abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54656347
Ik wil hier ff mijn beklacht doen over de manier waarop veel buschauffeurs denken de baas op de weg te kunnen spelen. Weet niet hoe het in de rest vant land is, maar hier in Friesland kunnen ze echt niet rijden.
Vanmorgen kon ik nog maar ternauwernood een aanrijding voorkomen, omdat hij plots naar links kwam en me bewust van de weg leek af te willen drukken
Ik reed achter de bus aan, hij stond bij de halte, deed wel zijn knipperlicht uit. Officieel hoor je dan misschien te wachten, maar hij stond nog stil, dus ik wilde er omheen en wat doet die blinde eikel? Hij komt ineens naar links zetten terwijl ik ernaast zit. Ik kon geen kant meer op en kon maar net door te remmen voorkomen dat ik op een betonnen rand botste Hij heeft toch spiegels op die bus zitten, gebruik ze dan ook Of hij dacht voor eigen rechter te kunnen spelen en mij van de weg af te rijden omdat hij dacht dat ie voorrang had
Ze kijken te weinig in de spiegels en fietsers zijn ook niet veilig naast de bus, ze snijden je zo af.
Bij ons naast het werk is een parkeerterrein voor bussen, als je ziet hoe hard die bussen de bocht omkomen, je kan maar aan de kant springen dan, ze denken werkelijk dat ze koning op de weg zijn en dat iedereen maar voor ze moet wijken, ik ben het meer dan zat
Als je ook oplet hoeveel beschadigingen en deuken er in bussen zitten, ze zitten vaak ergens bovenop blijkbaar
De volgende keer dien ik een officiele klacht in bij de busmaatschappij
pi_54656368
je maakt nog wat mee zeg..daar in Friesland !
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54656383
Waar in Friesland ?
pi_54656395
ja hoe zit dat nou als je ze inhaalt moeten zij toch gewoon wachten
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54656417
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:33 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer de bus knipperlicht voert, ben je verplicht te wachten. Anders moeten zij idd wachten
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:35:57 #6
81894 godigita
Trollercoaster
pi_54656449
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
Waar is Friesland ?
pi_54656461
Was dat binnen bebouwde kom?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_54656467
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:35 schreef godigita het volgende:

[..]

Daar is Friesland, ik woon er zelf ook
pi_54656530
En buiten Friesland rijden die gasten wel normaal wil je zeggen
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:40:51 #10
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54656557
weet je wat nou het leuke is aan die frieslandbashtopics. Dat er ze nooit echt er tegenin kunnen gaan. Ze weten namelijk dat het er kut is. Daarnaast zijn er natuurlijk maar 100 internetaansluitingen.

Zullen er nu wel meer worden nu UPC ook @stal en @terp abbo's heeft.
pi_54656571
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:36 schreef Skinkie het volgende:
Was dat binnen bebouwde kom?
ja, maar dan nog, als ik er al naast zit, dan heeft ie niet het recht me van de weg te drukken. Had trouwens 2 collega's mee en die vonden allebei dat de buschauffeur fout zat. Hij begon pas te rijden toen ik er al naast zat
pi_54656587
Spiegels moet je niet te vaak gebruiken, daar slijten ze van. En ze moeten natuurlijk wel mooi blijven.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_54656591
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
En buiten Friesland rijden die gasten wel normaal wil je zeggen
daar kan ik niet over oordelen, ik maak ze alleen dagelijks mee in Friesland
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
Waar in Friesland ?
Lemmer
pi_54656636
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:41 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

ja, maar dan nog, als ik er al naast zit, dan heeft ie niet het recht me van de weg te drukken. Had trouwens 2 collega's mee en die vonden allebei dat de buschauffeur fout zat. Hij begon pas te rijden toen ik er al naast zat
Als die chauffeur richting aangeeft naar links VOOR jij er naast zit heeft hij gewoon voorrang.

Als ik het zo lees had jij weinig zin om er achter te hangen en gaf je nog ff gas bij... jammer voor je
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_54656659
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef Jelle_81 het volgende:
Ik wil hier ff mijn beklacht doen over de manier waarop veel buschauffeurs denken de baas op de weg te kunnen spelen. Weet niet hoe het in de rest vant land is, maar hier in Friesland kunnen ze echt niet rijden.
Vanmorgen kon ik nog maar ternauwernood een aanrijding voorkomen, omdat hij plots naar links kwam en me bewust van de weg leek af te willen drukken
Ik reed achter de bus aan, hij stond bij de halte, deed wel zijn knipperlicht uit. Officieel hoor je dan misschien te wachten, maar hij stond nog stil, dus ik wilde er omheen en wat doet die blinde eikel? Hij komt ineens naar links zetten terwijl ik ernaast zit. Ik kon geen kant meer op en kon maar net door te remmen voorkomen dat ik op een betonnen rand botste Hij heeft toch spiegels op die bus zitten, gebruik ze dan ook Of hij dacht voor eigen rechter te kunnen spelen en mij van de weg af te rijden omdat hij dacht dat ie voorrang had
Ze kijken te weinig in de spiegels en fietsers zijn ook niet veilig naast de bus, ze snijden je zo af.
Bij ons naast het werk is een parkeerterrein voor bussen, als je ziet hoe hard die bussen de bocht omkomen, je kan maar aan de kant springen dan, ze denken werkelijk dat ze koning op de weg zijn en dat iedereen maar voor ze moet wijken, ik ben het meer dan zat
Als je ook oplet hoeveel beschadigingen en deuken er in bussen zitten, ze zitten vaak ergens bovenop blijkbaar
????
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:46:05 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_54656668
je moet wachten als hij zn knipperlicht aangooit!
hoe stom kan je zijn naast een bus gaan rijden die op het punt staat weg te karren...

Als ze op elke stomme lul moeten wachten die geen voorrang geeft komen ze helemaaaaal nergens!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_54656730
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:44 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Als die chauffeur richting aangeeft naar links VOOR jij er naast zit heeft hij gewoon voorrang.

Als ik het zo lees had jij weinig zin om er achter te hangen en gaf je nog ff gas bij... jammer voor je
dat geeft hem nog niet het recht mij in de kreukels te rijden Ze denken eigen rechter te kunnen spelen en dan zitten ze fout
Als ik van rechts kom en een auto geeft mij geen voorrang, rijd ik hem ook niet in de zijkant
pi_54656741
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:33 schreef MouzurX het volgende:
Volgens mij heeft een bus binnen de bebouwde kom altijd voorrang.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_54656769
Ik dacht dat dit topic ging over het constant optrekken en keihard remmen, wat erg hinderlijk is voor de passagiers. Maar nee hoor, het blijkt een compleet onterecht klaagtopic.

Die buschauffeurs worden knettergek van mensen zoals jij die wel even denken voorrang te hebben, ook al heeft hij keurig zijn knipperlicht uit. Dat hij op dat moment nog stilstaat doet daar helemaal niets aan af. Zoals je gemerkt hebt komt hij snel genoeg van z'n plek. Hopelijk leer je er wat van en geef je de bus gewoon de voorrang waar hij recht op heeft. Als je dat niet meer weet mag je wat mij betreft je rijbewijs inleveren.
pi_54656789
Nooit last van hier in het midden van het land.
pi_54656790
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef Jumparound het volgende:
je moet wachten als hij zn knipperlicht aangooit!
hoe stom kan je zijn naast een bus gaan rijden die op het punt staat weg te karren...

Als ze op elke stomme lul moeten wachten die geen voorrang geeft komen ze helemaaaaal nergens!
ik kon er nog makkelijk omheen, als ie ff in zijn spiegels had gekeken had ie mij niet aan de kant hoeven te drukken
pi_54656793
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:48 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

dat geeft hem nog niet het recht mij in de kreukels te rijden Ze denken eigen rechter te kunnen spelen en dan zitten ze fout
Als ik van rechts kom en een auto geeft mij geen voorrang, rijd ik hem ook niet in de zijkant
Je mag hem niet inhalen als hij zijn richting aangeeft, dus je hoort gewoon te remmen.
pi_54656842
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:51 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

ik kon er nog makkelijk omheen, als ie ff in zijn spiegels had gekeken had ie mij niet aan de kant hoeven te drukken
Ja, ik kan ook vaak gemakkelijk voorrang nemen terwijl ik het niet heb , maar dan blijft het fout.
pi_54656871
quote:
Het bleek wel hoe makkelijk je er omheen kon... Die bus heeft voorrang dus je moet de schuld niet bij hem leggen. Hij had je niet van de weg hoeven drukken als jij gewoon keurig was blijven wachten.
pi_54656937
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:51 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Je mag hem niet inhalen als hij zijn richting aangeeft, dus je hoort gewoon te remmen.
deet ik ook de bushalte ervoor, maar nu dus ff niet. Ik geef ook toe dat ik had moeten wachten misschien, maar waar ik me zo aan erger is dat ze me van de weg af drukken en collega van mij werd laatst bijna van de fiets gereden door een bus. Ze rijden gewoon asociaal en door hun omvang en massa denken ze dat alles voor ze wijkt, daar draait dit topic om
En ik heb genoeg klachten gehoord van collega's en anderen over de asociale rijstijl van buschauffeurs, gek genoeg zijn hier weinig mensen het met me eens dat ze vaak niet netjes rijden
pi_54656972
Hier ook veel last van in Enschede, altijd maar die kutclaxon!!!! Altijd een heel groot ego denken dat ze alles kunnen maken en altijd voorang nemen teringbuschauffeurs
Veni, vidi, vaginalis (Ik kwam en zag dat het kut was)
pi_54657003
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:57 schreef Jelle_81 het volgende:
Ze rijden gewoon asociaal en door hun omvang en massa denken ze dat alles voor ze wijkt, daar draait dit topic om
Door hun omvang en massa denken veel mensen "Oh, daar kan ik wel even voorbij" en vertonen asociale manoeuvres om dit te bewerkstelligen. Ik kan me goed indenken dat ze daar goed zat van worden na een tijd.

Precies hetzelfde als dat jij voelt van het 'asociale gedrag' van buschauffeurs dus, met het verschil dat zij een punt hebben.
pi_54657015
Zo hey wat een opwinding in een keer bij korfbal in Friesland.
Ik zwaai naar dieren.
pi_54657025
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:37 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nieteens een snelweg tussen Groningen en Leeuwarden
pi_54657058
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik dacht dat dit topic ging over het constant optrekken en keihard remmen, wat erg hinderlijk is voor de passagiers. Maar nee hoor, het blijkt een compleet onterecht klaagtopic.

Die buschauffeurs worden knettergek van mensen zoals jij die wel even denken voorrang te hebben, ook al heeft hij keurig zijn knipperlicht uit. Dat hij op dat moment nog stilstaat doet daar helemaal niets aan af. Zoals je gemerkt hebt komt hij snel genoeg van z'n plek. Hopelijk leer je er wat van en geef je de bus gewoon de voorrang waar hij recht op heeft. Als je dat niet meer weet mag je wat mij betreft je rijbewijs inleveren.
Nou, als je denkt dat ik een asociale rijstijl heb, dan heb je het mis, in de 7 jaar die ik nu rijd heb ik nog nimmer een aanrijding gehad en nog niet 1 boete
pi_54657104
quote:

[..]

deet ik ook de bushalte ervoor, maar nu dus ff niet. Ik geef ook toe dat ik had moeten wachten misschien, maar waar ik me zo aan erger is dat ze me van de weg af drukken en collega van mij werd laatst bijna van de fiets gereden door een bus. Ze rijden gewoon asociaal en door hun omvang en massa denken ze dat alles voor ze wijkt, daar draait dit topic om
En ik heb genoeg klachten gehoord van collega's en anderen over de asociale rijstijl van buschauffeurs, gek genoeg zijn hier weinig mensen het met me eens dat ze vaak niet netjes rijden
!

Jij houdt je niet aan de wet, en wordt vervolgens boos omdat de buschauffeur het niet zo leuk vindt dat jij je niet aan de wet houdt?
pi_54657131
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:54 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Het bleek wel hoe makkelijk je er omheen kon... Die bus heeft voorrang dus je moet de schuld niet bij hem leggen. Hij had je niet van de weg hoeven drukken als jij gewoon keurig was blijven wachten.
Mee eens.

Ik dacht ook dat dit een (terecht) topic over chauffeurs zou zijn die met 70 nog over een drempel gaan en zo, of je gewoon voorbij rijden terwijl jij in de zeikregen staat met je handje omhoog om hem te laten zien dat je graag mee zou willen. Plus de standaard rotondes/trottoirs/ophogingen meenemen natuurlijk ;')
En ze zijn vaak chagrijnig
Al zitten er ook best toffe tussen
Vivre
pi_54657139
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:07 schreef Aibmi het volgende:

[..]

!

Jij houdt je niet aan de wet, en wordt vervolgens boos omdat de buschauffeur het niet zo leuk vindt dat jij je niet aan de wet houdt?
wist je dat voorrang NEMEN ook niet mag? dus dan zitten we beiden fout
pi_54657167
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

wist je dat voorrang NEMEN ook niet mag? dus dan zitten we beiden fout
Jullie zijn beiden fout, maar toch vind je dat įlleen de buschaffeur asociaal en onredelijk is?
pi_54657284
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:09 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Jullie zijn beiden fout, maar toch vind je dat įlleen de buschaffeur asociaal en onredelijk is?
hij is gevaarlijk bezig, ik niet. Daarom, en wat ik al zei, dit topic gaat niet alleen over vanmorgen
pi_54657308
Tsja, ik dacht ook dat het over die Amsterdamse buschauff ging die het leuk vindt om mensen op z'n achterruit te plakken (aan de binnenkant). Met name als er een wat minder ter been zijnde oudere dame binnen komt, weet ie het voor elkaar te krijgen om mep: strippenkaart afstempelen, deur dicht te gooien en vervolgens vól gas te geven. Als de oma niet tegen de achterruit aan smakt, is het tijd voor een remactie en een te snelle bocht, etc.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 november 2007 @ 19:17:08 #37
38148 crew  Innisdemon
pi_54657349
Is het al bevestigd dat dit binnen de bebouwde kom was?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_54657448
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:17 schreef Innisdemon het volgende:
Is het al bevestigd dat dit binnen de bebouwde kom was?
ja, was binnen de bebouwde kom en ja hij had voorrang, ik zou eromheen, omdat ie nog stil stond en toen meende hij me van de weg te moeten drukken
pi_54657466
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:20 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

ja, was binnen de bebouwde kom en ja hij had voorrang, ik zou eromheen, omdat ie nog stil stond en toen meende hij me van de weg te moeten drukken
Is er geen kans aanwezig dat je in zijn dode hoek zat, of dat hij je wel aan zag komen maar zijn terechte voorrang nam omdat hij ervan uit ging dat jij zou stoppen, zoals het hoort?
Vivre
pi_54657520
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Is er geen kans aanwezig dat je in zijn dode hoek zat, of dat hij je wel aan zag komen maar zijn terechte voorrang nam omdat hij ervan uit ging dat jij zou stoppen, zoals het hoort?
dat zou kunnen inderdaad
maar ze rijden ook vaak te lomp, ik zie dagelijks hoe hard ze de bocht om scheuren bij ons bedrijf.En de goeie dodehoekspiegel moeten ze nog uitvinden blijkbaar
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:43:25 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_54658027
Frieze chauffeurs kunnen niet rijden

Hoevaak ze mij als voetganger, op het zebrapad notabene, al niet bijna hebben aangereden... Of wanneer je als fietser langs een stilstaande bus rijd, meneer de chauffeur lekker het gas in moet trappen.

Met de auto heb ik het ook wel eens gehad. Ben ik er net naast, zet meneer de knipperlichten aan en begint te knappen. Ja dahaag dat ik dan fout ben, dacht het niet. Soms hebben ze die knipperlichten nog niet eens aan ook nog niet!

Het is goed met ze.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_54658076
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:43 schreef Samzz het volgende:
Frieze chauffeurs kunnen niet rijden

Hoevaak ze mij als voetganger, op het zebrapad notabene, al niet bijna hebben aangereden... Of wanneer je als fietser langs een stilstaande bus rijd, meneer de chauffeur lekker het gas in moet trappen.

Met de auto heb ik het ook wel eens gehad. Ben ik er net naast, zet meneer de knipperlichten aan en begint te knappen. Ja dahaag dat ik dan fout ben, dacht het niet. Soms hebben ze die knipperlichten nog niet eens aan ook nog niet!

Het is goed met ze.
eindelijk es iemand hier die het snapt
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:58:31 #43
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54658398
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

hij is gevaarlijk bezig, ik niet. Daarom, en wat ik al zei, dit topic gaat niet alleen over vanmorgen
ik heb ook altijd pech.. :'(
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:42:41 #44
75556 erkel
back from Dagestan
pi_54659519
Friesland is top, maar jouw rijgedrag is kut. Jij nam voorrang waar je het niet had en nu loop je te zeiken op die buschauffeur
Weisst
pi_54659929
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef erkel het volgende:
Friesland is top, maar jouw rijgedrag is kut. Jij nam voorrang waar je het niet had en nu loop je te zeiken op die buschauffeur
als jij in mijn positie had gezeten en zag hoe die me bijna ramde, had je wel anders gelult. Van buitenaf ist altijd makkelijk praten
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:05:19 #46
75556 erkel
back from Dagestan
pi_54660058
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:58 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

als jij in mijn positie had gezeten en zag hoe die me bijna ramde, had je wel anders gelult. Van buitenaf ist altijd makkelijk praten
Die bus had voorrang, want die had zijn wijzer uit. Jij had daar nooit mogen zitten.
Weisst
pi_54660224
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:05 schreef erkel het volgende:

[..]

Die bus had voorrang, want die had zijn wijzer uit. Jij had daar nooit mogen zitten.
dat heb ik toch ook al gezegd, zucht
pi_54660349
Zoals hier al eerder gemeld, je mag van geluk spreken dat het geen aanrijding was, want dan was jij de pineut geweest

Dus eerst nog maar ff je theorie opfrissen voordat je hier topics gaat openen
Live it!
pi_54660399
sterf buschauffeur! sterf!
Veni, vidi, vaginalis (Ik kwam en zag dat het kut was)
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:22:49 #50
75556 erkel
back from Dagestan
pi_54660530
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:11 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

dat heb ik toch ook al gezegd, zucht
Wat zit je dan te zeuren dat die buschauffeur als een mongool rijdt. Jij was de mongool.
Weisst
pi_54660753
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:37 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Woew, zelf mijn dorpje staat op deze kaart, in Noord-Holland wel te verstaan
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
pi_54660763
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:22 schreef erkel het volgende:

[..]

Wat zit je dan te zeuren dat die buschauffeur als een mongool rijdt. Jij was de mongool.
l.e.z.e.n ik heb het niet alleen over vanmorgen
  vrijdag 16 november 2007 @ 23:55:09 #53
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_54664787
Tsja, Friesland . Zegt genoeg.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  vrijdag 16 november 2007 @ 23:57:33 #54
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_54664870
Als 'ie je trouwens inderdaad bijna ramde zit hij toch ook best wel fout, al had 'ie voorrang?
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_54665023
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef TherAngelina het volgende:
Als 'ie je trouwens inderdaad bijna ramde zit hij toch ook best wel fout, al had 'ie voorrang?
tuurlijk, als ik van rechts kom en ik krijg geen voorrang ram ik ook geen auto van de weg
pi_54665251
\

[ Bericht 100% gewijzigd door flexster op 17-11-2007 00:15:25 ]
pi_54665264
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 00:13 schreef flexster het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 november 2007 18:57 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

deet
omg, rip aan de nabestaanden en waar gaat dit heen? Die dubbele loyaliteit van die Frieslanders ook.
  Spellchecker zaterdag 17 november 2007 @ 02:31:40 #58
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_54667718
Aangezien betreffende chauffeur waarschijnlijk een collega van mij is (zowel Arriva als Connexxion rijden in Friesland rond), ben ik erg benieuwd naar waar dit incident precies plaats heeft gevonden. Als het even kan met vermelding van lijnnummer
Tevens -purist.
  Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 20:57:07 #59
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_54724591
Mensen die hun eigen topics verwaarlozen
Tevens -purist.
pi_54724706
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef NoBody122 het volgende:
Aangezien betreffende chauffeur waarschijnlijk een collega van mij is (zowel Arriva als Connexxion rijden in Friesland rond), ben ik erg benieuwd naar waar dit incident precies plaats heeft gevonden. Als het even kan met vermelding van lijnnummer
ik weet niet meer het lijnnummer, er rijden daar meer buslijnen, maarja ik ga me er nu niet meer druk om maken, mocht het weer es gebeuren, schrijf ik het nummerbord op. Maar ik denk dat ik voortaan maar netjes wacht tot ie weg is, scheeld een hoop schade en ellende
pi_54725033
Ook een keer gehad TS.
Alleen ben ik de bus voorbij gereden en keihard op mijn remmen getrapt, uitgestapt en hem even verteld dat hij dit soort spelletjes niet moet flikken bij mij.
meneer was stil en ree opeens heel erg rustig
pi_54725142
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:16 schreef Elixabete het volgende:
Ook een keer gehad TS.
Alleen ben ik de bus voorbij gereden en keihard op mijn remmen getrapt, uitgestapt en hem even verteld dat hij dit soort spelletjes niet moet flikken bij mij.
meneer was stil en ree opeens heel erg rustig
  Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 21:22:46 #63
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_54725213
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:01 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

ik weet niet meer het lijnnummer, er rijden daar meer buslijnen, maarja ik ga me er nu niet meer druk om maken, mocht het weer es gebeuren, schrijf ik het nummerbord op. Maar ik denk dat ik voortaan maar netjes wacht tot ie weg is, scheeld een hoop schade en ellende
En je weet zeker ook niet meer waar het dan was? Lijnnummer was enkel een subvraag namelijk
Tevens -purist.
pi_54726075
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef Jelle_81 het volgende:
Je moet bij dit soort dingen niet wachten op een volgende keer gezien dat imho te laat kan zijn.
Gewoon nu een klacht sturen.

Rijgedrag van sommige chaffeurs als ik in de bus zit/sta vind ik ook debiel. Vol in de ankers, en hard optrekken bijvoorbeeld.
pi_54726284
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:22 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

En je weet zeker ook niet meer waar het dan was? Lijnnummer was enkel een subvraag namelijk
ow dat weet ik nog wel hoor, in Lemmer op de Melkweg, denk lijn 42 om 7:10 smorgens bij bushalte Orion om precies te zijn. Maar lijn 47 rijdt ook door Lemmer, maar niet over de Melkweg volgensmij.
pi_57296568
Kleine correctie een bus heeft de zelfde voorrangs regels als een personenwagen.
Bij verlaten van halte dient de chauffeur te wachten tot hij gelegenheid krijgt om te vertrekken.
Echter rijden er velen eikels rond die idd denken dat de weg van hun is.
pi_57296825
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:02 schreef hunkpunker19 het volgende:
Kleine correctie een bus heeft de zelfde voorrangs regels als een personenwagen.
Bij verlaten van halte dient de chauffeur te wachten tot hij gelegenheid krijgt om te vertrekken.
Je moet voorrang verlenen aan een bus die de weg op wil komen na het stoppen bij een halte..

Tevens zijn buschauffeurs eerste rangs mongole... Heb toen ik vroeger nog naar school moest fietsen 2 keer een spiegel van een rijdende bus tegen me aangehad en dat terwijl ik al helemaal rechts reed..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_57296930
- Met je verhaaltje in je openingspost ben ik het gewoon niet eens. De bus had voorrang, je zat misschien in zijn dode hoek, en je had gewoon moeten wachten.

Verder rijden buschauffeurs wel asociaal, ja.
  Spellchecker dinsdag 11 maart 2008 @ 00:23:06 #69
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_57296953
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:16 schreef deepart het volgende:

[..]

Je moet voorrang verlenen aan een bus die de weg op wil komen na het stoppen bij een halte..
En daar voeg ik nog aan toe, dat dat alleen binnen de bebouwde kom zo is; daarbuiten moet een buschauffeur idd wachten tot de ruimte er is
quote:
Tevens zijn buschauffeurs eerste rangs mongole... Heb toen ik vroeger nog naar school moest fietsen 2 keer een spiegel van een rijdende bus tegen me aangehad en dat terwijl ik al helemaal rechts reed..
Tevens -purist.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 00:36:17 #70
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57297203
WTF hebben ze bussen in Friesland?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Spellchecker dinsdag 11 maart 2008 @ 01:13:59 #71
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_57297695
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF hebben ze bussen in Friesland?
Ja, net als overal buiten Brabant overigens
Tevens -purist.
pi_57299762
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:23 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

En daar voeg ik nog aan toe, dat dat alleen binnen de bebouwde kom zo is; daarbuiten moet een buschauffeur idd wachten tot de ruimte er is
[..]

Dat was ik er nog vergeten inderdaad, maar dat komt omdat ik zelf bijna alleen maar bussen tegenkom binnen de bebouwde kom
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:20:28 #73
206679 Laertes
Everybody lies
pi_57299777
Goeie klacht

Bij ons hier in Haarlem rijden deze bitches rond.
De bestuurders hiervan zijn 99% van de tijd echt sadistische gefrustreerde mofo's.
Gister fietste ik naar het station, stuurt zo'n gast gewoon op me af om te doen alsof ie me 'aan gaat rijden'.

Terecht!
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  Spellchecker dinsdag 11 maart 2008 @ 11:47:47 #74
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_57303185
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:20 schreef Laertes het volgende:
Goeie klacht

De bestuurders hiervan zijn 99% van de tijd echt sadistische gefrustreerde mofo's.
Gister fietste ik naar het station, stuurt zo'n gast gewoon op me af om te doen alsof ie me 'aan gaat rijden'.

[ afbeelding ]

Terecht!
Ziet jouw hoofd er uit als een schietschijf?

Mooie bussen zijn dat trouwens, die gelede Mercedessen! Hopelijk schaft Cxx daar ook eens een paar van aan voor hier in Frl
Tevens -purist.
pi_57303276
Nou, die klote fietsers hier in Utrecht denken dat een stoplicht er voor de sier staat. Gewoon doorrijden door rood, denken dat iedereen wel voor ze stopt. Nou, dan mogen ze aangereden worden door die buschauffeurs.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:02:09 #76
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57303513
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Bij fietsers krijg je bonuspunten denk ik.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_57303634
Mijn buschauffeur begon laatst gezellig een praatje. Late bus, was de enige passagier, die man zal zich wel verveeld hebben ofzo.

Maar die verlekkerde blik en opgewonden toon die hij aansloeg terwijl hij ongevraagd beschreef wat er van een Smart overblijft als je er met een stadsbus 'doorheen en overheen gaat'...
pi_57308806
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:02 schreef hunkpunker19 het volgende:
Ja, buiten de bebouwde kom wel, ja.

En geloof me, die gelegenheid krijg je niet omdat al die kutautomobilisten niet achter een bus of vrachtwagen willen zitten.

TS zat fout en ik had, als ik die buschauffeur was, hem ook finaal van de weg gedrukt.

En onthoud dit maar: als je naast een bus/vrachtwagen zit, zorg dan dat jij de chauffeur ziet dan ziet hij jou ook.
pi_57310602
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:52 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, buiten de bebouwde kom wel, ja.

En geloof me, die gelegenheid krijg je niet omdat al die kutautomobilisten niet achter een bus of vrachtwagen willen zitten.

TS zat fout en ik had, als ik die buschauffeur was, hem ook finaal van de weg gedrukt.

En onthoud dit maar: als je naast een bus/vrachtwagen zit, zorg dan dat jij de chauffeur ziet dan ziet hij jou ook.
Inderdaad, binnen de bebouwde kom moet je ze voor laten gaan als ze richting aan gaan geven en buiten de bebouwde kom niet.

Ik verbaas me trouwens over het aantal mensen dat dit niet eens weet, standaardvraag op elk examen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:30:23 #80
206679 Laertes
Everybody lies
pi_57310767
quote:

[..]

Mooie bussen zijn dat trouwens, die gelede Mercedessen! Hopelijk schaft Cxx daar ook eens een paar van aan voor hier in Frl
Eh, nope.
Vandaag zag ik het weer gebeuren, een meisje fietst over een brug, komt er zo'n ding echt VLAK langs haar.
Ze viel half over de stoep!
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_57310844
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:23 schreef Steeven het volgende:

[..]

Inderdaad, binnen de bebouwde kom moet je ze voor laten gaan als ze richting aan gaan geven en buiten de bebouwde kom niet.

Ik verbaas me trouwens over het aantal mensen dat dit niet eens weet, standaardvraag op elk examen.
Dat komt omdat in Nederland de ikke-ikke-en-de-rest-kan-stikke menatliteit heerst.

Je wilt niet weten wat voor capriolen mensen uithalen om maar niet achter de vrachtwagen te moeten rijden. Inhalen terwijl het niet kan, bijna op een pijlwagen lazeren, verdrijvingsvlak mee pakken.
pi_57313984
quote:

[..]

En als mensen uit hun doppen kijken kan ik ook wel 140 banjeren in de bebouwde kom.
pi_57322658
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:30 schreef Laertes het volgende:

[..]

Eh, nope.
Vandaag zag ik het weer gebeuren, een meisje fietst over een brug, komt er zo'n ding echt VLAK langs haar.
Ze viel half over de stoep!
niet toevallig in Utrecht? Je hebt hier namelijk een bruggetje waar dat standaard gebeurd. Wat meerendeel ook de schuld van die fietsers is.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:33:30 #84
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57330893
quote:
Goeie klacht

[ afbeelding ]

Terecht!
Ik kan het me voorstellen; op de Zuidtangent rijden inderdaad bijna alleen maar F1-coureurs.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:56:20 #85
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_57331346
de meeste buschauffeurs wanen zich een Schumacher in een Ferrari bolide

maare, als hij zn knippertje al uitheeft vóórdat jij inhaalt, heeft HIJ voorrang.
en JA dan rijden ze je net zo goed van de weg. daar worden ze om aangenomen.

edit: oow er was al iets gezegd over f1 coureur ik had niet alles gelezen...
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:11:14 #86
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_57331649
quote:
Haarlem

ik stond een keer op de bus te wachten. komt die gast keihard aanrijden,
heel dichtbij ook.... BOEM knalde zn spiegel tegen t hoofd van een meisje aan
pi_57332123
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:56 schreef suuzepluus het volgende:
de meeste buschauffeurs wanen zich een Schumacher in een Ferrari bolide
Was het maar zo. Dan reed mijn ouweheer tenminste eens een keer door.
quote:
maare, als hij zn knippertje al uitheeft vóórdat jij inhaalt, heeft HIJ voorrang.
en JA dan rijden ze je net zo goed van de weg. daar worden ze om aangenomen.
Dan heeft hij toch gewoon gelijk. TS zat fout.
quote:
edit: oow er was al iets gezegd over f1 coureur ik had niet alles gelezen...
pi_57346155
Je moet niet zeuren want jullie hebben Bonifatius vermoord
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:16:11 #89
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_57346270
Buschauffeurs zijn de meest mongolide mongolen die denken overal voorrang te hebben maar dat absoluut niet hebben...ze hebben alleen voorrang als ze hun knipperlichtje aanzetten als ze wegrijden
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:18:58 #90
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_57346315
Ik zat ooit ineen bus die ook zo'n kerel bijna van de weg knalde bij het wegrjiden van een halte. Kwam bij de volgende halte zo'n neger binnen die helemaal loos ging "dat die kankerbussen alles denkten te kunnen maken"
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:19:47 #91
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_57346334
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:18 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zat ooit ineen bus die ook zo'n kerel bijna van de weg knalde bij het wegrjiden van een halte. Kwam bij de volgende halte zo'n neger binnen die helemaal loos ging "dat die kankerbussen alles denkten te kunnen maken"
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:23:10 #92
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_57346400
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:19 schreef wobbel het volgende:

[..]

Zo zei hij het dus écht he
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_57346453
Het lijkt me wel tof om met zo'n bus door het verkeer heen te knallen en met eigen busbanen
pi_57354494
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:16 schreef wobbel het volgende:
Buschauffeurs zijn de meest mongolide mongolen die denken overal voorrang te hebben maar dat absoluut niet hebben...ze hebben alleen voorrang als ze hun knipperlichtje aanzetten als ze wegrijden
Ja, en dat was in dit geval zo. De chauffeur had zijn knipperlicht aan dus was TS fout.

Van mijn vader hoor ik anders ook genoeg verhalen over asociale passagiers die de bus gebruiken als afvalbak en denken dat die banken maar voor eenmalig gebruik zijn. Om het maar niet te hebben over de vele kansloze:"Ik zit in de bus, waar ben jij?" gesprekken die passagiers met hun mobieltje voeren.

Het mooiste verhaal vind ik nog altijd het volgende:
Mijn vader draait met een 15-meter bus vanaf een voorrangsweg een zijstraat in. Er komt een auto aan en die kerel rijdt tot vlak voor de bus zodat mijn pa de bocht niet meer kon maken. Vervolgens gebaart hij dat mijn vader dan maar achteruit moest.
En even voor de goede orde: die auto kon naar achteren, hij kon aan de kant en de bus was al aan het indraaien.

Mijn pa dacht terecht:"Krijg maar een stramme kabouter, ik prik die 15 meter niet achteruit op die drukke weg, over de dooie kant."
Dus hij heeft de bus in zijn vrij gezet, de handrem er op en is rustig een krantje gaan lezen.

Vervolgens werd die automobilist zo link dat hij zijn zin niet kreeg, dat hij tegen de bus aan reed.
Mijn pa stapt uit, kijkt naar het krasje op de bus, kijkt naar de schade van die automobilist en krijgt vervolgens toegebeten:"Jullie buschauffeurs denken altijd dat jullie de macht hebben."
Mijn pa kijkt naar die schade en zegt:"Ja, dat hebben we toch ook."

Toen werd het die idioot in de auto teveel en is ķe met gierende banden weg gereden.

En ja, dames en heren, als je chauffeur bent kom je dat soort bosmongolen met grote regelmaat tegen, of je nou met de rachtwagen of met de bus bent.
  Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 23:38:46 #95
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_57364684
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, en dat was in dit geval zo. De chauffeur had zijn knipperlicht aan dus was TS fout.

Van mijn vader hoor ik anders ook genoeg verhalen over asociale passagiers die de bus gebruiken als afvalbak en denken dat die banken maar voor eenmalig gebruik zijn. Om het maar niet te hebben over de vele kansloze:"Ik zit in de bus, waar ben jij?" gesprekken die passagiers met hun mobieltje voeren.

Het mooiste verhaal vind ik nog altijd het volgende:
Mijn vader draait met een 15-meter bus vanaf een voorrangsweg een zijstraat in. Er komt een auto aan en die kerel rijdt tot vlak voor de bus zodat mijn pa de bocht niet meer kon maken. Vervolgens gebaart hij dat mijn vader dan maar achteruit moest.
En even voor de goede orde: die auto kon naar achteren, hij kon aan de kant en de bus was al aan het indraaien.

Mijn pa dacht terecht:"Krijg maar een stramme kabouter, ik prik die 15 meter niet achteruit op die drukke weg, over de dooie kant."
Dus hij heeft de bus in zijn vrij gezet, de handrem er op en is rustig een krantje gaan lezen.

Vervolgens werd die automobilist zo link dat hij zijn zin niet kreeg, dat hij tegen de bus aan reed.
Mijn pa stapt uit, kijkt naar het krasje op de bus, kijkt naar de schade van die automobilist en krijgt vervolgens toegebeten:"Jullie buschauffeurs denken altijd dat jullie de macht hebben."
Mijn pa kijkt naar die schade en zegt:"Ja, dat hebben we toch ook."

Toen werd het die idioot in de auto teveel en is ķe met gierende banden weg gereden.

En ja, dames en heren, als je chauffeur bent kom je dat soort bosmongolen met grote regelmaat tegen, of je nou met de rachtwagen of met de bus bent.
Was dit toevallig in Frieslān? Heb van een collega namelijk al eens een soortgelijk verhaal gehoord
Tevens -purist.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:47:18 #96
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57364871
quote:

[..]

zet dat dan in de OP
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57378080
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:38 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Was dit toevallig in Frieslān? Heb van een collega namelijk al eens een soortgelijk verhaal gehoord
Nee, dit was in Drenthe. Maar als dat verhaal bij Connexxion weg komt kan het, daar heeft mijn pa een tijdje gewerkt.
pi_57378257
quote:

[..]

Rijden volgens mij al ergens in Friesland.. heb ze wel gezien
pi_57378906
Eigenlijk heb ik nooit problemen met bussen en/of buschauffeurs. Tjah, d'r komt er wel eens eentje te laat, of ze snappen het niet zo goed zodat ze met 3 bussen 1 lijn rijden ipv 2 waardoor ik een half uur moet wachten, maar wat geeft het.

Ik vind dat je als voetganger/fietser ook wel rekening mag houden met zo'n bus. Het zijn lompe apparaten en ze hebben niet altijd goed zicht. Maar je hoort ze van verren aankomen en het is een kleine moeite om ff uit te kijken of om te zien hoe hij de bocht neemt.

Ik groet dan ook altijd de buschauffeur en krijg altijd een groet terug. Ook bedank ik vaak als ik uitstap. Ik ben namelijk blij dat zij die bus besturen en ik niet. Buschauffeurs zijn wat dat betreft wel ondergewaardeerd. Waarschijnlijk verdien je er ook niet zo goed mee, en je moet toch maar de hele dag geconcentreerd (thans, zo veel mogelijk) aan het werk. Is iets anders dan al die kantoormongolen die lekker Skyradio ophebben en liters koffie naar binnen gieten op een dag !

Dus bij deze:

Buschauffeurs in Drenthe - Groningen, bedankt !
Fingerspitzgefühl
pi_57379358
Hoerenbussen
  Spellchecker vrijdag 14 maart 2008 @ 18:09:17 #101
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_57379738
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:59 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Rijden volgens mij al ergens in Friesland.. heb ze wel gezien
De enige geleden die hier op de streeklijnen rondrijden, zijn de oude gelede Volvo's van Berkhof. Ondanks hun hoge leeftijd toch fijne bussen trouwens, vanochtend vroeg nog één meegehad op lijn 97 naar Harlingen en terug

Daarnaast heeft Cxx Leeuwarden nog twee gelede Citaro's, maar die zijn alleen voor Maxx en rijden dus niet op buitenlijnen. Andersom komt wel voor overigens; enkele gelede Volvo's worden 's ochtends op drukke stadslijnen ingezet ter versterking.
Tevens -purist.
pi_57379744
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:30 schreef ForumGek het volgende:
Eigenlijk heb ik nooit problemen met bussen en/of buschauffeurs. Tjah, d'r komt er wel eens eentje te laat, of ze snappen het niet zo goed zodat ze met 3 bussen 1 lijn rijden ipv 2 waardoor ik een half uur moet wachten, maar wat geeft het.
Dat snappen ze inderdaad niet, maar dat komt omdat de chauffeurs het onlogisch vinden en de planning niet.
quote:
Ik vind dat je als voetganger/fietser ook wel rekening mag houden met zo'n bus. Het zijn lompe apparaten en ze hebben niet altijd goed zicht. Maar je hoort ze van verren aankomen en het is een kleine moeite om ff uit te kijken of om te zien hoe hij de bocht neemt.
Eens.
quote:
Ik groet dan ook altijd de buschauffeur en krijg altijd een groet terug. Ook bedank ik vaak als ik uitstap. Ik ben namelijk blij dat zij die bus besturen en ik niet. Buschauffeurs zijn wat dat betreft wel ondergewaardeerd. Waarschijnlijk verdien je er ook niet zo goed mee, en je moet toch maar de hele dag geconcentreerd (thans, zo veel mogelijk) aan het werk. Is iets anders dan al die kantoormongolen die lekker Skyradio ophebben en liters koffie naar binnen gieten op een dag !
Dan ben je een uitstervend ras. De meesten komen al bellend binnen en nemen geen enkele notie van de man/vrouw achter het stuur. En daar worden chauffeurs terecht chagerijnig van en mijn pa zal ook blij zijn als hij over twee jaar met de VUT mag.
quote:
Dus bij deze:

Buschauffeurs in Drenthe - Groningen, bedankt !
Ik zal het doorgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')