Of Sylarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:26 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Isaac Mendez het getekent voordat ie afgeslacht werd
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:43 schreef LasTeR het volgende:
Had ik weer zo'n fucking password protected ZIP file binnengehaald vanochten!!!!![]()
Ik denk dus dat Monica St. Joan is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:46 schreef RSH11 het volgende:
Monica gaat misschien St. Joan (sp?) nadoen. D'r schoenen zijn hetzelfde...
Ja dat bedoelde ik johquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Monica St. Joan is.
Welke issue had Hiro dan? St. Joan is iig #10quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik joh
Maar ja, wie tekent dan nu 9th Wonders nu Isaac dood is, en kan daarbij de toekomst zien? Zoals ik in het vorige topic zei, Hiro had op een gegeven moment de laatste issue van Isaac net voordat 'ie dood ging, dus Isaac kan deze issue niet getekend hebben.
#15 I guessquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:30 schreef GooseFM het volgende:
Welk nummer had die comic dan die Isaac met die koerier meegaf en waarvan hij zei dat het de laatste was?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er waren helaas ook wat minpunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welke issue had Hiro dan? St. Joan is iig #10
-edit-
Die van Hiro is nummer 14, dus die van st joan was er al
[ afbeelding ]
Misschien is ze na 3 afleveringen weer verdwenen. Nu weten we wel een beetje waar Peter z'n elektriciteit vandaan heeft. Nu nog uitleggen hoe.. Dan zou een uitgebreide introductie ook overbodig zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:32 schreef RandomReader het volgende:
Best knap grietje die blonde
Ben t wel eensch met Ruzbeh wat betreft haar introductie
Dat lijkt me nu heel erg aantrekkelijk ja. Het verklaart ook waarom hij een foto van Bob heeft. Alleen, waarom heeft hij dan in hemelsnaam een foto van zichzelf met het logo erop?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:45 schreef Treveo het volgende:
Volgens mij is Matt's vader de moordenaar van Kaito en viel hij Angela aan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:45 schreef Treveo het volgende:
Volgens mij is Matt's vader de moordenaar van Kaito en viel hij Angela aan
Maar als je kijkt naar de droom bij Nathan en Matt bleek dat ze in feite de hele tijd tegen elkaar vochten. Er moet dus wel iemand zijn die Kaito van dat dak af duwde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu heel erg aantrekkelijk ja. Het verklaart ook waarom hij een foto van Bob heeft. Alleen, waarom heeft hij dan in hemelsnaam een foto van zichzelf met het logo erop?![]()
Maar het zou goed kunnen dat hij Angela dingen heeft laten zien waardoor ze zichzelf aanviel. En dat hij Kaito de illusie gaf dat iemand hem aanviel.
Misleiding?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu heel erg aantrekkelijk ja. Het verklaart ook waarom hij een foto van Bob heeft. Alleen, waarom heeft hij dan in hemelsnaam een foto van zichzelf met het logo erop?![]()
Misschien dat Matt's vader iemand (een andere Hero, misschien West) zo laat denken dat diegene iemand van het dak gooit. Zo is Matt's vader wel de moordenaar maar niet degene die je in beeld ziet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:49 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar de droom bij Nathan en Matt bleek dat ze in feite de hele tijd tegen elkaar vochten. Er moet dus wel iemand zijn die Kaito van dat dak af duwde.
Die foto die Matt's pa heeft, heeft ie denk ik gewoon zelf gemaakt om Matt en Nathan te naaien
Niet alle tekens waren meer goed leesbaar op de rollen. Ando kan dus niet verder lezen hoe het Hiro is vergaan en of die nog leeft. Hij hoopt dat die expert de rollen zodanig kan oppoetsen dat de tekens weer leesbaar worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:21 schreef Mavro het volgende:
Tvpeter. Ik vond de scene waar Nathan en Matt gevangen zitten in hun nachtmerrie echt superstrak! Maar waarom moest Ando ineens die briefjes laten bekijken door een expert? Hij kon ze toch gewoon lezen toen hij in zn kantoor zat?
De moordenaar van Kaito is West, hij heeft een lichtblauwe trui met capuchon, iets daarvoor zie je West voor het raam van Claire zweven met dezelfde kleding aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Maar het zou goed kunnen dat hij Angela dingen heeft laten zien waardoor ze zichzelf aanviel. En dat hij Kaito de illusie gaf dat iemand hem aanviel.
HRG?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De moordenaar van Kaito is West, hij heeft een lichtblauwe trui met capuchon, iets daarvoor zie je West voor het raam van Claire zweven met dezelfde kleding aan.
maar het zou kunnen dat hij in een nachtmerrie zat toen hij Kaito aanviel (omdat hij dacht dat het HRG was bijvoorbeeld)
Dat nieuwe blonde wijf is broek op knie moment ook wel waard opzichquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:16 schreef SolidasRock het volgende:
Dus claire is deze aflevering niet te zien? Dan kan ik mijn leuter in mijn broek houden dit keer bij het kijken van de aflevering
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:47 schreef Haunter het volgende:
Vette afleveringerg gaaf
Ik stoor me alleen mateloos aan die bluescreen-scenes (bijvoorbeeld Noah & The Haitian in die stad)![]()
Maar dat was ook het enige minpuntje, voor de rest heb ik weer ouderwets genoten
Horn Rimmed Glasses, Noah Bennet, ben je seizoen 1 nu alweer vergeten?quote:
Oh yeah, is waar ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Horn Rimmed Glasses, Noah Bennet, ben je seizoen 1 nu alweer vergeten?
Hoewel mijn theorie is dat Bob ook een bril heeft met een hoornen montuur, dus West kan ook Bob bedoelen en niet de (pleeg)vader van Claire.
Dat zou ook het laatste schilderij in de serie van 8 van Isaac verklaren, Als West Bennet vermoord, dan ga je niet op de plaats delict met zijn pleegdochter tongen. (ik denk dat ie dat doet om Claire te beschermen zodat ze Noah niet kan zien liggen.)
Maar goed, dat zijn mijn theorietjes..
Dat is die gast waar Mohinder voor werkt. Geweldige aflevering idd. Na de aflevering had ik zoiets van hehe we beginnnen eindelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is Bob?
Ik kom er nu achter dat ze Elle heet.quote:
OMG, GIEV FUCKING TIMEMACHINE!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wlUeYCRj4II
Nee, Bennet zit in Odessa, Ukraine, en Peter gaat naar .... .... een andere stad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef Jovatov het volgende:
Hmm na al die lofprijzende reacties vind ik de preview niet echt heel speciaal.
Trouwens, nu ik er over nadenk. Was die Mr. Bennet samen met die Haitian in zo'n stad niet bij zo'n kathedraal zoals Peter die op zijn schilderij tekende?
Was die blonde maar zijn vriendin...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Peter gaat naar Montreal, Canada.
Helaas neemt hij z'nvriendin
mee.
Behalve over Kristen Bell. Dat die briljant kan acteren is iedereen het wel over eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:47 schreef RSH11 het volgende:
Toch grappig dat mensen zulke totaal uiteenlopende meningen over de episodes hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit
ja dus, check deze promo maar
http://www.youtube.com/watch?v=JrjJcakAFSk&NR=1
Deze van canadese NBC is anders :
http://www.youtube.com/watch?v=5s68vI28ojA
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2007 09:13:18 ]
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef Ace1 het volgende:
Leuke ep.. die blonde is vetOja, HRG en de haitiaan liepen wel heel duidelijk voor een blue screen
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Monica St. Joan is.
Je kan ook overdrijven.. Maar ben benieuwd wie zij 'daddy' noemt ^^.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Behalve over Kristen Bell. Dat die briljant kan acteren is iedereen het wel over eens.
Het probleem is alleen dat de rest van de cast er nu zo pijnlijk schril bij afsteekt qua acteertalent. Enkele uitzonderingen zoals Sylar daargelaten.
Die heb ik gezienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:06 schreef SiGNe het volgende:
Ik zie net dat er volgende week een film met hayden in de hoofdrol op Veronica komt, Bring it on ofzo..
zo te zien speelt ze een cheerleader![]()
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef RandomReader het volgende:
Zou Kirstin niet de zus zijn van Parkman?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik het saaiste stuk. Ik moest bij haar denken aan die bollen met elektrische stralen waar je een vinger ofzo op moest leggen en er zo'n elektrische straal naar je vinger heen gaat (wat leg ik dit dom uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef Marble het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over de nieuwe ep, ik vond hem echt verschrikkelijk saai. Viel echt tegen na al dat gehype hier en op andere fora, daar luister ik dus ook nooit meer naar. Alleen de stukjes met Kristen Bell waren tof. Kunnen ze haar niet gewoon een spinoff geven en het Elle Mars noemen of zo, dan hoeven we tenminste niet meer door de andere drek heen te waden om bij de good stuff te belanden.
Jaaa dat accent is echt héél irritant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond hem niet echt boeiend, kon 'm aandacht er niet echt bij houden (maar kan ook aan mij liggen).
Alleen Monica en haar verhaal vind ik echt interessant. Ik erger me echt aan die vriendin van Peter. Vreselijk accent.
Joh, zelfs Eliza Dushku (Faith in Buffy) speelt in het eerste deel een cheerleader.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:06 schreef SiGNe het volgende:
Ik zie net dat er volgende week een film met hayden in de hoofdrol op Veronica komt, Bring it on ofzo..
zo te zien speelt ze een cheerleader![]()
Nou nou, dat valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Behalve over Kristen Bell. Dat die briljant kan acteren is iedereen het wel over eens.
Het probleem is alleen dat de rest van de cast er nu zo pijnlijk schril bij afsteekt qua acteertalent. Enkele uitzonderingen zoals Sylar daargelaten.
Droplul.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:55 schreef golfer het volgende:
De Donald Duck begin ik leuker en spannender vinden dan alle met de haren erbij gesleepte nieuwe karakters en ontwikkelingen van Heroes.
Ben bang dat ik het niet meer verder ga volgen, dit stripverhaaltje voor kinderen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:48 schreef JK het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht meer eigenlijk dat Sylar misschien wel de broer van Matt is. Iedereen z'n ouders zijn belangrijk en Sylars vader hebben we nog niet gezien. In de hele serie hebben we nog maar één iemand gezien die slechter is dan Sylar zelf...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef RandomReader het volgende:
Zou Kirstin niet de zus zijn van Parkman?
D'r zijn al vijf afleveringen geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heuj! Is seizoen 2 al begonnen?
Ja, heb idd onder een steen gelegen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]sylar's vader was toch een horlogefixer? Matt's vader absoluut nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik dacht meer eigenlijk dat Sylar misschien wel de broer van Matt is. Iedereen z'n ouders zijn belangrijk en Sylars vader hebben we nog niet gezien. In de hele serie hebben we nog maar één iemand gezien die slechter is dan Sylar zelf...![]()
Oh, kan ook jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:57 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
sylar's vader was toch een horlogefixer? Matt's vader absoluut niet [afbeelding]
Ok, doeiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:55 schreef golfer het volgende:
De Donald Duck begin ik leuker en spannender vinden dan alle met de haren erbij gesleepte nieuwe karakters en ontwikkelingen van Heroes.
Ben bang dat ik het niet meer verder ga volgen, dit stripverhaaltje voor kinderen.
Hehe, ik dacht dat het Matt's vader wasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:01 schreef WheeleE het volgende:
Toen bij Monica de deurbel ging dacht ik even dat dat die gangster zou zijn die verhaal kwam halen, om vervolgens zijn ass gekicked te krijgen door Monica en haar net geleerde kungfu-tricks. Gelukkig was het niet zó voorspelbaar.
Bobquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben benieuwd wie de vader van Elle is..
Dat dacht ik ook. Dat die langs kwam om omalief te vermoorden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:28 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht dat het Matt's vader was
Lijkt me ook. Ze werkt voor the Company. Matts vader niet, dus die kan het niet zijn.quote:
Dat vond ik nou juist weer een voorspelbaar stukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:01 schreef WheeleE het volgende:
Toen bij Monica de deurbel ging dacht ik even dat dat die gangster zou zijn die verhaal kwam halen, om vervolgens zijn ass gekicked te krijgen door Monica en haar net geleerde kungfu-tricks. Gelukkig was het niet zó voorspelbaar.
ik snap je ff nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist weer een voorspelbaar stuk. Maar los van dat en de bagger achtergrond bij Bennet was het zeker de beste aflevering van het seizoen.
. Beste was het stuk met Parkman en Nathan in die nachtmerrie, super gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2007 18:13:16 ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:12 schreef Syd het volgende:
Maar even over de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:12 schreef Syd het volgende:
[..]
ik snap je ff nietik dacht ook echt dat die "gangster" voor de deur stond, had nooit gedacht dat Mohinder zo snel bij haar langs zou gaan.
Maar even over de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zag het dus wel aankomen dat het Mohinder wasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:12 schreef Syd het volgende:
[..]
ik snap je ff nietik dacht ook echt dat die "gangster" voor de deur stond, had nooit gedacht dat Mohinder zo snel bij haar langs zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |