doem-scenarioquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:19 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik ga morgen beginnen met het analyseren van het veiligheidsplan van de gemeente Utrecht. (ik zeg al 3 weken morgen, maar vrijdag moet het echt af zijn)
Meneer, wanneer maak jij mijn geld over ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:35 schreef zquing het volgende:
vandaag ga ik dan toch echt een keer beginnen, zeg ik al anderhalve week
Best ernstig eigenlijk, dat FOK! down moet om te kunnen studerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Janteh het volgende:
goed topic! dat fok zo sloom is heeft me wel al een paar keer het boek doen open slaan, maar daar blijft het ook een beetje bij
Waarom denk je dat er ban-aanvragen worden gedaan ten tijde van examensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Best ernstig eigenlijk, dat FOK! down moet om te kunnen studeren
Whehe ja heb ik ook wel eens gevraagd en gekregen, maar toen frustreerde het me alleen maar dat ik niet kon reagerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er ban-aanvragen worden gedaan ten tijde van examens
Op een universiteit is dat wel anders, helaasquote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef mschol het volgende:
gewoon opletten in lessen en dan hoef je thuis niks tot nauwelijks wat te doen
true, maar ook daar helpt opletten in lessen erg veel gok ik zo...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Op een universiteit is dat wel anders, helaas
Uiteraardquote:Op woensdag 7 november 2007 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar ook daar helpt opletten in lessen erg veel gok ik zo...
ik heb ze tot nu toe allemaal bijgewoondquote:Op woensdag 7 november 2007 15:39 schreef crossover het volgende:
[..]
UiteraardHet enige probleem is dat de hoorcolleges niet verplicht zijn en daarom volg je automatisch minder
(althans, ik).
Haha ja, ik heb ook alle colleges bijgewoond dit blok. Alle 4quote:Op woensdag 7 november 2007 16:25 schreef fs180 het volgende:
ik heb ze tot nu toe allemaal bijgewoond![]()
Inmiddels is mn brief zo goed als afquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:48 schreef Piles het volgende:
Vandaag wilde ik een sollicitatiebrief voor een stage gaan schrijven:
Wel begonnen aan belastingrecht. Maar 8 pagina's
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een maand lang heeft er niemand geSOG't, goed hoor.
Ja, ik dus morgen. Moet nog wat doen maar heb geen zin meer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef Alcarin het volgende:
Ik ben ook weer bezig hoor...
Donderdag tentamen
Same here...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, ik dus morgen. Moet nog wat doen maar heb geen zin meer.![]()
![]()
dat jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef JimmyJames het volgende:
Maandag tentamen. Ben benieuwd hoeveel ik vanavond nog kan doen..
hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:40 schreef Kauki het volgende:
Hmmm, ik was van plan in de vakantie nog een en ander te doen om al mijn achterstanden wat bij te werken, maar je raadt het al: ik heb mijn studieboeken niet eens open gehad
Preciesquote:Op zondag 6 januari 2008 11:19 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
hoe herkenbaartentamens over een week, nog niks gedaan. Zoveel tijd verspild met niks doen
Ja ik heb ook 6 tentamensquote:Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef Kauki het volgende:
[..]
Precies![]()
Nu beginnen mijn tentamens gelukkig pas over 2 weken, maar aangezien ik dan 37.5 ECTS kan/moet halen (6 tentamens) wordt het zo langzamerhand tijd om eens iets te gaan doen...
Dat zal wel ja, maar fulltime studeren ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:03 schreef fs180 het volgende:
fulltime werken zuigt :x
24/7 door werken, dan lukt ut je wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:30 schreef JimmyJames het volgende:
Moet zondagavond 0:00 op zijn laatst mijn paper hebben opgestuurd. Moet zo'n beetje nog 8 van de 10 pagina's schrijven. Wat is jullie inschatting?
Heb het nog afgekregen ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
24/7 door werken, dan lukt ut je wel?
erg prettigquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Heb het nog afgekregen ookTis matig maar niet zo matig dat ik geen herziene versie zal mogen inleveren (althans zo is de verwachting).
Beterquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hm.. ik heb meer last soms van SOG ontwijkend gedrag zo erg is het
Ik heb hem gehaaldquote:Op maandag 21 januari 2008 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb woensdag een tentamen M&O![]()
Ik heb er nog niks voor gedaan en ik krijg mezelf maar niet zo ver dat ik daadwerkelijk ga leren. Tot nu toe heb ik alles gehaald zonder een boek open te slaan maar dit moet ik eigenlijk wel even doorkijken.
Vandaag bekend dat ik mn toets voor mn P heb gehaald hoor, met een 9 zelfsquote:Op maandag 21 januari 2008 07:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, vandaag weer een kans om mn P te halen. Hopelijk dat het nu wel een keer lukt
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even mezelf quoten
[..]
Vandaag bekend dat ik mn toets voor mn P heb gehaald hoor, met een 9 zelfs
Wat is nou een uur?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er weer eens zwaar last van.
Ik moet de komende weken iedere dag minimaal een uur studeren van mezelf anders kan ik de volgende tentamens wel vergeten.
In ieder geval meer dan ik op het moment doe.quote:
Waarover? En je hebt vast wel een goede samenvatting tot je beschikkingquote:Op woensdag 26 maart 2008 03:11 schreef ma_jojo het volgende:
SOG.
Moet nog maar 250 blz voor 9u. Is te doen, maar ik heb het zooo gehad.
Achja, doe slechts HBO hequote:Op woensdag 26 maart 2008 03:25 schreef OhZoGoed het volgende:
[..]
Waarover? En je hebt vast wel een goede samenvatting tot je beschikkingSucces
Je leeft nog?quote:
HBO-er hier.quote:Op woensdag 26 maart 2008 03:09 schreef OhZoGoed het volgende:Hebben jullie dat ook (wo-studenten)? Dat je je studie wel interessant vindt, maar ja... Die verplichtingen he
En HBO is helemaal kut
, nog gemakkelijker/minder intensief... Tja, ik moet toch wat doen
![]()
Dat hoor je vaker inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:45 schreef crossover het volgende:
Neh, het HBO bevalt me veel beter. Ik ben veel actiever met de stof bezig en dat motiveert me heel erg
Op de uni was alles veel abstracter
Ik denk dat mij dat juist wel goed gaat bevallen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:45 schreef crossover het volgende:
Neh, het HBO bevalt me veel beter. Ik ben veel actiever met de stof bezig en dat motiveert me heel erg
Op de uni was alles veel abstracter
Ben je er ooit mee gestopt danquote:Op woensdag 2 april 2008 14:27 schreef moemoe het volgende:
I'm doing it again.
Ja dat heb ik ook regelmatig.quote:Op maandag 21 april 2008 09:24 schreef Kekaa het volgende:
Owwww... hier is dat topic.
Ga het niet helemaal doorlezen hoor. Maar uhm, hebben jullie ook vaak dat je plant wat je gaat doen, genoeg tijd ervoor enzo... en dat er dan toch helemaal niks van terecht komt?
Moest voor vandaag iets bedenken voor supervisie.... mislukt. Denk dat ik dit maar ga inbrengen, en dan vragen hoe zij ermee omgaan.
Hoezo, ik ben er al hoorquote:
Ja, meer heb je ook niet te doen als je niet meer studeertquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan mag je opeens 't hele jaar SOG'en.
Bedoel je TS van SOG topic deel 6 of die van deel 1?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
ja, iig door TS, want die is afgestudeerd
Ik geef je nog een kans, jongedame, daarna.... Om tien voor tien heb jij je boek opengeslagen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar wicky..ik wil nieeeeeeet
TVP voor de uitkomst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geef je nog een kans, jongedame, daarna.... Om tien voor tien heb jij je boek opengeslagen!
Vast naar de kroeg.quote:
Mijn tentamen Bestuursrecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is mijn prijs? Ik heb er voor gezorgd dat tenminste een iemand is gaan studeren.
Dat was dus een dikke fail, Java applicatie die voor de helft werktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:28 schreef MoneyTalks het volgende:
Vanavond een deadline... nog bijna niks gedaan... SOG
5,5, voor de moeite..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:16 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat was dus een dikke fail, Java applicatie die voor de helft werkt
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:31 schreef Piles het volgende:
Ik kom alleen even melden dat ik niet aan het SOG-en ben
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:31 schreef Piles het volgende:
Ik kom alleen even melden dat ik niet aan het SOG-en ben
Good job!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Al de hele middag soort van bezig![]()
![]()
Al ben ik het nu wel zat
"Al sla je me zwanger?" Die beeldspraak heb ik nog niet eerder gehoord :pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Good job!
Ik heb 8 hele pagina's doorgenomen..en al sla je me zwanger ik weet niet wat ik heb gelezen![]()
Ik begin me nu af te vragen of ik het niet verzonnen heb?
niet zo. Alles netjes samengevat en bijgehouden.. maar nu de stap: leren. Nog 4 dagen uitstel mogelijk. Vervolgens nog 5 tentamensquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
"Al sla je me zwanger?" Die beeldspraak heb ik nog niet eerder gehoord :p
Met wel vak ben je net bezig?
Zo maar :p Niets op tegen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou en!
Rechtsgeschiedenis..kill me
hoeveelste jaars opdracht is 't? Is het voor je eerste jaar dan is 't te doe in een paar uurtjesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef FixYou het volgende:
Ik meldt mij ook. Moet op dinsdag een volledig businessplan klaarhebben en moet nog beginnen. Idea description, environmetal analysis (DEPESTEL) SWOT analysis, target group analysis, financial overview, cultural consideration , etc, etc.....bleh
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:39 schreef zquing het volgende:
hoe moet ik nu ooit gaan leren wanneer ik blauw ben
eerstejaars idd, ook nog hbo, maar toch. Het moet allemaal wel kloppen, relevant zijn en bronnen (percentages enzo) zoeken kost wel tijd. Maar vandaag ga ik beginnen. ECHT!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:40 schreef zquing het volgende:
[..]
hoeveelste jaars opdracht is 't? Is het voor je eerste jaar dan is 't te doe in een paar uurtjes
Slecht bezigquote:Op zondag 24 januari 2010 12:13 schreef Renesite het volgende:
Vannacht tot 3 uur. En we gaan zo weer beginnen.
Gewoon 10x herhalen: "dan weet ik bij de her teminste wel wat ik moet leren"quote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef no1uknow het volgende:
TentamensMorgen een tentamen Ontwikkelingspsychologie, maar moet nog zoveel leren, dat ik nu al weet dat ik het niet ga redden, en dus de hoop maar alvast op geef, en een beetje ga zitten FOK!ken.
hihiquote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Gewoon 10x herhalen: "dan weet ik bij de her teminste wel wat ik moet leren"
Wat het lastige is, is dat ik dinsdag een her heb, die vind ik eigenlijk wat belangrijker dan ontwikkelingspsychologie. Hoe vaak kan je her'ren eigenlijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Gewoon 10x herhalen: "dan weet ik bij de her teminste wel wat ik moet leren"
hangt af van je uni, moet je ff kijken in de regelementenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat het lastige is, is dat ik dinsdag een her heb, die vind ik eigenlijk wat belangrijker dan ontwikkelingspsychologie. Hoe vaak kan je her'ren eigenlijk?
Haagse Hogeschool helaasquote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef zquing het volgende:
[..]
hangt af van je uni, moet je ff kijken in de regelementen
het zou imho wel goed zijn...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
Een maximaal aantal herren, ik moet er niet aan denken
Tja, sommige vakken zijn gewoon zo lastig dat je er 3-4 keer over doet.quote:Op maandag 25 januari 2010 07:04 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou imho wel goed zijn...
altijd maar herren leer je ook weinig van
dat zou geen excuus mogen zijn... als je het niet lukt op de eerste keer dan heb je niet goed (genoeg) geleerd..quote:Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, sommige vakken zijn gewoon zo lastig dat je er 3-4 keer over doet.
Ik neem tenminste nog de moeite om hem te maken, ook al weet ik dat ik waarschijnlijk een onvoldoende heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef rodka het volgende:
Vanmorgen een tentamen ontweken door er doorheen te slapen... Vrij kut.
Maar je kan toch ook gewoon 4 keer niet genoeg leren?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou geen excuus mogen zijn... als je het niet lukt op de eerste keer dan heb je niet goed (genoeg) geleerd..
let wel, ik snap wel dat het heel lastig kan zijn bij sommige vakken.
Her gaat voor natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat het lastige is, is dat ik dinsdag een her heb, die vind ik eigenlijk wat belangrijker dan ontwikkelingspsychologie. Hoe vaak kan je her'ren eigenlijk?
Mja, was liever ook gegaan, vooral omdat het een docent is met een vrij sterke mening en een tentamen met open vragen. Met andere woorden, een beetje de huidige staat van dingen afkraken en meneer is tevreden.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik neem tenminste nog de moeite om hem te maken, ook al weet ik dat ik waarschijnlijk een onvoldoende heb.
en daarom ben ik tegen oneindig herkansenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef rodka het volgende:
[..]
Mja, was liever ook gegaan, vooral omdat het een docent is met een vrij sterke mening en een tentamen met open vragen. Met andere woorden, een beetje de huidige staat van dingen afkraken en meneer is tevreden.
Dat wordt dan maar een her...
En over 4 keer herkansen, zat vorig kwartiel bij een tentamen waar een man of 400 zat, eerstejaarsvak vol met meerderejaars die er voor de 6e of 7e poging zaten omdat het zo'n moeilijk vak was... Half uurtje samenvatting scannen, een solide 6,3. Voor sommige mensen zit het er ook gewoon domweg niet in.
Je trapt liever mensen van de opleiding af omdat ze moeite hebben met een P vak terwijl ze voor de rest alle vakken (mischien) wel gehaald hebben?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom ben ik tegen oneindig herkansen
Idd, dat is onzin. Sommige vakken liggen een deel van de mensen gewoon niet terwijl je die toch ooit moet halenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Je trapt liever mensen van de opleiding af omdat ze moeite hebben met een P vak terwijl ze voor de rest alle vakken (mischien) wel gehaald hebben?
Eigenlijk mag zoiets best gevraagd worden van een WO studie, toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef zquing het volgende:
Ik weet dat ze bij economie P in 2 hebben en een BSA van 45 punten, dat is best wel wat
de meeste mensen die beginnen aan een studie zijn rond de 20 jaar, je kan dan moeilijk verwachten dat ze dan meteen hun motivatie goed hebben. Volgens nij bloeien de meeste oas op tijdens hun master. Ook kan p in 2 best wel lastig Zijn wanneer je een technische studie doetquote:Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef rodka het volgende:
[..]
Eigenlijk mag zoiets best gevraagd worden van een WO studie, toch?
ik ben niet tegen herkansen alleen oneindig herkansen vind ik een beetje nutteloos.. als je 4x hebt herkanst heb je voldoende kunnen leren lijkt mij, dan schort er imho toch iets van motivatie om het echt te willen halenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Je trapt liever mensen van de opleiding af omdat ze moeite hebben met een P vak terwijl ze voor de rest alle vakken (mischien) wel gehaald hebben?
Ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
balen!
Ik zit ook nog vol spanning te wachten
Kap dan eens met die SC'squote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:
Oja, nog even mn stageverslag afmaken voor komende maandag
Ja meneer!quote:
nog voldoende tijd...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:
Oja, nog even mn stageverslag afmaken voor komende maandag
Mwa, heb dinsdag ook eindpresentatie, dus dat moet ook nog gemaakt wordenquote:
dat veranderd de zaak.. :quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, heb dinsdag ook eindpresentatie, dus dat moet ook nog gemaakt worden
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef Piles het volgende:
Nooit meer SOGgen hierVanmiddag de laatste dingen ingeleverd.
Nu wachten tot april tot het nagekeken is
Ding is af. Misschien morgen nog even aanpassen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet nog een essay in elkaar schrijven. Morgen inleveren.
Klinkt niet als iets vervelends!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:45 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb mijn laatste tentamen van het jaar gehad, nou ja, het laatste officiële tentamen dan... Wel nog een verplichte pubquiz die als tentamen telt en waar we vooral veel bier gaan drinken
Klinkt wel als vervelend....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
Heb 't net allemaal opgeschreven voor mezelf:
29 maart: English Old to New ( 09.00)
31 maart: Resit Vocab2 ( 09.00)
31 maart: Resit Pronunciation list (11.30)
1 april: Inleiding Literatuurwetenschappen 1 (theorie) (09.00)
2 april: Hand in Essay on The Great Gatsby (12.00)
6 april: Syntax: Van Woord tot Zin (09.00)
7 april: 20th Century Literature in Context (09.00)
9 april: Inleiding Literatuurwetenschappen (Frankenstein) (09.00)![]()
Dat is wel een beetje jammer idd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't leuk, alleen gebrek aan studieweek maakt het een beetje niet te doen
Hier ook niet, en dat met 9 tentamens.. (wel over 2 weken vespreid maar de eerste week 6 en de 2e maar 3quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:56 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer idd.
Ik heb ook geen studieweek... schandalig eigenlijk. Het gaat maar door allemaal, niet eens een weekje rust ofzo.
Nee, volgens mij is het ook het 1e officiële UvA-tentamen ooit in een pub en met bier. Maar ik moet er wel voor leren.quote:
ah gossie... als je hier al moeite mee hebt wens ik je veel sterkte toe in het echte bedrijfsleven..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:56 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer idd.
Ik heb ook geen studieweek... schandalig eigenlijk. Het gaat maar door allemaal, niet eens een weekje rust ofzo.
het ligt niet aan de opleiding, is universiteitsbreed beslotenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso een tentamenweek over 2 weken verspreiden is lame, geef dan een extra week de kans om te leren.
zo, ben je je ei kwijt? mooi.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ah gossie... als je hier al moeite mee hebt wens ik je veel sterkte toe in het echte bedrijfsleven..
pff, het is toch zo... een weekje rust omdat er wat dingen gedaan moesten worden..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo, ben je je ei kwijt? mooi.doeg!
Vertel eens, member of the boardquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ah gossie... als je hier al moeite mee hebt wens ik je veel sterkte toe in het echte bedrijfsleven..
Sorry ik moet je teleurstellen. Ik studeer deeltijd, heb gewoon een baan van 32 uur per week naast m'n studie.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
pff, het is toch zo... een weekje rust omdat er wat dingen gedaan moesten worden..
als je dat in een bedrijf zegt wordt je uitgelachen..
Ah dat is wel fijn geregeld zeg!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
idem hier, tenminte, wel voltijd student, maar ook met een erg fijne werkgever
hoef de komende 2 weken als ik het niet red niet te werken
en sowieso werken ze bij ons bedrijf met Sprints, waardoor je elke paar weken weer 'rustigaan' opbouwt naar het einde van de sprint waar het resultaat geleverd moet worden.
Voor deze heb ik nog 2 weken, maar voor degene die uitgesteld is (quote:Op zondag 28 maart 2010 16:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ken het.
En dan de avond voor doe toets tot 's nachts bezig zijn.
Wut?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
zo. ik ga zo aan de slag!
08.30 - 09.30: pagina 196 - 203
09.45 - 10.45: pagina 204 - 211
11.00 - 12.00: pagina 212 - 219
12.15 - 13.15: pagina 220 - 227
13.30 - 14.30: pagina 228 - 231pronunciationlist
35 pagina's vol woorden met daarachter de phonetische transcriptie.. en die moet ik morgen allemaal weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |