Van dit bericht heb ik geen bron kunnen vinden. Bericht is overgenomen uit dit topic: Amsterdamse agenten willen einde slappe aanpakquote:ME beschermt brandweer Amsterdam
AMSTERDAM -
De ME wordt ingezet om brandweer te beschermen die in brand gestoken auto's in Amsterdam-West moeten blussen. Vannacht zijn opnieuw auto's in vlammen opgegaan.
Volgens tv-zender AT5 zeggen getuigen dat de brandweerauto's die afgelopen nacht bij het Langswater in Osdorp moesten blussen, 'vergezeld' werden van politie-auto's en een busje van de ME.
De afgelopen week zijn tientallen auto's in brand gestoken. Van 'Parijse toestanden' wil de overheid nog steeds niet spreken. Aanleiding voor de rellen is het doodschieten van een Marokkaan die op een politiebureau probeerde twee agenten te vermoorden.
http://www.alarmeringen.n(...)aat-asd---512--.htmlquote:Berichtnummer
537882
Bericht
BR 1 AUTOBRAND MARTEN CORVERHOF/WARD BINGLEYSTRAAT ASD [ 512 ]
Datum
23-10-2007 19:36:09
Justitie en de politiek niet, maar we zijn wel gewend aan dat softe 'politiek correcte' gedoe waar gewone burgers het slachtoffer van worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef popolon het volgende:
't Gaat gewoon door, en niemand die wat doet.
Wat een etterbakken ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef milagro het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)_Amsterdam-West.html
Dat bericht had ik geplaatst, van nu.nl. Daar kan ik het niet meer vinden nu. Elsevier heeft nog wel iets:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:35 schreef Disorder het volgende:
Van dit bericht heb ik geen bron kunnen vinden. Bericht is overgenomen uit dit topic: Amsterdamse agenten willen einde slappe aanpak
mja, maar hier in Amsterdam rijden er ook niet invaliden in die dingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef milagro het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)_Amsterdam-West.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article73553911.ece?cid=rssquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:12 schreef Brammetje het volgende:
In den-haag zijn gisterennacht ook een paar auto's in vlammen opgegaan.
Ja en in alle nieuwsuitzendingen zwijgen ze er over kut linkse media.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Disorder het volgende:
En in Den Haag gaan er sinds gisteravond ook ineens auto's in vlammen op.
edit: Maar dat was al gemeld zie ik net.
Naar welke uitzendingen kijk jij ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja en in alle nieuwsuitzendingen zwijgen ze er over kut linkse media.
Ow hebben ze het ondertussen wel gemeld dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Naar welke uitzendingen kijk jij ?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow hebben ze het ondertussen wel gemeld dan?
Heb geen tv aanstaan.
De NOS vindt het in ieder geval niet belangrijk.
http://www.nos.nl/nos/voorpagina/
Ok dat valt dan weer mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
volgens mij is het zowel op netwerk geweest en op het journaal
ja, er zitten hier wel een paar marokkanenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben het godverdomme echt zat nu! Zitten hier nog een paar stoere kerel die willen knokken of wat?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef Armageddon het volgende:
-edit-
*belt ADO vak M*quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef DappertjeDik het volgende:
Hmmm, in Den Haag dus ook al. Dat was te verwachten natuurlijk, ook daar hebben ze hele wijken waar minderjarige 'schizofrene' Marokkaanse crimineeltjes al jaren de dienst uitmaken.
Wanneer zal deze hype ook aanslaan in Kanaleneiland? Ik zet al m'n geld in op morgenavond.
Pas maar op straks wordt je opgepakt voor opruiing ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben het godverdomme echt zat nu! Zitten hier nog een paar stoere kerels die willen knokken of wat?
Ik weet het fijne er niet van, maar is gisteravond gebeurd meen ik. Grote kans dat er vanavond weer wat in de fik gaat, ies leuk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar in den haag staan die auto's in de fik?
Kan me niet schelen. De tiefus met ze. Ik heb het gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Pas maar op straks wordt je opgepakt voor opruiing ofzo.![]()
Het ligt wel vlakbij Slotervaart ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Nu ook een psychiatrisch ziekenhuis in de fik gestoken?
BR 1 BINNENBRAND LOGEREN (Incidentnet: 1) (NB Brand: grip 1) Woongemeenschap Surinameplein SURINAMEPLEIN 35 Psych. Ziekenhuis ASD [ 990 669 ]
Volgens p2000 geen autobranden vandaag in Den Haag,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar in den haag staan die auto's in de fik?
quote:22:29:05 23-10-07 15 G BRAN Prio 2 DEN HAAG (GV) SCHOLSTRAAT 2 Buitenbrand 0033 bossages in brand
710232229051500506 1500506 BRW Den Haag-Scheveningen ( Lichtkrant )
Dat snap ik trouwens niet dat hooligans daar niks aan doen, zo van: Dit pikken wij niet in onze stad. Kom maar op.quote:
Ik denk ook dat binnenkort de Nederlanders dingen terug gaan doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. De tiefus met ze. Ik heb het gehad.
ze hebben een gedeelde vijand, hè, de pliesiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat snap ik trouwens niet dat hooligans daar niks aan doen, zo van: Dit pikken wij niet in onze stad. Kom maar op.
Die AJAX-hooligans zijn eerder deze week al door de ME te grazen genomen. Dus die likken hun wonden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat snap ik trouwens niet dat hooligans daar niks aan doen, zo van: Dit pikken wij niet in onze stad. Kom maar op.
Zo had ik er nog niet naar gekekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben een gedeelde vijand, hè, de pliesie
Meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:36 schreef milagro het volgende:
je auto daar neerzetten, ja, dan vraag je er ook om, hè... als je wéét dat dit soort gasten rondlopen, en dan toch je auto parkeren daar, da's gewoon provoceren.. je weet dat die gasten daar niet tegenkunnen en er hoeft maar 1 gek rond te lopen die meent een daad te moeten stellen.
nee hoor, de tram mag ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Dus als je als Nederlander daar woont moet je maar kilometers gaan lopen of de bus pakken ofzo![]()
Ik zal je één ding vertellen. Ik heb net contact gehad met een paar gasten van ADO. Als er nog auto's in de fik gaan hier vanavond. Dan gaat het los.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk al niet echt een licht als je daar als Nederlander gaat wonen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Dus als je als Nederlander daar woont moet je maar kilometers gaan lopen of de bus pakken ofzo![]()
Als dat de echte rede zou zijn dat het het niet uitzenden ben ik het met je eens maar dit is niet de reden ze zijn bang.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moet juist niet, dan zijn ze weer op tv geweest. ze willen die aandacht. dan is het leuk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal je één ding vertellen. Ik heb net contact gehad met een paar gasten van ADO. Als er nog auto's in de fik gaan hier vanavond. Dan gaat het los.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Nee dat is waar ik zou er nog niet gratis gaan wonen maargoed als je daar moet zijn of woont is het gewoon kut toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef DappertjeDik het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk al niet echt een licht als je daar als Nederlander gaat wonen...
ik woon er. mijn auto staat er nog en verder heb ik nergens last van. en verder...het is een lease-auto.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat is waar ik zou er nog niet gratis gaan wonen maargoed als je daar moet zijn of woont is het gewoon kut toch?
Geloof je het niet. Let op mijn woorden.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal je één ding vertellen. Ik heb net contact gehad met een paar gasten van ADO. Als er nog auto's in de fik gaan hier vanavond. Dan gaat het los.
zal ik je eens iets geks vertellen, sommige Nederlanders woonden daar al voor dat dit vrolijke gezelschap daar kwam wonenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef DappertjeDik het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk al niet echt een licht als je daar als Nederlander gaat wonen...
Ik zal nooit buigen voor hun, nooit van mn leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
je weet dat het gebeurt, of kan gebeuren , pas je aan, geef toe, buig, knik, zeg amen, verwacht geen redelijkheid, kom niet in opstand, klaag niet, leg geen vingers op zere plekken, verwijt niets, oordeel niet, maar kom tegemoet, geef, schenk, toon begrip, trek het boetekleed aan, zoek de fout bij jezelf, subsidieer, relativeer, en zet je auto daar niet neer.
Ben benieuwd en stiekem hoop ik dat er eentje in de fik gaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar jij liever dan ik. Ik ben wel wat gewend wat kansenbuurtjes betreft, maar Slotervaart...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik woon er. mijn auto staat er nog en verder heb ik nergens last van.
Zo waar allemaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef milagro het volgende:
[..]
zal ik je eens iets geks vertellen, sommige Nederlanders woonden daar al voor dat dit vrolijke gezelschap daar kwam wonen
en nog iets geks : niet iedereen heeft de (financiele) mogelijkheid om te verhuizen.
en nog gekker : er is niet zomaar een alternatief beschikbaar, tenzij jezelf overlast bezorgt (tokkie) en de uitzondering op de regel bent in die wijk... hier is de regel overlast echter![]()
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ben benieuwd en stiekem hoop ik dat er eentje in de fik gaat
ja, boodschappen doen we hier niet meer. veel te gevaarlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:55 schreef DappertjeDik het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar jij liever dan ik. Ik ben wel wat gewend wat kansenbuurtjes betreft, maar Slotervaart....
Die buurt is imho alleen maar 'leuk' als je nooit de deur uit hoeft te komen, behalve om meteen in je auto te stappen.
Dan hoop ik stiekum met je meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ben benieuwd en stiekem hoop ik dat er eentje in de fik gaat
Tsja. Erg lullig allemaal. Maar dat doe je dan als Nederlander niet erg handig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef milagro het volgende:
[..]
zal ik je eens iets geks vertellen, sommige Nederlanders woonden daar al voor dat dit vrolijke gezelschap daar kwam wonen
en nog iets geks : niet iedereen heeft de (financiele) mogelijkheid om te verhuizen.
en nog gekker : er is niet zomaar een alternatief beschikbaar, tenzij jezelf overlast bezorgt (tokkie) en de uitzondering op de regel bent in die wijk... hier is de regel overlast echter![]()
en dan straks bij het eerste het beste autobrandje een onschuldige marokkaan in mekaar tremmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef Armageddon het volgende:
Staat al een hele ploeg klaar hoor ik net.
Ja, overdag, als de bejaarden de straat eventjes overnemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, boodschappen doen we hier niet meer. veel te gevaarlijk
Een 'onschuldige' Marokkaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dan straks bij het eerste het beste autobrandje een onschuldige marokkaan in mekaar tremmen![]()
heb me om half 8 nog op straat gewaagd voor een snelle boodschapquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef DappertjeDik het volgende:
[..]
Ja, overdag, als de bejaarden de straat eventjes overnemen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
je weet dat het gebeurt, of kan gebeuren , pas je aan, geef toe, buig, knik, zeg amen, verwacht geen redelijkheid, kom niet in opstand, klaag niet, leg geen vingers op zere plekken, verwijt niets, oordeel niet, maar kom tegemoet, geef, schenk, toon begrip, trek het boetekleed aan, zoek de fout bij jezelf, subsidieer, relativeer, en zet je auto daar niet neer.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef Armageddon het volgende:
Staat al een hele ploeg klaar hoor ik net.
Om half 8! Moet niet veel gekker worden hoor, da's spelen met je leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb me om half 8 nog op straat gewaagd voor een snelle boodschap
Dat is goed. Je doet er tenminste wat aan. Constructief met een paar ADO-gasten even de problemen in een of andere kutwijk oplossen. Ik ben reuze benieuwd. Wanneer kunnen de bejaarden 's avonds laat weer op straat met elkaar dammen? Maandje, ofzo? Weekje? Echt, ik ben ontzettend benieuwd naar deze ADO-oplossing.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Idd ze doen er tenminste wat aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is goed. Je doet er tenminste wat aan. Constructief met een paar ADO-gasten even de problemen in een of andere kutwijk oplossen. Ik ben reuze benieuwd. Wanneer kunnen de bejaarden 's avonds laat weer op straat met elkaar dammen? Maandje, ofzo? Weekje? Echt, ik ben ontzettend benieuwd naar deze ADO-oplossing.
Exact, exact! Ik ben het helemaal met je eens. De bevolking moet eens laten zien wie de baas is, het wordt tijd dat de bewoners van deze prachtige wijken zelf eens het recht in eigen handen gaan nemen en laten zien dat ze het zat zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef Kanjer het volgende:
Het word echt tijd dat de burger het recht in eigen hand gaat nemen, met dank aan regering en beleidsmakers.
Internethelden? Jij kent mij niet helemaal geloof ik he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De internethelden staan weer op hoor
Hoop dat het geen bluf is, zal echt een keer goed voor ze zijn als ze flink worden teruggepakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De internethelden staan weer op hoor
Nee, dat klopt, ik ben niet zo bekend met internethelden. In 99,99% van de gevallen hoor je ook niks meer van ze na dit soort uitspraken. Dit geval zal weinig anders zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef Armageddon het volgende:
Internethelden? Jij kent mij niet helemaal geloof ik he?
Als dat je knokploeg is, dan weet ik het nu wel zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Je zal hier maar mee te maken krijgen. Dat wil je echt niet.
Klein deeltje ouwe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als dat je knokploeg is, dan weet ik het nu wel zeker
Wel stoere gasten inderdaad, die ME'ers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Je zal hier maar mee te maken krijgen. Dat wil je echt niet.
http://nl.youtube.com/watch?v=gYpN72A4tBE
Ze kijken wel uit nu ze jouw uitdaging hebben gelezen hier op Fok!.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef Armageddon het volgende:
Staat er al een auto in de fik? Nee natuurlijk niet. Dat laten ze wel uit hun hoofd.
ME'ers. daar poep ik op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:20 schreef DappertjeDik het volgende:
[..]
Wel stoere gasten inderdaad, die ME'ers.
Hear hear!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik denk dat de ME met alle liefde een paar van die kutlui aan wilt pakken maarja mag niet van de landverrader Cohen, die stuurt ze alleen op ajax supporters af.
Die slapen; die moeten namelijk werken morgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die linkse figuren trouwens?
Thee drinken, wollen sokken breien zoiets denk ik, hier laten ze zich in ieder geval niet horen dat komt pas weer als een Nederlander want doet dan komen ze aan met zie je wel Nederlanders doen het ook pff.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Werken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die slapen; die moeten namelijk werken morgen.
Echt linkse mensen werken volgens mij vaak niet, het zijn volgens mij vaker de rechtse mensen die werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die slapen; die moeten namelijk werken morgen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Echt linkse mensen werken volgens mij vaak niet, het zijn volgens mij vaker de rechtse mensen die werken.
Maar het is wel zo kijk naar die linkse krakers, kijk naar PVDA stemmers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op in; is de moeite verder niet waard.
Welterusten!
Die zijn allemaal als natte honden met de staart tussen de benen afgedropen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Kijk naar de extreem-rechtse lonsdalers, kijk naar PVDV stemmers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo kijk naar die linkse krakers, kijk naar PVDA stemmers.
Maarre weltrusten.
huh .. ik dacht dat ze geen nederlands kunnen, dus hoe kunnen ze dat gelezen hebben ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze kijken wel uit nu ze jouw uitdaging hebben gelezen hier op Fok!.
Voor zover ik weet zijn die minder werkeloos dan pvda stemmers maar wat jij wilt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Seneca het volgende:
[..]
Kijk naar de extreem-rechtse lonsdalers, kijk naar PVDV stemmers.
wauw .. stoer ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:45 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoef hier geen linkse rakker meer te zien trouwens want die maak ik met de grond gelijk.
Hahaha mensen op hun intelligentie proberen te pakken en zelf niet eens fatsoenlijk kunnen spellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
ga jij nou maar verder met conclusies trekken over TV-programma's die je niet hebt gezien .. verder dan dat word het te ingewikkeld
hahaha! Had je nog wat in te brengen of hou je nu verder je smoel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:48 schreef moussie het volgende:
[..]
wat moet jij nou .. nep mocro met je grote mond
ja hoiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Don't try me gek! Ik ben in topvorm vanavond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja hoi
held op sokken
oh nee ik was niet links...
mja, doe je burgerplicht zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Don't try me gek! Ik ben in topvorm vanavond.
Kijk hier maar eens Ingewandenmoord bestraft met 12 jaar cel als je geitenwollensokkenfiguren in 'actie' wil zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Armageddon het volgende:
Echt! Mensen die dit nog goed proberen te praten die kom ik graag persoonlijk een nekschot toe brengen.
shit, die was nog vergeten ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker slapen homo.
Dat was het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:55 schreef moussie het volgende:
[..]
shit, die was nog vergeten ook
ziet homo's als minderwaardig .. check
dunno .. ga lekker door anders, als ik nog meer overeenkomsten tussen jou en hetgeen jij zegt te veroordelen tegen kom meld ik het welquote:
Volgens mij hou je zelf ook wel van een relletje Armaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Armageddon het volgende:
Echt! Mensen die dit nog goed proberen te praten die kom ik graag persoonlijk een nekschot toe brengen.
Voetbalrellen zijn ook debiel. Ben ik helemaal met je eens. Dat is alleen voor de kick. Maar als mafkezen onze stad in de fik steken dan is het niet alleen voor de kick maar ook nog nuttig. Zo doen wij dat bij ADO.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij hou je zelf ook wel van een relletje ArmaVoetbalrellen zijn nog een stukje debieler dan dit.
Voorstander zijn van een keiharde aanpak en bestraffing van tuig zijn, is toch niet hetzelfde als tuig zijn? Misschien heb je een oordeel over burgers die het recht in eigen hand nemen i.v.m. een buitengewoon tekortschietende overheid en justitieel apparaat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef moussie het volgende:
[..]
dunno .. ga lekker door anders, als ik nog meer overeenkomsten tussen jou en hetgeen jij zegt te veroordelen tegen kom meld ik het wel
Zijn die Marrokanen daar ook al aan de gang joh?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:04 schreef Meki het volgende:
Branden in Groningen daar horen we natuurlijk niks van he
Woon sinds anderhalf jaar in Den Haag. Ik moet je zeggen. Stuk beter dan Amsterdam. Veel gezelliger en ze komen hier nog voor elkaar op. Zeggen elkaar gedag op straat. Ja ik ben om.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef gelly het volgende:
ADO ? Ben je overgelopen ?
ik heb een oordeel over burgers die erom bedelen dat er een auto in de fik gestoken word zodat ze erop los kunnen rammen, ja .. die zijn in mijn ogen nl geen haar beter dan het tuig dat de auto's in de fik steekt ..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Voorstander zijn van een keiharde aanpak en bestraffing van tuig zijn, is toch niet hetzelfde als tuig zijn? Misschien heb je een oordeel over burgers die het recht in eigen hand nemen i.v.m. een buitengewoon tekortschietende overheid en justitieel apparaat?
Jah in Hengelo zeker ook ??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Seneca het volgende:
[..]
Zijn die Marrokanen daar ook al aan de gang joh?
Je snapt het echt niet he? Geeft niet hoor. Komt door dat meter dik beton dat voor je harses zit. Ik wil het wel afbreken voor je?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef moussie het volgende:
[..]
ik heb een oordeel over burgers die erom bedelen dat er een auto in de fik gestoken word zodat ze erop los kunnen rammen, ja .. die zijn in mijn ogen nl geen haar beter dan het tuig dat de auto's in de fik steekt ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |