Niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:20 schreef Apropos het volgende:
Verdraaid, te laat, en volgens mij heb ik die titel zelf ooit verzonnen.
Van Baalen komt op mij wel over als een capabel kamerlid, maar het lijkt me absoluut geen stemmentrekker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
De weinige keren dat ik hem bij Nova of P&W zie, komt hij wel spontaan over.
Dat klopt. Jan Marijnissen en Gerrit Zalm bijvoorbeeld komen leuk over, zonder dat ze knap zijn.quote:Verder hoef je er natuurlijk niet goed uit te zien om leuk over te komen.
Ja, maar dat doet Wiegel toch ook met die malle zijscheiding? Spreekt hij kiezers aan die tussen het CDA, Verdonk, Wilders en de VVD moeten kiezen: dat is de vraag. Ambtenaren, sociaal werkers en werklozen hebben hun eigen hoekje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:22 schreef ijsbrekertje het volgende:
Van Baalen komt op mij wel over als een capabel kamerlid, maar het lijkt me absoluut geen stemmentrekker.
Ik heb hier (tot mijn schaamte) eigenlijk geen argumenten voor behalve dat hij er uitziet als een karikatuur van een corpsbal.
Voor hunks moet je niet in de politiek zijn.quote:Dat klopt. Jan Marijnissen en Gerrit Zalm bijvoorbeeld komen leuk over, zonder dat ze knap zijn.
Ik weet niet waar het aan ligt eigenlijk bij Van Baalen...
Dank.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:26 schreef Elseetje het volgende:
[Deel 619]Het onVerhagen in de cultuur
Geef Aapje wat te drinken van me.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:26 schreef Elseetje het volgende:
[Deel 619]Het onVerhagen in de cultuur
Natuurlijk ging de discussie daar wel over. Als je je straf hebt uitgezeten ben je gerehabiliteerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Niet.
Maar je krijgt je royalties.
Je vergeet dat een groot deel van de werklozen en laaggeschoolde arbeiders onderdak had gevonden bij de VVD die boos doet over de buitenlanders. Die zullen toch echt eerder voor een Verdonk gaan dan voor een van Baalen. Hij heeft maar een beperkt achterland volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet Wiegel toch ook met die malle zijscheiding? Spreekt hij kiezers aan die tussen het CDA, Verdonk, Wilders en de VVD moeten kiezen: dat is de vraag. Ambtenaren, sociaal werkers en werklozen hebben hun eigen hoekje.
[..]
Voor hunks moet je niet in de politiek zijn.
Beatboxers zijn leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef Floripas het volgende:
Ik ben gek op beatboxers. Heel wonderlijk wat die kunnen: http://www.youtube.com/watch?v=HmGzehAk2SY
Kijk die lelijke Franse pandabeer uit Sête nou![]()
His brain is squirming like a toad,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:33 schreef Monidique het volgende:
Riders on the storm!
Je weet wel meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Monidique het volgende:
Ik weet dat je The Doors leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |