Hij is geen lafaard, het is onkunde, er niet op komen of gewoon fatsoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:25 schreef Mika25 het volgende:
Ongelooflijk dat Dennix niets zegt tegen Huub en Brian over fysiek geweld tegen vrouwen. En voor "dekking" hoeft ie zich niet meer in te houden, dus eigenlijk is dit een goed moment om van je af te bijten. Maar de enige conclusie die je dus kan trekken is dat het een gewone lafaard is.
ja inderdaad. wat kost zo'n kreng? en veel onderhoud?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n bubbelbad in de tuin hebben. Is zo lekker warm.![]()
Op de balkonnie, aan mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n bubbelbad in de tuin hebben. Is zo lekker warm.![]()
Bang is het woordquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is simpelweg te fatsoenlijk, veel te fatsoenlijk!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[ afbeelding ]
Luc: als die gast dat nog 1x doet krijgt hij een fucking probleem met mij.
nauwelijks onderhoud, daarom verbaas ik me zo over die vieze smurrie daar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja inderdaad. wat kost zo'n kreng? en veel onderhoud?
wil nu ook wel in zo'n ding hangen.
hahahahaha, wat zegt die neprappert nou! alsof IEMAND hem nog geloofd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[ afbeelding ]
Jah, alleen is zijn punt weer geen punt aangezien hij 100keer hetzelfde zegt, waar de rest al lang mee klaar wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Dennis knalt![]()
Het was geen kopstoot
[ afbeelding ]
aha en aanschaf?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
nauwelijks onderhoud, daarom verbaas ik me zo over die vieze smurrie daar.
Dat lijkt me speltechnisch inderdaad heel handigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Lieke, zou het eens geen tijd worden dat jij dan nu eerlijk bent en gaat vertellen wat Huub met jou deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |