10.000 miljard $ schuld, als de dollar nog 30% daalt gaat daar dus nog 3000 miljard $ vanaf, daar zullen sommige exporteurs toch wel moe van wordenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef japojapo16 het volgende:
de schuld van de vs is enorm zoveel schuld gebruirt aleen bij kleine landen maar bij zon groot land nog nooit en ze kunnen het niet vol houden
$9,067,956,575,090 nu
Kun je dat ook onderbouwen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk laten zien waarom ik deze berichten post. Zeker niet omdat ik anti-Amerikaans ben.
Maar jij kunt eigenlijk helemaal niet discussieren heb je nu laten blijken.
je bent partijdigquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Nou, je hebt nu inderdaad m'n totale nieuwsbericht ontkracht.
Het is dan ook vooral economisch nieuws, pas als mensen het echt in hun beurs voelen is het interessant genoeg voor de voorpagina.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:29 schreef Steeven het volgende:
Mijn complimenten Pberends voor je berichtgeving hierover. Ik krijg soms het idee alsof men het probleem onderbelicht, want als je je dekens over je heen trekt is het monster weg. Iets in die zin. Je hoort er te weinig over, behalve bij de economische programma's.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het is dan ook vooral economisch nieuws, pas als mensen het echt in hun beurs voelen is het interessant genoeg voor de voorpagina.
Dat is toch een normale reactie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef japojapo16 het volgende:
[..]
ga iemand anders zijn topic verneuken
EJ heeft wel een punt. Pberends, digitalL en nog zo wat figuren hier die dramaverhalen posten over crashende huizenmarkten, dalende dollars en meer van dat soort dingen zijn niet zozeer geinteresseerd in discussie, als wel dat ze iets willen doen als een soort van 'linkdump'.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef japojapo16 het volgende:
[..]
ga iemand anders zijn topic verneuken
Niet iedereen denkt zo!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:29 schreef racing-weirdo het volgende:
[..]
je bent partijdig
en je nieuwsberichten zijn kut
pberend moet op tijfussen van de fpquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:53 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt zo!
Als het je niet bevalt dan rot je toch gewoon op man!!! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn!
![]()
Ooit gehoord van de Thomas-regel? ‘Wat mensen verwachten dat er gebeurt, verandert wat er daadwerkelijk zal gebeuren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik gok overigens dat de dollar nog wel even door zal zakken, maar ik erger me op die figuren die dat gelijk stellen aan het einde van de VS en de rest van de wereld. Kom op zeg..
juist het is logisch dat de dollar tijdelijk zal reageren op de beperkte renteverlaging door weer te stijgen, ik denk 140 - 141 komende weekquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:56 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de Thomas-regel? ‘Wat mensen verwachten dat er gebeurt, verandert wat er daadwerkelijk zal gebeuren.
Een renteverlaging zal de dollar verder doen dalen. Je brengt immers toch geld naar een lokatie met een hogere rente? Dus vraag naar dollar zal (verder) afnemen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:43 schreef Grumpey het volgende:
sowieso zal de dollar wel weer wat stijgen, puur omdat er al tijdje gespeculeerd is op de renteverlaging. Dus denk dat het allemaal wel meevalt, zeker als het 'maar' een kwartspunt is.
dat is dus een selffulfilling prophecy dan..quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:56 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de Thomas-regel? ‘Wat mensen verwachten dat er gebeurt, verandert wat er daadwerkelijk zal gebeuren.
Het blijft gewoon 800 dollar, hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:04 schreef Xith het volgende:
tvp.. kreeg laatst 800 Dollar naar me toe verstuurd, werd het 544 EUR
Meestal gaat het goed, maar dit is deel 11 al. Sommigen word de spanning te veel denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:41 schreef jpjedi het volgende:
eventjes dacht ik hee wat een leuk topic..
maar wat een gebagger en geflame hier zeg.![]()
Maar OP en FP artikel zijn interessant en er zit met vlagen leuke info in de posts.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |