hoeveelste jaars opdracht is 't? Is het voor je eerste jaar dan is 't te doe in een paar uurtjesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef FixYou het volgende:
Ik meldt mij ook. Moet op dinsdag een volledig businessplan klaarhebben en moet nog beginnen. Idea description, environmetal analysis (DEPESTEL) SWOT analysis, target group analysis, financial overview, cultural consideration , etc, etc.....bleh
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:39 schreef zquing het volgende:
hoe moet ik nu ooit gaan leren wanneer ik blauw ben
eerstejaars idd, ook nog hbo, maar toch. Het moet allemaal wel kloppen, relevant zijn en bronnen (percentages enzo) zoeken kost wel tijd. Maar vandaag ga ik beginnen. ECHT!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:40 schreef zquing het volgende:
[..]
hoeveelste jaars opdracht is 't? Is het voor je eerste jaar dan is 't te doe in een paar uurtjes
Slecht bezigquote:Op zondag 24 januari 2010 12:13 schreef Renesite het volgende:
Vannacht tot 3 uur. En we gaan zo weer beginnen.
Gewoon 10x herhalen: "dan weet ik bij de her teminste wel wat ik moet leren"quote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef no1uknow het volgende:
TentamensMorgen een tentamen Ontwikkelingspsychologie, maar moet nog zoveel leren, dat ik nu al weet dat ik het niet ga redden, en dus de hoop maar alvast op geef, en een beetje ga zitten FOK!ken.
hihiquote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Gewoon 10x herhalen: "dan weet ik bij de her teminste wel wat ik moet leren"
Wat het lastige is, is dat ik dinsdag een her heb, die vind ik eigenlijk wat belangrijker dan ontwikkelingspsychologie. Hoe vaak kan je her'ren eigenlijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Gewoon 10x herhalen: "dan weet ik bij de her teminste wel wat ik moet leren"
hangt af van je uni, moet je ff kijken in de regelementenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat het lastige is, is dat ik dinsdag een her heb, die vind ik eigenlijk wat belangrijker dan ontwikkelingspsychologie. Hoe vaak kan je her'ren eigenlijk?
Haagse Hogeschool helaasquote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef zquing het volgende:
[..]
hangt af van je uni, moet je ff kijken in de regelementen
het zou imho wel goed zijn...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
Een maximaal aantal herren, ik moet er niet aan denken
Tja, sommige vakken zijn gewoon zo lastig dat je er 3-4 keer over doet.quote:Op maandag 25 januari 2010 07:04 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou imho wel goed zijn...
altijd maar herren leer je ook weinig van
dat zou geen excuus mogen zijn... als je het niet lukt op de eerste keer dan heb je niet goed (genoeg) geleerd..quote:Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, sommige vakken zijn gewoon zo lastig dat je er 3-4 keer over doet.
Ik neem tenminste nog de moeite om hem te maken, ook al weet ik dat ik waarschijnlijk een onvoldoende heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef rodka het volgende:
Vanmorgen een tentamen ontweken door er doorheen te slapen... Vrij kut.
Maar je kan toch ook gewoon 4 keer niet genoeg leren?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou geen excuus mogen zijn... als je het niet lukt op de eerste keer dan heb je niet goed (genoeg) geleerd..
let wel, ik snap wel dat het heel lastig kan zijn bij sommige vakken.
Her gaat voor natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat het lastige is, is dat ik dinsdag een her heb, die vind ik eigenlijk wat belangrijker dan ontwikkelingspsychologie. Hoe vaak kan je her'ren eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |