Chanell gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Chanell het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 22 oktober om 06:22 bevallen, ik had eigenlijk niet verwacht dat de weeen zouden doorzetten (de dag ervoor heb ik nog op het forum gezeten hier) maar ze hebben toch diezelfde dag doorgezet en smorgens ben ik bevallen van een prachtzoon: Joaquin!
Ik heb de laatste 2 dagen niet veel zin gehad in internet enzo, vandaar het late nieuws , ik geniet zo van mijn lieverd, dat ik de rest wel eens vergeet hihi..
Het was een zware bevalling, maar het is waar wat mensen zeggen; Als het kindje eenmaal op je buik gelegd word, ben je echt alle pijn vergeten
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eens
Maar wel gefeliciteerd met je zoon en een hele mooie naam, vind ik
Uhm... neequote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje, spannend vandaag! Hebben jullie trouwens wel een namen-check gedaan?
Anders vraag je of je de taxi kunt declareren...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:58 schreef klein_spookje het volgende:
De bedrijfsarts wil weer dat ik langs kom 1 dag voor mijn verlof maar ook dat is voor mij op de fiets en openbaar vervoer niet te doen. En dat hij dan niet snapt maakt me erg kwaad. Hij gaat er van uit dat iedereen een auto heeft maar die heb ik niet.
Geen touw op te trekken gebruik ik wel vaker, bestaat het niet dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:13 schreef _lotje_ het volgende:
even flauw.. maar k vond m erg mooi gevonden van je... geen touw op te trekken
k zeg zelf ook zo vaak dat je de nederlandsche taal best wel 'in de draak moet kunnen steken' klopt ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:15 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Geen touw op te trekken gebruik ik wel vaker, bestaat het niet dan.Typisch mij hoor.
Als ze veel de hik hebben is dat een goed teken. Dan werkt het middenrif goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:43 schreef DeLiedje het volgende:
Hoevaak heeft een kindje de hik in je buik? Ik voel het volgens mij echt wel een paar keer per dagis dat normaal? (34,5 weken)
Nou wat dat monster hierbinnen allemaal uitspookt...Ik weet het niet.... Mn buik voelt aan de binnenkant als 1 grote blauwe plek.... en soms is zitten er gewoonweg niet bij zonder pijn, want dan zit er "onder" iets in de weg.... Heb soms het gevoel dat ie alvast een soort pad "baant" (lees schopt) richting "uitgang".... Dat er opeens een voetje tussen je benen bengelt zeg maar....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:13 schreef _lotje_ het volgende:
even flauw.. maar k vond m erg mooi gevonden van je... geen touw op te trekken
en over die buik afritsen.. waar kan ik me aanmelden?!?! k zei net tegen wederhelft dat k vond dat hij de baby wel ff mee mocht sjouwen vandaag! vooral omdat k standaard n been tegen mn ribben gedrukt krijg... grmbl
Ja, dat is het waarschijnlijk wel geweest. Ik let daar sowieso wat te weinig op. Schijnt toch heel belangrijk te zijn dat je genoeg drinkt. Nou ja,quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon een potje appelstroop per dag naar binnen werken spookje.![]()
En die bedrijfsarts van jou is niet goed bij zijn hoofd.
flowerbox, ik was het nog vergeten te zeggen, maar idd wat piglet zegt, goed op je vocht blijven letten, dat zou nog wel eens kunnen schelen. Wel balen dat het precies op je vrije dag was...
Hahahaha, dus je hebt uiteindelijk toch niks hoeven saboterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik geloof dat ik mijn wederhelft om heb voor een andere kinderwagenHij zie dat ik eerst maar moest kijken op marktplaats wat ik voor de oude kon vangen
Ik ben heel benieuwd, omdat het toch een behoorlijk opvallende verschijning is
Gebruikersnaam en vrouw succes vandaag!
Kom je nu meequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Iemand hier toevallig nog op zoek naar een prachtige Pericles kinderwagen in zwart/wit giraffenmotief?
Helemaal compleet en in uitmuntende staat
Vergeet niet om als je ijzerrijke producten neemt ook een product met vitamine C te nemen. Alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:57 schreef klein_spookje het volgende:
Be een potje appelstroop. Brrr ik vind het al vreselijk op mijn brood maar ja wat moet dat moet he. Dus we eten veel verse groente, fruit, volkoren producten (ook niet altijd even lekker) en zo min mogelijk melk bij de maaltijd en dat is even lastig ik ben zo een melk monster. Maar ja door de bv en alllergie problemen bij Mara heb ik zoveel moeten laten 14 maanden lang dat je zou denken dat dit makkelijk zou zijn.
fotooooquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
is met een hele ruime bak! en een zitgedeelte dat kindje naar je toekijkt, én adapter voor de maxi-cosi
Dat staat ergens in het vorige topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef _lotje_ het volgende:
[..]
fotoooo
en.. waarom wil jij er vanaf ?
Ik ga zoeken, mail hem wel ff door of ietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef _lotje_ het volgende:
[..]
fotoooo
en.. waarom wil jij er vanaf ?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ga zoeken, mail hem wel ff door of iets
reden zal ik er ook meteen uitgebreid bij doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |