Als Nix er donderdag gewoon uitgaat heeft ze dat goed gedaan en is ze idd supervals, zou top zijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
nadia is een valse bitch....die houdt iedereen voor de gek en gebruikt ook iedereen
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:10 schreef diedirk het volgende:
Hhaah dit doen ze goed om nu ook de jacuzzi in te gaan
Zou ze dan niet door hebben dat ze heel goed de volgende kan zijn? Volgens mij speelt dat best dat koppie.....al zegt ze dat nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als Nix er donderdag gewoon uitgaat heeft ze dat goed gedaan en is ze idd supervals, zou top zijn!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?
Linkje??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, nou... dat is niet best hoor. Ik heb even gekeken maar bij de krokodil staat al helemaal geen goede eigenschap.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Scandalous het volgende:
gezellig
Dennis vertelt over zijn voetbalvrienden die voor hem door het vette vuur gaan, en hij is zelfs de extreemste van hun allemaal.
Dat toont hun klasse, die er niet is...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das juist heerlijk. Warm water met een koude bovenlucht. Je gaat toch niet in de zomer in de jacuzzi?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Het is -20 buiten en hun gaan in de yacuzzie?![]()
Huub kreeg ook niet zo,n leuke verjaardag.Een glaasje champagne met Syl mocht hij drinken.En de rest negeerde hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke door ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Lieke heeft het door.
Huub " nou.... bellen!"
ik hoor of zie Liekes reactie niet.
Jaaah komma vergeten het is -0.2 gradenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Er gaat niets boven een warm bubbelend bad als het buiten vriest. Haren bevroren maar lekker warm. Heeeeeeeeerlijk. Zeker als het water fris isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
-20 al. Dan ga ik morgen schaatsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Jij stapt liever een jacuzzi in wanneer het een graadje of 35 isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
maar werd wel met rust gelaten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kreeg ook niet zo,n leuke verjaardag.Een glaasje champagne met Syl mocht hij drinken.En de rest negeerde hem.
Nadia heeft haar net gewassen badjas gepikt.quote:
zuigertje hé....vol continu zuigertje.....daarom daar ook zo geliefd....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:17 schreef BsJanssen het volgende:
Kan Lieke nou echt niet voor een paar minuten haar mond houden en niet CONSTANT over het spel te praten??
Dat Nada de badjas van Lieke heeft gepakt/gebruiktquote:
'T is de Gouden Kooi en geen rusthuis. Wat een onzin.quote:
Met deze kou ga ik dus echt niet in een zwembad in de tuin zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij stapt liever een jacuzzi in wanneer het een graadje of 35 is![]()
Volgens mij gaat het haar breken als het nat word en bevriest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:17 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een warm bubbelend bad als het buiten vriest. Haren bevroren maar lekker warm. Heeeeeeeeerlijk. Zeker als het water fris is![]()
Volgens mij hebben ze een extra microfoon bij de yacuzzi gezet, zo eentje met een wolletje er omheen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia heeft haar net gewassen badjas gepikt.
De rest is overigens prima verstaanbaar in de jacuzzi.
Toen was dat nog niet toegestaan.En de groep was toen anders.Zijn nou gewoon een stel asocialen.Vreten aan het aanrecht,gooien vuile kleding in de kast en ga maar door.quote:
Inderdaad, en ik snap eigenlijk niet waarom Dennis daar niet op inspeelt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Brian kunnen nu beter hun mond heel erg dicht houden. Zij zijn alvast wel zeer agressief geweest naar vrouwen toe
Het is inderdaad beter te verstaan dan eerder. Ik hoor zowat de jacuzzi niet eens. Heeeee heerlijk, gesprekken volgen in de jacuzzi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een extra microfoon bij de yacuzzi gezet, zo eentje met een wolletje er omheen.
Die staat er altijd maar Nadia en Dennis fluisteren en murmelen altijd in de jacuzzi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een extra microfoon bij de yacuzzi gezet, zo eentje met een wolletje er omheen.
Je voelt juist geen kou. De warme lucht stijgt op, dus als je tot je schouders in het water zit is het gewoon een warm gevoel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
Met deze kou ga ik dus echt niet in een zwembad in de tuin zitten.
Checked even haar haar, zit er nog hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het haar breken als het nat word en bevriest.![]()
Ze heeft ooit een kopstoot van een baby gehad?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Soho het volgende:
Nada: Het was een héél mini baby kopstootje.
Het domme van Lieke is dat Nadia vanavond ook is een keer om een kledingstuk vroeg aan Lieke en Lieke zegt tegen haar dan moet je maar even in mijn kast kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat Nada de badjas van Lieke heeft gepakt/gebruikt
Inderdaad, dat is zo dom van hem! Net deed hij het één keer met het Brian pakken via Amanda. Hij moet gewoon de bal terug kaatsen. Onbegrijpelijk dat hij dat niet wat meer doet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:21 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik snap eigenlijk niet waarom Dennis daar niet op inspeelt.
Ja maar dat was vroegerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Brian kunnen nu beter hun mond heel erg dicht houden. Zij zijn alvast wel zeer agressief geweest naar vrouwen toe
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je voelt juist geen kou. De warme lucht stijgt op, dus als je tot je schouders in het water zit is het gewoon een warm gevoel...
psies, door t huis heen meppen as ze niet luisteren willen, en daarna in de ster neukuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Taurus het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dat 'je raakt een vrouw niet aan'-sfeertje in dat huis![]()
![]()
En dat hoor ik nu pas?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je voelt juist geen kou. De warme lucht stijgt op, dus als je tot je schouders in het water zit is het gewoon een warm gevoel...
Ik wil ook zo'n bubbelbad in de tuin hebben. Is zo lekker warm.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tony Plofkopquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
psies, door t huis heen meppen as ze niet luisteren willen, en daarna in de ster neukuh![]()
bah ik neem woorden van andere users over hehehehe![]()
Ik vind het gewoon dikke onzin, je raakt net zo goed geen man aan als geen vrouw, gewoon je poten thuis houden. Maar het is belachelijk dat vrouwen 'lastiger klappen incasseren' dan mannen, kom nou. Als mijn man me zou meppen vind ik dat net zo erg als wanneer ik hem zou slaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
psies, door t huis heen meppen as ze niet luisteren willen, en daarna in de ster neukuh![]()
bah ik neem woorden van andere users over hehehehe![]()
Hij is geen lafaard, het is onkunde, er niet op komen of gewoon fatsoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:25 schreef Mika25 het volgende:
Ongelooflijk dat Dennix niets zegt tegen Huub en Brian over fysiek geweld tegen vrouwen. En voor "dekking" hoeft ie zich niet meer in te houden, dus eigenlijk is dit een goed moment om van je af te bijten. Maar de enige conclusie die je dus kan trekken is dat het een gewone lafaard is.
ja inderdaad. wat kost zo'n kreng? en veel onderhoud?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n bubbelbad in de tuin hebben. Is zo lekker warm.![]()
Op de balkonnie, aan mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n bubbelbad in de tuin hebben. Is zo lekker warm.![]()
Bang is het woordquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is simpelweg te fatsoenlijk, veel te fatsoenlijk!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[ afbeelding ]
Luc: als die gast dat nog 1x doet krijgt hij een fucking probleem met mij.
nauwelijks onderhoud, daarom verbaas ik me zo over die vieze smurrie daar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja inderdaad. wat kost zo'n kreng? en veel onderhoud?
wil nu ook wel in zo'n ding hangen.
hahahahaha, wat zegt die neprappert nou! alsof IEMAND hem nog geloofd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[ afbeelding ]
Jah, alleen is zijn punt weer geen punt aangezien hij 100keer hetzelfde zegt, waar de rest al lang mee klaar wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[ afbeelding ]
aha en aanschaf?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
nauwelijks onderhoud, daarom verbaas ik me zo over die vieze smurrie daar.
Dat lijkt me speltechnisch inderdaad heel handigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Lieke, zou het eens geen tijd worden dat jij dan nu eerlijk bent en gaat vertellen wat Huub met jou deed?
vanaf 5k alleen stroomkosten gaan skyhighquote:
Dennix was in de sloot gesprongen, en daarna met diezelfde kleren aan in de yacuzzi gaan zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
nauwelijks onderhoud, daarom verbaas ik me zo over die vieze smurrie daar.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[knip]
Jij gaat ook lekker met vrouwen om zo te zien aan je avaterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tenenkrommend vies spel is dit toch...........
En als je me daar niet in steunt, dan sla ik de make-up van je gezicht afquote:
Niet echt nee, maar het is een beetje vreemd dat juist Huub er een punt van maakt en Lieke hem helpt....zonder in tranen uit te barsten....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me speltechnisch inderdaad heel handig![]()
Stroom kosten ongeveer 0,50 cent - 1 euro per dag. Als je een goede neemt. (isolatie etc.Hier zijn de stroomkosten nauwelijk hoger geworden door dat dingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:29 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vanaf 5k alleen stroomkosten gaan skyhigh
heb er hier ook 1 in de tuin staan maar gaat nooit aan![]()
misschien scoort ie dan wel een hitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja dan gaat Dubbulluh EL hem dissen in een repje
Zolang we daar het fijne niet van weten kunnen we erg moeilijk oordelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar het is een beetje vreemd dat juist Huub er een punt van maakt en Lieke hem helpt....zonder in tranen uit te barsten....
Doe niet zo dramatisch, alsof je 'n trauma oploopt van je vriend die je 'n 'kopstoot' (zal meevallen) geeft of je hard vast pakt (dat was 't geloof ik).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar het is een beetje vreemd dat juist Huub er een punt van maakt en Lieke hem helpt....zonder in tranen uit te barsten....
Brian zwijgt maar heel verstandig stil...wetend dat hij ook niet geheel en al schoon is als het over dit onderwerp gaat.....?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Zo als gewoonlijk luister brain weer meer en zegt hij later dat hij zo'n goede bijdrage heeft geleverd.
`quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:27 schreef BsJanssen het volgende:
Huub kan het echt niet hebben dat ze Dennis niet hebben kunnen pakken.... dat wordt weer leuk straks in bed tussen Huub en Lieke, al die frustratie moet er nog uit!
Amanda en Brian moeten het nu doen.En die haken zoals gewoonlijk na een paar opmerkingen weer af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef Rotterdammert het volgende:
gaat hem niet worden.....dennix blijft gewoon nog minstens een maandje
Volgens mij denkt Lieke er alvast heel anders over......ze had het er niet voor niets over met Jaapquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch, alsof je 'n trauma oploopt van je vriend die je 'n 'kopstoot' (zal meevallen) geeft of je hard vast pakt (dat was 't geloof ik).
joh relaxt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Stroom kosten ongeveer 0,50 cent - 1 euro per dag. Als je een goede neemt. (isolatie etc.Hier zijn de stroomkosten nauwelijk hoger geworden door dat ding
sow !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze heeft ooit een kopstoot van een baby gehad?
Ze hebben conflicten, daarom heeft ze het er over, en 't is niet correct als je in 'n relatie elkaar gaat slaan o.i.d., maar huilen vind ik ook weer overdreven. Dan zou ik 't 'n jankerd vinden iigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Lieke er alvast heel anders over......ze had het er niet voor niets over met Jaap
Ik wel eens al stoeiend van mijn destijds 7-jarige zoon... dat was een flinke hersenschuddingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze heeft ooit een kopstoot van een baby gehad?
Ik kan altijd nog een bubbelsysteem aanschaffen voor het zwembad. Is bijna zelfde denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Op de balkonnie, aan mijn slaapkamer![]()
Ik heb het over fysiek geweld. Lieke vertelde aan Jaap dat Huub dat twee keer had toegepast en dat ze daar echt niet blij mee was! De hypocriet zit nu Dennis de les te lezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze hebben conflicten, daarom heeft ze het er over, en 't is niet correct als je in 'n relatie elkaar gaat slaan o.i.d., maar huilen vind ik ook weer overdreven. Dan zou ik 't 'n jankerd vinden iig![]()
Tijdelijk, 1 voor 1 kruipen ze weer uit die vieze smurriequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
is dennis nu de dans ontsprongen en gaat tie pitten?
Wat ik al zei , natuurlijk is ze daar niet blij mee. En voor het spel mag dat hypocriete, lijkt me dat Lieke het daar mee eens is, want ze zegt er niets van. En wie ben jij om daar dan commentaar op te hebben. Zij is toch het 'slachtoffer' geweest? Als zij hiermee kan dealen, kun jij het al helemaal lijkt me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het over fysiek geweld. Lieke vertelde aan Jaap dat Huub dat twee keer had toegepast en dat ze daar echt niet blij mee was! De hypocriet zit nu Dennis de les te lezen.
Huh? Jij bent wel een lekkertje zeg......Het barst hier van de kritiek op spelers, en dan zou er niets over Huub gezegd mogen worden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat ik al zei , natuurlijk is ze daar niet blij mee. En voor het spel mag dat hypocriete, lijkt me dat Lieke het daar mee eens is, want ze zegt er niets van. En wie ben jij om daar dan commentaar op te hebben. Zij is toch het 'slachtoffer' geweest? Als zij hiermee kan dealen, kun jij het al helemaal lijkt me.
wanneer vertelde ze dat ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het over fysiek geweld. Lieke vertelde aan Jaap dat Huub dat twee keer had toegepast en dat ze daar echt niet blij mee was! De hypocriet zit nu Dennis de les te lezen.
dat heeft Jaap net al de groep in gegooid tussen Lieke en Huub door in de jacuzziquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Lieke, zou het eens geen tijd worden dat jij dan nu eerlijk bent en gaat vertellen wat Huub met jou deed?
Donderdag al??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:39 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dit trouwens echt jammer..
Eerst zei Nix altijd: Morgen gaan ik knallen, 100%, ik zweer het je
NU: Donderdag ga ik knallen, zéker zéker
Hij stelt het steeds verder uit
Hij heeft zelf zijn best gedaan om zich niet geliefd te maken dus als hij zijn verjaardag leuk wil vieren moet hij vrienden opzoeken en die vindt hij niet in DGKquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is geen lieverdje, totaal niet. Maar hij heeft meestal wel een soort van "fair play" gevoel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Jaap net al de groep in gegooid tussen Lieke en Huub door in de jacuzzi
Ik zag aan Huubs reactie, dat hij het niet leuk vond..... . Jaap is echt stookjaap
Luc. buiten zou ik hem zo op zijn bek slaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Lieke tegen Luc: ik moet jou ff spreken voordat je gaat douchen![]()
Naad wil met Luc praten, maar Lieke zegt tegen Luc dat hij te boos moet zijn.
Naad komt binnen: Luukie
Luc doet boos: het is geen fucking speeltuin hier.
Stem: Nadia en Luc
Ik had het idee dat dat tegen Brian was gerichtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Jaap net al de groep in gegooid tussen Lieke en Huub door in de jacuzzi
Ik zag aan Huubs reactie, dat hij het niet leuk vond..... . Jaap is echt stookjaap
fair play en Jaap..... laat me niet lachen.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is geen lieverdje, totaal niet. Maar hij heeft meestal wel een soort van "fair play" gevoel.
ook al gaat ie knallen, in z'n eentje lukt het toch behalve Jaap toch niemand dus hij kan nooit genoeg gaan knallen om hun de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:39 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dit trouwens echt jammer..
Eerst zei Nix altijd: Morgen gaan ik knallen, 100%, ik zweer het je
NU: Donderdag ga ik knallen, zéker zéker
Hij stelt het steeds verder uit
ohhh, ik dat tegen Huub (zeker omdat Lieke het onlangs tegen hem verteld heeft)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat tegen Brian was gericht
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Jij bent wel een lekkertje zeg......Het barst hier van de kritiek op spelers, en dan zou er niets over Huub gezegd mogen worden?![]()
Bullshit.....als er visite komt dan respecteren ze dat. Verjaardagen ook......tot nu toe dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft zelf zijn best gedaan om zich niet geliefd te maken dus als hij zijn verjaardag leuk wil vieren moet hij vrienden opzoeken en die vindt hij niet in DGK
Ja daaaag, wat een nonsens, het spel staat nu op scherp, vette pech voor Dennis dat hij nu jarig is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bullshit.....als er visite komt dan respecteren ze dat. Verjaardagen ook......tot nu toe dan.
Dat was inderdaad de sterkste opmerking, Dennis hoefde alleen Ja of Nee te zeggen. Als hij dat nou eens afleert om op zo iets simpels gewoon antwoord te geven dan zou ie een stuk sterker kunnen staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk was de beste opmerking
Huub "Ik heb het nou al vier keer gevraagd. Nadia, heeft hij nou al antwoord gegeven of niet?"
Nadia "Nee"
Maar Brian heeft Lieke echt geslagen, en dat zit haar volgens mij nog veel hoger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ohhh, ik dat tegen Huub (zeker omdat Lieke het onlangs tegen hem verteld heeft)
Met badpak aan dus nog steeds ranzigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:46 schreef petraa het volgende:
Ik heb Nadia nog nooit zolang onder de douche zien staan.
Halloooo vrijheid van meningsuiting enzo...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bullshit.....als er visite komt dan respecteren ze dat. Verjaardagen ook......tot nu toe dan.
oke, dan zit ik er misschien naastquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Brian heeft Lieke echt geslagen, en dat zit haar volgens mij nog veel hoger.
Ik zat ook naar de reactie van Brian te kijken, en die keek heel vals naar Jaap toen die dat zei.
maar hij had echt z'n zender omquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
Stem:"Dennis, niet fluisteren !!!!" (klonk niet aardig....)
Dus? Dan kan hij nog wel fluisteren. En dat deed hij ook.quote:
Nou ja, dat van mij is dan ook wel weer vrijheid van meningsuiting....maar een tikje minder had wel gekund idd....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Halloooo vrijheid van meningsuiting enzo...
En dan meteen bullshit gaan roepen als een mening anders is dan de jouwe jij bent sneu![]()
ik zeg niks over d r persoonlijkheid maar vind t verder een lekkere meid om naar te kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:52 schreef Borga het volgende:
G. I. Lieke heeft ook zo een leuke babbel
Ik weet ineens waarom Dennix altijd op iets loopt te kauwen, anders hoort hij steeds iets in zijn hoofd krakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:54 schreef petraa het volgende:
Tandenpoetsen en dan daarna een pepermuntbal in je bakkes steken. Handig
Nix gaat echt niet met Luc praten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:55 schreef Kaleddis het volgende:
Nix wil met Luc gaan praten, hij is boos. Maar dan morgen, zeker weten.
morgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:00 schreef petraa het volgende:
D: Hij had dezelfde avond naar me toe moeten komen als hij zo'n man is. Wat the fuck denkt hij dat hij is.
Ik ga morgen met hem praten en dan vraag ik what the fuck.
Maar ze moet niet gaan lopen dat doet ze nog al hoekigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik zeg niks over d r persoonlijkheid maar vind t verder een lekkere meid om naar te kijken![]()
Hij is haar enige back-up, Amanda doet immers wat Brian zegt, en is dus geen veilige factor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:04 schreef Stupidisco het volgende:
wat zou nou de echte reden zijn dat Nadia Dennix erin houdt
"'t Hokje" en de Bergman Kliniekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:04 schreef Stupidisco het volgende:
wat zou nou de echte reden zijn dat Nadia Dennix erin houdt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:06 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop dat Nix's familie morgen met de beelden komt van Luc en haar in bed.
Krijg er slaap vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:07 schreef petraa het volgende:
Wat een vervelend ventje die BAx
Jammerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:07 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Volgens mij viert Dennix pas komend weekend zijn verjaardag
Mijn hoop is nog steeds dat dit allemaal spel is van Nadia en dat ze hem er donderdag gewoon keihard uitstemdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:10 schreef SiRojK het volgende:
Nadia snapt het weer niet.. Nadia kust de kont van Nix, terwijl het andersom moet zijn.. Ze snapt er niets van, dat noemt zich vrouw....
Ik denk dat het geen spel is en ze hem er gewoon in laat, Die takketrolquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mijn hoop is nog steeds dat dit allemaal spel is van Nadia en dat ze hem er donderdag gewoon keihard uitstemd![]()
Ik vertrouw haar ook nog niet. Maar wat kan ze winnen bij het eruit stemmen; de bergmankliniek? Als ze hem er in houdt kan ze langer spelen voor de hoofdprijs....,Maar ja, waar gaat ze voor en wat moet ze doen van "achter"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mijn hoop is nog steeds dat dit allemaal spel is van Nadia en dat ze hem er donderdag gewoon keihard uitstemd![]()
Het is dan ook hoop tegen beter weten inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen spel is en ze hem er gewoon in laat, Die takketrol
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is dan ook hoop tegen beter weten in, de snol!
En ik zou ze zo graag alletwee kwijt zijn![]()
Geloof ik niet in, daar is ze niet sluw en slim genoeg voor, maar mss onderschat ik haar welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe kun je nu in de planning hebben om iets voor Nadia te gaan doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:18 schreef Prospera het volgende:
Nix heeft nooit wat voor Naad gedaan zeurt ze.
Nix: je moet eens weten wat ik in de planning heb.
[ afbeelding ]
Nouuuu Nadia liegt ook keihard tegen Brian, Amanda en de rest, want Dennis heeft geen excuses aangeboden voor het kussen gooien en de kopstoot.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:18 schreef Kaleddis het volgende:
Joh, kap dit gesprek toch en ga slapen. Er komt niets uit wat niet al 100x eerder is gezegd![]()
Klopt, viel me ook op. Kessler, vergeet je dit niet even te vertellen ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuu Nadia liegt ook keihard tegen Brian, Amanda en de rest, want Dennis heeft geen excuses aangeboden voor het kussen gooien en de kopstoot.
En de redactie denkt helaas dat het goed is als het allemaal om Naad gaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
De schouder wordt ff naar beneden geschoven; leuk voor de camera![]()
[ afbeelding ]
Naad: jij denkt dat alles over jou gaat.
right![]()
Ze krijgt veel te veel aandacht hier op alle fora.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
En de redactie denkt helaas dat het goed is als het allemaal om Naad gaat.![]()
Vreemd je zou toch denken dat ze iemand zo laag in de popo geen zendtijd geven....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarom mag Dennis niet weg.Anders is Nadia misschien de volgende maand aan de beurt.Ze willen Nadia gewoon niet kwijt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is ook 24/7 met die hamsterkop in beeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze krijgt veel te veel aandacht hier op alle fora.
Zowat elke post gaat over haar![]()
Ja vind je het gek als ze 24 uur per dag op de streams is.Dat wijf heeft gewoon een eigen stream.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze krijgt veel te veel aandacht hier op alle fora.
Zowat elke post gaat over haar![]()
Dennix is alleen maar bang, niets meer en niets minder. Een bange Rikkie is hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Naad: Brian is boos en gefrustreerd, hij wil alleen maar naar huis.
Nix: sssssttttt
loopt het nat al tussen haar benen=quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:25 schreef petraa het volgende:
D: Ik denk ook elke keer als je in dat bed stapt, ik sleur je uit dat bed, neem je mee naar buiten en leg je op de grond en scheld je helemaal verrot.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:28 schreef Kaleddis het volgende:
Stalkertje is weer bezig hoor.
Kom hier, NU !!
Strak plan, dan negeren wij haar ook compleetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk is het best wel een briljant plan wat ik hier eerder op de avond las. Isoleer Nadia. Laat haar nu al voelen hoe het is al zij Dennis erin laat.
Wellicht dat ze dan anders gaat piepen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Strak plan, dan negeren wij haar ook compleet![]()
Ik zal geen pics meer en zo weinig mogelijk verslagen geven van haar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heerlijk, daar doe ik graag aan mee
![]()
Hij had eerder al netjes geflost hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:34 schreef Morwen het volgende:
Huub en Lieke rossen hun tanden schoon.
[ afbeelding ]
Ze staat bij mij nu in de negeermodus, zo goed als dat kan met die zeurende stem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
Dat wijf is gek!!!
Nadia ligt 10 sec in bed, slaakt een sexy kreun, Luc wordt wakker en vraagt wat er is: Ik droomde dat ik ben gevaaaaalluhuhuhen.......
Vervolgens praat Nadia geanimeerd met Huub en Lieke ...
Ff serieus, dit vond ik echt zwaar geschift gedrag! Echt ALLES voor de aandacht/sex.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze staat bij mij nu in de negeermodus, zo goed als dat kan met die zeurende stem.
Wie? Heel goed van julliequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Strak plan, dan negeren wij haar ook compleet![]()
Gewoon damagecontrol!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ff serieus, dit vond ik echt zwaar geschift gedrag! Echt ALLES voor de aandacht/sex.![]()
Je hebt van die aandachtsgeile, op macht uit, nymfomane vrouwen zonder eigenwaarde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ff serieus, dit vond ik echt zwaar geschift gedrag! Echt ALLES voor de aandacht/sex.![]()
Boem boem...... plofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Hij ligt te knalluh onder de dekens .........
Er gaat niets boven een verjaardag, alleen in bed met op de achtergrond het hijgen en kreunen van je vriendin, die soppend klaarkomt in de armen van haar lover. We wachten met spanning op haar orgasme, want dan zal ze Dennix wel vragen om 2 kopjes lammetjesthee op bed te bezorgen.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een verjaardag, alleen in bed met op de achtergrond het hijgen en kreunen van je vriendin, die soppend klaarkomt in de armen van haar lover. We wachten met spanning op haar orgasme, want dan zal ze Dennix wel vragen om 2 kopjes lammetjesthee op bed te bezorgen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een verjaardag, alleen in bed met op de achtergrond het hijgen en kreunen van je vriendin, die soppend klaarkomt in de armen van haar lover. We wachten met spanning op haar orgasme, want dan zal ze Dennix wel vragen om 2 kopjes lammetjesthee op bed te bezorgen.
G. I. Lieke is bezig om de rugzakken van het derde bataljon klaar te zetten voor inspectie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
Waar is Lieke allemaal mee bezig?
[ afbeelding ]
Daar is hun relatie op gebaseerd; elke dag neuken is goed voor een gezonde zaadproductiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:52 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda werken ondertussen ook weer aan hun gemiddelde![]()
Voor de ochtendploeg wel een idee inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:53 schreef tipsch het volgende:
Mag de aankomende COS een TT hebben die aanmoedigt om Nadia volledig te negeren?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat het spel betreft, moet ik Luc toch complimenten maken. Hij heeft het de volgende gastspelers in ieder geval moeilijk gemaakt. Wie meer krijgt het voor elkaar om onder de ogen van het eigen vriendje of vriendinnetje te gaan liggen sexen. Niet toevallig 'n keer in een donker hoekje, maar gewoon een week lang, iedere dag ! Ook niet 5 minuten, nee gewoon de hele tent de halve nacht wakker houden met gekreun en gesop. Petje af voor Luc - Hij verdient de Talpa bonus-punten !
Ik zei net al, het is een slechte aflevering van Jiskefetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:53 schreef Borga het volgende:
[..]
G. I. Lieke is bezig om de rugzakken van het derde bataljon klaar te zetten voor inspectie.
Om het risico van besmetting te voorkomen, kun je beter een dubbelwandig petje opzetten bij haarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je neemt dus eigenlijk je petje af voor Nadia.
![]()
Vervelende is alleen wel dat er spontaan ook niet meer te vertellen valt.... (op dit ogenblik dan)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de ochtendploeg wel een idee inderdaad![]()
Maar geen caps, of alleen die met een dik rood kruis er over heen![]()
Ze heeft al een paar keer gezegd behoefte te hebben aan meer sex, het kan best zijn dat ze 'n keer een bataljon wil afwerken. Inspectie in blote kont, koppel en speer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:53 schreef Borga het volgende:
[..]
G. I. Lieke is bezig om de rugzakken van het derde bataljon klaar te zetten voor inspectie.
Verkeerde zuurgraad ....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
Haha, gaat Amanda nou kotsen? Was ze aan het pijpen?
Wie heeft haar toch geleerd door te slikken. Wat is ze toch...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verkeerde zuurgraad ....
Daar hoor je de onder-de-dekens zender van Dennixquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:03 schreef Borga het volgende:
Hokje Hallo Waarom stoort het geluid zo op stream 1 & 2 ?
Ervaring meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verkeerde zuurgraad ....
ok bedanktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar hoor je de onder-de-dekens zender van Dennix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |