whoops, idd leverT (zie k nu ook)quote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Je zal wel spelfouten in je adres gemaakt hebben neem ik aan.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ga naar fok.de en klaag daar
ohja, moet binnen 2 weken oid dacht ik...quote:
Ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:08 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
ohja, moet binnen 2 weken oid dacht ik...
goed, de andere 2 punten dan![]()
duitsland, bij hannover, 400km rijden en geen auto. tevens geen bewijs dat de motor nog daar is (hij beweert immers dat die bij het vervoersbedrijf is, want daar zou ie contact mee opnemen).quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef rgras het volgende:
Wat doe je nu nog achter een pc? Je hebt zijn adres!
ik lag toen wat overhoop met paypal, die moest mn rekening nog valideren dat ik direct daar vanaf kan betalen (duurde 3-4 dagen) en die tijd wilde ik me besparen (overmaken naar duitsland duurt al lang genoeg).quote:Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef Tommeh het volgende:
Via Ebay heb je normaal best aardige service. Anders is voor in de toekomst bij een Ebay aankoop Paypal gebruiken wel een aanrader wanneer van toepassing. Die geven tot 1000 euro verzekering.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef DSS24 het volgende:
Zouieouzo
Hoe zeg je ?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef DSS24 het volgende:
Zouieouzo, als je zelf geld overmaakt geef je automatisch akkoord dat het goed zit.
Geld terugvorderen is geen optie.
De Fok!-knokploeg.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef maardatwasikwel het volgende:
ik ben wel in voor een goede knokpartij..... vooral tegen een duitser... pm me als je me nodig hebt
het eerste contact vond plaats voordat de bieding afgelopen was (voor de versnellingsbak) en ook enkle uren voordat de bieding was afgelopen heb ik hem gezegd dat ik beide wil hebben (voor 480). waarop hij weer antwoord dat ik beide voor 500 euro kon krijgen incl verzenden (1 u na de bieding). ook het feit dat hij meteen al zijn gegevens geeft, dat is natuurlijk ook niet echt handig als je iemand wil oplichten, en geeft mij voldoende vertrouwen dat iemand zijn afspraken nakomt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef towncar het volgende:
Op ebay wordt toch ook gewaarschuwd dat je alleen via ebay moet kopen en niet in moet gaan op een aanbod als de veiling al is afgelopen ?.....Als je daar nou nog intrapt.....hij zal zo'n zelfde mailtje ook wel naar andere bieders gestuurd hebben...gebeurt regelmatig en eigenlijk trapt niemand daar meer in....dacht ik..
1000 ook wel, we zijn al te vaak verneukt door de duitsers om 500 euro ons afhandig te laten makenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:44 schreef Twanstra het volgende:
Mijn ervaring met duitsers is altijd positief geweest, dus jouw situatie is raar te noemen.
Je hebt de auction niet gewonnen, maar toch geld overgemaakt. Dat is vragen voor problemen. Ebay kan niets voor je doen. Ook de bank niet. (het geld kan niet meer terug gestort worden).
Dus, doe aangifte (helpt meestal ook niet). En zorg dat je langs die gast gaat. 400KM is nog wel te doen namelijk.
t is ook een fatsoenlijk bedrag lijkt me, als ik voor een motor + vbak 500 betaal, ipv 100 te krijgen voor enkel de motor. de vbak zou 250 zijn (zonder verzenden). beiden samen verkopen voor 500 lijkt me een betere deal.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
had je maar een fatsoenlijk bedrag moeten bieden ipv als gierige 'ollander voor een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten![]()
blijven duitsers hč ^^
site blijkt nog te bestaan ook, maar een klaagbaak ho maar....quote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ga naar fok.de en klaag daar
ik zo langzamerhand ookquote:Op woensdag 14 november 2007 17:06 schreef NoBody122 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, maar ik vrees het ergste voor je
Ben je nu echt zo dom? Je betaald dus vrijwillig 150 euro teveel? Niet gek dat "unsere nachbar" je the finger geeft...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
t is ook een fatsoenlijk bedrag lijkt me, als ik voor een motor + vbak 500 betaal, ipv 100 te krijgen voor enkel de motor. de vbak zou 250 zijn (zonder verzenden). beiden samen verkopen voor 500 lijkt me een betere deal.
mensen die denken dat er ooit een fok knokploeg heeft bestaanquote:
Ik zou zeggen misschien kun je een vriend eens voor je laten bellen of iemand anders?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:57 schreef DropjesLover het volgende:
dit is de betreffende veiling:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180166645982
ik heb net even gebeld naar het nummer dat bij deze veiling staat, waar opgenomen werd. ik zeg hoi + mn naam, *stilte* ik vraag of dit herr [naam verkoper] is, gemurmel, slechte lijn, hallo hallo, weg![]()
nee, ik heb hem terwijl de veiling nog liep benaderd voor de versnellingsbak. later, met nog enkele uren (iets van 6 uur) voordat de veiling afliep hem een bericht gestuurd of ik beide kon kopen voor 480 (250 vbak, 150 motor (die op dat moment op 100 stond) + 80 verzenden). even later (als de veiling is afgelopen) krijg ik een bericht van hem dat ik beide kan kopen voor 500, waarop ik zei is goed. beide berichten kwamen van de verkoper.
ik ebay al ongeveer een jaar, en heb maar een paar dingen gekocht.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:14 schreef Hyperdude het volgende:
Als je ¤500 overmaakt naar een gast die nog maar een paar pos. waarderingen heeft/paar maanden op eBay rondhangt vraag je wel om moeilijkheden. eBay doet niets omdat je buiten hun om koopt. Aangifte doen is het enige wat je kunt doen. En dan heb je je geld voorlopig nog niet terug. Mooie klote situatie iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |