Als je me je adres pm doe ik hem vandaag nog voor je op de bus!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
- iemand die niet naar de Jonge Gezinnen Beurs gaat
- maar wél het bonnenboekje heeft dat o.a. bij de Kinderen en Ouders van Nu zat
- en tijd en zin heeft om dat vandaag nog aan mij op te sturen
Ik ga namelijk onverachts donderdagochtend toch nog, maar m\'n bonnen zijn natuurlijk al lang en breed kwijt. En de post komt hier altijd \'s middags pas. Anyone....?
Tuurlijk is die beurs leuk, allemaal dingen kijken kijken en niet kopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:20 schreef Multipass het volgende:
Gefeliciteerd Eveliene en cyberbull!
Ik had niets moeten zeggen over misselijkheid. Ik heb dit weekend een buikgriep gehad, de hele zaterdagnacht overgegeven, maar ik ben toch wel bang dat ik nu echt last heb van zwangerschapsmisselijkheid. Niet alleen in de ochtend, gewoon de hele dag door. Het enige wat ik wel een beetje kan eten is fruit, groente en graanproducten. Oh en waterijsjes. Van de rest word ik zo misselijk dat alleen er aan denken er al voor zorgt dat mijn maag omdraait.
Is die jonge ouders beurs ook leuk voor mensen die zwanger zijn van hun eerste kindje, want ik zag dat veel dingen toch wel voor mensen met een kindje zijn enzo. Ik zt erover na te denken om ernaar toe te gaan, we wonen toch in de buurt.
Dat is weer niet helemaal waar. Ook al ligt de zooi bij een pizzeria de hele dag te liggen, als die pizza daarna gewoon normaal de oven in gaat voor je hem eet is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Popples het volgende:
droeke sterkte met wachten.
eveliene gefeliciteerd!!!![]()
BE even terug komend op je berichtje van vanmorgen over de milkshake. ik snap wat je bedoelt maar zo dat ik weet werd er bij ons 1a2 keer per week de machine gespoeld door een bedrijf. maar als het iegenlijk bekijkt hoelang het in de machine zit dan zou ik me bang moeten maken waar en wat je gaat eten. je weet nooit hoelang iet ligt bij een frietzaak of bij de chinees en hoe het bereid is. achja eigen kun je overal wat achterzoeken![]()
Wat leuk dat het mooi was!quote:ik heb vandaag bij fontys een echo gehaden het was mooi,
ze kon niet zien wat het werd
![]()
kindje was lekker lastig aan het doen, cursist was echt moeilijk aan het doen![]()
het kleintje lijkt op ons dochtertje![]()
Als het niet lukt mag je ze altijd naar mij mailen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:44 schreef Popples het volgende:
idd er bestaan risico's maar goed je kunt ook beter in de zomer ergens ijs gaan eten dan in de winter of lekker ze;lf shakes maken![]()
ik zal eens kijken of ik straks de echo geplaatst krijgben niet zo handig me foto's plaatsen
3D, denk ik? Maar wel bijzonderquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben Saartje in 4D gezienEn we wilden nog steeds niet weten wat het geslacht is, maar mevrouw heeft zich denk ik wel 8 keer versproken
Maar ze zei ook een paar keer iets anders dus evengoed weet ik het nu nog niet
Het was wel mooi, kindje lag in stuit met 1 been omhoog geklapt en het andere onder de kont gevouwen. Gelukkig heeft het nog 17 weken om te draaien
Ook lag het tegen de placenta aan te knuffelen, met de navelstreng als een ketting om het nekje gedrapeerd
Droeke wat eng die onduidelijkheid! Lijkt me behoorlijk slopend. Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt!
Eveliene gefeliciteerd en welkom hier!
leuk dat jij ook naar je kleintje mocht loeren Popples
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |