Maar ze moet niet gaan lopen dat doet ze nog al hoekigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik zeg niks over d r persoonlijkheid maar vind t verder een lekkere meid om naar te kijken![]()
Hij is haar enige back-up, Amanda doet immers wat Brian zegt, en is dus geen veilige factor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:04 schreef Stupidisco het volgende:
wat zou nou de echte reden zijn dat Nadia Dennix erin houdt
"'t Hokje" en de Bergman Kliniekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:04 schreef Stupidisco het volgende:
wat zou nou de echte reden zijn dat Nadia Dennix erin houdt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:06 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop dat Nix's familie morgen met de beelden komt van Luc en haar in bed.
Krijg er slaap vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:07 schreef petraa het volgende:
Wat een vervelend ventje die BAx
Jammerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:07 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Volgens mij viert Dennix pas komend weekend zijn verjaardag
Mijn hoop is nog steeds dat dit allemaal spel is van Nadia en dat ze hem er donderdag gewoon keihard uitstemdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:10 schreef SiRojK het volgende:
Nadia snapt het weer niet.. Nadia kust de kont van Nix, terwijl het andersom moet zijn.. Ze snapt er niets van, dat noemt zich vrouw....
Ik denk dat het geen spel is en ze hem er gewoon in laat, Die takketrolquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mijn hoop is nog steeds dat dit allemaal spel is van Nadia en dat ze hem er donderdag gewoon keihard uitstemd![]()
Ik vertrouw haar ook nog niet. Maar wat kan ze winnen bij het eruit stemmen; de bergmankliniek? Als ze hem er in houdt kan ze langer spelen voor de hoofdprijs....,Maar ja, waar gaat ze voor en wat moet ze doen van "achter"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mijn hoop is nog steeds dat dit allemaal spel is van Nadia en dat ze hem er donderdag gewoon keihard uitstemd![]()
Het is dan ook hoop tegen beter weten inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen spel is en ze hem er gewoon in laat, Die takketrol
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is dan ook hoop tegen beter weten in, de snol!
En ik zou ze zo graag alletwee kwijt zijn![]()
Geloof ik niet in, daar is ze niet sluw en slim genoeg voor, maar mss onderschat ik haar welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |