Oh, in dat geval is het gewoon weer onder zwaar voorbehoudquote:Op woensdag 21 november 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
je bent te goed voor deze wereld![]()
![]()
Niet echt. Maar wanneer dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde mijn Schultenbrau nog met je delen, maar die kans wordt zo wel heel klein
oh..
wacht..
dat is niet echt een dreigement hè?![]()
Hahahaha ja, SOL de seriemoordenaar, woehaha....(het zal overigens wel meevallen, ik heb hem foto's laten zien van jou en Milou en hij is echt helemaal weg van je dochter)......quote:Op woensdag 21 november 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan wil ik ook meeKan haar man eindelijk zien dat ik geen serie-moordenaar ben
![]()
Maargoed, is het dan zo dat Tezz niet naar een meet zou gaan als het niet bij haar thuis zou zijn?
Degene die hun huis aanboden in Schiedam ligt wel het meest centraal volgens mij.
Schultenbrau!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde mijn Schultenbrau nog met je delen, maar die kans wordt zo wel heel klein
oh..
wacht..
dat is niet echt een dreigement hè?![]()
maar dan niet uit een pak van de Aldi graagquote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Dat is toch dat bittere aldi-bier??
Ik wil graag een wijntje dan
al moet ik zeggen dat ze bij de Aldi witte wijn hebben die bijzonder goed te drinken isquote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar dan niet uit een pak van de Aldi graag![]()
uhuh ze hebben zeker lekkere wijn, maar niet die uit een pak dusquote:Op donderdag 22 november 2007 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat ze bij de Aldi witte wijn hebben die bijzonder goed te drinken is
niet uit een pak, maar sowieso.... wijn uit een pak
dat smaakt gewoon naar kartonquote:Op donderdag 22 november 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh ze hebben zeker lekkere wijn, maar niet die uit een pak dus![]()
uhuh.quote:
Bij de macro of sligro heb je van die twee liter flessen witte wijn. 4 euro ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh.
Wat wij wel regelmatig doen is zo'n trog met 3 liter wijn kopen, superhandig zelf je wijntje tappen, zeker ook als je een verjaardag hebt ofzo.
geen macro/sligro-pasje hierquote:Op donderdag 22 november 2007 15:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bij de macro of sligro heb je van die twee liter flessen witte wijn. 4 euro ofzoen tis zo'n simpel "ik heb enorme dorst" wijntje...
Ach ik heb nog nooit zoveel gedronken als in de afgelopen 3 en halve maandquote:Op donderdag 22 november 2007 15:31 schreef DarkElf het volgende:klinkt goed.
(ik heb ook geen pasje maar mijn moeder wel.. dus die heeft voor mij gehaald van de zomer)
quote:Op donderdag 22 november 2007 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Makro is erg slecht voor mij, in de tijd dat ik daar ging shoppen waren we gemiddeld steeds zo'n 500 gulden kwijt![]()
dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 22 november 2007 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Makro is erg slecht voor mij, in de tijd dat ik daar ging shoppen waren we gemiddeld steeds zo'n 500 gulden kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |