Om toch even serieus te reageren, vooral omdat ik stiekem zelf ook altijd alles tot in de details uitpluis bij iemand waar ik interesse heb.
Bij de ene vrouw geeft het wel degelijk wat aan, bij de ander niet. Ik haat 'xxx' sowieso, dat terzijde, maar ik gebruik het af en toe, het is makkelijk, nonchalant en toch zeg je er meer mee dan 'groetjes'. Groetjes bv. is veel 'formeler', voorzichtiger. Het feit dat ze eerst 'groetjes' zegt en daarna over is gegaan op 'xxx' kan wel degelijk betekenen, hoe stom het ook is, dat ze iets in je ziet. Of in ieder geval het gevoel heeft dat er een band ontstaat.
En iedereen kan er hier om lachen, het is ook een knullig onderwerp, maar geloof me dat velen nadenken over een gepaste afsluiting, ook al is het via internet, SMS, wat dan ook.
Gisteravond nog, een vriendin van me, 21 jaar oud:'J. wat kan ik sturen wat nonchalant is, maar toch aangeeft dat ik wel wíl'. Ook hier ging het over een SMS-je naar een prille liefde. En dat wordt dan besproken en overwogen, tot in elk detail, met een stuk of 5 opties en combinaties, en de beste wordt dan uiteindelijk verzonden. (Wij vrouwen zijn nou eenmaal zo'n volkje

)
Kortom: zoek er niet teveel achter, want 'xxx' blijft nog erg nonchalant, maar vooral de verandering geeft waarschijnlijk aan dat ze een soort band met je voelt en dat jullie steeds vertrouwder worden.
Probeer haar verder niet te idealiseren; zij zit (hoogst!)waarschijnlijk ook te kniezen, wat ze nou het beste kan doen, en hoe ze de leukste indruk maakt. Ook zij is maar een jonge vrouw van 21 die hoopt
op een leuke liefde. Wees dus niet te bang om een beetje brutaal of directer te zijn.
En mocht ze geen interesse hebben in jou, zoals jij in haar; ga dan niet twijfelen aan jezelf, en wees juist trots dat je het hebt aangedurft, en op het feit dat zij een eerste stap nam en ze jou dus wel interessant genoeg vond om uberhaupt te reageren en om gegevens mee uit te wisselen door middel van regelmatig berichten sturen.
Een leuke geliefde vinden, waarbij het ook wederzijds is gaat nou eenmaal niet zo makkelijk, en het kan zijn dat jullie in het echt toch niet echt klikken. Houd daar rekening mee. (Dit klinkt misschien betuttelend, maar het moet toch gezegd worden want iedereen weet het, maar wil het niet weten natuurlijk.)
Hoe vies cliché het ook is: Blijf positief (van pessimistische, gebroken, onzekere mannen worden de meeste vrouwen ook niet blij), en er is altijd weer een ander die op je pad kan komen, mocht het met deze dame niet lukken.
Good luck! Ik houd de verdere vorderingen in de gaten, mits je die post natuurlijk.