Of zoietsquote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef DSS24 het volgende:
Zouieouzo, als je zelf geld overmaakt geef je automatisch akkoord dat het goed zit.
Geld terugvorderen is geen optie.
Ik denk dat mijn gezondheidszorgen ook uit muiten gingen als ik een man was en er dit soort oplossingen werden voorgesteld..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Quock het volgende:
Dus de oplossing is dus eigenlijk om alle mannen te castreren. Geen voortplanting, geen groei in wereldbevolking, geen groei in milieuproblemen.
Bovendien werken we overbevolking zelf ook in de hand door ons uitmuitende gezondheidszorgen. ()
De kop van het bericht is waarachtig aangepast:quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
Een leuke kop op MSN Reporter:
Vrouw bijt man in penis die orale seks weigerde
Tennis voor een betere wereld!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat is ook krom, maar een setje in de goede richting helpt vaak wel natuurlijk. Niet voor niets rijden we hier in schonere auto's dan aan de andere kant van de plas of is de staalindustrie hier efficienter.
Donkere vriend geweigerd in kroegquote:mijn maat is syriers dan wil je naar binnen gaan bij 18+ tenten id wordt dan gecontroleerd geen probleem . Is die tent in 1x 21 + geworden
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb vorige week de LCD TV van mijn oma geërft, van een paar maanden oud. Nu merkte ik dat er een blauwe pixel op het scherm zit, onlangs dat het een HD ready is valt m'n oog er wel steeds op. Zijn er hier net als voor de computer speciale tools voor om hem wakker te maken? Althans ik neem aan dat het een slapende is en geen dode, omdat hij lichtblauw van kleur is...
Als ik hem naar de winkel breng (Ben van Dijk) zouden ze dit ook kosteloos kunnen repareren, of wordt er gewoonlijk geld voor gevraagd?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:10 schreef NMGN23 het volgende:
Ik kijk de smenvattingen op Internet, vind het ook onbegrijpelijk dat hier zo weinig aandacht aan besteed wordt.
Met regelmatig uitleg bij dit spelletje denk ik dat het een groot kijkerspubliek kan opleveren.
Maar wel graag met een andere presentator dan die walgelijke Smeets (Weinig kans want zijn zo'n speelt in het nationale team...)
Die variant kende ik nog nietquote:Op donderdag 15 november 2007 23:31 schreef MDKme2 het volgende:
[....]
Nou heb ik zelf niet bepaald veel "ervaring", heb tot voor kort zo m'n problemen gehad met vrouwen uberhoubt aanspreken waar ik wel interesse in had(zie ander topic van mij indien je daar het fijne van wil weten).
[...]
Dat hoor ik hier (Betuwe) vaker dan gewoon 'portie'. Ik begrijp niet waarom men zoiets geks zegt. Meestal maak ik dan een grap met Porsche of andere autograppen, maar dat wordt niet zo begrepen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:15 schreef Frollo het volgende:
Hypercorrecties zijn cool. Laatst op vakantie iemand gesproken, ik meen uit een van de noordelijke provincies, die had het over dat ik zijn 'portje (spr.uit: porsje)' maar aan Fikkie moest geven.
Hypercorrectie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Rasing het volgende:
Ik begrijp niet waarom men zoiets geks zegt.
Zoiets dus: iemand moest hier een keer de weg wijzen, en diegene moest bij het rieten dak aan het eind van de straat naar links. 'Dan moet u bij dat rijten dak daar linksaf slaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hypercorrectie.
Op school leren ze dat het niet koppie moet zijn, maar kopje. Niet meissie, maar meisje. Dus dan wordt geredeneerd dat portie ook wel verkeerd zal zijn.
Volgens mij zijn er ook streken waar ze 'kofje' zeggen, maar dat heb ik zelf nog niet gehoord.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:32 schreef imbaman het volgende:
Boomerang effect!
Maar goed, was je maar de enige
quote:
Een kannetje mos om thee van te trekken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je je lunchpakket en je theemoskan al klaar voor het einde van de maand?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef Jelle_81 het volgende:
Ik wil hier ff mijn beklacht doen over de manier
Dat zal een bekakte minister geweest zijn, met een vreuseuluk hete aerdappel in de mondquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Leuk en aardig voorstel, maar denk je serieus dat het helpt?
Ik meen mij te herinneren dat ooit eens een bewindspersoon zei iets in de trand van: ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |