Als Nix er donderdag gewoon uitgaat heeft ze dat goed gedaan en is ze idd supervals, zou top zijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
nadia is een valse bitch....die houdt iedereen voor de gek en gebruikt ook iedereen
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:10 schreef diedirk het volgende:
Hhaah dit doen ze goed om nu ook de jacuzzi in te gaan
Zou ze dan niet door hebben dat ze heel goed de volgende kan zijn? Volgens mij speelt dat best dat koppie.....al zegt ze dat nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als Nix er donderdag gewoon uitgaat heeft ze dat goed gedaan en is ze idd supervals, zou top zijn!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet......mag die knul, net zoals iedereen daar gedaan heeft, gewoon even zijn verjaardag vieren?
Linkje??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, nou... dat is niet best hoor. Ik heb even gekeken maar bij de krokodil staat al helemaal geen goede eigenschap.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Scandalous het volgende:
gezellig
Dennis vertelt over zijn voetbalvrienden die voor hem door het vette vuur gaan, en hij is zelfs de extreemste van hun allemaal.
Dat toont hun klasse, die er niet is...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das juist heerlijk. Warm water met een koude bovenlucht. Je gaat toch niet in de zomer in de jacuzzi?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Het is -20 buiten en hun gaan in de yacuzzie?![]()
Huub kreeg ook niet zo,n leuke verjaardag.Een glaasje champagne met Syl mocht hij drinken.En de rest negeerde hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke door ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Lieke heeft het door.
Huub " nou.... bellen!"
ik hoor of zie Liekes reactie niet.
Jaaah komma vergeten het is -0.2 gradenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Er gaat niets boven een warm bubbelend bad als het buiten vriest. Haren bevroren maar lekker warm. Heeeeeeeeerlijk. Zeker als het water fris isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
-20 al. Dan ga ik morgen schaatsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Jij stapt liever een jacuzzi in wanneer het een graadje of 35 isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
maar werd wel met rust gelaten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kreeg ook niet zo,n leuke verjaardag.Een glaasje champagne met Syl mocht hij drinken.En de rest negeerde hem.
Nadia heeft haar net gewassen badjas gepikt.quote:
zuigertje hé....vol continu zuigertje.....daarom daar ook zo geliefd....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:17 schreef BsJanssen het volgende:
Kan Lieke nou echt niet voor een paar minuten haar mond houden en niet CONSTANT over het spel te praten??
Dat Nada de badjas van Lieke heeft gepakt/gebruiktquote:
'T is de Gouden Kooi en geen rusthuis. Wat een onzin.quote:
Met deze kou ga ik dus echt niet in een zwembad in de tuin zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij stapt liever een jacuzzi in wanneer het een graadje of 35 is![]()
Volgens mij gaat het haar breken als het nat word en bevriest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:17 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een warm bubbelend bad als het buiten vriest. Haren bevroren maar lekker warm. Heeeeeeeeerlijk. Zeker als het water fris is![]()
Volgens mij hebben ze een extra microfoon bij de yacuzzi gezet, zo eentje met een wolletje er omheen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia heeft haar net gewassen badjas gepikt.
De rest is overigens prima verstaanbaar in de jacuzzi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |