Dat is goed. Je doet er tenminste wat aan. Constructief met een paar ADO-gasten even de problemen in een of andere kutwijk oplossen. Ik ben reuze benieuwd. Wanneer kunnen de bejaarden 's avonds laat weer op straat met elkaar dammen? Maandje, ofzo? Weekje? Echt, ik ben ontzettend benieuwd naar deze ADO-oplossing.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal je één ding vertellen. Ik heb net contact gehad met een paar gasten van ADO. Als er nog auto's in de fik gaan hier vanavond. Dan gaat het los.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal je één ding vertellen. Ik heb net contact gehad met een paar gasten van ADO. Als er nog auto's in de fik gaan hier vanavond. Dan gaat het los.
Idd ze doen er tenminste wat aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is goed. Je doet er tenminste wat aan. Constructief met een paar ADO-gasten even de problemen in een of andere kutwijk oplossen. Ik ben reuze benieuwd. Wanneer kunnen de bejaarden 's avonds laat weer op straat met elkaar dammen? Maandje, ofzo? Weekje? Echt, ik ben ontzettend benieuwd naar deze ADO-oplossing.
Exact, exact! Ik ben het helemaal met je eens. De bevolking moet eens laten zien wie de baas is, het wordt tijd dat de bewoners van deze prachtige wijken zelf eens het recht in eigen handen gaan nemen en laten zien dat ze het zat zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef Kanjer het volgende:
Het word echt tijd dat de burger het recht in eigen hand gaat nemen, met dank aan regering en beleidsmakers.
Internethelden? Jij kent mij niet helemaal geloof ik he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De internethelden staan weer op hoor
Hoop dat het geen bluf is, zal echt een keer goed voor ze zijn als ze flink worden teruggepakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De internethelden staan weer op hoor
Nee, dat klopt, ik ben niet zo bekend met internethelden. In 99,99% van de gevallen hoor je ook niks meer van ze na dit soort uitspraken. Dit geval zal weinig anders zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef Armageddon het volgende:
Internethelden? Jij kent mij niet helemaal geloof ik he?
Als dat je knokploeg is, dan weet ik het nu wel zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Je zal hier maar mee te maken krijgen. Dat wil je echt niet.
Klein deeltje ouwe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als dat je knokploeg is, dan weet ik het nu wel zeker
Wel stoere gasten inderdaad, die ME'ers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Je zal hier maar mee te maken krijgen. Dat wil je echt niet.
http://nl.youtube.com/watch?v=gYpN72A4tBE
Ze kijken wel uit nu ze jouw uitdaging hebben gelezen hier op Fok!.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef Armageddon het volgende:
Staat er al een auto in de fik? Nee natuurlijk niet. Dat laten ze wel uit hun hoofd.
ME'ers. daar poep ik op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:20 schreef DappertjeDik het volgende:
[..]
Wel stoere gasten inderdaad, die ME'ers.
Hear hear!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik denk dat de ME met alle liefde een paar van die kutlui aan wilt pakken maarja mag niet van de landverrader Cohen, die stuurt ze alleen op ajax supporters af.
Die slapen; die moeten namelijk werken morgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die linkse figuren trouwens?
Thee drinken, wollen sokken breien zoiets denk ik, hier laten ze zich in ieder geval niet horen dat komt pas weer als een Nederlander want doet dan komen ze aan met zie je wel Nederlanders doen het ook pff.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die linkse figuren trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |