Van dit bericht heb ik geen bron kunnen vinden. Bericht is overgenomen uit dit topic: Amsterdamse agenten willen einde slappe aanpakquote:ME beschermt brandweer Amsterdam
AMSTERDAM -
De ME wordt ingezet om brandweer te beschermen die in brand gestoken auto's in Amsterdam-West moeten blussen. Vannacht zijn opnieuw auto's in vlammen opgegaan.
Volgens tv-zender AT5 zeggen getuigen dat de brandweerauto's die afgelopen nacht bij het Langswater in Osdorp moesten blussen, 'vergezeld' werden van politie-auto's en een busje van de ME.
De afgelopen week zijn tientallen auto's in brand gestoken. Van 'Parijse toestanden' wil de overheid nog steeds niet spreken. Aanleiding voor de rellen is het doodschieten van een Marokkaan die op een politiebureau probeerde twee agenten te vermoorden.
http://www.alarmeringen.n(...)aat-asd---512--.htmlquote:Berichtnummer
537882
Bericht
BR 1 AUTOBRAND MARTEN CORVERHOF/WARD BINGLEYSTRAAT ASD [ 512 ]
Datum
23-10-2007 19:36:09
Justitie en de politiek niet, maar we zijn wel gewend aan dat softe 'politiek correcte' gedoe waar gewone burgers het slachtoffer van worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef popolon het volgende:
't Gaat gewoon door, en niemand die wat doet.
Wat een etterbakken ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef milagro het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)_Amsterdam-West.html
Dat bericht had ik geplaatst, van nu.nl. Daar kan ik het niet meer vinden nu. Elsevier heeft nog wel iets:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:35 schreef Disorder het volgende:
Van dit bericht heb ik geen bron kunnen vinden. Bericht is overgenomen uit dit topic: Amsterdamse agenten willen einde slappe aanpak
mja, maar hier in Amsterdam rijden er ook niet invaliden in die dingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef milagro het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)_Amsterdam-West.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article73553911.ece?cid=rssquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:12 schreef Brammetje het volgende:
In den-haag zijn gisterennacht ook een paar auto's in vlammen opgegaan.
Ja en in alle nieuwsuitzendingen zwijgen ze er over kut linkse media.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Disorder het volgende:
En in Den Haag gaan er sinds gisteravond ook ineens auto's in vlammen op.
edit: Maar dat was al gemeld zie ik net.
Naar welke uitzendingen kijk jij ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja en in alle nieuwsuitzendingen zwijgen ze er over kut linkse media.
Ow hebben ze het ondertussen wel gemeld dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Naar welke uitzendingen kijk jij ?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow hebben ze het ondertussen wel gemeld dan?
Heb geen tv aanstaan.
De NOS vindt het in ieder geval niet belangrijk.
http://www.nos.nl/nos/voorpagina/
Ok dat valt dan weer mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
volgens mij is het zowel op netwerk geweest en op het journaal
ja, er zitten hier wel een paar marokkanenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben het godverdomme echt zat nu! Zitten hier nog een paar stoere kerel die willen knokken of wat?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef Armageddon het volgende:
-edit-
*belt ADO vak M*quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef DappertjeDik het volgende:
Hmmm, in Den Haag dus ook al. Dat was te verwachten natuurlijk, ook daar hebben ze hele wijken waar minderjarige 'schizofrene' Marokkaanse crimineeltjes al jaren de dienst uitmaken.
Wanneer zal deze hype ook aanslaan in Kanaleneiland? Ik zet al m'n geld in op morgenavond.
Pas maar op straks wordt je opgepakt voor opruiing ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben het godverdomme echt zat nu! Zitten hier nog een paar stoere kerels die willen knokken of wat?
Ik weet het fijne er niet van, maar is gisteravond gebeurd meen ik. Grote kans dat er vanavond weer wat in de fik gaat, ies leuk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar in den haag staan die auto's in de fik?
Kan me niet schelen. De tiefus met ze. Ik heb het gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Pas maar op straks wordt je opgepakt voor opruiing ofzo.![]()
Het ligt wel vlakbij Slotervaart ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Nu ook een psychiatrisch ziekenhuis in de fik gestoken?
BR 1 BINNENBRAND LOGEREN (Incidentnet: 1) (NB Brand: grip 1) Woongemeenschap Surinameplein SURINAMEPLEIN 35 Psych. Ziekenhuis ASD [ 990 669 ]
Volgens p2000 geen autobranden vandaag in Den Haag,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar in den haag staan die auto's in de fik?
quote:22:29:05 23-10-07 15 G BRAN Prio 2 DEN HAAG (GV) SCHOLSTRAAT 2 Buitenbrand 0033 bossages in brand
710232229051500506 1500506 BRW Den Haag-Scheveningen ( Lichtkrant )
Dat snap ik trouwens niet dat hooligans daar niks aan doen, zo van: Dit pikken wij niet in onze stad. Kom maar op.quote:
Ik denk ook dat binnenkort de Nederlanders dingen terug gaan doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. De tiefus met ze. Ik heb het gehad.
ze hebben een gedeelde vijand, hè, de pliesiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat snap ik trouwens niet dat hooligans daar niks aan doen, zo van: Dit pikken wij niet in onze stad. Kom maar op.
Die AJAX-hooligans zijn eerder deze week al door de ME te grazen genomen. Dus die likken hun wonden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat snap ik trouwens niet dat hooligans daar niks aan doen, zo van: Dit pikken wij niet in onze stad. Kom maar op.
Zo had ik er nog niet naar gekekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben een gedeelde vijand, hè, de pliesie
Meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:36 schreef milagro het volgende:
je auto daar neerzetten, ja, dan vraag je er ook om, hè... als je wéét dat dit soort gasten rondlopen, en dan toch je auto parkeren daar, da's gewoon provoceren.. je weet dat die gasten daar niet tegenkunnen en er hoeft maar 1 gek rond te lopen die meent een daad te moeten stellen.
nee hoor, de tram mag ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Dus als je als Nederlander daar woont moet je maar kilometers gaan lopen of de bus pakken ofzo![]()
Ik zal je één ding vertellen. Ik heb net contact gehad met een paar gasten van ADO. Als er nog auto's in de fik gaan hier vanavond. Dan gaat het los.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk al niet echt een licht als je daar als Nederlander gaat wonen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Dus als je als Nederlander daar woont moet je maar kilometers gaan lopen of de bus pakken ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |