Jaap is geen lieverdje, totaal niet. Maar hij heeft meestal wel een soort van "fair play" gevoel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Jaap net al de groep in gegooid tussen Lieke en Huub door in de jacuzzi
Ik zag aan Huubs reactie, dat hij het niet leuk vond..... . Jaap is echt stookjaap
Luc. buiten zou ik hem zo op zijn bek slaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Lieke tegen Luc: ik moet jou ff spreken voordat je gaat douchen![]()
Naad wil met Luc praten, maar Lieke zegt tegen Luc dat hij te boos moet zijn.
Naad komt binnen: Luukie
Luc doet boos: het is geen fucking speeltuin hier.
Stem: Nadia en Luc
Ik had het idee dat dat tegen Brian was gerichtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Jaap net al de groep in gegooid tussen Lieke en Huub door in de jacuzzi
Ik zag aan Huubs reactie, dat hij het niet leuk vond..... . Jaap is echt stookjaap
fair play en Jaap..... laat me niet lachen.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is geen lieverdje, totaal niet. Maar hij heeft meestal wel een soort van "fair play" gevoel.
ook al gaat ie knallen, in z'n eentje lukt het toch behalve Jaap toch niemand dus hij kan nooit genoeg gaan knallen om hun de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:39 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dit trouwens echt jammer..
Eerst zei Nix altijd: Morgen gaan ik knallen, 100%, ik zweer het je
NU: Donderdag ga ik knallen, zéker zéker
Hij stelt het steeds verder uit
ohhh, ik dat tegen Huub (zeker omdat Lieke het onlangs tegen hem verteld heeft)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat tegen Brian was gericht
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Jij bent wel een lekkertje zeg......Het barst hier van de kritiek op spelers, en dan zou er niets over Huub gezegd mogen worden?![]()
Bullshit.....als er visite komt dan respecteren ze dat. Verjaardagen ook......tot nu toe dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft zelf zijn best gedaan om zich niet geliefd te maken dus als hij zijn verjaardag leuk wil vieren moet hij vrienden opzoeken en die vindt hij niet in DGK
Ja daaaag, wat een nonsens, het spel staat nu op scherp, vette pech voor Dennis dat hij nu jarig is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bullshit.....als er visite komt dan respecteren ze dat. Verjaardagen ook......tot nu toe dan.
Dat was inderdaad de sterkste opmerking, Dennis hoefde alleen Ja of Nee te zeggen. Als hij dat nou eens afleert om op zo iets simpels gewoon antwoord te geven dan zou ie een stuk sterker kunnen staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk was de beste opmerking
Huub "Ik heb het nou al vier keer gevraagd. Nadia, heeft hij nou al antwoord gegeven of niet?"
Nadia "Nee"
Maar Brian heeft Lieke echt geslagen, en dat zit haar volgens mij nog veel hoger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ohhh, ik dat tegen Huub (zeker omdat Lieke het onlangs tegen hem verteld heeft)
Met badpak aan dus nog steeds ranzigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:46 schreef petraa het volgende:
Ik heb Nadia nog nooit zolang onder de douche zien staan.
Halloooo vrijheid van meningsuiting enzo...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bullshit.....als er visite komt dan respecteren ze dat. Verjaardagen ook......tot nu toe dan.
oke, dan zit ik er misschien naastquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Brian heeft Lieke echt geslagen, en dat zit haar volgens mij nog veel hoger.
Ik zat ook naar de reactie van Brian te kijken, en die keek heel vals naar Jaap toen die dat zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |