Whehe ja heb ik ook wel eens gevraagd en gekregen, maar toen frustreerde het me alleen maar dat ik niet kon reagerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er ban-aanvragen worden gedaan ten tijde van examens
Op een universiteit is dat wel anders, helaasquote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef mschol het volgende:
gewoon opletten in lessen en dan hoef je thuis niks tot nauwelijks wat te doen
true, maar ook daar helpt opletten in lessen erg veel gok ik zo...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Op een universiteit is dat wel anders, helaas
Uiteraardquote:Op woensdag 7 november 2007 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar ook daar helpt opletten in lessen erg veel gok ik zo...
ik heb ze tot nu toe allemaal bijgewoondquote:Op woensdag 7 november 2007 15:39 schreef crossover het volgende:
[..]
UiteraardHet enige probleem is dat de hoorcolleges niet verplicht zijn en daarom volg je automatisch minder
(althans, ik).
Haha ja, ik heb ook alle colleges bijgewoond dit blok. Alle 4quote:Op woensdag 7 november 2007 16:25 schreef fs180 het volgende:
ik heb ze tot nu toe allemaal bijgewoond![]()
Inmiddels is mn brief zo goed als afquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:48 schreef Piles het volgende:
Vandaag wilde ik een sollicitatiebrief voor een stage gaan schrijven:
Wel begonnen aan belastingrecht. Maar 8 pagina's
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een maand lang heeft er niemand geSOG't, goed hoor.
Ja, ik dus morgen. Moet nog wat doen maar heb geen zin meer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef Alcarin het volgende:
Ik ben ook weer bezig hoor...
Donderdag tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |