abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54036679
Zwangerschap en geboorte deel 326

De aanstaande papa's en mama's :

31 oktober 2007: gebruikersnaam (26 okt, geplande keizersnede)
09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer
30 november 2007: glossy
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
08 december 2007: Faja-Lobi (jongetje)
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T (meisje)
12 december 2007: S_oepstengel (meisje)
13 december 2007: nanalune
14 december 2007:_Lotje_ (jongetje)
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m
24 maart 2008: Hello_Dolly
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke****
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
14 juni 2008: Multipass
18 juni 2008: PussinBoots
18 juni 2008: Tuc
19 juni 2008: KD-fotografie
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Laatste posts:
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 16:58 schreef Brighteyes het volgende:

Op het bovenste plaatje is heel mooi het handje te zien.

Het onderste plaatje is ons dus een raadsel.Mss dat dat dingetje dat ik omcirkeld heb het piemeltje is, althans, het balzakje dan, maar dat weten we dus niet.
Het was heel duidelijk in beeld, maar of dit dan hetzelfde plaatje is... geen idee.
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Nou hehe net weer naar de echo mevrouw geweest, en dat word ruilen morgen. over duidelijk een jongen...ik schaam me voor mezelf, heb net met dikke tranen alle roze dingetjes verwijdert. En nou niet denken wat ondankbaar, ik ben d'r evengoed onwijs blij mee.
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:40 schreef snoopy het volgende:

[..]

@BE, ik zie helemaal niks in die cirkeltjes. Wel zie ik op de onderste en duidelijk hoofdje

[ Bericht 50% gewijzigd door BE op 25-10-2007 08:43:16 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:48:59 #2
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54036835
be leuk die echo foto's. Ik heb ook geen idee wat het omcirckelde is.

Ticootje wat fijn dat je wat beter kan slapen nu lig je ook echt op je rug?

Vrouwtje theelepel ik kan het me voorstellen hoor meid en dan al die hormonen maar jochies zijn vast ook heeeeeel leuk.

De radiator hier is geschilderd bij ons bruin in de slaapkamer en bij de baby roze/fucsia (schrijf je dat zo) alleen is het niet de roze die ik wilde. Dit is wel heeeeeel roze een paar oogjes, krulstaart stopcontact en het is een waar biggetje. Pfoee hopen dat het nog recht trekt met het groen erbij en anders ja dan hopen dat het meisje ook van roze houd.
Mara vond het in iedergeval mooi.

Ga nu ff eten.
pi_54036919
Mooi roze is niet lelijk gelukkig.
pi_54036986
Ik sta al bijna bovenaan de lijst.

Be, ik kan ook niet zien of het een piemeltje is. Laten we het daar maar gewoon op houden
Vrouwtje-theelepel. Ik kan wel begrijpen datje teleurgesteld bent hoor, en natuurlijk ben je evengoed blij met een jongen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:58:52 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54037065
In de bovenste zijn 2 vingertjes heel duidelijk te zien.

Vrouwtje theelepel... even slikken en weer doorgaan.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:07:31 #6
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54037239
Ach Vrouwtje-theelepel,ik wilde vanmiddag bieden op een prachtige quinny speedy wagtail...

Toen kwam ineens het besef dat het net zo goed een jongetje kan zijn...

BE, op de bovenste zie ik idd wel een handje, van de onderste kan ik niks maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door KD-fotografie op 20-10-2007 00:35:23 ]
pi_54037834
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
In de bovenste zijn 2 vingertjes heel duidelijk te zien.

Vrouwtje theelepel... even slikken en weer doorgaan.
Even woelen en gewoon weer opstaan.
pi_54037989
Heel begrijpelijk hoor vrouwtje theelepel...

En KD... Mooi issie he?? Heb er bij de prenatal al een paar keer verliefd naar staan kijken...
en er was hier eens iemand toch die zoiets had van 'ook al krijg ik een jongetje, ik koop toch een roze wandelwagen... ík moet ermee lopen... en eigenlijk zit daar ook wel wat in misschien...
pi_54039558
kd roze kan ook voor een jongen

vrouwje theelepel tuurlijk is het even slikken omdat jezelf iets anders dacht.

be wat een leuke echo's
mama van 3 kids!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:59:56 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54042470
BE, ik kan er geen kaas van maken hoor
Ik zie een botje horizntaal.. maar that's it
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54043457
Modjes! Mag ik in het lijstje op 27 mei??? (Straks krijg ik commentaar dat ik ineens voordring! )

Ik wist dat wisselende stemmingen erbij horen, maar zoals bij deze zwangerschap heb ik ze nog nooit gehad. Vanmorgen chagrijnig en superkort met de kinderen (die ook strontvervelend waren, dus dat kwam goed uit! ). Vanmiddag tijdens een ledikantje (van mijn jongste) verven mezelf maar weer eens ongelooflijk op zitten fokken over de reactie van mijn ouders en de ruzie met mijn schoonmoeder over mijn zwangerschap. (De laatste in mijn dagdroompjes maar es ff goed mishandeld. ) En vanavond maar even heerlijk bij mijn man uitgehuild en mijn wanhoop uitgesproken, mijn angst voor de zwangerschap, bevalling en de periode erna. Dusss... nu koppijn en morgen wallen!
Ach... misschien is het wel ergens goed voor. Doordat de hormonen mijn emoties versterken, zie ik bepaalde dingen wel een stuk duidelijker. Tijd om hier en daar korte metten mee te maken denk ik. Wat meer aan mezelf denken en wat minder mijn best doen om aardig gevonden te worden. Ze kunnen me allemaal wat, mijn gezin is belangrijk, inclusief wurmpie, en de rest kan me gestolen worden.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:20:18 #12
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54045587
Ahhhh wat leuk de echo's!

Ik ben vandaag 40 weken zwanger!
Maar kleine is nog steeds druk bezig met karate, heb net wel weer flinke voorweeen gehad,
dus hopelijk zet vannacht iets door, maar daar ga ik niet vanuit.

Ik heb zin het geslacht hier te verklappen, maar.. ik moet me nog een paar dagen inhouden
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:00:43 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54047744
Mammietje, je staat erbij hoor.

Channell... 'gefeliciteerd' met je 40 weken. Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:08:08 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54047778
De BEebie is hier trouwens flink aan het woelen en draaien sinds hij los is.
Gisteren bij de echo lag hij met zijn koppie laag en het ruggetje links maar volgens mij ligt hij nu allang weer anders. Grappig om te voelen hoewel af en toe wel pijnlijk als hij links of rechts eens uithaalt.
Ben daarom wel dubbel blij dat hij weg is uit zijn dwarse plekje, nu is hij veel beter te voelen ook.
pi_54047868
Ik zie ook duidelijk de vingertjes BE, maar van die 2e kan ik ook niets maken.

Zie je de buitenkant van je buik ook al bewegen BE?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:27:00 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54047898

Of als mijn arm ertegenaan ligt of zo, dan zie je ineens je arm bewegen. Heel grappig.
pi_54047955
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef DeLiedje het volgende:
Heel begrijpelijk hoor vrouwtje theelepel...

En KD... Mooi issie he?? Heb er bij de prenatal al een paar keer verliefd naar staan kijken...
en er was hier eens iemand toch die zoiets had van 'ook al krijg ik een jongetje, ik koop toch een roze wandelwagen... ík moet ermee lopen... en eigenlijk zit daar ook wel wat in misschien...
Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezien

Verder ben ik helemaal voor roze bij jongens, nu Noah wat groter is durf ik een roze overhemdje ook wel aan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:49:19 #18
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54048042
BE hier gaat de buik ook vreselijk te keer. Soms kan ik ook echt een handje of voetje voelen heel bijzonder dat dat allemaal in mijn buik zich afspeelt.

Texelonia hier enmeisje dat altijd als knul wer aangezien ook al had ze roze aan idd. Maar ach. De kinderwagen vind ik wel super leuk maar idd voor een meisje.

Chanell gefeliciteerd nu kan het nog maar 2 wk duren.
Ik rekende net dat als ik 2 wk overtijd zou lopen ik dus 24 december zou bevallen. Oe en dat lijkt me nou net wat minder. Maar goed.

De verwarmining is echt heeeeeeel erg roze brrrr en ik hou niet zo van roze. Maar we gaan er wat moois van maken. Over 10 minuten weg gaan we allemaal kleertjes halen zo schattig allemaal meisjes spul van iemand overgenomen (o en als je ziet haar hoe kast al vol is) schaam
Daarna een step halen voor Mara haar verjaardag en vanavond het badje en de rest op halen en dan kan ik meteen kijken hoe schrokkend roze bij het groen is.

En mocht het dan als nog een knul worden dan kweken we gewoon een kleine homo in dop.

Liefs joyce
pi_54048231
texelonia hier werd dametje door een mevrouw aan gesproken als knul terwijl je toch echt ziet dat het een meid is. ze had daarbij ook roze aan dus het zegt niets.
mama van 3 kids!
pi_54048293
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:36 schreef texelonia het volgende:

[..]

Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezien

Verder ben ik helemaal voor roze bij jongens, nu Noah wat groter is durf ik een roze overhemdje ook wel aan
haha, toch oorbellen dan!
Ik had ze al meteen bij mn geboortge (is iets typisch spaans)
pi_54048321
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Popples het volgende:
texelonia hier werd dametje door een mevrouw aan gesproken als knul terwijl je toch echt ziet dat het een meid is. ze had daarbij ook roze aan dus het zegt niets.
Nee dat zei ik zelf ook al in mijn post Maar ik zou het ze dus niet nog makkelijker willen maken zich te vergissen door een roze kinderwagen bij een jongetje. Daarbij heb je maar één kinderwagen, terwijl een roze shirtje hoeft ie niet elke dag aan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54049260
Wat ben ik al ver geklommen in het lijstje in de OP!
Hardloper.
IG @webkim
pi_54050354
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

haha, toch oorbellen dan!
Ik had ze al meteen bij mn geboortge (is iets typisch spaans)
Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren worden
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:11:20 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54050376
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:

[..]

Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren worden

Ik was net te lui, maar ik wilde hetzelfde tikken!
pi_54050431
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik was net te lui, maar ik wilde hetzelfde tikken!

Achja, en het is ook nog eens onzin dat het typisch Spaans is, want in andere landen doen ze het ook wel, het hangt meer samen met cultuur dan met een land en dan eigenlijk nog met meerdere culturen.

Oja, en ik vind het lelijk.

Zo

Iedereen die me de laatste tijd ziet vind dat ik er bleek uit zie (dat doe ik ook eigenlijk wel), ik ben ook best wel heel erg moe enzo. Moet ik dan maar wat blusher gaan gebruiken om het te verbloemen of moet ik gewoon denken "ja, ik zie er bleek uit, nou en?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')