Werken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die slapen; die moeten namelijk werken morgen.
Echt linkse mensen werken volgens mij vaak niet, het zijn volgens mij vaker de rechtse mensen die werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die slapen; die moeten namelijk werken morgen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Echt linkse mensen werken volgens mij vaak niet, het zijn volgens mij vaker de rechtse mensen die werken.
Maar het is wel zo kijk naar die linkse krakers, kijk naar PVDA stemmers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op in; is de moeite verder niet waard.
Welterusten!
Die zijn allemaal als natte honden met de staart tussen de benen afgedropen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die linkse figuren trouwens?
Kijk naar de extreem-rechtse lonsdalers, kijk naar PVDV stemmers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo kijk naar die linkse krakers, kijk naar PVDA stemmers.
Maarre weltrusten.
huh .. ik dacht dat ze geen nederlands kunnen, dus hoe kunnen ze dat gelezen hebben ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze kijken wel uit nu ze jouw uitdaging hebben gelezen hier op Fok!.
Voor zover ik weet zijn die minder werkeloos dan pvda stemmers maar wat jij wilt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Seneca het volgende:
[..]
Kijk naar de extreem-rechtse lonsdalers, kijk naar PVDV stemmers.
wauw .. stoer ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:45 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoef hier geen linkse rakker meer te zien trouwens want die maak ik met de grond gelijk.
Hahaha mensen op hun intelligentie proberen te pakken en zelf niet eens fatsoenlijk kunnen spellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
ga jij nou maar verder met conclusies trekken over TV-programma's die je niet hebt gezien .. verder dan dat word het te ingewikkeld
hahaha! Had je nog wat in te brengen of hou je nu verder je smoel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:48 schreef moussie het volgende:
[..]
wat moet jij nou .. nep mocro met je grote mond
ja hoiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die linkse figuren trouwens?
Don't try me gek! Ik ben in topvorm vanavond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja hoi
held op sokken
oh nee ik was niet links...
mja, doe je burgerplicht zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Don't try me gek! Ik ben in topvorm vanavond.
Kijk hier maar eens Ingewandenmoord bestraft met 12 jaar cel als je geitenwollensokkenfiguren in 'actie' wil zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Armageddon het volgende:
Echt! Mensen die dit nog goed proberen te praten die kom ik graag persoonlijk een nekschot toe brengen.
shit, die was nog vergeten ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker slapen homo.
Dat was het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:55 schreef moussie het volgende:
[..]
shit, die was nog vergeten ook
ziet homo's als minderwaardig .. check
dunno .. ga lekker door anders, als ik nog meer overeenkomsten tussen jou en hetgeen jij zegt te veroordelen tegen kom meld ik het welquote:
Volgens mij hou je zelf ook wel van een relletje Armaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Armageddon het volgende:
Echt! Mensen die dit nog goed proberen te praten die kom ik graag persoonlijk een nekschot toe brengen.
Voetbalrellen zijn ook debiel. Ben ik helemaal met je eens. Dat is alleen voor de kick. Maar als mafkezen onze stad in de fik steken dan is het niet alleen voor de kick maar ook nog nuttig. Zo doen wij dat bij ADO.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij hou je zelf ook wel van een relletje ArmaVoetbalrellen zijn nog een stukje debieler dan dit.
Voorstander zijn van een keiharde aanpak en bestraffing van tuig zijn, is toch niet hetzelfde als tuig zijn? Misschien heb je een oordeel over burgers die het recht in eigen hand nemen i.v.m. een buitengewoon tekortschietende overheid en justitieel apparaat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef moussie het volgende:
[..]
dunno .. ga lekker door anders, als ik nog meer overeenkomsten tussen jou en hetgeen jij zegt te veroordelen tegen kom meld ik het wel
Zijn die Marrokanen daar ook al aan de gang joh?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:04 schreef Meki het volgende:
Branden in Groningen daar horen we natuurlijk niks van he
Woon sinds anderhalf jaar in Den Haag. Ik moet je zeggen. Stuk beter dan Amsterdam. Veel gezelliger en ze komen hier nog voor elkaar op. Zeggen elkaar gedag op straat. Ja ik ben om.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef gelly het volgende:
ADO ? Ben je overgelopen ?
ik heb een oordeel over burgers die erom bedelen dat er een auto in de fik gestoken word zodat ze erop los kunnen rammen, ja .. die zijn in mijn ogen nl geen haar beter dan het tuig dat de auto's in de fik steekt ..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Voorstander zijn van een keiharde aanpak en bestraffing van tuig zijn, is toch niet hetzelfde als tuig zijn? Misschien heb je een oordeel over burgers die het recht in eigen hand nemen i.v.m. een buitengewoon tekortschietende overheid en justitieel apparaat?
Jah in Hengelo zeker ook ??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Seneca het volgende:
[..]
Zijn die Marrokanen daar ook al aan de gang joh?
Je snapt het echt niet he? Geeft niet hoor. Komt door dat meter dik beton dat voor je harses zit. Ik wil het wel afbreken voor je?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef moussie het volgende:
[..]
ik heb een oordeel over burgers die erom bedelen dat er een auto in de fik gestoken word zodat ze erop los kunnen rammen, ja .. die zijn in mijn ogen nl geen haar beter dan het tuig dat de auto's in de fik steekt ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |