Wtf?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef RobDrop het volgende:
-Mijn uiterlijk stond ook ter discussie, er werd zelfs gevraagd hoe vaak ik onder de douche ga?!?!
Ja, dat zei ik dus ook al!quote:
beetje offtopic, ik heb geen foto's van mezelf, ik had lang haar maar dit is bij Rob Stenders eraf gegaan bij de Indecent Proposal.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:45 schreef snellejelle het volgende:
Foto?
Nou, anders gezegd:quote:Op woensdag 14 november 2007 20:35 schreef Netsplitter het volgende:
Is mogelijk dat hij je eruit wil werken.
Daarom ook niks tekenen, maar dan ook niks.
Het kan alleen maar tegen je gebruikt worden.
Voor de rest gewoon je werk doen, wanneer hij je wilt ontslaan zal hij een zeer goede gegronde reden moeten hebben.
Financiele schade enzo.
Zolang dat er niet is kan hij je niet zomaar eruit knikkeren.
lijkt me voldoende aanleiding jezelf permanent ziek te melden en de arbeidsinspectie op z'n dak te sturen, ziek=ziek. Als de werknemer graag wil en toch gaat is een tweede maar een baas die zoiets verplicht verdient (insert vervelende ziekte/doodsverwensing hier).quote:Tijdens mijn ziekte (griep) MOEST ik naar een beurs, ben gegaan, maar ben op de heenweg zo beroerd geworden en toch naar huis gegaan, later hoorde ik na een paar weken dat mijn baas furieus was toen....
Ik heb gelukkig niets getekend, ik heb alleen mijn functioneringsgesprek getekend van anderhalf jaar geleden, en hierin stond vermeld dat zowel de baas als ik tevreden waren over mijn werkzaamheden.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat tekenen van de notulen was niet zo slim van je. Ik zou even een vakbond of jurist bellen en meer info vragen.
Nou dan sta je er dus niet slecht voor.. afgezien van je naderende ontslag dan. Ik ga er vanuit dat het allemaal waar is wat je zegt, en in dat geval mag je hem van mij financieel ten gronde richten. Aan dit soort bazen heeft niemand watquote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niets getekend, ik heb alleen mijn functioneringsgesprek getekend van anderhalf jaar geleden, en hierin stond vermeld dat zowel de baas als ik tevreden waren over mijn werkzaamheden.
Tekenen voor mijn doodvonnis doe ik absoluut niet!
Bijdeweg:iedereen echt hartstikke bedankt voor de raad, ben hier heel erg blij mee!!!!![]()
Wat me echt aan het hart gaat is, dat ik er 10 jaar toch met veel plezier heb gewerkt, en ik ga mijn vaste klanten enorm missen, ik heb bij een paar klanten dit verhaal verteld, en spreken er schande van!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:01 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Nou dan sta je er dus niet slecht voor.. afgezien van je naderende ontslag dan. Ik ga er vanuit dat het allemaal waar is wat je zegt, en in dat geval mag je hem van mij financieel ten gronde richten. Aan dit soort bazen heeft niemand wat
Dat is niet handig.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Wat me echt aan het hart gaat is, dat ik er 10 jaar toch met veel plezier heb gewerkt, en ik ga mijn vaste klanten enorm missen, ik heb bij een paar klanten dit verhaal verteld, en spreken er schande van!
In sommige gevallen zijn collega's al op de hoogte van de situatie, omdat het wel eens wil gebeuren, dat één of meerdere collega´s er juist de oorzaak van zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:59 schreef RobDrop het volgende:
Morgen ook mijn rechtsbijstand even bellen, ik laat ook niets merken op mijn werk over de gang van zaken en doe dus of mijn neus bloedt tegenover mijn collega's.
Niet doen, daarmee geef je je baas alleen maar ammunitie om je weg te werken. Gewoon goed blijven functioneren.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Wat me echt aan het hart gaat is, dat ik er 10 jaar toch met veel plezier heb gewerkt, en ik ga mijn vaste klanten enorm missen, ik heb bij een paar klanten dit verhaal verteld, en spreken er schande van!
OEI, nooit doen. Als je baas dit hoort, dan kan dit alleen in je nadeel werken. Denk er goed aan dat ze ALLES tegen je gaan gebruiken.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef RobDrop het volgende:
[..]
.... ik heb bij een paar klanten dit verhaal verteld, en spreken er schande van!
110% mee eens.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:23 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou niet blijven. Gewoon een pak geld eisen en zelf opstappen. Kun jij lekker direct een andere baan zoeken met een aardige baas (voor zover die er zijn) en je baas kan een andere werknemer zoeken.
Ik probeer even een weerwoord te vormenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef RobDrop het volgende:
1. Ik voldoe niet aan de eisen die hij aan me stelt.
2. Ik verkoop niet genoeg spullen aan klanten
3. Hij wil binnen een maand resulaat zien, en gaat me hierop controleren
4. Tijdens mijn ziekte (griep) MOEST ik naar een beurs, ben gegaan, maar ben op de heenweg zo beroerd geworden en toch naar huis gegaan, later hoorde ik na een paar weken dat mijn baas furieus was toen....
5. Mijn uiterlijk stond ook ter discussie, er werd zelfs gevraagd hoe vaak ik onder de douche ga?!?!
Mijn klanten aan wie ik het vertelt heb, zijn ook prive goede vrienden, dus zullen hun mondje houden erover maar willen graag eens een "goed gesprek" hebben met hem hierover.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Niet doen, daarmee geef je je baas alleen maar ammunitie om je weg te werken. Gewoon goed blijven functioneren.
Mijn officiele functieomschrijving (OOK in mijn contract en nog steeds op loonstrookjes) is gereedsschapsmaker, maar door omstandigheden ben ik in het chauffeurswerk gerold.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:09 schreef Osramp het volgende:
[..]
Je hebt wél een dik probleem als verkoop je belangrijkste taak is, en dit ondersneeuwt door koerierswerk. Dan ben je bezig met het verkeerde werk te doen en had JIJ moeten reclameren door te zeggen schrijven dat je niet aan je eigenlijke taak toekomt. Dan was het aan de werkgever geweest om hierop een passende reactie te doen. Dan hadden ze er een koeriertje bij kunnen nemen of jou koerier kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |