neem jij de azijn dan mee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
Alleen als piet komt.
ik zal het eens met MPG overleggenquote:
OverlegVindPostquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal het eens met MPG overleggen [afbeelding]
dan mag je in mijn inimini-keukentje koken (stoot je hoofd niet)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:05 schreef Perruche het volgende:
mogen lurkers ook mee?
ik heb alleen geen huis, laat staan een keuken...!
En dat is serieus! Die balken zijn hardquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
dan mag je in mijn inimini-keukentje koken (stoot je hoofd niet)
[afbeelding]
je bent gewoon te lang voor mijn huisjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is serieus! Die balken zijn hard![]()
Welnee, ik moet gewoon beter uit mijn doppen kijken, en onthouden dat jouw huisje klein maar fijn isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent gewoon te lang voor mijn huisje [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is serieus! Die balken zijn hard![]()
dat zou echt een geniaal bord zijn om op mijn deur te hangenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
kan ik wel zo'n mooi bord meenemen, "verbodenvoor voertuigen langer dan 1.60 meter"
Daar staan toch zeker wel een paar geschikte keukens tussenquote:Op maandag 5 november 2007 10:54 schreef SeaOfLove het volgende:
We kunnen natuurlijk ook hier even kijken welke keuken ons het meest geschikt lijkt![]()
Show je keuken!
uhuh dat bedoel ikquote:Op maandag 12 november 2007 20:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar staan toch zeker wel een paar geschikte keukens tussen
Sowieso. Pasen valt vroeg dit jaar. Halverwege maart dacht ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:05 schreef Perruche het volgende:
thema - pasen? ik wet niet precies wanneer het is ofzo, maar da´s toch ook wel lente?
Wij moeten nietsquote:
WMzquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:25 schreef Muck het volgende:
haha, we hebben het er morgen wel even over
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar dat is ook goed afgelopen
niet dat we nu allemaal met je naar bed willen aan het eind van deze meetingmaar je begrijpt wat ik bedoel
en anders kom je eerst bij mij eens een kopje thee drinken
dat moet ik écht eerst overleggen met Mquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, als we je daarmee wél over kunnen halen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:18 schreef Vork het volgende:
Ook, tenzij alle gangen ineens uit aardbeien, slagroom en chocolade blijken te bestaan.
Oesters, selderij ..... ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:18 schreef Vork het volgende:
Ook, tenzij alle gangen ineens uit aardbeien, slagroom en chocolade blijken te bestaan.
das lekker jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:22 schreef motorbloempje het volgende:banaan
![]()
met chocoladeen port
hm..... ik ga een lekker toetje maken vanavond![]()
recept:
banaan in de gril leggen op 220 graden en de buitenkant he-le-maal zwart laten worden
voorzichtig open snijden in de lengte, en er wat pure chocolade (zwitserse) insprenkelen (chocolade dus geraspt) en wat port eroverheen![]()
Dat is je geraden jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet ik écht eerst overleggen met M
vanavond selderijsalade op het menuquote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is er met selderij? Is dat een afrodisiacum?
Het is morgen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:25 schreef Muck het volgende:
haha, we hebben het er morgen wel even over
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
En niet zo verlegen zijn. Ik ken eigenlijk niemand![]()
en ik ben met jou meegereden naar de Fok! 5 jaar meetquote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Op jou na natuurlijk. Maar wou Golfer niet jaloers maken![]()
![]()
vandaar dat hij bij erodome ging liggen, waar Q. vervolgens opdookquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeel eerlijk gezegd zou ik niet meer weten hoe je eruitzag
Ja, lang en met een klein tentje
nou die komen niet..dus doeiiiiquote:Op donderdag 15 november 2007 13:03 schreef SHE het volgende:
Als minilotje/isegrim/darkelf komen; dan kom ik ook.
lekker belangrijk, het is SHE maarquote:Op donderdag 15 november 2007 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
ze weet gewoon niet hoe goddelijk wíj kunnen koken, je kunt ook niet alles weten
Ik kan wel fantastisch kokenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker belangrijk, het is SHE maar![]()
Ik weet ook niet hoe fantastisch iedereen kan koken, maar ik ben wel benieuwd, ongeacht wie wat maakt![]()
jeetje wat jammer, nu kunnen we jouw kookkunsten niet proeven, en je geeft er altijd zo hoog van opquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef SHE het volgende:
Herstel; de animo is hier meteen verdwenen.
Alleen heette je toen andersquote:Op donderdag 15 november 2007 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik ben met jou meegereden naar de Fok! 5 jaar meet![]()
ik kom denk ik sowieso wel met de motorquote:Op donderdag 15 november 2007 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen heette je toen anders
Zullen we op de motor naar de meet gaan?
ik denk dat ik mijn wilskracht maar thuis laatquote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Je kunt ook kleinere porties van alles eten
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wel jammer, was wel benieuwd naar jou als kookslet![]()
![]()
![]()
ah das liefquote:Op donderdag 15 november 2007 13:03 schreef SHE het volgende:
Als minilotje/isegrim/darkelf komen; dan kom ik ook.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:10 schreef Tezz het volgende:
de lijst is wel al aardig lang!!!!!!!! Dat wordt een tapas buffet...............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil jullie ook zienquote:Op donderdag 15 november 2007 19:07 schreef Bluezz het volgende:
MM wil ik ook zien en Muck en Shie en Minilotje en Isegrim (en haar paard) en DE en Tezz en Peruche en Moblo en Pyth en en en.
Nu maar hopen dat ik zelf kom
Oh en Isabeau
Ja goede vraag. En zijn daar foto's van???quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Perruche het volgende:
is er eigenlijk eerder een CUL meeting geweest?
en leeft iedereen nog?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja goede vraag. En zijn daar foto's van???
als ik kan, dan kom ik welquote:
goeie vraag....quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Perruche het volgende:
is er eigenlijk eerder een CUL meeting geweest?
dat zou toch wat zijn zegquote:
Nou, ik vond die van laatst anders best substantieel. Bergen eten en massa's afwasquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:46 schreef Muck het volgende:
goeie vraag....
als je de mini-meets niet meetelt (zoals pas die met SOL, bloes etc.) volgens mij niet!
*gaat graven in historie
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik vond die van laatst anders best substantieel. Bergen eten en massa's afwas
Ja maar dat past niet in mijn huisquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar meets die voor íédereen toegankelijk zijn dmv een een topic, enzo
SoL, de heldin met de afwasborstelquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
glkkg had ik het grootste deel van de afwas al weggewerkt![]()
En of ik mee magquote:
Op de fiets, als het nodig isquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef Tezz het volgende:
ik heb een vaatwasser...............en een redelijk groot huis....................
Maar jullie willen vast niet helemaal naar Valkenswaard komen
1. Geen Ideequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
neen, kosda? komjeook?
Mailtje sturen of die ruimte niet te huur is zonder enige workshop erin.quote:
/madquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, die kans heb je nu verspild natuurlijk, maar Muck kan nog best op eigen benen staan, hoop ik
hahahaha nou wel bijna! Goed geraden hoor!!!!!!!!!! Ik heb ze boven op de slaapkamer met een doos make-up gezet. Zijn ze wel ff stil (hopelijk smeert Bente nagellak in haar haar gna gna)quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Tezz is nu bezig Bente's vriendinnetje vast te binden
kan ik proberenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Mailtje sturen of die ruimte niet te huur is zonder enige workshop erin.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik vond die van laatst anders best substantieel. Bergen eten en massa's afwas
ik woon al zowat 3 jaar alleen, dus op eigen benen staan kan ik heul goedquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, die kans heb je nu verspild natuurlijk, maar Muck kan nog best op eigen benen staan, hoop ik
Net als kokenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon al zowat 3 jaar alleen, dus op eigen benen staan kan ik heul goed
quote:nah, als ik hem goed in de gaten hou, mag ie wel mee toch?
Mwa de busverbinding Eindhoven-Vwaard is niet super. Maar goed hij is er wel natuurlijk! Ik zal eens met mijn husband overleggen of hij het goed vindt als ik eventueel ons huis beschikbaar stel. Hij is nog van 'alle mensen op internet zijn enge boze dieven' dus misschien vindt ie het niet eens zo'n goed plan, hahaha.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:07 schreef Perruche het volgende:ziet er wel leuk uit.
en Tezz, Valkenswaard is toch best goed te doen, goed bereikbaar vanaf Eindhoven CS? (behalve misschien als je vanuit groningen moet komen...)
ik neem mijn vriend ook gewoon mee, en hij is nieteens een echte FOK!kerquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon al zowat 3 jaar alleen, dus op eigen benen staan kan ik heul goed
nah, als ik hem goed in de gaten hou, mag ie wel mee toch?
makkie stereoquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Als het in Valkenswaard is kom ik op de fiets
Ja maar die van mij is erg schuw als het om internetvriendjes gaat. Op een of andere manier denkt hij daar hele andere dingen bij. Want (en dit zijn dan zijn woorden:) misschien is die SOL wel helemaal geen jonge moeder met een kind, maar een vieze oude verkrachter! En heet Bluezz in het echt wel HARRY en heeft hij tatoeages op zijn arm en een strafblad!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gezegd dat mijnook mee-moet
![]()
dat eerste geloof ik niet, maar Bluezz heb ik gezien op de Fok! 5 jaar meet, en je beschrijving komt aardig in de buurtquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar die van mij is erg schuw als het om internetvriendjes gaat. Op een of andere manier denkt hij daar hele andere dingen bij. Want (en dit zijn dan zijn woorden:) misschien is die SOL wel helemaal geen jonge moeder met een kind, maar een vieze oude verkrachter! En heet Bluezz in het echt wel HARRY en heeft hij tatoeages op zijn arm en een strafblad!!!!!!!!!!!!
Misschien allebei welquote:misschien is die SOL wel helemaal geen jonge moeder met een kind, maar een vieze oude verkrachter!
check, zie Bloes' Fobo!quote:en heeft hij tatoeages op zijn arm
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
dat eerste geloof ik niet, maar Bluezz heb ik gezien op de Fok! 5 jaar meet, en je beschrijving komt aardig in de buurt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:30 schreef Tezz het volgende:
En heet Bluezz in het echt wel HARRY en heeft hij tatoeages op zijn arm en een strafblad!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef Bluezz het volgende:
Vraag maar aan Coldfeet, SOL, Steer en meneer SOL en Meneer Coldfeet wat voor crimineel ik ben.
Mét Tattoo, dat klopt overigens weer wel
Zo, en mijn ondertietje is ook meteen herschreven
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
wie weet heb je tegen die tijd wel iemand
Alles kan met rijst. Dat is inderdaad op z'n studentsquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
dit kan ook wel met rijst
welneequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Dahahan het volgende:
Lijkt me wel een leuk idee maar ik ken echt 0 Fokkers, wat waarschijnlijk ook wederzijds is omdat ik zo'n lurkert ben:D is dat een probleem?
Hier nog 1quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Dahahan het volgende:
Lijkt me wel een leuk idee maar ik ken echt 0 Fokkers, wat waarschijnlijk ook wederzijds is omdat ik zo'n lurkert ben:D is dat een probleem?
Kom anders eens in de CUL-SCquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Dahahan het volgende:
Strak planquote:Op woensdag 21 november 2007 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Is het niet veel laagdrempeliger en leuker als we allemaal wat tapasachtig maken, maakt niet uit welke keuken, en 1X drank meenemen, ongeveer zoals in de OP staat en het bij iemand thuis gezellig op te eten, het afmaken/afbakken is simpel genoeg als je een oven/magnetron hebt
dat heb ik dus ook, want rond die tijd ben ik ook druk met het regelen van ons jaarlijkse voorjaarsconcert.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, ik hou het open, als jullie het niet erg vinden, beslis ik een week vantevoren wel of ik kom. Want ik heb geen idee wat ik rond die tijd doe.
Uhuh, zeg, ik kom voor m'n lol hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar 'ik heb geen idee wat ik dan ga doen' klinkt beetje als een raar 'excuus'.
Dáárom plannen we het zo vroeg zodat iedereen ook echt kan en het vrij kan houden enzo
weet jij dan al of je dan niet druk bent met werk/vakantie/ verhuizen en alles wat je maar kan bedenken?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar 'ik heb geen idee wat ik dan ga doen' klinkt beetje als een raar 'excuus'.
Dáárom plannen we het zo vroeg zodat iedereen ook echt kan en het vrij kan houden enzo
Sure, maar ik studeer rond die tijd af, ga dan beginnen met een nieuwe baan, wellicht verhuizen....quote:Op woensdag 21 november 2007 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
natuurlijk is een onverwacht verhuizen (als je ineens een huis krijgt) of iets in die strekking niet in te calculeren, en valt onder wel degelijk belangrijk, maar als je er al instapt met zoiets als 'ja nou ja.. misschien komt er wel iets leukers/belangrijkers en daarom een OVB, dan vind ik dat gewoon jammer
het is ook gewoon heel moeilijk om zover van te voren iets te plannen, ik zal de laatste zijn die dat ontkent.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
wat is dan het nut van nu een datum prikken?
ik kom in januari wel weer terug ofzo, maar grote kans dat februari dan al vol zit
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
En als het nou eens bij ons kan
Houdt iedereen het dan wél vrij?
Ons huis is groot genoeg, de keuken is beperkt qua ruimte, maar we hebben wel een afwasmachine, oven en magnetron.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Tot 20 man kan ook wel hier (in Schiedam), genoeg zitplaatsen, tafels. Alleen niet zo'n grote keuken, wel met een groot fornuis 90 cm oven, combimagnetron en vaatwasser. O ja, en een Gaggia espressomachinequote:Op woensdag 21 november 2007 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
als we met 7 overblijven ofzo, kan het overigens ook wel bij mij thuis
Utrecht toch? Dat is te fietsenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Nee lieve schat, je loopt achterquote:Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef Anthraxx het volgende:
Utrecht toch? Dat is te fietsen. Count me in
.
En dat zeggen jullie niet eens?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee lieve schat, je loopt achter
Ik woon sinds 3 jaar samen met golfer in Bloemendaal
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef bianca en michael het volgende:
Tot 20 man kan ook wel hier (in Schiedam), genoeg zitplaatsen, tafels. Alleen niet zo'n grote keuken, wel met een groot fornuis 90 cm oven, combimagnetron en vaatwasser. O ja, en een Gaggia espressomachine![]()
Dan wil ik ook meequote:Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Nee, ik ben juist wel benieuwd naar Tezz. Als ik er niet bij ben, bij de miet, dan plan ik er een keer eentje met Stereo en haar. Vindt haar man vast goed
Oh, in dat geval is het gewoon weer onder zwaar voorbehoudquote:Op woensdag 21 november 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
je bent te goed voor deze wereld![]()
![]()
Niet echt. Maar wanneer dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde mijn Schultenbrau nog met je delen, maar die kans wordt zo wel heel klein
oh..
wacht..
dat is niet echt een dreigement hè?![]()
Hahahaha ja, SOL de seriemoordenaar, woehaha....(het zal overigens wel meevallen, ik heb hem foto's laten zien van jou en Milou en hij is echt helemaal weg van je dochter)......quote:Op woensdag 21 november 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan wil ik ook meeKan haar man eindelijk zien dat ik geen serie-moordenaar ben
![]()
Maargoed, is het dan zo dat Tezz niet naar een meet zou gaan als het niet bij haar thuis zou zijn?
Degene die hun huis aanboden in Schiedam ligt wel het meest centraal volgens mij.
Schultenbrau!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde mijn Schultenbrau nog met je delen, maar die kans wordt zo wel heel klein
oh..
wacht..
dat is niet echt een dreigement hè?![]()
maar dan niet uit een pak van de Aldi graagquote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Dat is toch dat bittere aldi-bier??
Ik wil graag een wijntje dan
al moet ik zeggen dat ze bij de Aldi witte wijn hebben die bijzonder goed te drinken isquote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar dan niet uit een pak van de Aldi graag![]()
uhuh ze hebben zeker lekkere wijn, maar niet die uit een pak dusquote:Op donderdag 22 november 2007 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat ze bij de Aldi witte wijn hebben die bijzonder goed te drinken is
niet uit een pak, maar sowieso.... wijn uit een pak
dat smaakt gewoon naar kartonquote:Op donderdag 22 november 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh ze hebben zeker lekkere wijn, maar niet die uit een pak dus![]()
uhuh.quote:
Bij de macro of sligro heb je van die twee liter flessen witte wijn. 4 euro ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh.
Wat wij wel regelmatig doen is zo'n trog met 3 liter wijn kopen, superhandig zelf je wijntje tappen, zeker ook als je een verjaardag hebt ofzo.
geen macro/sligro-pasje hierquote:Op donderdag 22 november 2007 15:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bij de macro of sligro heb je van die twee liter flessen witte wijn. 4 euro ofzoen tis zo'n simpel "ik heb enorme dorst" wijntje...
Ach ik heb nog nooit zoveel gedronken als in de afgelopen 3 en halve maandquote:Op donderdag 22 november 2007 15:31 schreef DarkElf het volgende:klinkt goed.
(ik heb ook geen pasje maar mijn moeder wel.. dus die heeft voor mij gehaald van de zomer)
quote:Op donderdag 22 november 2007 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Makro is erg slecht voor mij, in de tijd dat ik daar ging shoppen waren we gemiddeld steeds zo'n 500 gulden kwijt![]()
dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 22 november 2007 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Makro is erg slecht voor mij, in de tijd dat ik daar ging shoppen waren we gemiddeld steeds zo'n 500 gulden kwijt![]()
hou je je gum pen bij de hand?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:44 schreef Bluezz het volgende:
23 feb schrijf ik in potlood met een vraagteken
Zal ik weer voor de wijntjes zorgen?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Dat is toch dat bittere aldi-bier??
Ik wil graag een wijntje dan
lees de paar posts boven jequote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
en dan hebben we bianca en michael nog geloof ik
dan komen we toch bij jou koken?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef Euc- het volgende:
Fuckerdefuckerdefuck, ik ben pas eind februari begin maart "verlost", dus geen enkele datum, kan het niet 3 weken later?
Is er eindelijk es een meeting..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |