abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54190851
Gebruikersnaam en Gebruikersvrouw gefeliciteerd met Senna!
Saartje
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:31:32 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54191463
Gebruikersnaam gefeliciteerd met je 'bijna-peuter'

Senna, gefeliciteerd met je ouders
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54192074
dank julli wel.

Hij is echt kern gezond.

Grote broer Rhody bij zijn broertje

Doe ff voorzichtig met die 220Volt.

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:07:54 #104
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54192291
Wat een heerlijk beertje <3 Van harte gefeliciteerd gebruikersnaam!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:34:39 #105
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54195354
van harte gefeliiteerd!!!
pi_54197013
Gefeliciteerd!!
pi_54197056
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:24 schreef Popples het volgende:
randa fijn dat het goed was bij de vk.
Toch nog even reageren, het is dus eigenlijk niet goed he. Moet nu ipv 3 wekelijks wekelijks komen. Ben bang dat dit over een paar weken weer ziekenhuis-verloskundige-ziekenhuis wordt, net als bij Merlijn. Waar ik tegenop zie gaat dus ook weer gebeuren. Al zeg ik zelf dat ik geen hoge bloeddruk heb, maar heb geen idee hoe ik daar achter kom.

Mijn schildklier die al gegroeid was in de zwangerschap van Merlijn en gelukkig ook weer ietwat geslonken is nu ook weer gegroeid. Bah. Volgende week weer eens op laten prikken.
pi_54197216
Gefeliciteerd met Senna
pi_54197222
randa het was een stomme post van mij maar ik bedoelde je urine
wel balen van je bloeddruk. heb je anders nooit voor de zwangerschap je bloeddruk gemeten?
als je dat wel hebt kun je het toch vergelijken? of kraam ik weer onzin uit?
dat van je werk zou ik even zelf bekijken. zelf aangeven is moeilijk maar je moet echt naar je lichaam luisteren.
mama van 3 kids!
pi_54197237
gefeliciteerd met Senna!!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:17:57 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54197563
Gefeliciteerd met Senna.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:21:22 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54197609
Hele leuke naam. Wij hadden Senna voor een meisje.
(We hebben nu een andere meisjesnaam)
pi_54197642
gefeliciteerd gebruikersnaam! en ook natuurlijk je vrouw & rhody gefeliciteerd!
pi_54197668
gefeliciteerd met Senna!!
Wow een 10 ponder!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54197681
Gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje...! En een goedgevulde couveuse!
Rhody, gefeliciteerd met je broertje! En mama, ook van harte natuurlijk, geniet van je mannen!
(Dit was Lishe)
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_54197744
Gefeliciteerd met Senna!
pi_54197771
Wat leuk! Senna is er.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54197812
Senna wat ben je een lekker hompie
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:40:35 #119
190853 RockabeIIa
pi_54197863
Amaranta, hoe is het met jou? (Ik was vorig jaar 9 nov. uitgerekend vandaar mijn nieuwsgierigheid )
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:08:59 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54198209
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta, hoe is het met jou? (Ik was vorig jaar 9 nov. uitgerekend vandaar mijn nieuwsgierigheid )
Ik mag niet klagen, ik heb een prima zwangerschap gehad tot nu toe.
Maar ik ben zo benieuwd, en mijn buikkie zit zo in de weg.... dat de baby wel mag komen nu.
En mijn vriendin is vorige week bevallen en ik wil ook wel heel graag....
Maar voor hetzelfde geld duurt het nog 4 weken...
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:24:20 #121
190853 RockabeIIa
pi_54198414
Wat fijn voor je en wat is nou 4 weekjes op een heel mensenleven Dat houd je vast nog wel vol. Ik hoop dat je goed uitgerust de bevalling in gaat
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:30:00 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54198505
Daar heb je ook gelijk in Rockabella.
We zien het wel!
Ik ben er in ieder geval klaar voor.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:19:04 #123
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54199159
Gefeliciteerd gebruikersnaam, met jullie knulletje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:25:45 #124
190853 RockabeIIa
pi_54200273
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:30 schreef amaranta het volgende:
Daar heb je ook gelijk in Rockabella.
We zien het wel!
Ik ben er in ieder geval klaar voor.
Krijgen we nog een foto van je buik te zien?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:07:12 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_54201032
van harte gefeliciteerd met Senna!!! wat een prachtige knul!
stormy waters...
sailin'
pi_54201228
Gefeliciteerd met Senna!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:29:56 #127
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54202191
Senna, welkom op de wereld.
Familie Gebruikersnaam, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:51:53 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54202506
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:25 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Krijgen we nog een foto van je buik te zien?

maar dit is al 8 wk geleden
pi_54203973
Ik ben me net verschrokken. Merlijn had rode vlekjes, wij dachten waterpokken maar het zet zich niet als zodanig door. Ging ik net lekker in bad, rode vlekjes overal. Damn, waterpokken is toch echt uitgesloten want die heb ik vroeger gehad. Mmm, even kijken Merlijn en ik hebben allebei gedronken van de karvan cevitan smaakje aardbei. Ai, voor aardbei was ik 11 jaar geleden ooit eens een half jaar allergisch. Nee, het zal toch niet zomaar een allergische reactie zijn he. En dat smaakje was net zo lekker. Als het daaraan ligt en ik het nu voorlopig weglaat moet ik over 24 uur weer vlekjesvrij zijn. Niet fijn. Zit evengoed te twijfelen om de HAP te bellen omdat je het nooit zeker weet.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:20:59 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54205116
Randa, bellen kan geen kwaad. Het stelt je wss gerust daarna.
  Jubileum moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:53:13 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54205706
Gebruikersnaam wat een heerlijke bolle baby! Gefeliciteerd met jullie zoon!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54207517
randa bellen hoor!!!
amaranta wat een mooie buik!!!
mama van 3 kids!
pi_54211222
Gefeliciteerd nog gebruikersnaam! Wat een mooi ventje heb je daar...
en 10 pond... jeutje!
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:54:03 #134
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54217857
Goeie morgen!

Randa hoe is het met je vlekjes?
pi_54217987
Vlekjes zitten er nog en heb er geen last van verder. Zitten vooral op mijn buik. Bij Merlijn zijn ze weg getrokken nadat we gestopt zijn met de aardbeienranja. Ik heb het gisteren later op de dag nog gehad. Wil nog even afwachten tot de 24 uur voorbij zijn. Gelukkig ben ik niet erg allergisch en krijg alleen een huidreactie, als het daaraan ligt. Wel zal ik komende week het aangeven bij de vk, nu kan ik er niet zoveel meer aan veranderen. Baal er wel van dat ik schijnbaar weer allergisch ben, maar mijn weerstand is ook belabberd en dat hangt bij mij toch wel samen.

Morgen wel nog even een plasje inleveren bij de huisarts een laten testen op blaasontsteking omdat ik nogal pijn onder in mijn buik heb. Ik heb ook vanalles wat op het moment.
pi_54218586
Ik ben de hele nacht continue wakker geschopt en gehikt Gelukkig had ik vandaag een uurtje extra om bij te slapen
Saartje
pi_54218639
k krijg hier intussen wel n pijnlijke plek bij mn ribben... en dat terwijl die kleine al aan t indalen zou zijn! dat ie zn voetjes effe mee neemt zeg!
verder best goed geslapen raar gedroomd.. maar dat deed k voor de zwangerschap ook al volop
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:16:07 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54223848
Hier heeft intussen de nesteldrang wel een beetje toegeslagen.
Vanmorgen mijn linnenkast eens uitgemest. Nu met die nieuwe dekbed-overtrekken kon er wel wat oud spul weg, dat gaat dus zometeen allemaal in zo'n textiel-verzamel-bak voor de arme zielige kindjes.

stinkie heeft ervoor gezorgd dat de dakkapellen-meneer morgen overal goed bij kan. Morgen komen ze voorbereiden en dan dinsdag plaatsen

We hebben eindelijk de krabpaal (van grond tot plafond) verplaatst zodat er strakjes plek voor de box is. En ook eindelijk de lamp boven te tafel verhangen. Ik had de tafel al verplaatst, maar de lamp hing nog een soort van halverwege de tafel en nu weer mooi in het midden daarvan.

Nu staat er nog 1 klusje op ons verlanglijstje, een ventilatie-gat in het toilet, dus daar moeten we nog eens een weekendje moed voor verzamelen en dan is alles wat we per sé voor de bevalling gedaan wilden hebben gedaan.
pi_54224140
kom je daarna bij mij meeklussen BE?
k ga niet eens opsommen wat er nog allemaal moet... de vloer is nu net gelakt op de kinderkamer, dus kan k morgen ofzo t eea erin gaan zetten. om dan te ondekken wat er nog allemaal mist in de uitzet! en dat zal nog best t nodige zijn! iig kan de kleine wel slapen en in bad om aangekleed te worden op de commode.. zover ben k alwel... maar nu nog meer kleertjes en verzorgings spulletjes . denk dak mn zusje maar es mee ga sleuren
pi_54224974
Wij hebben de babykamer vandaag helemaal leeggehaald Nou ja, ik voornamelijk omdat het allemaal mijn spullen zijn
Nu kan deze week begonnen worden met de gipsplaten tegen de muren schroeven, waarna er eindelijk geverfd en behangen kan worden
Vrijdag gaan we naar zo`n kinderkamermeubelopruiming-outlet gebeuren, eens zien of we een mooie commode en wat matrasjes kunnen scoren en dan begint het er eindelijk eens op te lijken zeg
Saartje
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:07:50 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54225192
Ik pas even lotje. Ik ben nu echt wel even uitgeklust.

Leuk dat jullie er nu ook de gang in zetten Maneki, ik ben benieuwd!
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:13:19 #142
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54225331
Vrijdagavond m'n schoonouders verrast met het nieuws, we hadden ze een gedichtje in lijst gegeven met de mededeling dat ze het samen moesten openen en lezen
Schoonmoeder , ze hadden het totaal nog niet verwacht..blijkbaar hadden de tegenovergestelde hints (ach dat duurt nog wel een paar jaar...) van mij wel geholpen
Ze zijn er wel heel erg blij mee!

Vandaag een beetje slap dagje, voel me hele dag al beetje slap en duizelig..
Vanmiddag maar mooi nog ff een uurtje wezen slapen, kijken of het zo wat beter gaat..
Misselijkheid 's ochtends lijkt onder controle als ik in bed iets eet, gelukkig maar!

Dinsdag naar de VK!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:14:39 #143
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54225362
Wat fijn dat je nu met de babykamer aan de slag kunt Maneki!
Bij ons moet er straks ook het een en ander verbouwd worden eer het een babykamer worden zal..

Ik denk dat ik straks net als BE een afstreeplijst ga maken wat voor de bevalling afmoet
Fijn dat het bijna klaar is BE!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54225378
k was r al bang voor BE
en maneki.. hoeveel matrasjes ga je nodig hebben dan?!
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:17:49 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54225450
Tuc, leuk is het he, om het te vertellen!
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:21:10 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54225534
Pff dames. Van mij mag de beeb komen hoor. Heb net ff een flink potje zitten janken. De tranen kwamen gewoon opzetten.
Mijn moeder vond het maar raar, die hoefde niet te huilen toen ze zwanger was.
En toen kwam haar buuv even naar mijn buik kijken en die zegt doodleuk: "ow jouw buik zit nog hartstikken hoog, dat duurt nog wel even"" en toen zijn ze samen met een kopje koffie gaan kletsen over hechtingen
Ben blij dat ik weer thuis ben.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:28:55 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54225718
Da's idd ook niet echt het gesprek waar je dan op zit te wachten...
pi_54225749
lekker subtiel amaranta!
k heb morgen mn ouders hier over de vloer, en k weet nu al dat k me erg moet gaan inhouden vooral mn moeder wil altijd wel even bepalen wat we hoe moeten gaan doen. maar ze begint t af te leren hoor
ze komen helpen klussen, en wederhelft is morgen tot 2000 werken.. dus die heb k lekker niks verteld!!
n stukje behang in de woonkamer. de eettafel whitewash. de wc geschilderd.. k hoop dat t allemaal lukt! zijn geen heel grote dingen dus opzich... en dan ben k eens benieuwd offie blij is dat t klaar is.. (t zijn geen verrassingen hoe t gaat uitzien.. maar wel dat t dus morgen gaat gebeuren )
pi_54225949
Ik kreeg gisteren een lijstje van de vakanties van mijn moeder. Ze heeft gezorgd dat ze de twee weken voor de uitgerekende datum vrij is om mij nog even met poetsen uit te kunnen helpen. Wel fijn, of ze daarna nog vakantie pakt moet ze dan nog kijken.

He bah ameranta, mijn moeder heeft ook wel van die opmerkingen maar als ik haar moet geloven heeft ze ook nergens last van gehad. Vraag me toch af wat er is blijven hangen na 29 jaar.

Hier geen babykamer maar wel de kinderkamer van Merlijn die nodig af moet zodat meneer kan verhuizen. De plinten zijn mooi rood, de deur mooi blauw en de rest gewit. Morgen wordt het camouflage behang gedaan en dan komt in de komende weken het laminaat en verwarmingskoof erin. Ben blij als die kamer klaar is en zijn bed erin staat. Zijn bed (mijn oude bed) en het bed van mijn zusje (dat wordt het kraambed voor beneden) staan nu gigantisch in de weg op zolder en die moet eigenlijk ook nog opgeruimd voor ik ga bevallen. Gelukkig hoef ik het niet echt op te ruimen maar mijn eigen spulletjes moeten natuurlijk wel uitgezocht op wat weg kan en wat moet blijven. Verder moet nog de box de zolder af en de reiswieg en de wagen, even kijken waar alles kan staan.

Dus hier ook nog een waslijstje van te doen. Ook de komende weken eens uit gaan zoeken waar de wieg verblijft op het moment en waar de badstandaard is. Moet ook nog deze kant op komen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:54:35 #150
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54226254
Zo hier gaat het eindelijk opschieten.
De muren zijn helemaal klaar, het wiegje gaat zo in de grondver en morgen in de juiste kleur, de plinten zijn geschilderd, de deuren ook bijna helemaal. Als het goed is is het morgen klaar. Ik hoop dat man lief dan nog de gordijnen wil ophangen.

Hij is ziek geweest en ja soms grrrrr dus heb hem flink achter zijn vodden gezeten om de wieg af te schuren.
Het kamertje is wel echt heel erg meisje.

Zag geloof ik ook dat ticootje alles of nou ja veel roze heeft. Ik knijp hem wel een beetje. Bij mara wisten we ook dat het een meid zou worden maar hebben we het redelijk neutraal gehouden. Maar nu is het toch echt meisjes achtig.
Dus het moet gweoon echt een meid zijn.

As vrijdag word Mara vier en dat vieren we zaterdag dus dan wil ik het helemaal klaar hebben mijn kleine meisje word 4 ongelooflijk ze gaat naar de basisschool, word grote zus en vind het allemaal zo spannend.

Soms heel soms knijp ik hem ook wel even voor de bevalling en het gedoe er om heen pfff maar goed wat er in gegaan is moet er ook weer uit he. Alleen ja het is iets groter dan toen het er in ging.
pi_54226305
Is het vandaag nationale jankdag? Ik heb het gevoel dat ik om alles kan janken en zo erg heb ik dat nog echt niet gehad
pi_54226388
Leuk al die klusplannen. Hier is gelukkig alles klaar, maar dat mag ook wel 2 weken voor de uitgerekende datum natuurlijk

Tuc wat leuk dat het zo'n verrassing was voor je schoonouders

En Amaranta, ik stel voor dat je vannacht even gaat bevallen om je moeder en buurvrouw op hun nummer te zetten Soms vallen de laatste loodjes zwaar, maar het duurt vast niet lang meer

Hier is volgens mij alles klaar voor de komst van de baby, maar die lijkt voorlopig nog niet echt in aantocht. Ik geniet dus nog maar even van de laatste momenten (relatieve) rust
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:05:01 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54226431
Moeders

zou wel een leuke surprise zijn lotje als je morgen een heel end komt...
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:07:02 #154
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54226473
Gebruikersnaam en vrouw en Rhody gefeiciteerd met Senna!
Lekker BE, dat nu bijna alle klussen gedaan zijn!
Amaranta, wat meelevend zijn je moeder en buurvrouw maar nu weer lekker thuis, waar je ongegeneerd even kan janken
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:07:22 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54226484
kleinspookje, dat is wel balen dat hij ziek is geweest... maar het komt nu vast helemaal goed!
Een paar weken geleden had mijn man zn pols gebroken...en precies opdat moment wilde ik ook vanalles gedaan hebben in huis..
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:09:51 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54226547
Ow Piglet, was het maar waar dat ik vannacht ging bevallen. Heerlijk.
Ofja, of dat nou zo heerlijk is weet ik niet. Maar wel super als mn kleine meid er eindelijk is!
pi_54226579
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:15 schreef _lotje_ het volgende:
k was r al bang voor BE
en maneki.. hoeveel matrasjes ga je nodig hebben dan?!
1 voor het ledikant en 1 voor de wieg
Saartje
pi_54226686
Amaranta stom dat zulke opmerkingen voor zoveel tranen kunnen zorgen he? Lekker uithuilen en het van je af laten glijden hoor
_lotje_ denk je morgen een beetje aan je hart wel?
Saartje
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:07:19 #159
82727 klein_spookje
pi_54227689
amaranta, een pols breken is helemaal vervelend als je als hormoonbron wil dat er van alles gedaan moet worden.
Ik moet zeggen dat we een heel eind zijn gekomen vandaag. Morgen ochtend gaat Mara naar de psz en dan ga ik de kleine dingen doen nog ff alles nalopen met de kwast. Alles op zijn plek schuiven en de wieg schilderen.
Gordijnen gaat man lief vanavond nog even doen.

Ff kijken of hij morgen weer gaat werken. Hij voelt zich thuis redelijk maar gister even boodschappen gedaan en hij leek wel degene die zwanger was, slof, sjok, snot, snuit, kuch, slof, sjok, knal rood hoofd en zoveel zweten en zo warm was het niet. Maar ja eigewijs he en niet willen uitzieken of juist het huis ontvluchten met mij er in.

En joh weet je die tranen moet je lekker laten stromen. Gister mocht ik de kwantum niet meer in oe en dat was voor mij de laatste druppel eerst wilde ik wat door het raam keilen, of de mevr van wie het niet mocht achter haar burootje van daan rukken, daarna hard huilen. maar tot thuis heb ik het droog gehouden en daarna ff lekker gejankt och dat lucht zo op.
pi_54233031
Ook hier een grote klaagzang. De klusperikelen schieten hier niet op, de zolder moet af zodat Tinka naar haar eigen kamer kan verhuizen (dus bij ons van de kamer af). Wordt het nu echt wel eens tijd voor (ze is nu 19 maanden en ik ben een week of 2 gestopt met de bv). In de toekomst zullen beide kinderen daar moeten slapen zodat Randy's kamer van de baby kan worden. Verre van ideaal, maar meer ruimte hebben we niet. Maar zoals al gezegd; de zolder schiet niet op.
Vanavond maar eens even lekker tegen mijn man zitten 'klagen' over alles wat me bezighoudt rond deze zwangerschap en daar ben ik echt niet vrolijker van geworden. Rooskleurig is de situatie niet te noemen.
Daarbij heb ik al maanden last van mijn nek, wat vandaag weer eens pittig erg is . Misschien komt het toch van het gewicht van mijn haar (vanmorgen gezwommen met ons gezin, dus nat=zwaar) en moet ik er nu toch echt maar eens een flink stuk vanaf gaan knippen.
En dan... misselijk. En dat lijkt alleen maar erger te worden i.p.v. beter. Heb het bij geen van beide zwangerschappen gehad, maar nu is het raak. Ik krijg smorgens echt alleen een banaan naar binnen en tussen de middag 1 broodje met moeite. Meer dan 1 kop koffie is garantie voor een paar uur misselijkheid. Bah... hoop toch echt dat ik dit niet de hele zwangerschap houdt.
Nah... dan nog een fikse verkoudheid erbij tellen...

Mag ik een potje met jullie meejanken?
  maandag 29 oktober 2007 @ 07:24:53 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54237496
Sommige dingen moeten gewoon af zijn, hoe futiel ook, anders 'klopt' het niet. Dat gevoel herken ik nu idd wel.

Ik heb vannacht heel realistisch gedroomd dat ik bevallen was. En het was echt even een tegenvallertje toen ik mijn buik voelde toen ik wakker werd!
8 weken lijkt ineens nog zo heel ver weg, terwijl ik weet dat ze om zullen vliegen.

(Oh, en zo vroeg? Niet voor mijn plezier hoor. Ja, wel een beetje, de dakkapelmeneer kan elk moment komen. )
pi_54237512
je bent niet alleen hoor BE Hier mogen de kinders straks weer naar school

Ik droom me een partij raar de afgelopen nachten! Van dynamiet mee moeten smokkelen in het vliegtuig tot aan op wintersportvakantie m`n been breken
Verder drink ik nooit meer cola! Ik heb zaterdag 2 glazen achter elkaar gedronken op een evenement en Saar is al 2 dagen aan het stuiteren Word er af en toe echt kriegel van
Saartje
pi_54237557
haha maneki leuk toch een stuiterend kindje ik voel nog steeds niks

mammietje hormonen

be wat eenleuke droom succes met de dakkappelen meneren.

tuc leuk hoor dat je het verteld hebt.

over een klein uurtje naar de vk. ik heb al een paar dagen vreselijke buikpijn bn benieuwd wat ze gaar zeggen. tot straks dames. ben nu liggend een kind aan het voeden en aan het typen werkt ook niet echt fijn
mama van 3 kids!
pi_54237942
Nog 100 dagen!!

pi_54238212
AH heeft cafeļne vrije cola
en... aan mn hart denken.. je weet dat mn bloeddruk heel laag is he dus t kan niet zo heel veel kwaad me eens grondig te ergeren verder begint t erop te lijken dat de tafel niet gaat lukken.. hoewel k m ook in de gang kan zetten om te schuren.. wilde t eik buiten doen maar t REGENT! grmbl!
over n uurtje zijn ze r.. dus dan ga k nu nog wat puinruimen en t eea bereikbaar maken
k ben idd ook erg benieuwd hoever we gaan komen vandaag!!
pi_54238229
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 07:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
je bent niet alleen hoor BE Hier mogen de kinders straks weer naar school

Ik droom me een partij raar de afgelopen nachten! Van dynamiet mee moeten smokkelen in het vliegtuig tot aan op wintersportvakantie m`n been breken
Verder drink ik nooit meer cola! Ik heb zaterdag 2 glazen achter elkaar gedronken op een evenement en Saar is al 2 dagen aan het stuiteren Word er af en toe echt kriegel van
Maneki, ik heb vorige week een red bull gedronken. Supergaaf! De kleine werd echt wild. (Dat doen we dus ook niet meer)
pi_54238393
red bull goeiedag! daar begin ik bij voorbaat al niet aan omdat ik dat zielig vind
_lotje_ succes vandaag en erger je dan maar flink ghehe
Saartje
pi_54238394
ik heb me vriendin en mij tijden terug al aangemeld....1november uitgeteld maar zie dat we er niet meer tussen staan....jammer

in iedergeval is mijn vriendin zondagmorgen romd 1200 geknapt...afgelopen nacht was ze vrij rustig maar niet geslapen.
We moeten ons om 1000 in ziekenhuis melden en dan worrdt ze opgenomen...uiterlijk morgen wordt de kleine dan gehaald.

tot snel
pi_54238495
spannend cyberbull! succes
Saartje
pi_54238538
cyberbull spannend.

ticootje wat doe je je kindje aan

loje succes
mama van 3 kids!
pi_54238720
Cyberbull, succes!!

Ja, die redbull was niet zo'n goed plan. Ik dronk het voor ik zwanger werd heel erg vaak. Maar sinds ik zwanger ben heb ik het helemaal niet meer gedronken. Maar ik had er zo'n trek in. Ach dat arme kleine ding. Gister had ik vreselijk trek in een wienersntzel met citroen, maar ik had echt geen flauw idee waar ik dat vandaan moest halen.

Verder hebben we vorige week flink geklust! De kamer is nu klaar. Ik vind het echt een heel leuk gezicht. Ik ga heel vaak even in het kamertje kijken. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat het straks gewoon echt voor ons kindje is.

(Gister heb ik ook even de babykleertjes uitgezocht. Alle blauwe dingen heb ik maar weggedaan. Kennissen van onze kerk zitten namelijk heel erg in de knoop met hun dochter. Zij blijkt in verwachting van een 3-ling, zonder man en zonder huis.... Dus ik heb alles wat ik toch niet ga gebruiken maar in een tas gedaan. Ik had ook iets van 5 slaapzakken, dus daar kon ik er makkelijk 1 van kwijt)

Oh, en ik heb DE verzorgingstas gespot. Nu nog aanschaffen....
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:47:23 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54238910
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef cyberbull het volgende:
ik heb me vriendin en mij tijden terug al aangemeld....1november uitgeteld maar zie dat we er niet meer tussen staan....jammer

in iedergeval is mijn vriendin zondagmorgen romd 1200 geknapt...afgelopen nacht was ze vrij rustig maar niet geslapen.
We moeten ons om 1000 in ziekenhuis melden en dan worrdt ze opgenomen...uiterlijk morgen wordt de kleine dan gehaald.

tot snel
Ik heb je er idd van de week uitgehaald omdat we al zolang niets meer van je hoorden. Mss niet heel vriendelijk, maar we hebben hier ook wel eens weken/dagen gezeten van 'goh, hoe zou het nou zijn met' om vervolgens nooit meer te horen.
Ik heb nog even gekeken of je elders wel was, maar ook dat was een tijdje geleden, vandaar.

Anyway... spannend allemaal! Succes ermee!
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:00:16 #173
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54239145
gebruikersnaam, gefeliciteerd met Senna, wat een flinkerd!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54239778
Hier is net de vk aan huis geweest. Mijn bloeddruk was hoog maar niet te hoog gelukkig 129/85 volgens mij. Urine was goed. Vanmiddag even bellen voor een afspraak voor volgende week. Het blijft voorlopig wekelijks op controle gaan.
pi_54239854
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:34 schreef Randa_v het volgende:
Hier is net de vk aan huis geweest. Mijn bloeddruk was hoog maar niet te hoog gelukkig 129/85 volgens mij. Urine was goed. Vanmiddag even bellen voor een afspraak voor volgende week. Het blijft voorlopig wekelijks op controle gaan.

Maar wel goed dat er verder niets ernstigs is gevonden, toch?
pi_54239897
vervelend Randa!
Saartje
pi_54240245
Nou, hier begint het gedoe weer Volgende week weer terugkomen en dan een nieuwe groeiecho en dat zal de verdere zwangerschap door blijven gaan

Anderhalve week groeiachterstand: de kleine zit aan de onderkant van de curves. Baarmoeder is daarentegen wel goed gegroeid en ook de navelstreng doet het prima, die zit weer aan de bovenkant van de curve.
Kortom, nog een tandje terugschroeven en me zeker niet teveel zorgen maken, want we wisten natuurlijk dat dit eraan zat te komen (nouja, dat de kans wel heeeel groot zou zijn), maar desondanks komt het eigenlijk toch wel vies hard aan
pi_54240319
spannend cyberbull!!!
redbull ik heb ook in de vreemdste dingen trek en dan vooral dingen die nu niet mogen
worden ze van cola ook zo wild dan?
voel d'r wel regelmatig maar heb niet het idee dat ze superdruk is ofzo
pi_54240449
ze worden van cola alleen zo wild als je dat verder nooit drinkt (ook geen koffie) denk ik zo
Balen dat het toch weer niet lekker gaat Pruk!
Saartje
pi_54240597
Pruk, wat vervelend zeg. Gelukkig ben je al wel een heel eind in de zwangerschap. (stel je voor dat je met 14 weken al plat moest)

Donnah, ik drink nooit koffie (bah) en dronk zelden cola. Ik merk dat ze echt drukker wordt als ik dus caffeine binnen krijg.
Ik heb wel trek in rare dingen, maar de meeste mag ik gewoon eten en drinken. Alleen waar haal je op zondagavond een wienersnitzel vandaan?? Dus gister kon ik niet aan die rare behoefte voldoen.

Ik heb wel vreselijke trek in milkshakes, die zijn echt heel lekker. Verder mandarijntjes!! Ook zoiets raars, normaal eet ik die dus niet. Ik had zaterdag een netje gehaald, maar ik vrees dat ik vandaag toch even moet bijhalen. Oh en appelmoes gaat ook heel goed.

Verder probeer ik niet al te veel toe te geven aan snoepen. Maar heel moeilijk vind ik het niet. Ik vind op dit moment een mandarijntje lekkerder dan een zakje ships.
pi_54240691
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Pruk, wat vervelend zeg. Gelukkig ben je al wel een heel eind in de zwangerschap. (stel je voor dat je met 14 weken al plat moest)
Achja, dat rustig aan doen ben ik inmiddels wel gewend, met 14 weken moest ik dat namelijk ook al
pi_54240733
Ik kom me hier even netjes afmelden tot as vrijdag want wij gaan een midweekje weg. Even er lekker tussen uit met zijn drietjes voor de baby zich aandient.

Gezellig huisje op de veluwe, met openhaard en vrijstaand, allemaal konijntjes, eekhoorns om ons heen. Ook een bad in het huisje, hebben we thuis niet, dus extra van genieten nu het kan.

Cyberbull succes vandaag en morgen!

Andere zwangere dames tot vrijdag!
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:25:34 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54240768
Balen Pruk.
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:27:16 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54240807
oeps, dit hoort hier niet...
pi_54240842
Faja, geniet er lekker van. Lekker in bad!! (Wij hebben een bad, maar ik blijf het een luxe vinden hoor!! Heerlijk met een lekkere badolie, dan zit ik er zo een uur in)

Ik moet van de VK meer gaan lopen, vanwege de rugpijn. Zaterdag zijn we even naar het strand geweest. We hebben zelf niet heel veel gelopen, de hond wel (en had daarna ook spierpijn), maar lange stukken lopen gaat me helemaal niet goed af. Mn buik voelt dan heel erg raar.

In december gaan we nog naar Parijs. Ik hoop dat dat dus gaat lukken, het meeste doen we dan maar met de metro.
pi_54241220
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef Ticootje het volgende:

Donnah, ik drink nooit koffie (bah) en dronk zelden cola. Ik merk dat ze echt drukker wordt als ik dus caffeine binnen krijg.
Ik heb wel trek in rare dingen, maar de meeste mag ik gewoon eten en drinken. Alleen waar haal je op zondagavond een wienersnitzel vandaan?? Dus gister kon ik niet aan die rare behoefte voldoen.

Ik heb wel vreselijke trek in milkshakes, die zijn echt heel lekker. Verder mandarijntjes!! Ook zoiets raars, normaal eet ik die dus niet. Ik had zaterdag een netje gehaald, maar ik vrees dat ik vandaag toch even moet bijhalen. Oh en appelmoes gaat ook heel goed.

Verder probeer ik niet al te veel toe te geven aan snoepen. Maar heel moeilijk vind ik het niet. Ik vind op dit moment een mandarijntje lekkerder dan een zakje ships.
Pas je op met milkshakes???
Meestal zijn die gemaakt van softijs en da's nie helemaal goed geloof ik...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:47:48 #187
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54241256
Wat balen pruk! sterkte ermee!

Cyberbull spannend, succes jullie!

Faja , tot vrijdag en veel plezier!!

Ticootje... naar Parijs nog dan... Het klinkt heerlijk, maar ik denk dat je je verkijkt op de afstanden die je (ook als je veel met de metro doet) nog moet lopen hoor! Helemaal als je daar nu als zo'n last van hebt...
Lekker vaak op een bankje in het park of in een cafeetje neerploffen dan hoor .

Hier alles rustig enzo... Vandaag ga ik aan de babywasjes beginnen (vannacht zo realistisch gedroomd dat ik was bevallen, dat ik het nu op mn heupen heb dat het af moét ).
(even op de etiketjes kijken of ze in de droger mogen.. Ik ben nogal dol op dat ding namelijk )

[ Bericht 16% gewijzigd door DeLiedje op 29-10-2007 11:53:00 ]
pi_54241476
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef DeLiedje het volgende:

Ticootje... naar Parijs nog dan... Het klinkt heerlijk, maar ik denk dat je je verkijkt op de afstanden die je (ook als je veel met de metro doet) nog moet lopen hoor! Helemaal als je daar nu als zo'n last van hebt...
Lekker vaak op een bankje in het park of in een cafeetje neerploffen dan hoor .
Oh, maar das ook niet erg!!
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:01:54 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54241573
De Liedje!
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 07:24 schreef Brighteyes het volgende:
*knip*

Ik heb vannacht heel realistisch gedroomd dat ik bevallen was.

*knip*
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef DeLiedje het volgende:
*knip*(vannacht zo realistisch gedroomd dat ik was bevallen,
*knip*
*insert spannend deuntje...
Nog even en we kunnen echt naar het Truth forum!

[ Bericht 48% gewijzigd door BE op 29-10-2007 12:16:38 ]
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:13:03 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54241792
Pruk, wat balen trouwens dat je kindje nu toch in groei achter loopt... hopelijk is het met rust goed binnen de perken te houden.

Faja, veel plezier!

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 29-10-2007 12:19:03 ]
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:37:49 #191
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54242206
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:

Nog even en we kunnen echt naar het Truth forum!
hahaa... ik zie het nu pas! Wordt wel een beetje scary zo ja... Nog babywasjes te doen vandaag ?
pi_54242231
DeLiedje, ik zou het gewoon in de droger doen, want je gaat het straks toch echt niet ophangen Als je iets heel bijzonders hebt, dan kun je nog twijfelen, maar de meeste dingen gewoon nu vast erin doen, dan sta je straks ook niet gek te kijken als het allemaal wat kleiner is
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:39:36 #193
82727 klein_spookje
pi_54242247
Milkshake is idd niet het gezondste en kan je beter laten staan net als softijs beide een vreselijke bron van bacterieen.

Be en deliedje wat grappig dat jullie hetzelfde gedroomd hebben!

Deliedje hier gaan de babyspulletjes niet in de droger. Ik vind het juist heerlijk al die kleine frummel dingetjes aan de waslijn boven het trapgat en dan dat heerlijke luchtje.

De kaartjes worden vandaag of morgen besteld. Eindelijk. Pff het leek wel een hele bevalling zeg.

Ticootje naar parijs heerlijk gewoon lekker rustig alles op je gemakje doen. Hier gaan we ook regelmatig nog behoorlijke stukken sjokken en wandelen (voor mijn doen). En dan heb ik daarna wel wat last maar goed het is beter voor mijn rug dan alleen maar liggen of zitten dat verschil merk ik echt heel erg. Ook dat ik nu die oefeningen gekregen heb dat helpt echt dus proberen hoor.

Ik ga weer verder met schilderen. PFf kan geen roller en kwast meer zien. Maar dan dan is het echt klaar als het meezit morgen joehoe.

Liefs
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:42:27 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54242308
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:37 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

hahaa... ik zie het nu pas! Wordt wel een beetje scary zo ja... Nog babywasjes te doen vandaag ?
Nee, dat bewaar ik tot mijn verlof. Over 2 weken dus.
Maar ik ben wel weer heel erg fan van de droger.

Spookje, zo'n waslijn lijkt me idd ook heel erg leuk idd, maar die hebben we niet hier.
Wel een wasrek, maar dat is al minder, want die komt dan toch in het dichte kamertje te staan.
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:58:21 #195
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54242633
Das een goeie Pruk... Ophangen doe ik dan ook niet, en dan is het maar alvast wat kleiner .
En er zitten nu ook hydrofieldoeken en een badcape en hoeslakentjes enzo bij (bij gebrek aan witte kleertjes om een hele was te vullen ) en die wil ik zowiezo in de droger hebben...

Ik doe trouwens bijna al onze kleren ook gewoon erin, en merk echt nauwelijks dat het ooit krimpt...
pi_54242767
Pyjamabroeken worden hier altijd hoogwaterbroeken
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:37:44 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54243345
Ik gooi hier echt alles (behalve wollen truien) in de droger en ook geen krimp-problemen gelukkig.

Wat is en blijft het trouwens echt een waanzinnig gezicht om je buik een heel eigen leven te zien leiden. Zo leuk nu hij niet meer dwars ligt, het is zoveel beter te zien en te voelen. stinkie heeft gisteren met hem liggen spelen in beet. Beetje duwen en dan duwde de baby terug. Leuk om te merken en de blik op zijn gezicht was echt zo gaaf.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:13:14 #198
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54245153
Zijn er hier vrouwen aanwezig die een wederhelft hebben die telefonisch praktisch nooit te bereiken is? En zoja, kwam dat goed op het moment dat de bevalling naderde? .

Naast de irritatie (daar kan ik mij nog wel overheen zetten) begin ik me zo ongeveer toch een beetje ongerust te maken als het moment daar is. Straks zit ik in het ziekenhuis in mijn eentje al uren te persen voordat hij eens een keer op zijn telefoon kijkt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:24:16 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54245362
Oei Kim dat lijkt me echt niet leuk, ik he dat probleem gelukkig niet gehad maar ik zou er echt van gebaald hebben!

Heb je het al tegen hem gezegd dat dat je onrustig maakt?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:30:06 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54245464
Ehm... ik heb er geen last van, maar ik denk stiekem maar zo dat dat zomaar vanzelf zou kunnen veranderen tegen die tijd.

Voorbeeld mbt iets anders maar stinkie verbaasde mij van de week door te twijfelen over een weekend duiken 'omdat dat zo kort op de bevalling zou zijn'.
En dan hebben we het over eind maart, 3 maanden na de uitgerekende datum. Ten eerste is dat natuurlijk helemaal niet kort, maar most of all was een van de redenen om kindjes nog wat uit te stellen dat dit soort dingen niet zo makkelijk meer zouden gaan.
Ik heb hem op het hart gedrukt dat hij het voor mij iig niet hoefde te laten, maar hij gaf aan dat hij het zelf mss wel een beetje snel vond al.

Nou echt... dat had ik een half jaar geleden nooit gedacht hoor, dat hij er toch wel zo mee bezig zou zijn.

Ik bedoel maar te zeggen dat ook dit soort dingen moeten groeien. Tegen die tijd heb je een keertje pufles gedaan samen waar ook van alles ter sprake komt en dan wordt het allemaal steeds echter voor hem.
Wat zegt hij als je het er met hem over hebt? Over die telefoon tegen die tijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')