Zoals de titel zegt,
ik heb een motorblok + versnellingsbak gekocht via ebay uit duitsland, een maand geleden. de afspraak zou zijn dat wanneer ik het geld over maak, en hij het ontvangen heeft op zijn rekening ik binnen zo'n 4 dagen de motor zou moeten hebben. gevraagd voor een bewijsje dat de motor echt zoveel km gelopen heeft (op papier), dat was geen probleem. al zijn gegevens gekregen (IBAN, BIC, volledige naam + adres), dus ik geld over gemaakt, 500 euro (was incl verzenden).
maar nu, nadat ik het geld heb overgemaakt wordt nergens meer op gereageerd, email (wat eerst binnen 2 dagen antwoord was), telefoon (telkens weg, vergadering, mobieltje ook op kantoor liggen, enz).
zo gefrustreerd geraakt dat ik het nummer van zijn partner (van de zaak) heb gevonden, en die thuis heb opgebeld. nam de vrouw van die op, en die zou mijn verhaal doorgeven.
De volgende ochtend, whooot een mailtje van die knuppel

.
met daarin dat ik hem niet lastig moet vallen en dat ie anders een aanklacht tegen me indient. hij zou ff contact opnemen met t vervoersbedrijf.
Maar nu, een week verder, nog steeds niets
weer gebeld, wordt er zelfs in de zaak niet opgenomen (nummermelder zeker....) en op emailtjes ook geen antwoord. Geen contcat, geen mogelijkheden.
Ebay een gevraagd wat zij kunnen doen, maar daar nog geen antwoord van, 1u geleden verstuurd)
Klootzak, pak je ballen bij elkaar, neem de telefoon op en dan regelen we het als fatsoenlijke mensen
en anders aanpakken via Ebay, geld terug boeken en bij de politie aangifte doen.
maar mijn lieve autootje staat nu al 1 maand bij n kennis op de oprit met de motor er half uit (nieuwe zou er immers binnen n week zijn....) en met een gare versnellingsbak, en geen APK (eerst motor, dan uitlaat fixen, dan APK was de planning)