abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54261973
Eveliene nogmaals gefeliciteerd

Droeke, hoop dat ze je zometeen weer snel gerust kunnen stellen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:47:57 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54262021
Hahha ik leef ook van weekend tot weekend. Alsof dat kind door de week niet kan komen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:48:12 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54262025
Droeke, succes en sterkte zometeen.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:57:22 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_54262130
van harte
stormy waters...
sailin'
pi_54262195
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
- iemand die niet naar de Jonge Gezinnen Beurs gaat
- maar wél het bonnenboekje heeft dat o.a. bij de Kinderen en Ouders van Nu zat
- en tijd en zin heeft om dat vandaag nog aan mij op te sturen

Ik ga namelijk onverachts donderdagochtend toch nog, maar m\'n bonnen zijn natuurlijk al lang en breed kwijt. En de post komt hier altijd \'s middags pas. Anyone....?
Als je me je adres pm doe ik hem vandaag nog voor je op de bus!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54262313
Nieuwe zwangeren gefeli!!
Droeke... succes straks!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54263894

Dit is ze dan...helaas stond de cameradatum niet goed wat ik niet wist (cam van me vriendin)
verder is alles ok afwachten of ze vandaag of morgen naar huis mag de kleine.
Mamma mag vandaag
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:58:24 #283
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54264061
Hier update van de VK:

Inderdaad was er iets niet goed met de niertjes, dus moet er verder onderzoek gedaan worden. VK maakt morgen afspraak met gyn en kinderarts voor echo in het ziekenhuis. Zal binnen 2 weken plaatsvinden, dus weet ook nog niet wanneer. Begin me nu toch wel zorgen te maken, maar goed, de afwijking valt (in verhouding) nog enigszins mee. Vervelend is dat het nu misschien nog 2 weken onzekerheid is en zo, daar baal ik wel van.
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:04:04 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54264137
Hè bah Droeke... wat vervelend om te horen.
En dan ook nog eens een paar dagen wachten voor je meer weet.
Sterkte met wachten.

Cyberbull, probeer even een andere host, ImageShack vind FOK! niet zo aardig.
pi_54264185
Droeke, he wat vervelend die onzekerheid! Sterkte met wachten..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54265002
cyber, van harte met je dochter!

Eveliene een tweede streepje van harte!

Droeke, vervelend. Hopelijk kunnen jullie gauw terecht in het ziekenhuis en krijgen jullie dan meer duidelijkheid! Sterkte .
Fake it till you make it...
pi_54265018
zoo ben ik ook weer even
ook van hier alle nieuwe zwangeren even proficiat wensen!
t klussen ging aardig lekker gister, en behang met n patroon is tijdrovend plakwerk
maar.. t zit erop en staat stoer
alleen de wc is r niet van gekomen, maar daar ga k morgen mee aan de slag denk k.
met mn buik gaat nog steeds alles goed, al begint ie echt steeds meer en meer in de weg te zitten.. heel raar
pi_54265347
Gefeliciteerd Eveliene en cyberbull!

Ik had niets moeten zeggen over misselijkheid. Ik heb dit weekend een buikgriep gehad, de hele zaterdagnacht overgegeven, maar ik ben toch wel bang dat ik nu echt last heb van zwangerschapsmisselijkheid. Niet alleen in de ochtend, gewoon de hele dag door. Het enige wat ik wel een beetje kan eten is fruit, groente en graanproducten. Oh en waterijsjes. Van de rest word ik zo misselijk dat alleen er aan denken er al voor zorgt dat mijn maag omdraait.

Is die jonge ouders beurs ook leuk voor mensen die zwanger zijn van hun eerste kindje, want ik zag dat veel dingen toch wel voor mensen met een kindje zijn enzo. Ik zt erover na te denken om ernaar toe te gaan, we wonen toch in de buurt.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:25:54 #289
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_54265440
Cyberbull en vriendin gefeliciteerd Mooie aparte naam heeft jullie dochter!
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:58:47 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54265922
droeke, das minder
lotje, wat vond je vriend van de vorderingen??
pi_54266135
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:20 schreef Multipass het volgende:
Gefeliciteerd Eveliene en cyberbull!

Ik had niets moeten zeggen over misselijkheid. Ik heb dit weekend een buikgriep gehad, de hele zaterdagnacht overgegeven, maar ik ben toch wel bang dat ik nu echt last heb van zwangerschapsmisselijkheid. Niet alleen in de ochtend, gewoon de hele dag door. Het enige wat ik wel een beetje kan eten is fruit, groente en graanproducten. Oh en waterijsjes. Van de rest word ik zo misselijk dat alleen er aan denken er al voor zorgt dat mijn maag omdraait.

Is die jonge ouders beurs ook leuk voor mensen die zwanger zijn van hun eerste kindje, want ik zag dat veel dingen toch wel voor mensen met een kindje zijn enzo. Ik zt erover na te denken om ernaar toe te gaan, we wonen toch in de buurt.
Tuurlijk is die beurs leuk, allemaal dingen kijken kijken en niet kopen Ideetjes opdoen en ongegeneerd naar andermans kinderen kijken
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:36:59 #292
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54266553
Ik heb ook wel weer zin om te gaan.... Misschien samen met een vriendinnetje...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54267473
droeke sterkte met wachten.

eveliene gefeliciteerd!!!

BE even terug komend op je berichtje van vanmorgen over de milkshake. ik snap wat je bedoelt maar zo dat ik weet werd er bij ons 1a2 keer per week de machine gespoeld door een bedrijf. maar als het iegenlijk bekijkt hoelang het in de machine zit dan zou ik me bang moeten maken waar en wat je gaat eten. je weet nooit hoelang iet ligt bij een frietzaak of bij de chinees en hoe het bereid is. achja eigen kun je overal wat achterzoeken

ik heb vandaag bij fontys een echo gehad en het was mooi, ze kon niet zien wat het werd
kindje was lekker lastig aan het doen, cursist was echt moeilijk aan het doen
het kleintje lijkt op ons dochtertje
mama van 3 kids!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:39:10 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54267686
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Popples het volgende:
droeke sterkte met wachten.

eveliene gefeliciteerd!!!

BE even terug komend op je berichtje van vanmorgen over de milkshake. ik snap wat je bedoelt maar zo dat ik weet werd er bij ons 1a2 keer per week de machine gespoeld door een bedrijf. maar als het iegenlijk bekijkt hoelang het in de machine zit dan zou ik me bang moeten maken waar en wat je gaat eten. je weet nooit hoelang iet ligt bij een frietzaak of bij de chinees en hoe het bereid is. achja eigen kun je overal wat achterzoeken
Dat is weer niet helemaal waar. Ook al ligt de zooi bij een pizzeria de hele dag te liggen, als die pizza daarna gewoon normaal de oven in gaat voor je hem eet is er niks aan de hand.
Maar ja... stop maar eens een ijsje in de oven.
Het is ook niet zo dat het altijd slecht is, maar er kan een risico zijn, zo zegt men het volgens mij.
Ik zou denken dat het veiliger is om een ijsje te eten als het heel druk is en er veel mensen ijs willen, dan is de omloopsnelheid hoger dan op andere dagen. Maar goed, je weet het toch niet.
De ene zaak maakt heel goed schoon, de ander niet. Idd bestaan er meer risico's als je het zo bekijkt.
quote:
ik heb vandaag bij fontys een echo gehad en het was mooi, ze kon niet zien wat het werd
kindje was lekker lastig aan het doen, cursist was echt moeilijk aan het doen
het kleintje lijkt op ons dochtertje
Wat leuk dat het mooi was!
pi_54267800
idd er bestaan risico's maar goed je kunt ook beter in de zomer ergens ijs gaan eten dan in de winter of lekker ze;lf shakes maken

ik zal eens kijken of ik straks de echo geplaatst krijgben niet zo handig me foto's plaatsen
mama van 3 kids!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:55:08 #296
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54267987
Cyberbull + vriendin van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter.

Eveliene, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Droeke, sterkte met afwachten.

Maneki, leuk dat je man de kleine ook voelt. Hoe was je echo vanmiddag?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:04:10 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54268167
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:44 schreef Popples het volgende:
idd er bestaan risico's maar goed je kunt ook beter in de zomer ergens ijs gaan eten dan in de winter of lekker ze;lf shakes maken

ik zal eens kijken of ik straks de echo geplaatst krijgben niet zo handig me foto's plaatsen
Als het niet lukt mag je ze altijd naar mij mailen.
pi_54268342
We hebben Saartje in 4D gezien En we wilden nog steeds niet weten wat het geslacht is, maar mevrouw heeft zich denk ik wel 8 keer versproken Maar ze zei ook een paar keer iets anders dus evengoed weet ik het nu nog niet
Het was wel mooi, kindje lag in stuit met 1 been omhoog geklapt en het andere onder de kont gevouwen. Gelukkig heeft het nog 17 weken om te draaien
Ook lag het tegen de placenta aan te knuffelen, met de navelstreng als een ketting om het nekje gedrapeerd

Droeke wat eng die onduidelijkheid! Lijkt me behoorlijk slopend. Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt!
Eveliene gefeliciteerd en welkom hier!
leuk dat jij ook naar je kleintje mocht loeren Popples
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:16:36 #299
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54268408
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben Saartje in 4D gezien En we wilden nog steeds niet weten wat het geslacht is, maar mevrouw heeft zich denk ik wel 8 keer versproken Maar ze zei ook een paar keer iets anders dus evengoed weet ik het nu nog niet
Het was wel mooi, kindje lag in stuit met 1 been omhoog geklapt en het andere onder de kont gevouwen. Gelukkig heeft het nog 17 weken om te draaien
Ook lag het tegen de placenta aan te knuffelen, met de navelstreng als een ketting om het nekje gedrapeerd

Droeke wat eng die onduidelijkheid! Lijkt me behoorlijk slopend. Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt!
Eveliene gefeliciteerd en welkom hier!
leuk dat jij ook naar je kleintje mocht loeren Popples
3D, denk ik? Maar wel bijzonder
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:18:33 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54268440
Wat leuk Maneki!
Maar wat stom dat ze zich versprak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')