Als Nix er donderdag gewoon uitgaat heeft ze dat goed gedaan en is ze idd supervals, zou top zijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
nadia is een valse bitch....die houdt iedereen voor de gek en gebruikt ook iedereen
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:10 schreef diedirk het volgende:
Hhaah dit doen ze goed om nu ook de jacuzzi in te gaan
Zou ze dan niet door hebben dat ze heel goed de volgende kan zijn? Volgens mij speelt dat best dat koppie.....al zegt ze dat nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als Nix er donderdag gewoon uitgaat heeft ze dat goed gedaan en is ze idd supervals, zou top zijn!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?
Linkje??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, nou... dat is niet best hoor. Ik heb even gekeken maar bij de krokodil staat al helemaal geen goede eigenschap.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Scandalous het volgende:
gezellig
Dennis vertelt over zijn voetbalvrienden die voor hem door het vette vuur gaan, en hij is zelfs de extreemste van hun allemaal.
Dat toont hun klasse, die er niet is...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das juist heerlijk. Warm water met een koude bovenlucht. Je gaat toch niet in de zomer in de jacuzzi?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Het is -20 buiten en hun gaan in de yacuzzie?![]()
Huub kreeg ook niet zo,n leuke verjaardag.Een glaasje champagne met Syl mocht hij drinken.En de rest negeerde hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke door ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Lieke heeft het door.
Huub " nou.... bellen!"
ik hoor of zie Liekes reactie niet.
Jaaah komma vergeten het is -0.2 gradenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Er gaat niets boven een warm bubbelend bad als het buiten vriest. Haren bevroren maar lekker warm. Heeeeeeeeerlijk. Zeker als het water fris isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
-20 al. Dan ga ik morgen schaatsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Jij stapt liever een jacuzzi in wanneer het een graadje of 35 isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
maar werd wel met rust gelaten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kreeg ook niet zo,n leuke verjaardag.Een glaasje champagne met Syl mocht hij drinken.En de rest negeerde hem.
Nadia heeft haar net gewassen badjas gepikt.quote:
zuigertje hé....vol continu zuigertje.....daarom daar ook zo geliefd....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:17 schreef BsJanssen het volgende:
Kan Lieke nou echt niet voor een paar minuten haar mond houden en niet CONSTANT over het spel te praten??
Dat Nada de badjas van Lieke heeft gepakt/gebruiktquote:
'T is de Gouden Kooi en geen rusthuis. Wat een onzin.quote:
Met deze kou ga ik dus echt niet in een zwembad in de tuin zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij stapt liever een jacuzzi in wanneer het een graadje of 35 is![]()
Volgens mij gaat het haar breken als het nat word en bevriest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:17 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een warm bubbelend bad als het buiten vriest. Haren bevroren maar lekker warm. Heeeeeeeeerlijk. Zeker als het water fris is![]()
Volgens mij hebben ze een extra microfoon bij de yacuzzi gezet, zo eentje met een wolletje er omheen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia heeft haar net gewassen badjas gepikt.
De rest is overigens prima verstaanbaar in de jacuzzi.
Toen was dat nog niet toegestaan.En de groep was toen anders.Zijn nou gewoon een stel asocialen.Vreten aan het aanrecht,gooien vuile kleding in de kast en ga maar door.quote:
Inderdaad, en ik snap eigenlijk niet waarom Dennis daar niet op inspeelt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Brian kunnen nu beter hun mond heel erg dicht houden. Zij zijn alvast wel zeer agressief geweest naar vrouwen toe
Het is inderdaad beter te verstaan dan eerder. Ik hoor zowat de jacuzzi niet eens. Heeeee heerlijk, gesprekken volgen in de jacuzzi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een extra microfoon bij de yacuzzi gezet, zo eentje met een wolletje er omheen.
Die staat er altijd maar Nadia en Dennis fluisteren en murmelen altijd in de jacuzzi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een extra microfoon bij de yacuzzi gezet, zo eentje met een wolletje er omheen.
Je voelt juist geen kou. De warme lucht stijgt op, dus als je tot je schouders in het water zit is het gewoon een warm gevoel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
Met deze kou ga ik dus echt niet in een zwembad in de tuin zitten.
Checked even haar haar, zit er nog hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het haar breken als het nat word en bevriest.![]()
Ze heeft ooit een kopstoot van een baby gehad?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Soho het volgende:
Nada: Het was een héél mini baby kopstootje.
Het domme van Lieke is dat Nadia vanavond ook is een keer om een kledingstuk vroeg aan Lieke en Lieke zegt tegen haar dan moet je maar even in mijn kast kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat Nada de badjas van Lieke heeft gepakt/gebruikt
Inderdaad, dat is zo dom van hem! Net deed hij het één keer met het Brian pakken via Amanda. Hij moet gewoon de bal terug kaatsen. Onbegrijpelijk dat hij dat niet wat meer doet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:21 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik snap eigenlijk niet waarom Dennis daar niet op inspeelt.
Ja maar dat was vroegerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Brian kunnen nu beter hun mond heel erg dicht houden. Zij zijn alvast wel zeer agressief geweest naar vrouwen toe
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je voelt juist geen kou. De warme lucht stijgt op, dus als je tot je schouders in het water zit is het gewoon een warm gevoel...
psies, door t huis heen meppen as ze niet luisteren willen, en daarna in de ster neukuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Taurus het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dat 'je raakt een vrouw niet aan'-sfeertje in dat huis![]()
![]()
En dat hoor ik nu pas?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je voelt juist geen kou. De warme lucht stijgt op, dus als je tot je schouders in het water zit is het gewoon een warm gevoel...
Ik wil ook zo'n bubbelbad in de tuin hebben. Is zo lekker warm.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tony Plofkopquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
psies, door t huis heen meppen as ze niet luisteren willen, en daarna in de ster neukuh![]()
bah ik neem woorden van andere users over hehehehe![]()
Ik vind het gewoon dikke onzin, je raakt net zo goed geen man aan als geen vrouw, gewoon je poten thuis houden. Maar het is belachelijk dat vrouwen 'lastiger klappen incasseren' dan mannen, kom nou. Als mijn man me zou meppen vind ik dat net zo erg als wanneer ik hem zou slaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
psies, door t huis heen meppen as ze niet luisteren willen, en daarna in de ster neukuh![]()
bah ik neem woorden van andere users over hehehehe![]()
Hij is geen lafaard, het is onkunde, er niet op komen of gewoon fatsoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:25 schreef Mika25 het volgende:
Ongelooflijk dat Dennix niets zegt tegen Huub en Brian over fysiek geweld tegen vrouwen. En voor "dekking" hoeft ie zich niet meer in te houden, dus eigenlijk is dit een goed moment om van je af te bijten. Maar de enige conclusie die je dus kan trekken is dat het een gewone lafaard is.
ja inderdaad. wat kost zo'n kreng? en veel onderhoud?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n bubbelbad in de tuin hebben. Is zo lekker warm.![]()
Op de balkonnie, aan mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n bubbelbad in de tuin hebben. Is zo lekker warm.![]()
Bang is het woordquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is simpelweg te fatsoenlijk, veel te fatsoenlijk!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[ afbeelding ]
Luc: als die gast dat nog 1x doet krijgt hij een fucking probleem met mij.
nauwelijks onderhoud, daarom verbaas ik me zo over die vieze smurrie daar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja inderdaad. wat kost zo'n kreng? en veel onderhoud?
wil nu ook wel in zo'n ding hangen.
hahahahaha, wat zegt die neprappert nou! alsof IEMAND hem nog geloofd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[ afbeelding ]
Jah, alleen is zijn punt weer geen punt aangezien hij 100keer hetzelfde zegt, waar de rest al lang mee klaar wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[ afbeelding ]
aha en aanschaf?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
nauwelijks onderhoud, daarom verbaas ik me zo over die vieze smurrie daar.
Dat lijkt me speltechnisch inderdaad heel handigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Lieke, zou het eens geen tijd worden dat jij dan nu eerlijk bent en gaat vertellen wat Huub met jou deed?
vanaf 5k alleen stroomkosten gaan skyhighquote:
Dennix was in de sloot gesprongen, en daarna met diezelfde kleren aan in de yacuzzi gaan zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
nauwelijks onderhoud, daarom verbaas ik me zo over die vieze smurrie daar.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[knip]
Jij gaat ook lekker met vrouwen om zo te zien aan je avaterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tenenkrommend vies spel is dit toch...........
En als je me daar niet in steunt, dan sla ik de make-up van je gezicht afquote:
Niet echt nee, maar het is een beetje vreemd dat juist Huub er een punt van maakt en Lieke hem helpt....zonder in tranen uit te barsten....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me speltechnisch inderdaad heel handig![]()
Stroom kosten ongeveer 0,50 cent - 1 euro per dag. Als je een goede neemt. (isolatie etc.Hier zijn de stroomkosten nauwelijk hoger geworden door dat dingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:29 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vanaf 5k alleen stroomkosten gaan skyhigh
heb er hier ook 1 in de tuin staan maar gaat nooit aan![]()
misschien scoort ie dan wel een hitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja dan gaat Dubbulluh EL hem dissen in een repje
Zolang we daar het fijne niet van weten kunnen we erg moeilijk oordelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar het is een beetje vreemd dat juist Huub er een punt van maakt en Lieke hem helpt....zonder in tranen uit te barsten....
Doe niet zo dramatisch, alsof je 'n trauma oploopt van je vriend die je 'n 'kopstoot' (zal meevallen) geeft of je hard vast pakt (dat was 't geloof ik).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar het is een beetje vreemd dat juist Huub er een punt van maakt en Lieke hem helpt....zonder in tranen uit te barsten....
Brian zwijgt maar heel verstandig stil...wetend dat hij ook niet geheel en al schoon is als het over dit onderwerp gaat.....?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Zo als gewoonlijk luister brain weer meer en zegt hij later dat hij zo'n goede bijdrage heeft geleverd.
`quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:27 schreef BsJanssen het volgende:
Huub kan het echt niet hebben dat ze Dennis niet hebben kunnen pakken.... dat wordt weer leuk straks in bed tussen Huub en Lieke, al die frustratie moet er nog uit!
Amanda en Brian moeten het nu doen.En die haken zoals gewoonlijk na een paar opmerkingen weer af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef Rotterdammert het volgende:
gaat hem niet worden.....dennix blijft gewoon nog minstens een maandje
Volgens mij denkt Lieke er alvast heel anders over......ze had het er niet voor niets over met Jaapquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch, alsof je 'n trauma oploopt van je vriend die je 'n 'kopstoot' (zal meevallen) geeft of je hard vast pakt (dat was 't geloof ik).
joh relaxt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:31 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Stroom kosten ongeveer 0,50 cent - 1 euro per dag. Als je een goede neemt. (isolatie etc.Hier zijn de stroomkosten nauwelijk hoger geworden door dat ding
sow !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze heeft ooit een kopstoot van een baby gehad?
Ze hebben conflicten, daarom heeft ze het er over, en 't is niet correct als je in 'n relatie elkaar gaat slaan o.i.d., maar huilen vind ik ook weer overdreven. Dan zou ik 't 'n jankerd vinden iigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Lieke er alvast heel anders over......ze had het er niet voor niets over met Jaap
Ik wel eens al stoeiend van mijn destijds 7-jarige zoon... dat was een flinke hersenschuddingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze heeft ooit een kopstoot van een baby gehad?
Ik kan altijd nog een bubbelsysteem aanschaffen voor het zwembad. Is bijna zelfde denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Op de balkonnie, aan mijn slaapkamer![]()
Ik heb het over fysiek geweld. Lieke vertelde aan Jaap dat Huub dat twee keer had toegepast en dat ze daar echt niet blij mee was! De hypocriet zit nu Dennis de les te lezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze hebben conflicten, daarom heeft ze het er over, en 't is niet correct als je in 'n relatie elkaar gaat slaan o.i.d., maar huilen vind ik ook weer overdreven. Dan zou ik 't 'n jankerd vinden iig![]()
Tijdelijk, 1 voor 1 kruipen ze weer uit die vieze smurriequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
is dennis nu de dans ontsprongen en gaat tie pitten?
Wat ik al zei , natuurlijk is ze daar niet blij mee. En voor het spel mag dat hypocriete, lijkt me dat Lieke het daar mee eens is, want ze zegt er niets van. En wie ben jij om daar dan commentaar op te hebben. Zij is toch het 'slachtoffer' geweest? Als zij hiermee kan dealen, kun jij het al helemaal lijkt me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het over fysiek geweld. Lieke vertelde aan Jaap dat Huub dat twee keer had toegepast en dat ze daar echt niet blij mee was! De hypocriet zit nu Dennis de les te lezen.
Huh? Jij bent wel een lekkertje zeg......Het barst hier van de kritiek op spelers, en dan zou er niets over Huub gezegd mogen worden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat ik al zei , natuurlijk is ze daar niet blij mee. En voor het spel mag dat hypocriete, lijkt me dat Lieke het daar mee eens is, want ze zegt er niets van. En wie ben jij om daar dan commentaar op te hebben. Zij is toch het 'slachtoffer' geweest? Als zij hiermee kan dealen, kun jij het al helemaal lijkt me.
wanneer vertelde ze dat ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het over fysiek geweld. Lieke vertelde aan Jaap dat Huub dat twee keer had toegepast en dat ze daar echt niet blij mee was! De hypocriet zit nu Dennis de les te lezen.
dat heeft Jaap net al de groep in gegooid tussen Lieke en Huub door in de jacuzziquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Lieke, zou het eens geen tijd worden dat jij dan nu eerlijk bent en gaat vertellen wat Huub met jou deed?
Donderdag al??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:39 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dit trouwens echt jammer..
Eerst zei Nix altijd: Morgen gaan ik knallen, 100%, ik zweer het je
NU: Donderdag ga ik knallen, zéker zéker
Hij stelt het steeds verder uit
Hij heeft zelf zijn best gedaan om zich niet geliefd te maken dus als hij zijn verjaardag leuk wil vieren moet hij vrienden opzoeken en die vindt hij niet in DGKquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |