Hier nog 1quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Dahahan het volgende:
Lijkt me wel een leuk idee maar ik ken echt 0 Fokkers, wat waarschijnlijk ook wederzijds is omdat ik zo'n lurkert ben:D is dat een probleem?
Kom anders eens in de CUL-SCquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Dahahan het volgende:
Lijkt me wel een leuk idee maar ik ken echt 0 Fokkers, wat waarschijnlijk ook wederzijds is omdat ik zo'n lurkert ben:D is dat een probleem?
Strak planquote:Op woensdag 21 november 2007 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Is het niet veel laagdrempeliger en leuker als we allemaal wat tapasachtig maken, maakt niet uit welke keuken, en 1X drank meenemen, ongeveer zoals in de OP staat en het bij iemand thuis gezellig op te eten, het afmaken/afbakken is simpel genoeg als je een oven/magnetron hebt
dat heb ik dus ook, want rond die tijd ben ik ook druk met het regelen van ons jaarlijkse voorjaarsconcert.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, ik hou het open, als jullie het niet erg vinden, beslis ik een week vantevoren wel of ik kom. Want ik heb geen idee wat ik rond die tijd doe.
Uhuh, zeg, ik kom voor m'n lol hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar 'ik heb geen idee wat ik dan ga doen' klinkt beetje als een raar 'excuus'.
Dáárom plannen we het zo vroeg zodat iedereen ook echt kan en het vrij kan houden enzo
weet jij dan al of je dan niet druk bent met werk/vakantie/ verhuizen en alles wat je maar kan bedenken?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar 'ik heb geen idee wat ik dan ga doen' klinkt beetje als een raar 'excuus'.
Dáárom plannen we het zo vroeg zodat iedereen ook echt kan en het vrij kan houden enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |