Werken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die slapen; die moeten namelijk werken morgen.
Echt linkse mensen werken volgens mij vaak niet, het zijn volgens mij vaker de rechtse mensen die werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die slapen; die moeten namelijk werken morgen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Echt linkse mensen werken volgens mij vaak niet, het zijn volgens mij vaker de rechtse mensen die werken.
Maar het is wel zo kijk naar die linkse krakers, kijk naar PVDA stemmers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op in; is de moeite verder niet waard.
Welterusten!
Die zijn allemaal als natte honden met de staart tussen de benen afgedropen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die linkse figuren trouwens?
Kijk naar de extreem-rechtse lonsdalers, kijk naar PVDV stemmers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo kijk naar die linkse krakers, kijk naar PVDA stemmers.
Maarre weltrusten.
huh .. ik dacht dat ze geen nederlands kunnen, dus hoe kunnen ze dat gelezen hebben ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze kijken wel uit nu ze jouw uitdaging hebben gelezen hier op Fok!.
Voor zover ik weet zijn die minder werkeloos dan pvda stemmers maar wat jij wilt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Seneca het volgende:
[..]
Kijk naar de extreem-rechtse lonsdalers, kijk naar PVDV stemmers.
wauw .. stoer ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:45 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoef hier geen linkse rakker meer te zien trouwens want die maak ik met de grond gelijk.
Hahaha mensen op hun intelligentie proberen te pakken en zelf niet eens fatsoenlijk kunnen spellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
ga jij nou maar verder met conclusies trekken over TV-programma's die je niet hebt gezien .. verder dan dat word het te ingewikkeld
hahaha! Had je nog wat in te brengen of hou je nu verder je smoel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:48 schreef moussie het volgende:
[..]
wat moet jij nou .. nep mocro met je grote mond
ja hoiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die linkse figuren trouwens?
Don't try me gek! Ik ben in topvorm vanavond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja hoi
held op sokken
oh nee ik was niet links...
mja, doe je burgerplicht zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Don't try me gek! Ik ben in topvorm vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |