Waarover? En je hebt vast wel een goede samenvatting tot je beschikkingquote:Op woensdag 26 maart 2008 03:11 schreef ma_jojo het volgende:
SOG.
Moet nog maar 250 blz voor 9u. Is te doen, maar ik heb het zooo gehad.
Achja, doe slechts HBO hequote:Op woensdag 26 maart 2008 03:25 schreef OhZoGoed het volgende:
[..]
Waarover? En je hebt vast wel een goede samenvatting tot je beschikkingSucces
Je leeft nog?quote:
HBO-er hier.quote:Op woensdag 26 maart 2008 03:09 schreef OhZoGoed het volgende:Hebben jullie dat ook (wo-studenten)? Dat je je studie wel interessant vindt, maar ja... Die verplichtingen he
En HBO is helemaal kut
, nog gemakkelijker/minder intensief... Tja, ik moet toch wat doen
![]()
Dat hoor je vaker inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:45 schreef crossover het volgende:
Neh, het HBO bevalt me veel beter. Ik ben veel actiever met de stof bezig en dat motiveert me heel erg
Op de uni was alles veel abstracter
Ik denk dat mij dat juist wel goed gaat bevallen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:45 schreef crossover het volgende:
Neh, het HBO bevalt me veel beter. Ik ben veel actiever met de stof bezig en dat motiveert me heel erg
Op de uni was alles veel abstracter
Ben je er ooit mee gestopt danquote:Op woensdag 2 april 2008 14:27 schreef moemoe het volgende:
I'm doing it again.
Ja dat heb ik ook regelmatig.quote:Op maandag 21 april 2008 09:24 schreef Kekaa het volgende:
Owwww... hier is dat topic.
Ga het niet helemaal doorlezen hoor. Maar uhm, hebben jullie ook vaak dat je plant wat je gaat doen, genoeg tijd ervoor enzo... en dat er dan toch helemaal niks van terecht komt?
Moest voor vandaag iets bedenken voor supervisie.... mislukt. Denk dat ik dit maar ga inbrengen, en dan vragen hoe zij ermee omgaan.
Hoezo, ik ben er al hoorquote:
Ja, meer heb je ook niet te doen als je niet meer studeertquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan mag je opeens 't hele jaar SOG'en.
Bedoel je TS van SOG topic deel 6 of die van deel 1?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
ja, iig door TS, want die is afgestudeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |