama voor de Amerikaanse dollar"
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:59 schreef Elseetje het volgende:
Voor de frusti's.
[..]
[ afbeelding ]
Wat een nonnieuws.
Score: Rock niet, Fastmatti wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze heeft echt een hoefijzer kin. En nep tieten.
Maar wel een geil buikje en een lekker kontje.
Nu je het zo zegtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:19 schreef Elseetje het volgende:
Op Fastmatti z'n plaatje lijkt ze ook nog een enge neus te hebben.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Score: Rock 4, Fastmatti 10. Monidique 0.
De reacties in dat topic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:26 schreef Floripas het volgende:
Nederlandse activist in Iran ter dood veroordeeld
JD kan een wonderlijke, euh, meneer zijn.
Ja, de Kongsi van het Vrije Volk heeft het ook voor Iran opgenomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |