1 voor het ledikant en 1 voor de wiegquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:15 schreef _lotje_ het volgende:
k was r al bang voor BE
en maneki.. hoeveel matrasjes ga je nodig hebben dan?!
Maneki, ik heb vorige week een red bull gedronken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
je bent niet alleen hoor BEHier mogen de kinders straks weer naar school
Ik droom me een partij raar de afgelopen nachten! Van dynamiet mee moeten smokkelen in het vliegtuig tot aan op wintersportvakantie m`n been breken
Verder drink ik nooit meer cola! Ik heb zaterdag 2 glazen achter elkaar gedronken op een evenement en Saar is al 2 dagen aan het stuiterenWord er af en toe echt kriegel van
Ik heb je er idd van de week uitgehaald omdat we al zolang niets meer van je hoorden. Mss niet heel vriendelijk, maar we hebben hier ook wel eens weken/dagen gezeten van 'goh, hoe zou het nou zijn met' om vervolgens nooit meer te horen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef cyberbull het volgende:
ik heb me vriendin en mij tijden terug al aangemeld....1november uitgeteld maar zie dat we er niet meer tussen staan....jammer
in iedergeval is mijn vriendin zondagmorgen romd 1200 geknapt...afgelopen nacht was ze vrij rustig maar niet geslapen.
We moeten ons om 1000 in ziekenhuis melden en dan worrdt ze opgenomen...uiterlijk morgen wordt de kleine dan gehaald.
tot snel
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:34 schreef Randa_v het volgende:
Hier is net de vk aan huis geweest. Mijn bloeddruk was hoog maar niet te hoog gelukkig 129/85 volgens mij. Urine was goed. Vanmiddag even bellen voor een afspraak voor volgende week. Het blijft voorlopig wekelijks op controle gaan.![]()
Achja, dat rustig aan doen ben ik inmiddels wel gewend, met 14 weken moest ik dat namelijk ook alquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Pruk, wat vervelend zeg. Gelukkig ben je al wel een heel eind in de zwangerschap. (stel je voor dat je met 14 weken al plat moest)
Pas je op met milkshakes???quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Pruk, wat vervelend zeg. Gelukkig ben je al wel een heel eind in de zwangerschap. (stel je voor dat je met 14 weken al plat moest)
Donnah, ik drink nooit koffie (bah) en dronk zelden cola. Ik merk dat ze echt drukker wordt als ik dus caffeine binnen krijg.
Ik heb wel trek in rare dingen, maar de meeste mag ik gewoon eten en drinken. Alleen waar haal je op zondagavond een wienersnitzel vandaan?? Dus gister kon ik niet aan die rare behoefte voldoen.
Ik heb wel vreselijke trek in milkshakes, die zijn echt heel lekker. Verder mandarijntjes!! Ook zoiets raars, normaal eet ik die dus niet. Ik had zaterdag een netje gehaald, maar ik vrees dat ik vandaag toch even moet bijhalen. Oh en appelmoes gaat ook heel goed.
Verder probeer ik niet al te veel toe te geven aan snoepen. Maar heel moeilijk vind ik het niet. Ik vind op dit moment een mandarijntje lekkerder dan een zakje ships.
Oh, maar das ook niet erg!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef DeLiedje het volgende:
Ticootje... naar Parijs nog dan... Het klinkt heerlijk, maar ik denk dat je je verkijkt op de afstanden die je (ook als je veel met de metro doet) nog moet lopen hoor! Helemaal als je daar nu als zo'n last van hebt...
Lekker vaak op een bankje in het park of in een cafeetje neerploffen dan hoor.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:24 schreef Brighteyes het volgende:
*knip*
Ik heb vannacht heel realistisch gedroomd dat ik bevallen was.
*knip*
*insert spannend deuntje...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef DeLiedje het volgende:
*knip*(vannacht zo realistisch gedroomd dat ik was bevallen,
*knip*
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even en we kunnen echt naar het Truth forum!
Nee, dat bewaar ik tot mijn verlof. Over 2 weken dus.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:37 schreef DeLiedje het volgende:
[..]hahaa... ik zie het nu pas! Wordt wel een beetje scary zo ja... Nog babywasjes te doen vandaag
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |