Maar ze moet niet gaan lopen dat doet ze nog al hoekigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik zeg niks over d r persoonlijkheid maar vind t verder een lekkere meid om naar te kijken![]()
Hij is haar enige back-up, Amanda doet immers wat Brian zegt, en is dus geen veilige factor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:04 schreef Stupidisco het volgende:
wat zou nou de echte reden zijn dat Nadia Dennix erin houdt
"'t Hokje" en de Bergman Kliniekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:04 schreef Stupidisco het volgende:
wat zou nou de echte reden zijn dat Nadia Dennix erin houdt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:06 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop dat Nix's familie morgen met de beelden komt van Luc en haar in bed.
Krijg er slaap vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:07 schreef petraa het volgende:
Wat een vervelend ventje die BAx
Jammerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:07 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Volgens mij viert Dennix pas komend weekend zijn verjaardag
Mijn hoop is nog steeds dat dit allemaal spel is van Nadia en dat ze hem er donderdag gewoon keihard uitstemdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:10 schreef SiRojK het volgende:
Nadia snapt het weer niet.. Nadia kust de kont van Nix, terwijl het andersom moet zijn.. Ze snapt er niets van, dat noemt zich vrouw....
Ik denk dat het geen spel is en ze hem er gewoon in laat, Die takketrolquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mijn hoop is nog steeds dat dit allemaal spel is van Nadia en dat ze hem er donderdag gewoon keihard uitstemd![]()
Ik vertrouw haar ook nog niet. Maar wat kan ze winnen bij het eruit stemmen; de bergmankliniek? Als ze hem er in houdt kan ze langer spelen voor de hoofdprijs....,Maar ja, waar gaat ze voor en wat moet ze doen van "achter"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mijn hoop is nog steeds dat dit allemaal spel is van Nadia en dat ze hem er donderdag gewoon keihard uitstemd![]()
Het is dan ook hoop tegen beter weten inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen spel is en ze hem er gewoon in laat, Die takketrol
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is dan ook hoop tegen beter weten in, de snol!
En ik zou ze zo graag alletwee kwijt zijn![]()
Geloof ik niet in, daar is ze niet sluw en slim genoeg voor, maar mss onderschat ik haar welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe kun je nu in de planning hebben om iets voor Nadia te gaan doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:18 schreef Prospera het volgende:
Nix heeft nooit wat voor Naad gedaan zeurt ze.
Nix: je moet eens weten wat ik in de planning heb.
[ afbeelding ]
Nouuuu Nadia liegt ook keihard tegen Brian, Amanda en de rest, want Dennis heeft geen excuses aangeboden voor het kussen gooien en de kopstoot.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:18 schreef Kaleddis het volgende:
Joh, kap dit gesprek toch en ga slapen. Er komt niets uit wat niet al 100x eerder is gezegd![]()
Klopt, viel me ook op. Kessler, vergeet je dit niet even te vertellen ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuu Nadia liegt ook keihard tegen Brian, Amanda en de rest, want Dennis heeft geen excuses aangeboden voor het kussen gooien en de kopstoot.
En de redactie denkt helaas dat het goed is als het allemaal om Naad gaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
De schouder wordt ff naar beneden geschoven; leuk voor de camera![]()
[ afbeelding ]
Naad: jij denkt dat alles over jou gaat.
right![]()
Ze krijgt veel te veel aandacht hier op alle fora.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
En de redactie denkt helaas dat het goed is als het allemaal om Naad gaat.![]()
Vreemd je zou toch denken dat ze iemand zo laag in de popo geen zendtijd geven....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarom mag Dennis niet weg.Anders is Nadia misschien de volgende maand aan de beurt.Ze willen Nadia gewoon niet kwijt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is ook 24/7 met die hamsterkop in beeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze krijgt veel te veel aandacht hier op alle fora.
Zowat elke post gaat over haar![]()
Ja vind je het gek als ze 24 uur per dag op de streams is.Dat wijf heeft gewoon een eigen stream.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze krijgt veel te veel aandacht hier op alle fora.
Zowat elke post gaat over haar![]()
Dennix is alleen maar bang, niets meer en niets minder. Een bange Rikkie is hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Naad: Brian is boos en gefrustreerd, hij wil alleen maar naar huis.
Nix: sssssttttt
loopt het nat al tussen haar benen=quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:25 schreef petraa het volgende:
D: Ik denk ook elke keer als je in dat bed stapt, ik sleur je uit dat bed, neem je mee naar buiten en leg je op de grond en scheld je helemaal verrot.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:28 schreef Kaleddis het volgende:
Stalkertje is weer bezig hoor.
Kom hier, NU !!
Strak plan, dan negeren wij haar ook compleetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk is het best wel een briljant plan wat ik hier eerder op de avond las. Isoleer Nadia. Laat haar nu al voelen hoe het is al zij Dennis erin laat.
Wellicht dat ze dan anders gaat piepen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Strak plan, dan negeren wij haar ook compleet![]()
Ik zal geen pics meer en zo weinig mogelijk verslagen geven van haar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heerlijk, daar doe ik graag aan mee
![]()
Hij had eerder al netjes geflost hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:34 schreef Morwen het volgende:
Huub en Lieke rossen hun tanden schoon.
[ afbeelding ]
Ze staat bij mij nu in de negeermodus, zo goed als dat kan met die zeurende stem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
Dat wijf is gek!!!
Nadia ligt 10 sec in bed, slaakt een sexy kreun, Luc wordt wakker en vraagt wat er is: Ik droomde dat ik ben gevaaaaalluhuhuhen.......
Vervolgens praat Nadia geanimeerd met Huub en Lieke ...
Ff serieus, dit vond ik echt zwaar geschift gedrag! Echt ALLES voor de aandacht/sex.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze staat bij mij nu in de negeermodus, zo goed als dat kan met die zeurende stem.
Wie? Heel goed van julliequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Strak plan, dan negeren wij haar ook compleet![]()
Gewoon damagecontrol!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ff serieus, dit vond ik echt zwaar geschift gedrag! Echt ALLES voor de aandacht/sex.![]()
Je hebt van die aandachtsgeile, op macht uit, nymfomane vrouwen zonder eigenwaarde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ff serieus, dit vond ik echt zwaar geschift gedrag! Echt ALLES voor de aandacht/sex.![]()
Boem boem...... plofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Hij ligt te knalluh onder de dekens .........
Er gaat niets boven een verjaardag, alleen in bed met op de achtergrond het hijgen en kreunen van je vriendin, die soppend klaarkomt in de armen van haar lover. We wachten met spanning op haar orgasme, want dan zal ze Dennix wel vragen om 2 kopjes lammetjesthee op bed te bezorgen.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een verjaardag, alleen in bed met op de achtergrond het hijgen en kreunen van je vriendin, die soppend klaarkomt in de armen van haar lover. We wachten met spanning op haar orgasme, want dan zal ze Dennix wel vragen om 2 kopjes lammetjesthee op bed te bezorgen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een verjaardag, alleen in bed met op de achtergrond het hijgen en kreunen van je vriendin, die soppend klaarkomt in de armen van haar lover. We wachten met spanning op haar orgasme, want dan zal ze Dennix wel vragen om 2 kopjes lammetjesthee op bed te bezorgen.
G. I. Lieke is bezig om de rugzakken van het derde bataljon klaar te zetten voor inspectie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
Waar is Lieke allemaal mee bezig?
[ afbeelding ]
Daar is hun relatie op gebaseerd; elke dag neuken is goed voor een gezonde zaadproductiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:52 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda werken ondertussen ook weer aan hun gemiddelde![]()
Voor de ochtendploeg wel een idee inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:53 schreef tipsch het volgende:
Mag de aankomende COS een TT hebben die aanmoedigt om Nadia volledig te negeren?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat het spel betreft, moet ik Luc toch complimenten maken. Hij heeft het de volgende gastspelers in ieder geval moeilijk gemaakt. Wie meer krijgt het voor elkaar om onder de ogen van het eigen vriendje of vriendinnetje te gaan liggen sexen. Niet toevallig 'n keer in een donker hoekje, maar gewoon een week lang, iedere dag ! Ook niet 5 minuten, nee gewoon de hele tent de halve nacht wakker houden met gekreun en gesop. Petje af voor Luc - Hij verdient de Talpa bonus-punten !
Ik zei net al, het is een slechte aflevering van Jiskefetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:53 schreef Borga het volgende:
[..]
G. I. Lieke is bezig om de rugzakken van het derde bataljon klaar te zetten voor inspectie.
Om het risico van besmetting te voorkomen, kun je beter een dubbelwandig petje opzetten bij haarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je neemt dus eigenlijk je petje af voor Nadia.
![]()
Vervelende is alleen wel dat er spontaan ook niet meer te vertellen valt.... (op dit ogenblik dan)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de ochtendploeg wel een idee inderdaad![]()
Maar geen caps, of alleen die met een dik rood kruis er over heen![]()
Ze heeft al een paar keer gezegd behoefte te hebben aan meer sex, het kan best zijn dat ze 'n keer een bataljon wil afwerken. Inspectie in blote kont, koppel en speer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:53 schreef Borga het volgende:
[..]
G. I. Lieke is bezig om de rugzakken van het derde bataljon klaar te zetten voor inspectie.
Verkeerde zuurgraad ....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
Haha, gaat Amanda nou kotsen? Was ze aan het pijpen?
Wie heeft haar toch geleerd door te slikken. Wat is ze toch...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verkeerde zuurgraad ....
Daar hoor je de onder-de-dekens zender van Dennixquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:03 schreef Borga het volgende:
Hokje Hallo Waarom stoort het geluid zo op stream 1 & 2 ?
Ervaring meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verkeerde zuurgraad ....
ok bedanktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar hoor je de onder-de-dekens zender van Dennix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |