Chanell gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Chanell het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 22 oktober om 06:22 bevallen, ik had eigenlijk niet verwacht dat de weeen zouden doorzetten (de dag ervoor heb ik nog op het forum gezeten hier) maar ze hebben toch diezelfde dag doorgezet en smorgens ben ik bevallen van een prachtzoon: Joaquin!
Ik heb de laatste 2 dagen niet veel zin gehad in internet enzo, vandaar het late nieuws , ik geniet zo van mijn lieverd, dat ik de rest wel eens vergeet hihi..
Het was een zware bevalling, maar het is waar wat mensen zeggen; Als het kindje eenmaal op je buik gelegd word, ben je echt alle pijn vergeten
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eens
Maar wel gefeliciteerd met je zoon en een hele mooie naam, vind ik
Uhm... neequote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje, spannend vandaag! Hebben jullie trouwens wel een namen-check gedaan?
Anders vraag je of je de taxi kunt declareren...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:58 schreef klein_spookje het volgende:
De bedrijfsarts wil weer dat ik langs kom 1 dag voor mijn verlof maar ook dat is voor mij op de fiets en openbaar vervoer niet te doen. En dat hij dan niet snapt maakt me erg kwaad. Hij gaat er van uit dat iedereen een auto heeft maar die heb ik niet.
Geen touw op te trekken gebruik ik wel vaker, bestaat het niet dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:13 schreef _lotje_ het volgende:
even flauw.. maar k vond m erg mooi gevonden van je... geen touw op te trekken
k zeg zelf ook zo vaak dat je de nederlandsche taal best wel 'in de draak moet kunnen steken' klopt ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:15 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Geen touw op te trekken gebruik ik wel vaker, bestaat het niet dan.Typisch mij hoor.
Als ze veel de hik hebben is dat een goed teken. Dan werkt het middenrif goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:43 schreef DeLiedje het volgende:
Hoevaak heeft een kindje de hik in je buik? Ik voel het volgens mij echt wel een paar keer per dagis dat normaal? (34,5 weken)
Nou wat dat monster hierbinnen allemaal uitspookt...Ik weet het niet.... Mn buik voelt aan de binnenkant als 1 grote blauwe plek.... en soms is zitten er gewoonweg niet bij zonder pijn, want dan zit er "onder" iets in de weg.... Heb soms het gevoel dat ie alvast een soort pad "baant" (lees schopt) richting "uitgang".... Dat er opeens een voetje tussen je benen bengelt zeg maar....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:13 schreef _lotje_ het volgende:
even flauw.. maar k vond m erg mooi gevonden van je... geen touw op te trekken
en over die buik afritsen.. waar kan ik me aanmelden?!?! k zei net tegen wederhelft dat k vond dat hij de baby wel ff mee mocht sjouwen vandaag! vooral omdat k standaard n been tegen mn ribben gedrukt krijg... grmbl
Ja, dat is het waarschijnlijk wel geweest. Ik let daar sowieso wat te weinig op. Schijnt toch heel belangrijk te zijn dat je genoeg drinkt. Nou ja,quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon een potje appelstroop per dag naar binnen werken spookje.![]()
En die bedrijfsarts van jou is niet goed bij zijn hoofd.
flowerbox, ik was het nog vergeten te zeggen, maar idd wat piglet zegt, goed op je vocht blijven letten, dat zou nog wel eens kunnen schelen. Wel balen dat het precies op je vrije dag was...
Hahahaha, dus je hebt uiteindelijk toch niks hoeven saboterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik geloof dat ik mijn wederhelft om heb voor een andere kinderwagenHij zie dat ik eerst maar moest kijken op marktplaats wat ik voor de oude kon vangen
Ik ben heel benieuwd, omdat het toch een behoorlijk opvallende verschijning is
Gebruikersnaam en vrouw succes vandaag!
Kom je nu meequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Iemand hier toevallig nog op zoek naar een prachtige Pericles kinderwagen in zwart/wit giraffenmotief?
Helemaal compleet en in uitmuntende staat
Vergeet niet om als je ijzerrijke producten neemt ook een product met vitamine C te nemen. Alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:57 schreef klein_spookje het volgende:
Be een potje appelstroop. Brrr ik vind het al vreselijk op mijn brood maar ja wat moet dat moet he. Dus we eten veel verse groente, fruit, volkoren producten (ook niet altijd even lekker) en zo min mogelijk melk bij de maaltijd en dat is even lastig ik ben zo een melk monster. Maar ja door de bv en alllergie problemen bij Mara heb ik zoveel moeten laten 14 maanden lang dat je zou denken dat dit makkelijk zou zijn.
fotooooquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
is met een hele ruime bak! en een zitgedeelte dat kindje naar je toekijkt, én adapter voor de maxi-cosi
Dat staat ergens in het vorige topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef _lotje_ het volgende:
[..]
fotoooo
en.. waarom wil jij er vanaf ?
Ik ga zoeken, mail hem wel ff door of ietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef _lotje_ het volgende:
[..]
fotoooo
en.. waarom wil jij er vanaf ?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ga zoeken, mail hem wel ff door of iets
reden zal ik er ook meteen uitgebreid bij doen
quote:
Toch nog even reageren, het is dus eigenlijk niet goed he. Moet nu ipv 3 wekelijks wekelijks komen. Ben bang dat dit over een paar weken weer ziekenhuis-verloskundige-ziekenhuis wordt, net als bij Merlijn. Waar ik tegenop zie gaat dus ook weer gebeuren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:24 schreef Popples het volgende:
randa fijn dat het goed was bij de vk.
Ik mag niet klagen, ik heb een prima zwangerschap gehad tot nu toe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta, hoe is het met jou? (Ik was vorig jaar 9 nov. uitgerekend vandaar mijn nieuwsgierigheid)
Krijgen we nog een foto van je buik te zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:30 schreef amaranta het volgende:
Daar heb je ook gelijk in Rockabella.
We zien het wel!
Ik ben er in ieder geval klaar voor.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Krijgen we nog een foto van je buik te zien?![]()
1 voor het ledikant en 1 voor de wiegquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:15 schreef _lotje_ het volgende:
k was r al bang voor BE
en maneki.. hoeveel matrasjes ga je nodig hebben dan?!
Maneki, ik heb vorige week een red bull gedronken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
je bent niet alleen hoor BEHier mogen de kinders straks weer naar school
Ik droom me een partij raar de afgelopen nachten! Van dynamiet mee moeten smokkelen in het vliegtuig tot aan op wintersportvakantie m`n been breken
Verder drink ik nooit meer cola! Ik heb zaterdag 2 glazen achter elkaar gedronken op een evenement en Saar is al 2 dagen aan het stuiterenWord er af en toe echt kriegel van
Ik heb je er idd van de week uitgehaald omdat we al zolang niets meer van je hoorden. Mss niet heel vriendelijk, maar we hebben hier ook wel eens weken/dagen gezeten van 'goh, hoe zou het nou zijn met' om vervolgens nooit meer te horen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef cyberbull het volgende:
ik heb me vriendin en mij tijden terug al aangemeld....1november uitgeteld maar zie dat we er niet meer tussen staan....jammer
in iedergeval is mijn vriendin zondagmorgen romd 1200 geknapt...afgelopen nacht was ze vrij rustig maar niet geslapen.
We moeten ons om 1000 in ziekenhuis melden en dan worrdt ze opgenomen...uiterlijk morgen wordt de kleine dan gehaald.
tot snel
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:34 schreef Randa_v het volgende:
Hier is net de vk aan huis geweest. Mijn bloeddruk was hoog maar niet te hoog gelukkig 129/85 volgens mij. Urine was goed. Vanmiddag even bellen voor een afspraak voor volgende week. Het blijft voorlopig wekelijks op controle gaan.![]()
Achja, dat rustig aan doen ben ik inmiddels wel gewend, met 14 weken moest ik dat namelijk ook alquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Pruk, wat vervelend zeg. Gelukkig ben je al wel een heel eind in de zwangerschap. (stel je voor dat je met 14 weken al plat moest)
Pas je op met milkshakes???quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Pruk, wat vervelend zeg. Gelukkig ben je al wel een heel eind in de zwangerschap. (stel je voor dat je met 14 weken al plat moest)
Donnah, ik drink nooit koffie (bah) en dronk zelden cola. Ik merk dat ze echt drukker wordt als ik dus caffeine binnen krijg.
Ik heb wel trek in rare dingen, maar de meeste mag ik gewoon eten en drinken. Alleen waar haal je op zondagavond een wienersnitzel vandaan?? Dus gister kon ik niet aan die rare behoefte voldoen.
Ik heb wel vreselijke trek in milkshakes, die zijn echt heel lekker. Verder mandarijntjes!! Ook zoiets raars, normaal eet ik die dus niet. Ik had zaterdag een netje gehaald, maar ik vrees dat ik vandaag toch even moet bijhalen. Oh en appelmoes gaat ook heel goed.
Verder probeer ik niet al te veel toe te geven aan snoepen. Maar heel moeilijk vind ik het niet. Ik vind op dit moment een mandarijntje lekkerder dan een zakje ships.
Oh, maar das ook niet erg!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef DeLiedje het volgende:
Ticootje... naar Parijs nog dan... Het klinkt heerlijk, maar ik denk dat je je verkijkt op de afstanden die je (ook als je veel met de metro doet) nog moet lopen hoor! Helemaal als je daar nu als zo'n last van hebt...
Lekker vaak op een bankje in het park of in een cafeetje neerploffen dan hoor.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:24 schreef Brighteyes het volgende:
*knip*
Ik heb vannacht heel realistisch gedroomd dat ik bevallen was.
*knip*
*insert spannend deuntje...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef DeLiedje het volgende:
*knip*(vannacht zo realistisch gedroomd dat ik was bevallen,
*knip*
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even en we kunnen echt naar het Truth forum!
Nee, dat bewaar ik tot mijn verlof. Over 2 weken dus.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:37 schreef DeLiedje het volgende:
[..]hahaa... ik zie het nu pas! Wordt wel een beetje scary zo ja... Nog babywasjes te doen vandaag
?
Ja, maar hij zegt zelf dat hij tegen die tijd wel op gaat letten. Terwijl hij nu al 9 van de 10 keer zijn telefoon thuis vergeet als hij moet werken, of hem een paar dagen kwijt is of in de auto laat liggenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:24 schreef Vivi het volgende:
Oei Kim dat lijkt me echt niet leuk, ik he dat probleem gelukkig niet gehad maar ik zou er echt van gebaald hebben!
Heb je het al tegen hem gezegd dat dat je onrustig maakt?
Nou, laten we het hopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn man heeft een baan waarvoor hij telefonisch bereikbaar moet zijn, en werkt op 2 minuten lopen van huis. Ideaal, zeker gezien mijn tempo van bevallen
Ik zou er nu ook pissig om kunnen worden kim, maar misschien krijgt hij het tegen die tijd ook wel op z`n heupen en verzet hij geen stap meer zonder z`n telefoon?
Ach een bevalling is ook niet binnen 1,5 uur gedaan. Dus als je m niet meteen kan bereiken is er toch geen man overboord?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, laten we het hopen. Ik ben er alweer goed sjagerijnig van
.
Ooit van een stortbevalling gehoord?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach een bevalling is ook niet binnen 1,5 uur gedaan
Ik hoef niemand anders, dan doe ik het wel zelfquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:38 schreef piglet het volgende:
Lastig zeg kimIk denk (en hoop) wel dat het tzt mee zal vallen. Zo op het eind wordt het allemaal wat concreter voor de mannen en ik kan merken dat die van mij nu ook ineens een stuk alerter is op dit soort dingen.
Maar voor nu is het gewoon wel erg rot. Misschien kun je voor je eigen rust afspreken met je moeder/goede vriendin/iemand anders die je vertrouwd dat diegene back-up is voor als je hem niet kunt bereiken?
NB je pm inbox zit vol
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef piglet het volgende:
O, ja vergeet ik helemaal te zeggen dat ik erg moest lachen om dezelfde dromen van DeLiedje en BE
Ben benieuwd of jullie straks ook synchroom echt gaan bevallen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:00 schreef DeLiedje het volgende:
[..]Dat zou wel het toppunt zijn ja! Hahaa...
En moet je kijken, over mannen die betrokken zijn gesproken:
Laatst kwam hij thuis met super schattige slofjes die zijn moeder had gebreid voor Punkie... Ik vroeg of ik ze boven bij de rest zou leggen, hoefde niet zei ie...
Kom ik een dag later op de werkkamer, ziehier zijn pc.
(ze staan er nog...)
[ afbeelding ]
Dan regel je maar iemand die hem gaat halen als je hem niet kunt bereikenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik hoef niemand anders, dan doe ik het wel zelf.
Ja inderdaad...quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ooit van een stortbevalling gehoord?
Voor wat ik ervan begrepen heb is er een risico omdat het, ondanks dat het wel gekoeld wordt, het toch niet echt diepgevroren is en tegelijkertijd wel vrij lange tijd in dat apparaat zit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:47 schreef Popples het volgende:
cyberbull gefeliciteerd![]()
![]()
lewis ik achter de bar in een zwembad gewerkt op een vakantiepark en ik moest altijd zelf softijs mix maken en zover wij altijd deden moesten wij alles v2x ontsmetten met alcohol. daarna de mix aan maken en de machine in waar het flink gekoeld werd. dus naar mijn idee is het helemaal niet zo slecht.
maar waarom zou het eigenlijk slecht zijn?
ticootje balen dat je slecht geslapen hebt.
tof!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nog even omdat iedereen er anders overheen leestVriendlief heeft de baby gisteren voor het eerst echt duidelijk gevoeld
En eind van de middag gaan we een 4D echo laten makenHeb er zin in
Nouja, dat gaat me ook een beetje ver. Ik heb het gisteren nóg maar eens uitgelegd en volgens mij snapt hij het wel. Nu nog zorgen dat ie die telefoon niet kwijtraaktquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:44 schreef PM-girl het volgende:
k_i_m, ik weet niet of er eigenlijk nog ouderwetse piepers bestaan, vast wel. Die hang je 's morgens aan je broek, gebruik je niet dus kun je niet ergens laten liggen en als alleen jij het nummer hebt, weet hij ook gelijk dat het serieus is?
Jij bent ook nog helemaal niet aan de beurtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:26 schreef amaranta het volgende:
Hier nog geen baby of iets wat er op lijkt. Wel een stomme hormoon die in de weg zit.
Nou bijna! Wacht maar tot je 38+ weken bentquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij bent ook nog helemaal niet aan de beurt![]()
Mwah, zo erg zijn we niet met de meldplicht hier hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou bijna! Wacht maar tot je 38+ weken bentdan ben je elke dag aan de beurt
Ik ga overigens vrijdag met miss_dquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
- iemand die niet naar de Jonge Gezinnen Beurs gaat
- maar wél het bonnenboekje heeft dat o.a. bij de Kinderen en Ouders van Nu zat
- en tijd en zin heeft om dat vandaag nog aan mij op te sturen
Ik ga namelijk onverachts donderdagochtend toch nog, maar m\'n bonnen zijn natuurlijk al lang en breed kwijt. En de post komt hier altijd \'s middags pas. Anyone....?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:16 schreef --Eveliene-- het volgende:
Ik heb vanochtend ontdekt dat ik zwanger ben van de 3e! Dus ik kom me hier melden
Als je me je adres pm doe ik hem vandaag nog voor je op de bus!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
- iemand die niet naar de Jonge Gezinnen Beurs gaat
- maar wél het bonnenboekje heeft dat o.a. bij de Kinderen en Ouders van Nu zat
- en tijd en zin heeft om dat vandaag nog aan mij op te sturen
Ik ga namelijk onverachts donderdagochtend toch nog, maar m\'n bonnen zijn natuurlijk al lang en breed kwijt. En de post komt hier altijd \'s middags pas. Anyone....?
Tuurlijk is die beurs leuk, allemaal dingen kijken kijken en niet kopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:20 schreef Multipass het volgende:
Gefeliciteerd Eveliene en cyberbull!
Ik had niets moeten zeggen over misselijkheid. Ik heb dit weekend een buikgriep gehad, de hele zaterdagnacht overgegeven, maar ik ben toch wel bang dat ik nu echt last heb van zwangerschapsmisselijkheid. Niet alleen in de ochtend, gewoon de hele dag door. Het enige wat ik wel een beetje kan eten is fruit, groente en graanproducten. Oh en waterijsjes. Van de rest word ik zo misselijk dat alleen er aan denken er al voor zorgt dat mijn maag omdraait.
Is die jonge ouders beurs ook leuk voor mensen die zwanger zijn van hun eerste kindje, want ik zag dat veel dingen toch wel voor mensen met een kindje zijn enzo. Ik zt erover na te denken om ernaar toe te gaan, we wonen toch in de buurt.
Dat is weer niet helemaal waar. Ook al ligt de zooi bij een pizzeria de hele dag te liggen, als die pizza daarna gewoon normaal de oven in gaat voor je hem eet is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Popples het volgende:
droeke sterkte met wachten.
eveliene gefeliciteerd!!!![]()
BE even terug komend op je berichtje van vanmorgen over de milkshake. ik snap wat je bedoelt maar zo dat ik weet werd er bij ons 1a2 keer per week de machine gespoeld door een bedrijf. maar als het iegenlijk bekijkt hoelang het in de machine zit dan zou ik me bang moeten maken waar en wat je gaat eten. je weet nooit hoelang iet ligt bij een frietzaak of bij de chinees en hoe het bereid is. achja eigen kun je overal wat achterzoeken![]()
Wat leuk dat het mooi was!quote:ik heb vandaag bij fontys een echo gehaden het was mooi,
ze kon niet zien wat het werd
![]()
kindje was lekker lastig aan het doen, cursist was echt moeilijk aan het doen![]()
het kleintje lijkt op ons dochtertje![]()
Als het niet lukt mag je ze altijd naar mij mailen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:44 schreef Popples het volgende:
idd er bestaan risico's maar goed je kunt ook beter in de zomer ergens ijs gaan eten dan in de winter of lekker ze;lf shakes maken![]()
ik zal eens kijken of ik straks de echo geplaatst krijgben niet zo handig me foto's plaatsen
3D, denk ik? Maar wel bijzonderquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben Saartje in 4D gezienEn we wilden nog steeds niet weten wat het geslacht is, maar mevrouw heeft zich denk ik wel 8 keer versproken
Maar ze zei ook een paar keer iets anders dus evengoed weet ik het nu nog niet
Het was wel mooi, kindje lag in stuit met 1 been omhoog geklapt en het andere onder de kont gevouwen. Gelukkig heeft het nog 17 weken om te draaien
Ook lag het tegen de placenta aan te knuffelen, met de navelstreng als een ketting om het nekje gedrapeerd
Droeke wat eng die onduidelijkheid! Lijkt me behoorlijk slopend. Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt!
Eveliene gefeliciteerd en welkom hier!
leuk dat jij ook naar je kleintje mocht loeren Popples
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |